Wel een muziekdame die in b-films speelde. Ontdekt door Prince.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:09 schreef Sheridana het volgende:
Ehm...Is zij die van Fame? Irene Cara?
Neu die is blank volgens mij. Ze heet net als een bekend modeblad uit de states. Het eerste gedeelte van de titel dan.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:11 schreef Sheridana het volgende:
Oh, Sheena Easton?
quote:Op woensdag 14 september 2005 01:14 schreef Sheridana het volgende:
Ow, Vanity?
Ja, ik heb wel iets gehoord over dat dominee gedeelte...quote:Op woensdag 14 september 2005 01:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mooie dame was dat, jammer genoeg afgeleden tot cokejunk. Inmiddels wel clean en dominee.
Sheridana +1
Nope, goede mensen, verkeerde film....quote:Op woensdag 14 september 2005 01:21 schreef mr_anonimous het volgende:
TB = Tim Burton
JD = Johnny Depp
Charlie and the Chocolate factory?
Nee, veel recenter...superrecent zelfs....quote:Op woensdag 14 september 2005 01:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Edward Scissorhands?
That's it!!quote:Op woensdag 14 september 2005 01:26 schreef wyccie het volgende:
Corpse Bride toch?!?
quote:Op woensdag 14 september 2005 01:31 schreef Sheridana het volgende:
Geeft niet Sheri...het is al laat en zo....begrijpelijk...
quote:De knappe Neilen de brave Brian
zijn gelittekend door hetzelfde jeugdtrauma, maar hun levens zijn daarna verschillende kanten opgegaan. Hoewel het onvermijdelijk is dat ze uiteindelijk weer zullen samenkomen, draait het daar niet om.
is geen film die naar een climax toewerkt die als een bom moet inslaan. Het gaat in eerste instantie om het boeiende contrast tussen beider afweermechanismen. Verdringing, verwerking, en weerbaarheid zijn nou eenmaal processen die bij iedereen anders in elkaar steken.
als je RJP bedoelt dan ben je lekker te laatquote:Op woensdag 14 september 2005 01:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb gelijk, moet eigenlijk mijn bedje idd maar eens op zoeken. Wacht nog even of ik Wyccie's vraag kan inkoppen
Bwenniebren +1quote:Op woensdag 14 september 2005 01:35 schreef BwennieBren het volgende:
@Wyc: Mysterious Skin?
Je mag naar bedquote:Op woensdag 14 september 2005 01:37 schreef EricusMaximus het volgende:
Tegen mijn principes, omdat ik naar bed wil....
Mysterious Skin
van greg '' totally f****d up"araki
tenminste zo noemden ze hem in het iffr blaadje![]()
Long time no see Sheriquote:Op woensdag 14 september 2005 01:38 schreef Sheridana het volgende:
Ik duik mijn mandje in....![]()
Truste allemaal!
U2 fijne nachtrustquote:
quote:
hehequote:Op dinsdag 13 september 2005 23:20 schreef Sheridana het volgende:
A history of Violence!!Net over gelezen in de nieuwe Empire...
EH is Ed Harris...
trouwens...
bedoel je steve carell? die is het denk ik niet...die heeft iets andere ogen....quote:Op woensdag 14 september 2005 01:55 schreef victorinox het volgende:
Die gast van The 40 Year Old Virgin?
quote:Op woensdag 14 september 2005 01:55 schreef victorinox het volgende:
Die gast van The 40 Year Old Virgin?
Star Wars?quote:Op woensdag 14 september 2005 10:50 schreef BwennieBren het volgende:Goedesmorges allen!
[..]
Hint: De acteur is bekend geworden als kindster in een kaskraker uit 1977.
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:00 schreef victorinox het volgende:
[..]
Star Wars?
Dit is toch niet Mark Hamill?
Arghhhhh.... had nog zo'n leuke hint:quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |