Zoiets heb ik eerder gehoord mbt DJ Shadow. Hij gebruikt ook samples die hij liever niet bekend wil maken. Heb een keer gelezen dat zijn fanbase/kenners zelfs niet uitlaat welke samples het zijn...quote:Op donderdag 29 september 2005 13:38 schreef Zanderrr het volgende:
Ik denk dat er gewoon geen officiele tracklist is vanwege auteursrechten, geen slapende honden wakker maken etc. Die boxset is ook niet voor niets gelimiteerd...
Nou ja, na verloop van tijd zal het meeste toch wel herkend worden, net als bij die Brainfreeze mix destijds.
Toch vind ik het bij dat nummer van Baby D of G (??), waar (volgens mij) Mixmaster Mwalk (Mwalk zou in principe wel kunnen, want ik heb 't album "Mwalk The Union") echt super worden. Toffe oldschool. In iedergeval ook een MC Breeze track. En dat snelle funky-drummer nummer tegen het eind..quote:Op donderdag 29 september 2005 16:23 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Niks mis met die 'schreeuwnummers'![]()
Die is vet idd, het liefste wil ik die 'ace players' funk track op 56:20 weten en die hiphoptrack met die pianosample op 51:30quote:Op donderdag 29 september 2005 16:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
En dat snelle funky-drummer nummer tegen het eind..![]()
Ik ben zeker nieuwsgierig geworden, zal ff mailen.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:23 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Niks mis met die 'schreeuwnummers'![]()
Wie de link wil moet gewoon even mailen naar mongoloid@gmail.com
Vet! Ik kende het ook nog niet.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:32 schreef cosmick het volgende:
Ik heb Dr. Luv & Kevski met "ain't going out like that online gezet
Cool!quote:
Nee, niet meer. Al volg ik het nog wel een beetje omdat kameraden van me nog wel met enige regelmaat aan het bomben gaanquote:Doe je zelf aan graffitti eigenlijk Cosmick?
vet nummer, paar samples komen me erg bekend voor. eentje heeft Redman ook gebruikt? kan dat?quote:Op donderdag 29 september 2005 22:32 schreef cosmick het volgende:
Ik heb Dr. Luv & Kevski met "ain't going out like that online gezet
het lijkt me een dope sitequote:Op vrijdag 30 september 2005 16:18 schreef cosmick het volgende:
Kent iemand dit forum? http://oldschoolhiphop.forumco.com/default.asp
Wat ik ik doe, hoeveel keer ik me ook registreer; telkens krijg ik het bericht dat m'n username en password niet correct zijn. Ik heb IE, FF én Opera geprobeerd. Als ik de webmaster mail dan krijg ik het mailtje gewoon terug met de melding dat 't emailadres foutief is..
En het topic "mp3 request" leek me zo handig!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cool! Ik zal 'm er ook weer ff bij pakken. Er zit iig ook een nummer van MC Breeze in.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:29 schreef le_knightclub_soda het volgende:
No prob mr tear!
Hier een eerste poging tot tracklist, schiet nog niet echt op maarja misschien weet iemand anders nog wat tracks te benoemen.
Zion I - True & Livin' vind ik erg goed, weet niet of je die al kent.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:28 schreef Timo20 het volgende:
hey volk
zijn er de afgelopen tijd nog goede albums uitgekomen? heb t topic niet echt meer gevolgd
Oja, die heb ik ook. Ook erg leukquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:01 schreef jimjim1983 het volgende:
Voodoo vinyl heb ik ook, idd erg leuk album.
Static traveller is ook erg leuk, van dit jaar zelfs volgens mij.
zeker weten, niet zo goed als true & livin en ook een heel stuk korter, maar echt een vet album.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja, die heb ik ook. Ook erg leuk![]()
Ik heb die andere van Zion I (starship) nog niet gecheckt. Ook tof?
da's mooi, je gaat erheen neem ik aan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:24 schreef S-Two het volgende:
Jaaaaaaah, Pete Philly 26-10 in Groningen
quote:When they got to Middletown, his father continued to abuse heroin, often making Cage assist by pulling homemade tourniquets around his arm. His father left them suddenly with another woman. The last time Cage saw his father, he had a standoff with the Middletown state troopers after threatening his family with a shot gun. He was arrested and Cage has not seen him since. He was 8 years old at the time.
Hij staat morgen in Mezz, Bredaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:24 schreef S-Two het volgende:
Jaaaaaaah, Pete Philly 26-10 in Groningen
Hij staat ook nog een keer in Tivoli ergens deze periodequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
11-10: Jeru The Damaja in Paard van Troje, Den Haag
die van Cage,heet Hells Winterquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:13 schreef Quannum het volgende:
Iemand al iets gehoord van de nieuwe Blackalicious?
Of van de nieuwe van Cage, "The Craft"? Die schijnt wel goed te zijn, geproduced door El-P en RJD2. Maar damn, Cage had zijn jeugd ook niet mee blijkbaar:
[..]
Die track van DJ Shadow is ook erg goed. De manier waarop Cage z'n jeugd beschrijft is best aangrijpend. Vooral het nummer "Stripes" gaat erg diep. Ik vind het een uitstekende plaat!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:13 schreef Quannum het volgende:
Of van de nieuwe van Cage, "The Craft"? Die schijnt wel goed te zijn, geproduced door El-P en RJD2. Maar damn, Cage had zijn jeugd ook niet mee blijkbaar:
Naar mijn weten alleen hier verkrijgbaarquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:01 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren gezocht naar die nieuwe DJ Shadow in de stad, maar nergens hadden ze m
is ie al uit??
The Craft heb ik al, heb 'm nog niet echt goed geluisterd maar de eerste keer klonk ie wel goed.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:49 schreef Quannum het volgende:
Oeps, die van Blackalicious heet "The Craft". Die paar samples die ik er van gehoord heb klinken niet slecht.
Hells Winter lijkt me ook wel de moeite. Liedje 3: "Grand Ol' Party Crash" (feat Jello Biafra as The Dubya)![]()
Stewie @ MTV Music Awards over Fitty![]()
Wow, dat lijkt me behoorlijk gaaf! Stunts Blunts & Hip Hop, welke ik onlangs heb gekocht, is overigens echt super! En Lord Finesse, O.C. en A.G. hebben natuurlijk ook genoeg materiaal om een leuk avondje mee te vullenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
da's mooi, je gaat erheen neem ik aan?
ander moois:
D.I.T.C. feat. A.G. / Lord Finesse / O.C. / Diamond D op 5 november in de Melkweg, zouden ze alleen DITC nummers doen of ook solo nummers? als dat laatste het geval is dan is het dope.
dat verklaart `n hoopquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Naar mijn weten alleen hier verkrijgbaar![]()
Idd, ik hoop alleen dat ze dus veel solo shit gaan doen want de DITC nummers (paar uitzonderingen daargelaten) vind ik niet echt dope. Als ik nog geld heb dan ga ik er heen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:24 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Wow, dat lijkt me behoorlijk gaaf! Stunts Blunts & Hip Hop, welke ik onlangs heb gekocht, is overigens echt super! En Lord Finesse, O.C. en A.G. hebben natuurlijk ook genoeg materiaal om een leuk avondje mee te vullen
heb 'm net weer geluisterd, als je Blazing Arrow en die Gift of Gab vet vindt dan moet je deze ook gewoon halen.quote:En laat effe weten hoe dei nieuwe van Blackalicious is oke? Ik kwam m vorige week namelijk tegen bij m'n platenzaak. Ik wist op dat moment niet eens dat ze een nieuwe hadden trouwens.
Blazing Arrow vind ik wel goed, en die solo plaat van Gift Of Gab vind ik erg sterk... Ik zal er dus eens achteraan gaan, thanksquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Idd, ik hoop alleen dat ze dus veel solo shit gaan doen want de DITC nummers (paar uitzonderingen daargelaten) vind ik niet echt dope. Als ik nog geld heb dan ga ik er heen.
dat nieuwe album van O.C. (Smoke & Mirrors) is trouwens echt gaar![]()
[..]
heb 'm net weer geluisterd, als je Blazing Arrow en die Gift of Gab vet vindt dan moet je deze ook gewoon halen.
Het is gewoon weer een goed Blackalicious album, ik vind het net als Blazing Arrow niet super maar het is wel gewoon goed.
kijk dan ook meteen ff of je deze kan luisteren, beide zijn uit 2005:quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:53 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Blazing Arrow vind ik wel goed, en die solo plaat van Gift Of Gab vind ik erg sterk... Ik zal er dus eens achteraan gaan, thanks
Je weet maar nooitquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:40 schreef jimjim1983 het volgende:
ik zal 'm binnenkort weer eens goed luisteren, denk niet dat ik iets herken eigenlijk
Ik ook nietquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:57 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
i heb nog steeds die mix nog niet geluisterd
Ik vond die single best tegenvallen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:42 schreef Mr.Tear het volgende:
[..]
Ben trouwens ook zeker benieuwd naar het album van Redman
thnx voor de tipquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
de nieuwe Atmosphere (You Can't Imagine How Much Fun We're Having) , AANRADER !! , echt een lekkere plaat
"The Craft" , moet dat niet "Hells Winter" zijn ? , is btw een zeer goede plaat , producties van El-P , Blockhead , RJD2 en nog een paar fijne plaat hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:13 schreef Quannum het volgende:
[..]
ook als je seven travels (dat was 'm toch?) niet zo goed vindt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
de nieuwe Atmosphere (You Can't Imagine How Much Fun We're Having) , AANRADER !! , echt een lekkere plaat
gewoon proberenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ook als je seven travels (dat was 'm toch?) niet zo goed vindt?![]()
probeer het hier eensquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:50 schreef -Angel- het volgende:
Weet iemand wat de naam van de track is die zeer veel lijkt op "Wait" van de Ying Yang Twins?
Nah, die weten het toch niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:56 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
probeer het hier eens
Help, ik zoek een nummer-artiest deel 153
drop it like its hot van snoop dogg ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:50 schreef -Angel- het volgende:
Weet iemand wat de naam van de track is die zeer veel lijkt op "Wait" van de Ying Yang Twins?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:08 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
drop it like its hot van snoop dogg ?
Davin Banner was het antwoordt dad hei zogtquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:08 schreef -Angel- het volgende:
David Banner was het antwoordt dat ik zocht.
oh had ik overheen gelezenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
[..]
Davin Banner was het antwoordt dad hei zogt
Okay, thanks. Ik ga 'm even uitchecken danquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:26 schreef Mar10Segovia het volgende:
Misschien dat 'ie al eens voorbij is gekomen... maar Wrong Way van Lightheaded is een aanrader
Kindamuzik schreef er nog een aardig artikel over:quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:49 schreef keeper het volgende:
Vanavond nog iemand naar 10 jaar TopNotch?
Met Opgezwolle, Kubus, Duvelduvel, Uniq, Raymzter, naja, de hele TopNotch stal dus.
Ik vind die van Wu-Tang leuker.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:29 schreef -Angel- het volgende:
Wat is "Lil' Ghetto Boy" toch, G-Funk bij uitstek.
dat is inderdaad een tof album,is al een tijdje geleden dat ik die cd heb gehoordquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:26 schreef Mar10Segovia het volgende:
Misschien dat 'ie al eens voorbij is gekomen... maar Wrong Way van Lightheaded is een aanrader
Hiphop Central XXIX: L' École du Micro D'Argentquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:49 schreef Quannum het volgende:
Iemand al een idee voor een nieuwe titel?
Ikzelf dacht aan "L'école du micro d'argent", het lichtjes fantastische album van I Am uit 1997.
nevermind is al geweest..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:49 schreef keeper het volgende:
Vanavond nog iemand naar 10 jaar TopNotch?
Met Opgezwolle, Kubus, Duvelduvel, Uniq, Raymzter, naja, de hele TopNotch stal dus.
Yup! Erg cool. Heb laatst die video nog eens weer gezien.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
volgende titel misschien "What more can i say?" (Audio Two (1988) met natuurlijk het dope nummer "Top Billin' " erop)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |