Wel goed, met jou ook?quote:
Vrijdag mag je een dagje spijbelen en vertel de meester maar dat je maandag niet op school komtquote:
Daar had die oude man een topic over gemaakt.quote:Op maandag 12 september 2005 21:28 schreef Thetallguy het volgende:
Zembla nu over buitenlandse voetballers met dubbele paspoorten die moeten kiezen tussen NL/Marokko/Turkije. Wel interessant
hoe was t vandaag, dokter en het etentje?quote:
quote:Op maandag 12 september 2005 21:25 schreef dndiek het volgende:
het gaat prima hiero
* SCHuift een biertje richting Bos81
quote:Op maandag 12 september 2005 21:30 schreef JaWi het volgende:
Daar had die oude man een topic over gemaakt.
Etentje was leukquote:Op maandag 12 september 2005 21:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe was t vandaag, dokter en het etentje?
quote:Op maandag 12 september 2005 21:48 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
[TV kijktip] Voetballers met 2 paspoorten (Zembla)
quote:Op maandag 12 september 2005 21:56 schreef JaWi het volgende:
[..]
.
23.10 Arie en Sylverster.
Arie en Silvester: Vet
Registratie van de cabaretvoorstelling Vet! van Arie en Silvester. Een voorstelling die te vergelijken is met zappen, fast-food, one-night-stands en verbaal tafeltennis. In 'Vet' onder andere een hilarische scène over de ondergang van de Titanic met hoofdrollen voor de typetjes Johan Cruijff en Tatjana. Verstopt tussen al het verbale geweld ook een aantal verrassende vondsten. Zoals het verbazingwekkende pingpong, zonder tafel en zonder bal, maar met alleen een televisie in het midden. Terwijl het publiek het balletje op het beeldscherm heen en weer over het netje ziet stuiteren, slaan de cabaretiers fanatiek met hun batjes in het luchtledige. Een scène met opblaasbare kano's, een animatiefilmpje van de twee dat ze van achter de coulissen bedienen; zulke verrassingen zorgen ervoor dat 'Vet!' meer is dan alleen platte humor.
quote:Op maandag 12 september 2005 21:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Etentje was leukLeuke mensen
Dokter routine
indeed tot morgenquote:Op maandag 12 september 2005 22:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Verstandig, lekker de poten omhoog dan maar.
Pas maar op met duikenquote:Op maandag 12 september 2005 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is een vroege duik, welterusten!
quote:Op maandag 12 september 2005 22:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pas maar op met duiken
[afbeelding]
ah nee dat meen je niet.quote:Op maandag 12 september 2005 22:39 schreef Suijk het volgende:
Ik was trouwens in de supermarkt vandaag en er lagen al pepernoten en marsepein!
Ja, ik zat toch ook even raar te kijken!quote:
Pepernotenquote:Op maandag 12 september 2005 22:39 schreef Suijk het volgende:
Ik was trouwens in de supermarkt vandaag en er lagen al pepernoten en marsepein!
ik zal binnenkort ook eens kijken. Het duurt nog dik 2 maanden voordat ie komtquote:Op maandag 12 september 2005 22:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, ik zat toch ook even raar te kijken!
Een stand met sinterklaas snoepgoed, bij de Appie.
Dat klinkt pijnlijk...quote:Op maandag 12 september 2005 23:23 schreef pascalheister het volgende:
goedeavond
de week is al weer goed begonnen voor mij, vanavond met overpakken van deuren met m'n linkermiddelvinger tussen een deur, gevolg een klemblaar, vinger nu ingepakt
quote:Op maandag 12 september 2005 23:23 schreef pascalheister het volgende:
goedeavond
de week is al weer goed begonnen voor mij, vanavond met overpakken van deuren met m'n linkermiddelvinger tussen een deur, gevolg een klemblaar, vinger nu ingepakt
dat gaat er wel in jaquote:Op maandag 12 september 2005 23:25 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat klinkt pijnlijk...
een grolsch dan maar om de pijn te verzachten?
Dan doe mij er maar 1quote:Op maandag 12 september 2005 23:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo, ben ik. Rondje van mij, iemand zin in een biertje? Want als ik zeg een rondje, bedoel ik bier voor iedereen
Ja, ik lust er nog wel 1quote:Op maandag 12 september 2005 23:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo, ben ik. Rondje van mij, iemand zin in een biertje?
quote:
quote:Op maandag 12 september 2005 23:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo, ben ik. Rondje van mij, iemand zin in een biertje? Want als ik zeg een rondje, bedoel ik bier voor iedereen
idd dat de dag van morgen alles maar weer mag goedmakenquote:Op maandag 12 september 2005 23:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]lekker begin is het halve werk, gelukkig hoef je morgen maar een half dagje
Zet een ZA-tje neer voor Bluezzquote:
Wijn en een dikke zoen voor jou danquote:
Boesjequote:Op maandag 12 september 2005 23:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wijn en een dikke zoen voor jou dan
welke god zullen we dan maar niet vragenquote:Op maandag 12 september 2005 23:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
GROLSCH, A drink of Gods, A taste of Heaven!
Bloezziequote:Op maandag 12 september 2005 23:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Boesje
En werkze NoClauwtjes![]()
Ik heb nog 1 laatste dagje vakantie morgen *snif* en dan weer gewoon aan het werk
Dat is een lekkere binnenkomer hier.quote:Op maandag 12 september 2005 23:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb ooit een proefwerk wiskunde afgekeken in bed.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:19 schreef rubbereend het volgende:k ga Arie en Sylvester maar afkijken in bed
![]()
schande, heb je nog in het sterrenslagtopic gekeken wat je hebt gemist?quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een proefwerk wiskunde afgekeken in bed.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is een lekkere binnenkomer hier.![]()
Ik kijk nu al uit naar het college van morgenquote:Dear Cultivated Crossers,
the lecture hall we meet Wednesdays is B-5, and it is hard to miss. Most of you remember it from last year's Introduction to international management course, so you should have no trouble in drifting towards it on time. DE coffee-counter (don't mix with coffe-shops which are located in other places inThe Kingdom of the Netherlands) is very close
mooie aflopende climaxquote:Op dinsdag 13 september 2005 08:27 schreef DeTolk het volgende:
Goedemorgen vrienden van Hools,
vanavond PSV -SCHALKE voor de boeg.
Zometeen wiskunde,
nu eerst koffie!
ik geniet lekker van een bakkiequote:Op dinsdag 13 september 2005 08:56 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Gaar computerpracticum op de uni nu en geen koffie![]()
Wrijf het er ff lekker in johquote:Op dinsdag 13 september 2005 08:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik geniet lekker van een bakkie![]()
wel grappig overigens op 9/11/2004 mijn 10.000equote:
Da's zo 2003.quote:
laat mijn nou ook eens trots zijnquote:
Daar heb je een kotert voor.quote:
uuuhhhhhhh....gelukkig is zij niet het enige waar ik trots op kan zijn !quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:16 schreef DIGGER het volgende:
Daar heb je een kotert voor.
Niet veel tijdens de lessen Nederlands of wel?quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
uuuhhhhhhh....gelukkig is zij niet het enige waar ik trots op kan zijn !
Gelukkig heb ik (iets) meer gepresteert in dit leven
meestal een 9,5 (1 foutje), ze noemde mij altijd de Frank de Boer van de nederlandse taal !quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Niet veel tijdens de lessen Nederlands of wel?
quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
meestal een 9,5 (1 foutje), ze noemde mij altijd de Frank de Boer van de nederlandse taal !
Al in T les gehad?quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
* BliksemSchigt gaat naar college
gaat wel aardig, straks het verband er eens afhalen en kijken wat de schade isquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:43 schreef appelsientje het volgende:
Hey PH hoest met je vinger?? ik las het net... lijkt me vrij pijnlijk..
doet je wel voorzichtig!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gaat wel aardig, straks het verband er eens afhalen en kijken wat de schade is
Heee JM al een beetje zenuwachtig voor vanavond ?quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:02 schreef just me het volgende:
doet je wel voorzichtig!!
goeie morgen HoolSCH
*rilt*quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gaat wel aardig, straks het verband er eens afhalen en kijken wat de schade is
zit je op de tocht ?quote:
Ik zie het moment voorme als PH het verband eraf haalt...quote:
watjequote:Op dinsdag 13 september 2005 10:18 schreef appelsientje het volgende:
Ik zie het moment voorme als PH het verband eraf haalt...
en dat gaat backpackenquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zie het moment voorme als PH het verband eraf haalt...
Hahaha, die jongen valt al flauw als 'ie een splinter uit zijn teen moet halen.quote:
Nou zo erg is het nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hahaha, die jongen valt al flauw als 'ie een splinter uit zijn teen moet halen.
Datis leuk!quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou zo erg is het niet![]()
Maar ik ben er ook geen fan van.. mijn moeder kijkt altijd van die operaties.... dat is echt zooooo goor gewoon... dat hak en snij werk...
Vooral als ze aan ogen beginnen... echt knap dat ze het kunnen... maar ik hoef het allemaal niet te zien..quote:
Als iets niet te zuipen is, dan is het grolsch wel.quote:Op maandag 12 september 2005 23:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
quote:
ik....ik... ben het met je eens.... ...quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:16 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Als iets niet te zuipen is, dan is het grolsch wel.![]()
Ik ben volgende maand bij de return.quote:
gaat ook flink bergafwaards daarquote:
Maar ze werkt toch ergens anders?? dan heb jij er toch niks mee te maken?? (wel vervelend voor haar man trouwens)quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:23 schreef Lionheaad het volgende:
Zo, krijg net te horen waarom een collega hier op de afdeling afwezig is......
Z'n vrouw heeft op haar werk fraude gepleegd....ze heeft geld veduisterd....en is dus op staande voet ontslagen.
Of het echt waar is weet ik niet, maar dat ze al ontslagen is, is iig geen goed teken.![]()
moet je ook niet doen natuurlijkquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:23 schreef Lionheaad het volgende:
Z'n vrouw heeft op haar werk fraude gepleegd....ze heeft geld veduisterd....en is dus op staande voet ontslagen.
Of het echt waar is weet ik niet, maar dat ze al ontslagen is, is iig geen goed teken.![]()
Dat zijn we wel vaker, beste vriend.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik....ik... ben het met je eens.... ...wat erg..
k ben t trouwens ook eens met je Grolschopmerking, wat een slootwater is dat zegquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat zijn we wel vaker, beste vriend.![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k ben t trouwens ook eens met je Grolschopmerking, wat een slootwater is dat zeg
iddquote:
Dan heb je er geen verstand van.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k ben t trouwens ook eens met je Grolschopmerking, wat een slootwater is dat zeg
Ja das waar ...quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat zijn we wel vaker, beste vriend.![]()
Jawel hoor!! heel veel verstand zelfs.. een echte kenner!quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Dus je zit mooi af te tappen?
gekkenhuisquote:
hey maar je kan op internetquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
het lijkt alleen op een 56k verbinding
*Provider: versatelquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hey maar je kan op internet
www.watismijnip.nl
moet je ff kijken welke provider hij heeft..
Tis het enige Nederlandse pils dat mijn huis in komt (op heel af een toe nog wat Hertog Jan na), de rest is niet te zuipen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Uit eigen land komt hier alleen het Limburgse Brand binnen, wel halve liters.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Tis het enige Nederlandse pils dat mijn huis in komt (op heel af een toe nog wat Hertog Jan na), de rest is niet te zuipen.
Helaas woon ik niet meer zo dicht bij de brouwerij als vroeger
ze hebben ook trage abo'squote:Op dinsdag 13 september 2005 12:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
*Provider: versatel
*Hostname: ip104-183-166-62.adsl.versatel.nl
Yeah right
Dat is ook erg lekkerquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Uit eigen land komt hier alleen het Limburgse Brand binnen, wel halve liters.
Om z'n credit card te bewaken?quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:23 schreef Lionheaad het volgende:
Grolsch altijd de Beugels in huis en ik zit ook nooit een dag zonder Guinness & Cider (Strongbow of Bullmers/Magners) in huis.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Uit eigen land komt hier alleen het Limburgse Brand binnen, wel halve liters.
Normaal heb ik Jupiler en Kriek thuis.
Ja daar heb je wel gelijk in .. je hele wereld stort in omdat je vrouw iemand anders blijkt te zijn.. moet er ff niet aan denken..quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Om z'n credit card te bewaken?
Volgens mij staat bijna je hele leven voor je gevoel dan op losse schroeven, want dan blijkt dus ineens dat je vrouw heel anders is dan je altijd dacht en ga je overal aan twijfelen.
Ik hoor het trouwens met regelmaat, dit soort verhalen, heel triest weer dat soort excessen van de graaicultuur, het individualisme, het niet blij kunnen zijn met wat je hebt (Want je hebt het hier dus gewoon over 2-verdienders die nog immer niet tevree zijn - althans 1 van hen).
Blijkbaar niet. Grolsch met slootwater vergelijken raakt kant nog wal. Grolsch is juist één van de meest bittere en zwaar gekruide Nederlandse pilsners, wat het dus allesbehalve slootwater maakt. Dat jullie ongerafineerde smaakpappillen het verschil tussen een stevige pils ( let op de lekkere afdronk achter op de tong GPCRs-receptoren ) en écht slootwaterbier als het slappe Amstel en vooral Dommelsch niet kunnen onderscheiden is een hiaat in jullie smaakontwikkeling. Het is niet voor niets dat veel ervaren bierdrinkers overstappen op Grolsch, Brand en Hertog Jan, de bieren die wat meer genieten en wat midner zuipen vragen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jawel hoor!! heel veel verstand zelfs.. een echte kenner!
Bulmers??quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:21 schreef Suijk het volgende:
Bulmers is natuurlijk voor je vrouw, neem ik aan.
juist diggerquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Tis het enige Nederlandse pils dat mijn huis in komt (op heel af een toe nog wat Hertog Jan na), de rest is niet te zuipen.
Helaas woon ik niet meer zo dicht bij de brouwerij als vroeger
Ik heb serieus een het probleem dat als ik Grolsch drink, ik na 2 glazen koppijn krijg..quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Grolsch met slootwater vergelijken raakt kant nog wal. Grolsch is juist één van de meest bittere en zwaar gekruide Nederlandse pilsners, wat het dus allesbehalve slootwater maakt. Dat jullie ongerafineerde smaakpappillen het verschil tussen een stevige pils ( let op de lekkere afdronk achter op de tong GPCRs-receptoren ) en écht slootwaterbier als het slappe Amstel en vooral Dommelsch niet kunnen onderscheiden is een hiaat in jullie smaakontwikkeling. Het is niet voor niets dat veel ervaren bierdrinkers overstappen op Grolsch, Brand en Hertog Jan, de bieren die wat meer genieten en wat midner zuipen vragen.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:26 schreef Lionheaad het volgende:
bah bah....collega was net ook hier om alles toe te lichten.
Zo heeft toegegeven fraude te hebben gepleegd. Er is inmiddels beslag gelegd op het huis.
Hij wist werkelijk van niets en vertrouwde zi'n vrouw volledig. Achteraf kon hij hier en daar wel kanttekeningen zeteen en valt het één en ander wel op z'n plaats.
Z'n vrouw blijkt ook een koopverslaving te hebben.
Van het weekend Magners en Strongbow gedronken, bij gebrek aan normaal bier in de pub (als je het al een pub kon noemen). Heb het bij 1 pint gehouden, wat een bocht is dat.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:17 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Grolsch altijd de Beugels in huis en ik zit ook nooit een dag zonder Guinness & Cider (Strongbow of Bullmers/Magners) in huis.
Dat hoor je wel vaker, maar het zou me niets verbazen als zoiets tussen de oren zit. Het valt wel wat zwaarder natuurlijk, vanwege het kruidige karakter.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb serieus een het probleem dat als ik Grolsch drink, ik na 2 glazen koppijn krijg..
Kijk Hertog jan is echt lekker bier
Jep, het was dan ook al meerdere jaren aan de gang. Gelukkig heeft de werkgever nog geen aanklacht ingediend en willen ze eerst proberen het zo goed mogelijk op te lossen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:27 schreef Suijk het volgende:
Dan moet het wel om een behoorlijke smak geld zijn gegaan, Lionheaad.
ff domblondje modus:quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:02 schreef pascalheister het volgende:
Tv is gecalibreerd, damm wat een verschil met o.a. detail nu
hier staat het mooi uitgelegdquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ff domblondje modus:
wat is dat en waarom heb je het laten doen
Heuj vergelijk Dommelsch niet met Amstelquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Grolsch met slootwater vergelijken raakt kant nog wal. Grolsch is juist één van de meest bittere en zwaar gekruide Nederlandse pilsners, wat het dus allesbehalve slootwater maakt. Dat jullie ongerafineerde smaakpappillen het verschil tussen een stevige pils ( let op de lekkere afdronk achter op de tong GPCRs-receptoren ) en écht slootwaterbier als het slappe Amstel en vooral Dommelsch niet kunnen onderscheiden is een hiaat in jullie smaakontwikkeling. Het is niet voor niets dat veel ervaren bierdrinkers overstappen op Grolsch, Brand en Hertog Jan, de bieren die wat meer genieten en wat midner zuipen vragen.
Succesquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:34 schreef pfaf het volgende:
Genoeg bier nu, voor ik dorst krijg. Ik ga naar het ziekenhuis voor m'n eerste knie-controle, half uur in de wachtkamer en na een 30 seconde durende controle kan ik weer weg. Het zij zo.![]()
Al 2 rondjes meegespeeldquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:40 schreef Bjoro het volgende:
doen jullie trouwens al mee ???
Sportfoto-onderschrift-competitie #2
Doe jij dan hier aan mee?quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:40 schreef Bjoro het volgende:
doen jullie trouwens al mee ???
Sportfoto-onderschrift-competitie #2
Heb je niet gewoon een plaatje van je beeld van voor en na?quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:51 schreef pascalheister het volgende:
hier nog even het verschil van voor en na het calibreren![]()
http://www.pascalheister.nl/zooi/calibreren.jpg
ja he he tuurlijk........ik zat alleen op jou te wachten totdat jij dit topic opendequote:Op dinsdag 13 september 2005 12:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Doe jij dan hier aan mee?
De FOK VBL Europacup Toto, deel 1
op een foto kun je dat niet echt goed zien, van buiten veranderd er niksquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon een plaatje van je beeld van voor en na?
en wat kost dat grapje??quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hier staat het mooi uitgelegd
http://www.isfcalibraties.nl/
ja meer detail etc en levensduur is verlengd o.a. door verlaging van temperatuurquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:58 schreef Suijk het volgende:
Dat begrijp ik maar je beeld is toch wel beter nu?
ben d'r bij hoor !quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Doe jij dan hier aan mee?
De FOK VBL Europacup Toto, deel 1
Heel goed.quote:
van 'ze' zou bij mij al lang geen sprake meer zijn!quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:29 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Jep, het was dan ook al meerdere jaren aan de gang. Gelukkig heeft de werkgever nog geen aanklacht ingediend en willen ze eerst proberen het zo goed mogelijk op te lossen.
Amstel en Dommelsch zijn iddquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
wat moet ik met een kruisboog?? mijn buurman neerschietenquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:33 schreef Lionheaad het volgende:
Iemand nog interesse in een kruisboog. Sind ik samenwoon heb ik geen ruimte voor dit attribuut van m'n oude hobby....
nee Skippy natuurlijkquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wat moet ik met een kruisboog?? mijn buurman neerschieten![]()
Middag sendje oent anderenquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemiddag hoolsers
quote:
Rob ookquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Middag sendje oent anderen
Alles en iedereen is zwanger in BB.
Is er geneukt?quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Middag sendje oent anderen
Alles en iedereen is zwanger in BB.
*toch maar een kijken gaat danquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:41 schreef Bluezz het volgende:
Ja.
hierquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:43 schreef appelsientje het volgende:
hier![]()
net lekker buiten gezeten... mooi weer... Heeeeeeerlijk..
Jammer alleen dat ik de rest van de dag binnen zit..
minimaal 650 Euro...quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoeveel moet dat ding kosten ?
bron: http://voetbalzone.nl/doc.asp?id=20466quote:Bosnië-Herzegovina liet Ibrahimovic lopen
De voetbalbond van Bosnië-Herzegovina heeft eind jaren negentig een blunder van jewelste begaan. Zlatan Ibrahimovic wilde graag voor zijn moederland gaan spelen, maar de voetbalbond van het Balkanland achtte de speler niet goed genoeg.
Hoewel Ibrahimovic in Zweden geboren is, is hij van Bosnische afkomst. Zijn vader wilde graag dat zijn talentvolle zoon voor de jeugdteams Bosnie-Herzegovina ging spelen, nam contact op met de nationale voetbalbond, maar kreeg nul op het rekkest.
De Bosnische bond erkent diverse malen gesproken te hebben met Ibrahimovic en zijn vader. Terugkijkend op de ontmoetingen laten officials tegenover Sky Sports weten, te weinig gedaan te hebben om de aanvaller te verleiden tot een interlandcarriere.
"Ja, het is waar dat Zlatan hier met zijn vader was. Wij hebben toen veel te weinig gedaan om hem tot een keuze voor ons te verleiden. Achteraf gezien een gigantische blunder," aldus bondsofficial Ahmet Pasalic.
Ibrahimovic was erg teleurgesteld over de afwijzing, en hoopte nog lange tijd op een uitnodiging van de Bosnische bond. Deze kwam echter nooit.
De rest van het verhaal is bekend. Ibrahimovic ging van Malmo FF naar Ajax, speelde een fantastisch EK 2004, en verdiende een miljoenentransfer naar Juventus. Tegenwoordig is de technicus een sterspeler in de Serie A en een gevierd Zweeds international.
me 2.. ik ben me ook geestelijk aan het voorbereiden voor de winter....quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben me alweer geestelijk aan het voorbereiden op 3 dagen binnen
Pauzes zijn dan
let op je gezondheid...je hebt er maar 1quote:
Zeg, wanneer ga jij ook eigenlijk eens actief meewerken in deze maatschappij in plaats van te teren op onze kosten? Hm?quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
me 2.. ik ben me ook geestelijk aan het voorbereiden voor de winter....
ooooooooooooo wacht ik heb dit jaar geen winter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zeg, wanneer ga jij ook eigenlijk eens actief meewerken in deze maatschappij in plaats van te teren op onze kosten? Hm?
![]()
jij werkt hard??quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ik ben nu heel hard aan het werk.. 6 dagen in de week... en ik ga 10 maanden leven in Ozdus hebben jullie ook geen kosten aan mij.. en daarna.. tja...
Misschien word ik wel popo... en blijf ik daar
goed he ...quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:24 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
jij werkt hard??![]()
je zit de hele tijd te Fokken...
Dat kan niet, want je bent een manquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
goed he ...
Maar ik werk op de helpdesk.. en ik kan praten en fokken tegelijk
haha dat is ook zoquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:29 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat kan niet, want je bent een man![]()
serieus, ik heb ze gehad... kon ze niet op internet...quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:38 schreef Lionheaad het volgende:
beller: Hallo meneer mijn internet doet het niet..
appelsientje: heeft u de PC aan staan??
beller: nee....
Goed bezigquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:42 schreef rubbereend het volgende:was k helemaal vergeten de machtiging voor t collegegeld in te sturen, net op de bus gedaan
quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
serieus, ik heb ze gehad... kon ze niet op internet...
bleek dat er een stroomstoring wastja ....
HEAO, maar ben vrijwel klaar dus eigenlijk half om half op zoek naar een baan, liefst niet volledig dan maak mn school iig voor de kerst af.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Goed bezig
zo was ik vergeten om mijn stufi stop te zetten... ik dacht dat school dat deed.. maar dat is dus niet zo..
gelukkig dat ik op tijd was..
anders kon ik het terug betalen..
Wat voor een opleiding doe jij eigenlijk?
ook dat is niet vreemd.. kan niet op internet.. tja als de modem niet aanstaat...quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:47 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
blond
![]()
zit de stekker in het stopcontact??
![]()
doorleren? ja op kosten van de baas een keertje, naar OZ? Op luxe vakantie van t vakantiegeld van mn baas. Nee k wil gaan werken om binnen een jaar of 5 voor mezelf te gaan beginnen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ook dat is niet vreemd.. kan niet op internet.. tja als de modem niet aanstaat...
Maar je hebt ook wel lastige problemen en dan is het best leuk na 30 min ofzo dat het werkt..
En eend wat wil je na je opleiding doen? doorleren? of naar Oz ??
oke op die manier...quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doorleren? ja op kosten van de baas een keertje, naar OZ? Op luxe vakantie van t vakantiegeld van mn baas. Nee k wil gaan werken om binnen een jaar of 5 voor mezelf te gaan beginnen.
Wat voor soort bedrijf wil je beginnen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doorleren? ja op kosten van de baas een keertje, naar OZ? Op luxe vakantie van t vakantiegeld van mn baas. Nee k wil gaan werken om binnen een jaar of 5 voor mezelf te gaan beginnen.
nog anderhalf uurquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:00 schreef appelsientje het volgende:
nog 3 uurtjes...
Zwaar onhandig ja die boekenquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, wel geweest. En boeken gehaaldWat een tyfusgedoe zeg.
Roltrappen zijn wel relaxed.
maakt me niet zoveel uit, amar eigenlijk vind k de overheid wel leuk omdat k daar met mijn commerciele kanten een hele andere draai kan geven en omdat k redelijk thuis ben in hoe gemeentes enzo werken, heb een leuke vacature gezien bij de gemeente bronckhorst, ook met communicatie enzo. Daar ga k nu dus even achteraan.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat voor soort bedrijf wil je beginnen?
nog 2quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:00 schreef appelsientje het volgende:
nog 3 uurtjes...
voor mezelf beginnen is echt nog een doel, en t zal me lukkenquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke op die manier...
Ik zou eigenlijk nooit voor mezelf willen beginnen (tenminste niet hier in Nederland)
Maar als je nog een goede mediatechnoloog zoekt![]()
wel jammer dat niet ff langskomt hoorbier zou koud staan
kennis van mijn ouders heeft ook een soort eigen adviesbureau en die adviseert gemeentes en overheden enz. !quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maakt me niet zoveel uit, amar eigenlijk vind k de overheid wel leuk omdat k daar met mijn commerciele kanten een hele andere draai kan geven en omdat k redelijk thuis ben in hoe gemeentes enzo werken, heb een leuke vacature gezien bij de gemeente bronckhorst, ook met communicatie enzo. Daar ga k nu dus even achteraan.
dat lijkt me ook leukquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kennis van mijn ouders heeft ook een soort eigen adviesbureau en die adviseert gemeentes en overheden enz. !
zodat je nog tijd over hebt om te fokken bedoel jequote:Op dinsdag 13 september 2005 15:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat lijkt me ook leuk
klein bijkomend voordeel is dat ambtenaren voor een gedeelte vaak hun eigen uren kunnen plannen (natuurlijk voor zover de werkzaamhedend at toelaten), heb bij een heel aantal bedrijven gezien dat dat lastiger is.
Toooooooolllllllllluuuuuuuuuuuuuuuuukkkkkkkkkkkquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:34 schreef DeTolk het volgende:
Zo, ik ga maar eens op huis aan.
Wel weer genoeg zelfgestudeerd voor vandaag .
weet je als ik de staatlotterij win... koop ik een ticket voor jouquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor mezelf beginnen is echt nog een doel, en t zal me lukkenevenals mn eerste miljoen
k wil best in OZ langskomen, maar dan moeten ze bij de lotto eens de goede getallen trekken ipv steeds de verkeerde
Heb drie keer in die rij gestaan vandaag, eerste keer geen inlognaam, tweede keer niet besteld, derde keer kunnen betalen. Fijn dat ze dat zo duidelijk vermelden. Ach ja, we zijn weer begonnenquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:05 schreef Vom het volgende:
[..]
Zwaar onhandig ja die boeken
Afrekenen op 3 en ophalen op 4![]()
Roltrappen roeleren ja
half uurtjequote:Op dinsdag 13 september 2005 16:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Zoo lang genoeg aan school gewerkt
Voor die inlognaam had je meteen kunnen doorlopen naar 4 waar t starbestuur zitquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heb drie keer in die rij gestaan vandaag, eerste keer geen inlognaam, tweede keer niet besteld, derde keer kunnen betalen. Fijn dat ze dat zo duidelijk vermelden. Ach ja, we zijn weer begonnen![]()
Que?quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:26 schreef Radegast het volgende:
Is er een dode gevallen in die Quote-challenge-race van Jort Kelder?
ik wil ook naar huis en ga dat dadelijk ook doenquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:32 schreef appelsientje het volgende:
ik wil eigenlijk wel naar huis.. maar moet nog anderhalf uur..
Lach nu maar... lach maarquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:34 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
ik wil ook naar huis en ga dat dadelijk ook doen![]()
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:26 schreef Radegast het volgende:
Is er een dode gevallen in die Quote-challenge-race van Jort Kelder?
doe maar een fruitmandje dan...kan hij wel gebruikenquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:51 schreef methodmich het volgende:
Het VBL-columnhoekje deel 6
Middag!
Rondje op kosten van Robert Maaskant.
quote:Datum: 13-sep 14:53
Robert Maaskant heeft het niet makkelijk. Met de heenwedstrijd in de eerste ronde van de UEFA Cup uit tegen AS Monaco voor de boeg kampt de oefenmeester van Willem II om diverse redenen met een sterk uitgedunde selectie. Albert van der Haar reist niet mee naar het prinsdom omdat zijn vrouw hoogzwanger is en daarnaast vallen nog zeven spelers af.
Csaba Fehér en Zsombor Kerekes zijn in Europees verband niet speelgerechtigd voor de tricolores. Frank van Mosselveld (enkel), Frank van der Struijk (voet), Jos van Nieuwstadt (rug), Anouar Hadouir (knie) en Iwan Redan (knie) zijn geblesseerd. Het zevental reist wel op en neer naar Monte Carlo om Willem II aan het werk te zien.
Dat hoorde ik ook na een halfuur in de rij gestaan te hebbenquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:20 schreef Vom het volgende:
[..]
Voor die inlognaam had je meteen kunnen doorlopen naar 4 waar t starbestuur zit
Dat betekent dat ik nog 1 uurtje moet..quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:02 schreef Bjoro het volgende:
heeeeeee...de grote wijzer op de 12 en de kleine wijst naar de 5, dat kan maar 1 ding betekenen .......... op naar Maudje en haar moeder
Met een beetje gezond verstand had je dat zelf ook wel kunnen bedenken natuurlijkquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook na een halfuur in de rij gestaan te hebben
Vertel, mag je stage blijven lopen daar?quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:51 schreef Superheld het volgende:
Middag.![]()
Alles is goed afgelopen heb er zelfs een hogere vergoeding uit weten te slepen.![]()
Bierquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:51 schreef Superheld het volgende:
hogere vergoeding
Jaja, hou er maar over opquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:23 schreef Vom het volgende:
[..]
Met een beetje gezond verstand had je dat zelf ook wel kunnen bedenken natuurlijk
Jawohl, ff in het kort het komt er op neer dat ik gewoon mag blijven en alles, dit telt niet mee met de beoordeling, en ik krijg nu een reisvergoeding (ik weet niet op basis waarvan want ik kom met de fiets?:X).quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:56 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Vertel, mag je stage blijven lopen daar?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:51 schreef Superheld het volgende:
Middag.![]()
Alles is goed afgelopen heb er zelfs een hogere vergoeding uit weten te slepen.![]()
Jaquote:
Dan ben ik nog niet eens wakker man.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:54 schreef JaWi het volgende:
Gatverdamme, Az- Ajax is al om half 1.
dank jequote:Op dinsdag 13 september 2005 17:59 schreef methodmich het volgende:
Zo, ik ga eten en dan op cursus.
Prettige wedstrijd bij PSV!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |