quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is het Foster komma Jodie?
Aahhh.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:01 schreef dolle_hond het volgende:
ken je me zo goed of herken je haar?
SoK +1
Allebei een beetje. Ik dacht dat het iemand met JF als initialen zou moeten zijn, maar ik kon niet meteen iemand bedenken. Toen dacht ik dat ze wel wat op Jodie leek. En die heeft zowaar JF als initialen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:01 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ken je me zo goed of herken je haar?
SoK +1
Ik ben voorspelbaarquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:19 schreef dolle_hond het volgende:
miou miou
Mwoah... Alleen voor incrowd.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ben voorspelbaar.
dolle_hond +1
Maar vast geen film met Don Cheadle, William Hurt of Virginia Madsen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:04 schreef dolle_hond het volgende:
recent
Van alles van de afgelopen twee jaar waar één van de drie acteurs/actrices inzit kan ik zo uit m'n hoofd geen match maken met de gegeven initialen. Wat ook niet helpt is dat ik in EH alleen maar Ethan Hawke kan zien.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:10 schreef dolle_hond het volgende:
ik mag wel zeggen: heel recent
En Danny Christiaanquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:56 schreef haagse_elfje het volgende:
wh= woody harrelson?
The Village is de laatste film die ik zo weet van WH. Recenter heb ik nog niet gezien.quote:
de film komt ook pas in november hier in de bioscoopquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:18 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
The Village is de laatste film die ik zo weet van WH. Recenter heb ik nog niet gezien.
wou je m met alle geweld weten dan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:02 schreef haagse_elfje het volgende:
ik was zo nieuwsgierig ik heb ff gespiekt...
ik had het hem zelf dus echt nooit geraden, de titel kwam mij niet bekend voor
Wij bedoel je!quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:21 schreef mr_anonimous het volgende:
The chief gaat er met het punt vandoor.
Hoi Chief
Oh jaquote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 00:48 schreef Sheridana het volgende:
hmm...toch ff wat anders...
Nee, had een of andere puzzel gemaakt, maar die was een beetje groot uitgevallen..HAHAH Meer iets voor een 2 punten topicquote:
Jij neemt tijdelijk de rol van Twentemeisje over?quote:Op woensdag 14 september 2005 00:53 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Nee, had een of andere puzzel gemaakt, maar die was een beetje groot uitgevallen..HAHAH Meer iets voor een 2 punten topic
mr_a +1quote:Op woensdag 14 september 2005 00:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Crocodile Dundee.
Paul Hogan en die vader uit Family mathers/ Politieagent Al Powell.
Goedlachse bolle Afro-Amerikanen zijn er niet veel in de entertainmentindustrie.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:58 schreef Sheridana het volgende:
[..]
mr_a +1
[afbeelding]
Dat je Reginald Veljohnson ook nog wist....
HAHAH!quote:Op woensdag 14 september 2005 00:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij neemt tijdelijk de rol van Twentemeisje over?
Was ze weg dan? Dacht dat ze ons ingeruild had voor Big Brother.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:01 schreef Sheridana het volgende:
[..]
HAHAH!
Nou ja, ze is weer terug....dus creaties van de puzzelkoningin komen gauw genoeg weer denk ik zo....
Wel een muziekdame die in b-films speelde. Ontdekt door Prince.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:09 schreef Sheridana het volgende:
Ehm...Is zij die van Fame? Irene Cara?
Neu die is blank volgens mij. Ze heet net als een bekend modeblad uit de states. Het eerste gedeelte van de titel dan.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:11 schreef Sheridana het volgende:
Oh, Sheena Easton?
quote:Op woensdag 14 september 2005 01:14 schreef Sheridana het volgende:
Ow, Vanity?
Ja, ik heb wel iets gehoord over dat dominee gedeelte...quote:Op woensdag 14 september 2005 01:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mooie dame was dat, jammer genoeg afgeleden tot cokejunk. Inmiddels wel clean en dominee.
Sheridana +1
Nope, goede mensen, verkeerde film....quote:Op woensdag 14 september 2005 01:21 schreef mr_anonimous het volgende:
TB = Tim Burton
JD = Johnny Depp
Charlie and the Chocolate factory?
Nee, veel recenter...superrecent zelfs....quote:Op woensdag 14 september 2005 01:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Edward Scissorhands?
That's it!!quote:Op woensdag 14 september 2005 01:26 schreef wyccie het volgende:
Corpse Bride toch?!?
quote:Op woensdag 14 september 2005 01:31 schreef Sheridana het volgende:
Geeft niet Sheri...het is al laat en zo....begrijpelijk...
quote:De knappe Neilen de brave Brian
zijn gelittekend door hetzelfde jeugdtrauma, maar hun levens zijn daarna verschillende kanten opgegaan. Hoewel het onvermijdelijk is dat ze uiteindelijk weer zullen samenkomen, draait het daar niet om.
is geen film die naar een climax toewerkt die als een bom moet inslaan. Het gaat in eerste instantie om het boeiende contrast tussen beider afweermechanismen. Verdringing, verwerking, en weerbaarheid zijn nou eenmaal processen die bij iedereen anders in elkaar steken.
als je RJP bedoelt dan ben je lekker te laatquote:Op woensdag 14 september 2005 01:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb gelijk, moet eigenlijk mijn bedje idd maar eens op zoeken. Wacht nog even of ik Wyccie's vraag kan inkoppen
Bwenniebren +1quote:Op woensdag 14 september 2005 01:35 schreef BwennieBren het volgende:
@Wyc: Mysterious Skin?
Je mag naar bedquote:Op woensdag 14 september 2005 01:37 schreef EricusMaximus het volgende:
Tegen mijn principes, omdat ik naar bed wil....
Mysterious Skin
van greg '' totally f****d up"araki
tenminste zo noemden ze hem in het iffr blaadje![]()
Long time no see Sheriquote:Op woensdag 14 september 2005 01:38 schreef Sheridana het volgende:
Ik duik mijn mandje in....![]()
Truste allemaal!
U2 fijne nachtrustquote:
quote:
hehequote:Op dinsdag 13 september 2005 23:20 schreef Sheridana het volgende:
A history of Violence!!Net over gelezen in de nieuwe Empire...
EH is Ed Harris...
trouwens...
bedoel je steve carell? die is het denk ik niet...die heeft iets andere ogen....quote:Op woensdag 14 september 2005 01:55 schreef victorinox het volgende:
Die gast van The 40 Year Old Virgin?
quote:Op woensdag 14 september 2005 01:55 schreef victorinox het volgende:
Die gast van The 40 Year Old Virgin?
Star Wars?quote:Op woensdag 14 september 2005 10:50 schreef BwennieBren het volgende:Goedesmorges allen!
[..]
Hint: De acteur is bekend geworden als kindster in een kaskraker uit 1977.
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:00 schreef victorinox het volgende:
[..]
Star Wars?
Dit is toch niet Mark Hamill?
Arghhhhh.... had nog zo'n leuke hint:quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:23 schreef BwennieBren het volgende:
[..]Hoipippeloi TM long time no see
Ik ben er nog wel hoor hier en daarop FOK, helaas alleen niet meer zo vaak op FMT.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:48 schreef twentemeisje het volgende:
[..]dat is inderdaad heel lang geleden!!!
quote:Op woensdag 14 september 2005 12:45 schreef twentemeisje het volgende:
Zijn echte naam ken ik niet... in CEotTK heet ie Barry Guilder toch?
ga lekker naar bed, denk er overquote:Op woensdag 14 september 2005 13:10 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Indeed!
Sorry DH en TM ik kreeg bezoek.
Ik zit echter in dubio. Ik ben me ervan bewust dat deze acteur geen noemenswaardige rollen meer heeft gespeeld na CEotTK. Ik weet nu niet of ik DH een punt geven moet omdat hij als eerste CEotTK heeft genoemd of TM omdat zij weer zijn naam weet die hij in de film had. Wat is eerlijk? Hoewel slechts een spel, Ik wil niemand voor zijn hoofd stoten. Zijn naam is Gary Cuffey in inderdaad heeft hij Barry Guilder gespeeld dus.
Ik moet helaas zo naar bed want mag niet te lang in de stoel zitten dus HELP?? Wat te doen met de te geven punt?
Ga ik maar doen okay? Ik mag rond 15.30 u weer eruit en dan zal ik naar mijn mening een eerlijk punt toedelen.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:12 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ga lekker naar bed, denk er overen ik stel ondertussen wel een andere vraag
quote:Op woensdag 14 september 2005 13:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als onpartijdige buitenstander vind ik zeker dat één van de twee het punt moet krijgen.
Met jouw goedvinden danquote:Op woensdag 14 september 2005 13:19 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
d_h heeft wat mij betreft het punt verdiend omdat hij:
- als eerste met CEotTK kwam, en
- zo lief is om een nieuwe vraag te stellen!
Trustenquote:Op woensdag 14 september 2005 13:23 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Met jouw goedvinden dan
dolle_hond +1
Nu kan ik met een opgelucht hart in me bed liggen
geef dan maar s antwoord op mijn vraagquote:Op woensdag 14 september 2005 13:19 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
d_h heeft wat mij betreft het punt verdiend omdat hij:
- als eerste met CEotTK kwam, en
- zo lief is om een nieuwe vraag te stellen!
Yeah baby. Give it to me. Who's ya daddy.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:18 schreef Sheridana het volgende:
Ben blij dat er weer wat andere meiden rondlopen hierVoelde me door testosteron omringd...
quote:Op woensdag 14 september 2005 14:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Yeah baby. Give it to me. Who's ya daddy.![]()
Ontopic: ik had dus géén idee wie ze was...
Hey!quote:Op woensdag 14 september 2005 14:32 schreef Mennosson het volgende:
Daddy Day Care
OEEEEEH...SO scared now...quote:Op woensdag 14 september 2005 14:44 schreef Mennosson het volgende:
Back in town!
Be affraid....be very affraid![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 15:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Gary Oldman?![]()
Robert de Niro?![]()
Al Pacino?![]()
Jack Nicholson?![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 15:11 schreef dolle_hond het volgende:
kevin spacey
robert de niro
takashi shimura
toshiro mifune
al pacino
laurence olivier
cary grant![]()
james stewart
jack nicholson
alec baldwin
6xquote:Op woensdag 14 september 2005 15:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Anthony Perkins?
Steve Buscemi?
William H. Macy?
John Hurt?
Anthony Hopkins?
Brian Cox?
Ik tel er ondertussen al 8. Nog 2.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:13 schreef dolle_hond het volgende:
javier bardem![]()
gabriel byrne
benicio del toro
Nog 1.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:14 schreef Mennosson het volgende:
Sean Penn
Edward Norton
Sean Connery
Andy Garcia
Kevin Spacey, maar die stond er al.
Harvey keitel
quote:Op woensdag 14 september 2005 15:15 schreef dolle_hond het volgende:
gerard depardieu
nanni moretti
james cagney
daniel day lewis
quote:Op woensdag 14 september 2005 15:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Robert Mitchum?
Gregory Peck?
Steve McQueen?
quote:Op woensdag 14 september 2005 15:18 schreef dolle_hond het volgende:
henry fonda!!!!
quote:Op woensdag 14 september 2005 15:31 schreef mr_anonimous het volgende:
De Tweeling(NL/Lux)
Der Bombe tickt(D)
Rosenstrasse?
quote:Op woensdag 14 september 2005 15:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Dacht aan Der Bombe tickt omdat ie zich gedeeltelijk in NL afspeelt.
Lek?(NL)
Vet Hard?(NL/B)
Die undercoveragente was van der BundesKriminalAmbt.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:39 schreef Sheridana het volgende:
Left Luggage?
Wat heeft Lek met Duitsland te maken, andere Sheri?
quote:Op woensdag 14 september 2005 15:39 schreef Sheridana het volgende:
Left Luggage?( USA / Netherlands / Belgium / UK )
Wat heeft Lek met Duitsland te maken, andere Sheri?
Joh?quote:Op woensdag 14 september 2005 15:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die undercoveragente was van der BundesKriminalAmbt.
Dag Sjaakie!quote:Op woensdag 14 september 2005 15:56 schreef Mennosson het volgende:
Flodder
En Sjaakie zegt fijne middag, ik smeer hem weer![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 15:47 schreef mr_anonimous het volgende:
De bunker?(NL)
Zwartboek?(Netherlands / UK / Germany )
Die zal ook wel gedeeltelijk Engels zijn aangezien er een flink gedeelte in Londen afspeelt.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:30 schreef haagse_elfje het volgende:
soldaat van oranje?
Onze Thekla doet wel mee!quote:Op woensdag 14 september 2005 17:33 schreef haagse_elfje het volgende:
dat is waar, mja rossenstrasse speelt zich ook niet in NL af, tis wel een NL co productie Maria Schräder![]()
alle 3 NLquote:Op woensdag 14 september 2005 17:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Pastorale 43?
Het bittere kruid?
Het meisje met het rode haar?
Belgium / Netherlandsquote:Op woensdag 14 september 2005 17:30 schreef haagse_elfje het volgende:
soldaat van oranje?
Germany / Belgium / Netherlandsquote:Op woensdag 14 september 2005 17:44 schreef haagse_elfje het volgende:
when the light comes volgens mijn moedertje
mr_anonimous +1quote:Op woensdag 14 september 2005 17:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Abeltje?
Pluk van de Petteflet?
Kruimeltje?
Pietje Bell? ------> Netherlands / Germany
Nee gewoon in NL. Nieuwbouwstad.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:57 schreef dolle_hond het volgende:
hamburg?
Volgens een kennis van mij is dat geen verhuizing trouwens maar een verbanning.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:58 schreef dolle_hond het volgende:
almere
half goedquote:Op woensdag 14 september 2005 20:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Kathleen Turner in Bodyheat?
weer half goedquote:Op woensdag 14 september 2005 20:07 schreef mr_anonimous het volgende:
KT in So I Married an Axemurderer?
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:12 schreef ranja het volgende:
Body Heat in So I Married an Axemurderer?
niks goedquote:Op woensdag 14 september 2005 20:12 schreef ranja het volgende:
Body Heat in So I Married an Axemurderer?
half goedquote:Op woensdag 14 september 2005 20:15 schreef Sheridana het volgende:
KT in Crimes of Passion?
ook halfquote:Op woensdag 14 september 2005 20:18 schreef mr_anonimous het volgende:
KT in War of the roses?
JN gooit t mes terwijl zij op m schietquote:Op woensdag 14 september 2005 20:19 schreef Sheridana het volgende:
KT in Prizzi's honor?
KT in Who Framed Roger Rabbit is er ook nog!quote:Op woensdag 14 september 2005 20:23 schreef Sheridana het volgende:
oke, de laatste...KT in Peggy Sue got Married...daarna weet ik het niet meer...
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:23 schreef dolle_hond het volgende:
zou wel cool zijn om nou gewoon 10 films met KT te vragen
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:50 schreef dolle_hond het volgende:
Peggy Sue Got Married - jim carrey
Prizzi's Honor - jack nicholson
Who Framed Roger Rabbit - bob hoskins
War Of The Roses - michael douglas
So I Married An Axe Murderer - Mike Meyers
Crimes Of Passion - anthony perkins
Body Heat - william hurt
Serial Mom - ricky lake
The Jewel Of The Nile - michael douglas
Romancing The Stone - michael douglas
klinkt als toepasselijke titel voor je slaperigheid vanavond hierquote:Op woensdag 14 september 2005 21:12 schreef Sheridana het volgende:
[..]
sorry, zat Waking the Dead te kijken...
mr _a +1
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:18 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
klinkt als toepasselijke titel voor je slaperigheid vanavond hier
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Isabella Scorupco
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:31 schreef dolle_hond het volgende:
irene jacob?
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:33 schreef dolle_hond het volgende:
ik zie er zelfs thekla reuten in
tvpquote:Op woensdag 14 september 2005 21:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dat niet Isabella Scorupco, Natalya uit GoldenEye
Nee, 11 jaar ouder.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dat niet Isabella Scorupco, Natalya uit GoldenEye
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:43 schreef Sheridana het volgende:
Nastassia Kinski
Ze lijken veel op elkaar maar de neus is iets anders en Nastasja heeft donkere ogen.quote:
Dan zijn de druiven wel erg zuur nu.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik wilde eerst Natassja Kinski zeggen, maar 'k dacht dat dat iemand anders was
Ik dacht toch écht dat het Scorupco was, 'k was zelfs al bezig met een nieuwe vraag
Het zit je niet mee h,,,quote:Op woensdag 14 september 2005 21:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik wilde eerst Natassja Kinski zeggen, maar 'k dacht dat dat iemand anders was
Ik dacht toch écht dat het Scorupco was, 'k was zelfs al bezig met een nieuwe vraag
Eerst effe checke voortaan.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:03 schreef Sheridana het volgende:
oh verrek, weer goed?
vraag komt eraan!!
ik dacht, d_h heeft 'm wel
nope....quote:Op woensdag 14 september 2005 22:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Mulholland Drive?
Dat is geen Europese film....quote:Op woensdag 14 september 2005 22:15 schreef mr_anonimous het volgende:
The Gift?
HAHAHHAquote:Op woensdag 14 september 2005 22:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Deuce Bigalow: European Gigolo?![]()
quote:
Sir Ian Mckellen?quote:Op woensdag 14 september 2005 22:29 schreef Sheridana het volgende:
Kijk eens naar de aanwijzingen...er zit een Sir zus en zo in dus...
quote:
quote:
Nee, recenter....let op de aanwijzing in de laatste zin voor een van de actrices....quote:Op woensdag 14 september 2005 22:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Age of innocence?
En een Sir zus of zo....quote:Op woensdag 14 september 2005 22:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Een recente Europese film waarin de openingscene uit joggen bestaat......met een dame met een raspy voice in de hoofdrol.
En die zocht ikquote:Op woensdag 14 september 2005 23:12 schreef California het volgende:
Birth?
Sheridana +1quote:Op woensdag 14 september 2005 23:54 schreef Sheridana het volgende:
Wag the dog
U ook een goedemorgenquote:Op donderdag 15 september 2005 08:52 schreef Mennosson het volgende:
Congratz Sheridana!
En goedemorgen allen.
quote:Op donderdag 15 september 2005 09:23 schreef Mennosson het volgende:
Weet nu al bijna zeker dat ik er naast zit (niet in die metro uiteraard)
Maar...Die Hard With A Vengance???
Oke, dan doe ik een vluggertje tussendoor....quote:Op donderdag 15 september 2005 09:30 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hee Sheri
Zal ik mijn plaat maar in de wacht zetten zodat jij als laatste puntenwinnaar er een kan plaatsen?
quote:Op donderdag 15 september 2005 09:41 schreef dolle_hond het volgende:
when harry met sally
james stewart?quote:Op donderdag 15 september 2005 09:54 schreef dolle_hond het volgende:
nee sheri, niet james mason
ze hadden een zanger (mario lanza, puzo is de schrijver van the godfatherquote:Op donderdag 15 september 2005 10:02 schreef Sokolsky het volgende:
Hoewel dat geloof ik niet hun held is, want dat is die operazanger, Mario Puzo ofzo.
wat een toevalquote:Op donderdag 15 september 2005 10:12 schreef victorinox het volgende:
Ik ben hem nu de film aan het kijken.
die naam komt me wel bekend voor...quote:Op donderdag 15 september 2005 10:12 schreef Sheridana het volgende:
rudolph valentino?
Ik weet niet in welke scene ze de naam zeggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |