Star Wars?quote:Op woensdag 14 september 2005 10:50 schreef BwennieBren het volgende:Goedesmorges allen!
[..]
Hint: De acteur is bekend geworden als kindster in een kaskraker uit 1977.
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:00 schreef victorinox het volgende:
[..]
Star Wars?
Dit is toch niet Mark Hamill?
Arghhhhh.... had nog zo'n leuke hint:quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:23 schreef BwennieBren het volgende:
[..]Hoipippeloi TM long time no see
Ik ben er nog wel hoor hier en daarop FOK, helaas alleen niet meer zo vaak op FMT.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:48 schreef twentemeisje het volgende:
[..]dat is inderdaad heel lang geleden!!!
quote:Op woensdag 14 september 2005 12:45 schreef twentemeisje het volgende:
Zijn echte naam ken ik niet... in CEotTK heet ie Barry Guilder toch?
ga lekker naar bed, denk er overquote:Op woensdag 14 september 2005 13:10 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Indeed!
Sorry DH en TM ik kreeg bezoek.
Ik zit echter in dubio. Ik ben me ervan bewust dat deze acteur geen noemenswaardige rollen meer heeft gespeeld na CEotTK. Ik weet nu niet of ik DH een punt geven moet omdat hij als eerste CEotTK heeft genoemd of TM omdat zij weer zijn naam weet die hij in de film had. Wat is eerlijk? Hoewel slechts een spel, Ik wil niemand voor zijn hoofd stoten. Zijn naam is Gary Cuffey in inderdaad heeft hij Barry Guilder gespeeld dus.
Ik moet helaas zo naar bed want mag niet te lang in de stoel zitten dus HELP?? Wat te doen met de te geven punt?
Ga ik maar doen okay? Ik mag rond 15.30 u weer eruit en dan zal ik naar mijn mening een eerlijk punt toedelen.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:12 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ga lekker naar bed, denk er overen ik stel ondertussen wel een andere vraag
quote:Op woensdag 14 september 2005 13:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als onpartijdige buitenstander vind ik zeker dat één van de twee het punt moet krijgen.
Met jouw goedvinden danquote:Op woensdag 14 september 2005 13:19 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
d_h heeft wat mij betreft het punt verdiend omdat hij:
- als eerste met CEotTK kwam, en
- zo lief is om een nieuwe vraag te stellen!
Trustenquote:Op woensdag 14 september 2005 13:23 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Met jouw goedvinden dan
dolle_hond +1
Nu kan ik met een opgelucht hart in me bed liggen
geef dan maar s antwoord op mijn vraagquote:Op woensdag 14 september 2005 13:19 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
d_h heeft wat mij betreft het punt verdiend omdat hij:
- als eerste met CEotTK kwam, en
- zo lief is om een nieuwe vraag te stellen!
Yeah baby. Give it to me. Who's ya daddy.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:18 schreef Sheridana het volgende:
Ben blij dat er weer wat andere meiden rondlopen hierVoelde me door testosteron omringd...
quote:Op woensdag 14 september 2005 14:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Yeah baby. Give it to me. Who's ya daddy.![]()
Ontopic: ik had dus géén idee wie ze was...
Hey!quote:Op woensdag 14 september 2005 14:32 schreef Mennosson het volgende:
Daddy Day Care
OEEEEEH...SO scared now...quote:Op woensdag 14 september 2005 14:44 schreef Mennosson het volgende:
Back in town!
Be affraid....be very affraid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |