tofquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nope, DMX was de beatboxer van Just-Ice (latoya)
Hoort!.
Check meer samples van Just-ice & DMX (en meer beatboxers) op deze pagina! Superdope!
humanbeatbox!!!
De eerste track was aardig, de tweede track was een kopie van de eerste. En herhaling, nee, daar houden we niet van.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:44 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vind ze best geinig, die jeugd van tegenwoordig
Stofzuiger is ook wel grappig. vooral die intro is zo herkenbaarquote:Op woensdag 14 september 2005 19:50 schreef -Angel- het volgende:
[..]
De eerste track was aardig, de tweede track was een kopie van de eerste. En herhaling, nee, daar houden we niet van.
Thanks man!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 11:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Had die post idd niet gezienHmm, geen idee man. Klinkt wel grappig.
Maar wil je deze sample nog even online laten staan? Speel ik 'm even door namelijk.
*edit*
Grandmaster Caz is het sowieso.. track probeer ik nog ff te traceren..
Ik heb 'm misschien thuis wel op m'n pc staan.
Laat het wel ff horen![]()
ik bedoelde door hem te mailenquote:Op donderdag 15 september 2005 17:57 schreef jimjim1983 het volgende:
Quannum, leef je nog?
ik vind 'm wel leuk maar toch mist er iets, ook lijken sommige nummers nogal op elkaar.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:35 schreef Mar10Segovia het volgende:
Lekker Jim
Overigens ben ik nu naar wat nummers van DJ Muggs Vs GZA aan het luisteren... ik kan er na deze eerste luisterbeurt nog niet waanzinnig enthousiast over worden.
K vind ze ook wel grappig, alleen een tijdje geleden traden ze op bij Festival a/d Werf hier in Utrecht en toen vond ik ze echt slecht met name P. Fabergé. Die stond daar maar als een lamme zoutzak met een hand in zijn zak, zijn tekjes weg te rappen. Wat wel heel vet was om te zien, ze begonnen met Watskeburt? toen was het nog vrij druk en op gegeven moment kwam Doe de stofzuiger en toen zag je echt alle gezinnetjes met kleine kinderen en andere mensen afdruipen. Was zelf een blowtje aan het bouwen en daarna keek ik op, was het publiek ineens gehalveerd.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:53 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Stofzuiger is ook wel grappig. vooral die intro is zo herkenbaar
maar ik denk niet dat ik een hele cd van hun wel trek.
is een collabo tussen DJ Muggs en GZA. Muggs doet de beats als het goed is en GZA rapt erover.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:12 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
wat is dat voor plaat die GZA vs Dj Muggs?
Sure, maar heb nog maar net gedaan met mijn herexamens en heb het dus druk gehad. Mijn hoofd zit vol met nutteloze info nu, maar mits genoeg alcohol moet dat er wel weer uit te krijgen zijn.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:57 schreef jimjim1983 het volgende:
Quannum, leef je nog?
Jammer dat de meeste van die video's op megaupload zitquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:46 schreef Quannum het volgende:
[..]
Sure, maar heb nog maar net gedaan met mijn herexamens en heb het dus druk gehad. Mijn hoofd zit vol met nutteloze info nu, maar mits genoeg alcohol moet dat er wel weer uit te krijgen zijn.![]()
(Ik had gewoon ook niet veel te melden.)
Check dit:
http://www.wutangcorp.com/showthread.php?t=3149
Een massa videoclips waarin minstens één lid van the wu-tang heeft in meegedaan. Plus freestyles, interviews, live,... Props to the topicstarter!
Hoezo dan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:24 schreef -Angel- het volgende:
Ik snap niet waarom The Game een video heeft gereleased van "Put You On The Game".
"Higher" zou beter geweest zijn. "Put You On The Game" is aardig maar om er nu een video voor op te nemen. Nee.quote:
Hmm nee snap ik ook niet, Higher is idd een veel betere trackquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:24 schreef -Angel- het volgende:
Ik snap niet waarom The Game een video heeft gereleased van "Put You On The Game".
Het wordt de 4de single, na "How We Do" - "Hate It Or Love It" - "Dreams".quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:30 schreef VeX- het volgende:
En ik vind Put you on the game wel een goede keuze als 2e single.
(gepost op 23/8/05 hier)quote:i asked 2na last week he said march ish
Komt me ook wel bekend voor idd.. maar waar het vandaan komt?!quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:40 schreef Quannum het volgende:
Die nieuwe track van Jurassic 5 (Red Hot) vind ik echt wel dik oké (die gitaar lick-sample wordt ook ergens anders gebruikt, maar ik ben er nog altijd niet uit van wie of van waar. Iemand?)
Dat is vreemd want nu is het Interscope/Aftermath/G-Unit.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:20 schreef kokos het volgende:
In verband met de rechten die 50 cent op bepaalde nummers heeft, brengt Game put you on the game uit
"Doin it" van LL Cool J bedoel je?quote:Op maandag 19 september 2005 14:51 schreef -Angel- het volgende:
Laat ik de klassiekers eens voor de dag halen, wat is "Doin it" toch een geweldige track. Er zijn maar weinig tracks die zo ...
Meen je. Die track is volledig gebasseerd op "start smoking" van The New Style (de band waarmee Naughty By Nature zijn debuut maakte).quote:
En? Hij heeft er een popliedje van gemaakt, met dito clip. Echt heel kut.quote:Op maandag 19 september 2005 15:21 schreef -Angel- het volgende:
Mr. Smith maakte het wel een hit.
Die clip was ook geweldig, met die appel. Haha.quote:Op maandag 19 september 2005 15:27 schreef cosmick het volgende:
En? Hij heeft er een popliedje van gemaakt, met dito clip. Echt heel kut.
Oja, juicyquote:Op maandag 19 september 2005 15:29 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Die clip was ook geweldig, met die appel. Haha.
Die is al een maandje uit, de beats zijn wel lekker maar de teksten gaan niet echt diepquote:Op maandag 19 september 2005 17:25 schreef kokos het volgende:
Ik durf het bijna niet te posten hier in dit topic maar de lachwekkende plaat van THC is uit![]()
dat haalde zelfs de frontpagequote:Op maandag 19 september 2005 17:25 schreef kokos het volgende:
Ik durf het bijna niet te posten hier in dit topic maar de lachwekkende plaat van THC is uit![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 18:12 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
dat haalde zelfs de frontpage![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |