Zei 't toch, te dope shit, draai 'm dagelijks op vol volume sinds ik 'm heb.quote:Op maandag 26 september 2005 22:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hotdamn, dat nummer van Too Short..![]()
Fuck zeg, die zooooo damn fresh!!!!!!!!!!!!!!!!
-edit-
Hij is helemaal geweldig. Dit is hiphop mensen!!!
quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:56 schreef -Angel- het volgende:
Binnenkort post ik denk ik hier niet meer. Ik ga verder onder een kloon want ik kan nergens normaal meer posten.
Nou mazzel danquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:56 schreef -Angel- het volgende:
Binnenkort post ik denk ik hier niet meer. Ik ga verder onder een kloon want ik kan nergens normaal meer posten.
Nope, misschien kunnen we er een hiphop central team effort van maken? Heb 'm naar iets van 5 regulars gestuurd iig via de mail.quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:48 schreef cosmick het volgende:
Ik ben alleen nog op zoek naar een tracklist. Heb jij die toevallig?
Maar niet naar mijquote:Op woensdag 28 september 2005 01:46 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Nope, misschien kunnen we er een hiphop central team effort van maken? Heb 'm naar iets van 5 regulars gestuurd iig via de mail.
Sorry, had m'n mail gisteren nog niet gechecked, hij is inmiddels verstuurd. Mensen die 'm nog willen hebben moeten wel snel zijn aangezien het een yousendit link is.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:12 schreef Z het volgende:
[..]
Maar niet naar mijOf mail je de hele mix? Dat past niet dan moet ik je een ander mailadres sturen ...!
Zou je 'm ook even naar mij kunnen mailen?quote:Op woensdag 28 september 2005 09:38 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Sorry, had m'n mail gisteren nog niet gechecked, hij is inmiddels verstuurd. Mensen die 'm nog willen hebben moeten wel snel zijn aangezien het een yousendit link is.
eenschquote:Op woensdag 28 september 2005 14:10 schreef Zanderrr het volgende:
Vind sommige stukken van die mix vet, maar die crunk / schreeuwerige dingen zijn niet echt mijn ding.
Klopt, vind ik ook. Het stuk vanaf "mixmaster Mwalk" is uitermate dope...quote:Op woensdag 28 september 2005 14:10 schreef Zanderrr het volgende:
Vind sommige stukken van die mix vet, maar die crunk / schreeuwerige dingen zijn niet echt mijn ding.
quote:fuck Bill Murray not the actor the dead beat dad that smacked
then left her with rats after he snapped her
the bastard inventor that bent her backwards in winter
with her back against the wall she can hear death singing in her
with her back against the wall she can still hear death singing in her
mr.scarface[at]gmail.com , ajbquote:Op woensdag 28 september 2005 01:46 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Nope, misschien kunnen we er een hiphop central team effort van maken? Heb 'm naar iets van 5 regulars gestuurd iig via de mail.
stond een goede review in de oor van deze cdquote:Op woensdag 28 september 2005 14:47 schreef Summoner het volgende:
Heb net de nieuwe plaat van Cage binnen. Gave producties van oa DJ Shadow, Rjd2, en El-P.
[afbeelding]
Een zeer gekweld, introspectief album. Over z'n ouders bijvoorbeeld:
[..]
Dat is "Baby Mama," by Three 6 Mafiaquote:Op woensdag 28 september 2005 15:18 schreef Mip1988 het volgende:
mja tijdje terug al die retail gehoord
die eerste track is erg dope
Ja, daar moet je ff doorheenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:18 schreef Z het volgende:
Ik vind het een top mix, op een paar schreeuwnummers na dan ...
Nee, vreemd wel. Maar goed. Er zitten een aantal tracks in die ik niet ken. En ik wil gewoon weten hoe ze heten, dus ik bljif googlenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:29 schreef Z het volgende:
Ik ook, maar kan vooralsnog niks vinden ...
Ja.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:42 schreef Z het volgende:
Is het nou de mix van deze boxset?
http://www.djshadow.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=PW001&Category_Code=
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |