Wij bedoel je!quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:21 schreef mr_anonimous het volgende:
The chief gaat er met het punt vandoor.
Hoi Chief
Oh jaquote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 00:48 schreef Sheridana het volgende:
hmm...toch ff wat anders...
Nee, had een of andere puzzel gemaakt, maar die was een beetje groot uitgevallen..HAHAH Meer iets voor een 2 punten topicquote:
Jij neemt tijdelijk de rol van Twentemeisje over?quote:Op woensdag 14 september 2005 00:53 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Nee, had een of andere puzzel gemaakt, maar die was een beetje groot uitgevallen..HAHAH Meer iets voor een 2 punten topic
mr_a +1quote:Op woensdag 14 september 2005 00:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Crocodile Dundee.
Paul Hogan en die vader uit Family mathers/ Politieagent Al Powell.
Goedlachse bolle Afro-Amerikanen zijn er niet veel in de entertainmentindustrie.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:58 schreef Sheridana het volgende:
[..]
mr_a +1
[afbeelding]
Dat je Reginald Veljohnson ook nog wist....
HAHAH!quote:Op woensdag 14 september 2005 00:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij neemt tijdelijk de rol van Twentemeisje over?
Was ze weg dan? Dacht dat ze ons ingeruild had voor Big Brother.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:01 schreef Sheridana het volgende:
[..]
HAHAH!
Nou ja, ze is weer terug....dus creaties van de puzzelkoningin komen gauw genoeg weer denk ik zo....
Wel een muziekdame die in b-films speelde. Ontdekt door Prince.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:09 schreef Sheridana het volgende:
Ehm...Is zij die van Fame? Irene Cara?
Neu die is blank volgens mij. Ze heet net als een bekend modeblad uit de states. Het eerste gedeelte van de titel dan.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:11 schreef Sheridana het volgende:
Oh, Sheena Easton?
quote:Op woensdag 14 september 2005 01:14 schreef Sheridana het volgende:
Ow, Vanity?
Ja, ik heb wel iets gehoord over dat dominee gedeelte...quote:Op woensdag 14 september 2005 01:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mooie dame was dat, jammer genoeg afgeleden tot cokejunk. Inmiddels wel clean en dominee.
Sheridana +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |