Alles is al opquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:00 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ja![]()
Oke oke, rondje voor iedereen hier.![]()
dank jequote:Op dinsdag 13 september 2005 17:59 schreef methodmich het volgende:
Zo, ik ga eten en dan op cursus.
Prettige wedstrijd bij PSV!
Wat ga je laat? Bij dit soort wedstrijden moet je al heel de middag in de stad zittenquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:12 schreef rubbereend het volgende:
maar k ben er nu vandoorop naar t stadion
Toen NAC europa in ging was ik zelfs de nacht ervoor alquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:20 schreef JaWi het volgende:
[..]
Wat ga je laat? Bij dit soort wedstrijden moet je al heel de middag in de stad zitten.
En dan niet om die vork te gebruikenquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:20 schreef JaWi het volgende:
[..]
Wat ga je laat? Bij dit soort wedstrijden moet je al heel de middag in de stad zitten.
Mits nodigquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dan niet om die vork te gebruiken
Wanneer was datquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:23 schreef Superheld het volgende:
[..]
Toen NAC europa in ging was ik zelfs de nacht ervoor al![]()
Ik zei vroeger altijd tegen m'n de ma als ik nog moest trainen. Ma geen Bruine bonen en spek.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:41 schreef Dos37 het volgende:
* Dos37 straks trainen.
Net gegeten iets met bruine bonen was lekker
Seizoen 03/04quote:
Nu wel weerquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Seizoen 03/04
Tegen Newcastle, weet je nog ?
Tsjah bij ons zeggen ze gewoon eten wat de pot schaftquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zei vroeger altijd tegen m'n de ma als ik nog moest trainen. Ma geen Bruine bonen en spek.
Jazeker. Je past er zo tussenquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:52 schreef SCH het volgende:
Hoi - is dit die kroeg met de lelijke mannen?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:52 schreef SCH het volgende:
Hoi - is dit die kroeg met de lelijke mannen?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:02 schreef tong80 het volgende:
Chavdar Yankow, speler van de Duitse voetbalclub Hannover 96, heeft een doelpunt gescoord. Dat is op zich weinig bijzonder, ware het niet dat de voetballer eerder in de wedstrijd een scheur in zijn penis opliep. De nogal ongebruikelijke blessure was het gevolg van een onbesuisde actie van zijn directe tegenstander.
Eén en ander speelde zich af in de competitiewedstrijd tegen Frankfurt, evenals Hannover 96 uitkomend in de Duitse Bundesliga. "Mijn tegenstander Köhler trapte me recht in mijn kruis. Het deed afschuwelijk veel pijn. Ik merkte eerst niks tot plots het bloed begon door te sijpelen. Toen moest ik wel naar de zijlijn", aldus de pechvogel. Een blessurebehandeling bleek broodnodig, daar de clubarts in de kleedkamer een scheur van vier centimeter in het geslachtsdeel van Yankow aantrof.
Met pleisters poogde de clubarts de scheur te dichten, en met succes: Yankow kon terug het veld in en wist zelfs de 2-0 voor zijn team binnen te tikken, wat tevens de eindstand van de wedstrijd was. Wel moest er na de wedstrijd de nodige nazorg worden toegepast bij de speler: hij kreeg nog een verdovende injectie in zijn geslacht.
De verzorgster van FC Fok-United, Bluezz, snakt naar dit soort blessures.
Ze verwijst zeker weer naar door zo'n pruts-uroloogquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:02 schreef tong80 het volgende:
De verzorgster van FC Fok-United, Bluezz, snakt naar dit soort blessures.
Dat is mooi Pascalquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:24 schreef pascalheister het volgende:
goede avond
goed nieuws, morgen voorronde sollicitatiegesprek van een sollicitatie die ik vorige week op de bus had gedaan
Veel plezier met die achterlijke Duitsers!quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:26 schreef Bos81 het volgende:
* Bos verlaat de kroeg en gaat naar Eindhoven
dankje, veel plezier vanavond. Zwaai nog wel evenquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is mooi Pascal![]()
* Bos verlaat de kroeg en gaat naar Eindhoven
Prettige avond nog![]()
Ik koop speciaal een lotquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:09 schreef rubbereend het volgende:
Appelsientje die je wel mee aan de staatsloterij?
[..]
dank je
Goed nieuws PH! Veel succes alvast!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:24 schreef pascalheister het volgende:
goede avond
goed nieuws, morgen voorronde sollicitatiegesprek van een sollicitatie die ik vorige week op de bus had gedaan
quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:36 schreef SCH het volgende:
Probeer je wel verstaanbaar te praten PH. Succes!
..... zei de Fries!quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:36 schreef SCH het volgende:
Probeer je wel verstaanbaar te praten PH.
Goed!quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:35 schreef dndiek het volgende:
Noca, hoe bevalt jouw baan?
Netjes hoor !quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:49 schreef appelsientje het volgende:
Trouwens mijn website is uitgekozen tot site v/d week bij
http://www.backpackers.nl/ozreizenwerken/index.html(iets naar beneden scrollen en dan de rechter kolom bij mark 2 oz )
![]()
Die opmerking over Advocaat die hij maakte was wel erg humoristisch.quote:
Wat zei ie dan ? Heb ik net gemist.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Die opmerking over Advocaat die hij maakte was wel erg humoristisch.![]()
1921-1922 ik weet het nog als de dag van gisteren.quote:
Drolquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:42 schreef pascalheister het volgende:
gvd laat ik net een bierglas vallen, zul je net hebben
Hup PSV
Aah mooi, je hebt het heilige goedje niet laten vallenquote:
Vond ik ookquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Die opmerking over Advocaat die hij maakte was wel erg humoristisch.![]()
Zevert?quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:57 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Vond ik ook
En die van die commentator net: Kan Vennegoor er iets aan doen dat ze daar een smurf opstellen
Klinkt als een soa. Maar ik geloof dat je in live verslagen moet wezen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:56 schreef DivineJester het volgende:
Liverpool staat al met 1-0 voor (door Sinama-Pongo;e in de 2e min.)
quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:57 schreef JaWi het volgende:
[..]
Klinkt als een soa. Maar ik geloof dat je in live verslagen moet wezen.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:57 schreef JaWi het volgende:
[..]
Klinkt als een soa. Maar ik geloof dat je in live verslagen moet wezen.
Cruijff maakte een opmerking over de lengte van Advocaat. Hij zei: "Dick kan nu in ieder geval zijn teamspelers een keer recht in de ogen kijken".quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Cruijff maakte een opmerking over de lengte van Advocaat. Hij zei: "Dick kan nu in ieder geval zijn teamspelers een keer recht in de ogen kijken".
Ik gelukkig niet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:54 schreef tong80 het volgende:
Gordon en Joling vergeten op te nemen.
*mee doet*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier cocu en terryquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:31 schreef popolon het volgende:
Lekkere Fantasy League punten alvast met Vennegoor en Lampard.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:41 schreef DeTolk het volgende:Zie mijn post hier bovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
* ook mee doet*quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
*mee doet*
Rondje van de PSV clan
En vanuit Frankrijk nog een rondje van Lyon er bhijquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:48 schreef Suijk het volgende:
Rondje op kosten van Eindhoven neem ik aan!
Jij lust vast een biertjequote:Op dinsdag 13 september 2005 22:48 schreef Suijk het volgende:
Rondje op kosten van Eindhoven neem ik aan!
quote:
vooruit dan maar!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |