en? ben je blij met je prijs?quote:Op maandag 12 september 2005 17:20 schreef freiss het volgende:
Daarnaast waren er ook hier nog troostprijzen te winnen, en dan wel drie ansichtkaarten van Jannes. Die zijn gewonnen door:
aashaas
amusement
freiss
JoohanDePoohan
MrManiak
MisterWolf
NuGa
PekingDuck
Ratt
stresskippie![]()
bij mij mag welquote:Op maandag 12 september 2005 17:28 schreef Brechtje het volgende:
Bij wie mag ik een berichtje in de fotoboek plaatsen?
jaa hoor!! en als je echt lef heb dan moet je het gewoon doen!!!quote:Op maandag 12 september 2005 17:28 schreef Brechtje het volgende:
Bij wie mag ik een berichtje in dehet fotoboek plaatsen?
het fotoboek.quote:Op maandag 12 september 2005 17:28 schreef Brechtje het volgende:
Scherp van je Spenkyquote:Op maandag 12 september 2005 17:30 schreef spenky het volgende:
[..]
jaa hoor!! en als je echt lef heb dan moet je het gewoon doen!!!
hee collegaquote:Op maandag 12 september 2005 17:32 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Scherp van je Spenky
Maarreh....Fuck de OP...hummm...kweetnie
en die worden cker allemaal met postzelgel gestempeld en al geleverd!! met iets van een handtekening van um ofzoquote:Op maandag 12 september 2005 17:33 schreef freiss het volgende:
[..]
Nou, fantastisch, ansichtkaart van JAnnes![]()
Hoi min-of-meer-naamgenootje !!!quote:
nouw... ikke wel!!! jij dan???quote:Op maandag 12 september 2005 17:40 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Hoi min-of-meer-naamgenootje !!!![]()
Did you get yourtoday?
Nog niet vandaag, maar dat komt vanavond waarschijnlijk (hopelijk) weerquote:
en wie is de gelukkige die jou gaat spenken vandaag?quote:Op maandag 12 september 2005 17:50 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Nog niet vandaag, maar dat komt vanavond waarschijnlijk (hopelijk) weer![]()
En dan geef ik eens flink van Jetje (Niets persoonlijks hoor JETT)
wat je zegt kerelquote:Op maandag 12 september 2005 17:54 schreef the_legend_killer het volgende:
ja Brechtje wij sturen iets terug !
Je wilde gewoon dat we naar je nieuwe foto gingen kijkenquote:Op maandag 12 september 2005 17:52 schreef Brechtje het volgende:
ok.
Gaat berichtjes plaatsen.
*jullie ook in de mijne dan he?
Als het goed is mijn vriendin, en als het niet goed is moet ik toch minder gaan drinkenquote:Op maandag 12 september 2005 17:51 schreef spenky het volgende:
[..]
en wie is de gelukkige die jou gaat spenken vandaag?
quote:Op maandag 12 september 2005 17:28 schreef Brechtje het volgende:
die van mij staat open voor allesquote:Op maandag 12 september 2005 18:21 schreef Brechtje het volgende:
Ik weet niet wat ik moet zetten bij jullie.
feli, moet het nog wel zienquote:Op maandag 12 september 2005 19:18 schreef Imberr het volgende:
woeiipaarse plukjes imme haar
en het is iets korter
![]()
FOTOOOO!!quote:Op maandag 12 september 2005 19:18 schreef Imberr het volgende:
en het is iets korter
![]()
En nou wil je zeker dat we gaan zeggen:quote:Op maandag 12 september 2005 19:18 schreef Imberr het volgende:
en het is iets korter
![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 19:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En nou wil je zeker dat we gaan zeggen:
"He Inge, post eens een foto!"
Hehe, ik vind hem ook pauper, maarja, ik krijg er wel ansichtkaarten vanquote:Op maandag 12 september 2005 19:36 schreef spenky het volgende:
[..]
ken de hele vent niet eenshad daarom ook maar niet meegedaan daaraan...
Onze hond is ook 10 oidquote:Op maandag 12 september 2005 20:19 schreef Imberr het volgende:
mijn hondje is liev he?jammer dat ze al 11 is
dan leeft ze nog maar paar jaar.. hoogstens 5 ofzo
ja?? die mafkees van matrix... hij lijkt we niet zo opquote:Op maandag 12 september 2005 20:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
das keanu reeves ofzoiets![]()
geloof ik![]()
Bij mij welquote:Op maandag 12 september 2005 20:58 schreef Imberr het volgende:
ik móest 7.5 wel installeren omdat 7.0 niet meer wou opstarten
ik ook!!! kwart over 8!!!!quote:Op maandag 12 september 2005 20:50 schreef freiss het volgende:
GVD, morgen weer het 1e uur.
Moet je ook niet te laat komenquote:Op maandag 12 september 2005 21:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik moet al om 20 voor 8 op school zijn![]()
![]()
![]()
Werd vanochtend wakker om kwart over 7, bleef ik nog ff liggen, was t opeens half 9quote:
hebk oook wellus.. word je wakker.. blijf je nog eff wakker worden.. komt me ma me kamer instormen een uur geleden ging je wekker.. moet je er niet uit..? nou.. dan ben je echt klaar wakker... en in 10minuten aangekleed en gedouched en gegetenquote:Op maandag 12 september 2005 21:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
Werd vanochtend wakker om kwart over 7, bleef ik nog ff liggen, was t opeens half 9![]()
was ik rond 9 uur op schoolhele eerste uur gemist
![]()
![]()
domboooooquote:Op maandag 12 september 2005 21:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
Werd vanochtend wakker om kwart over 7, bleef ik nog ff liggen, was t opeens half 9![]()
was ik rond 9 uur op schoolhele eerste uur gemist
![]()
![]()
dan ga ik maar niet meer douchenquote:Op maandag 12 september 2005 21:06 schreef spenky het volgende:
[..]
hebk oook wellus.. word je wakker.. blijf je nog eff wakker worden.. komt me ma me kamer instormen een uur geleden ging je wekker.. moet je er niet uit..? nou.. dan ben je echt klaar wakker... en in 10minuten aangekleed en gedouched en gegeten
ik doe dan juist alles rustiger dan normaal.. je bent dan toch al te laatquote:Op maandag 12 september 2005 21:06 schreef spenky het volgende:
[..]
hebk oook wellus.. word je wakker.. blijf je nog eff wakker worden.. komt me ma me kamer instormen een uur geleden ging je wekker.. moet je er niet uit..? nou.. dan ben je echt klaar wakker... en in 10minuten aangekleed en gedouched en gegeten
ik duw em altijd uit in men slaapquote:Op maandag 12 september 2005 21:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
dombooooo
Druk je wekker dan op SNOOSE
dat ook...quote:Op maandag 12 september 2005 21:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik doe dan juist alles rustiger dan normaal.. je bent dan toch al te laat
Ik had moeite vanochtend omdat 3FM er uit lagquote:Op maandag 12 september 2005 21:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik duw em altijd uit in men slaap![]()
staat fok in je geplande taken?quote:Op maandag 12 september 2005 21:09 schreef freiss het volgende:
Ik ga altijd fokken voordat ik naar school ga
"Verdomme heb je die pc NU al aan!!!!!!!"quote:Op maandag 12 september 2005 21:09 schreef freiss het volgende:
Ik ga altijd fokken voordat ik naar school ga
Nee, doe ik altijdquote:Op maandag 12 september 2005 21:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
"Verdomme heb je die pc NU al aan!!!!!!!"
Moet je eerder opstaanquote:Op maandag 12 september 2005 21:16 schreef Imberr het volgende:
ik heb nooit tijd om 's ochtends te fokken
jippiequote:Op maandag 12 september 2005 21:19 schreef freiss het volgende:
[..]
Kunnen we samen om half 7 gaan fokken![]()
ha ha ha half 7!!!!!!!!quote:Op maandag 12 september 2005 21:19 schreef freiss het volgende:
[..]
Kunnen we samen om half 7 gaan fokken![]()
Maar ik moet ook GVD bijna een uur fietsen naar schoolquote:Op maandag 12 september 2005 21:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
ha ha ha half 7!!!!!!!!
Ik sta morrgen 15 voor 8 op, en 15 over 8 sta ik bij een meefietskameradinnetje.
quote:Op maandag 12 september 2005 21:25 schreef freiss het volgende:
[..]
Maar ik moet ook GVD bijna een uur fietsen naar school![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 21:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
niet vanwege jou hoormaar vanwege dat halluf 7
![]()
ja nogalquote:Op maandag 12 september 2005 21:28 schreef freiss het volgende:
[..]
* freiss is jaloers Ik woon ook in zo'n kutdorp![]()
Maar ik spreek geen Limburgsquote:Op maandag 12 september 2005 21:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja nogal![]()
ga verhuizennaar Geleen ofzo
![]()
hm.. das wel een of ander dialect dat niet geleens isquote:Op maandag 12 september 2005 21:34 schreef freiss het volgende:
Ow Hier kan ik limburgs in 5 minuten leren
Zo leer je het nep.quote:Op maandag 12 september 2005 21:34 schreef freiss het volgende:
Ow Hier kan ik limburgs in 5 minuten leren
Hoe gaat dan Geleens? Bleskensgraafs kan ik je niet leren, dat versta ik nauwelijksquote:Op maandag 12 september 2005 21:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
hm.. das wel een of ander dialect dat niet geleens ismaar t is iig limburgs
![]()
Stfuquote:Op maandag 12 september 2005 21:36 schreef freiss het volgende:
[..]
Inkoppertje: Het komt van zo ver beneden![]()
hoe?quote:Op maandag 12 september 2005 21:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zo leer je het nep.
Je moet het zelf doen !
naar limburgers luisteren ofzoquote:
quote:Op maandag 12 september 2005 21:41 schreef Imberr het volgende:
de wiki is er iig wel in t limburgs![]()
[..]
naar limburgers luisteren ofzoen zelf proberen te praten
![]()
maar ik moet gaanms dat ik straks nog ff kom
![]()
doegg allemaal![]()
en en en?quote:Op maandag 12 september 2005 21:49 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ben vandaag op sollicitatie geweest.
Het ging naar mijn idee best goed. Ze gingen ook wel akkoord met de 4,5 maand in plaats van 6 maand. Ook waren de door mij gevraagde vrije dagen geen probleem. Ze hebben er mooie 19" TFT'tjes.quote:Op maandag 12 september 2005 21:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
en en en?
ja ik kijk weer tv dus nee ik blijf niet heel lang
Ik weet waar dat is inderdaad: welk bedrijf?quote:Op maandag 12 september 2005 21:59 schreef Jaguarized het volgende:
Een kameraad van mij zit met z'n bedrijf op dat bedrijvenpark bij Kralingse Zoom, die 3-4 torens aan de snelweg.
Overigens, ook de 300 euro stagevergoeding per maand is niet verkeerd.![]()
waar heb je gecoliciteerdquote:Op maandag 12 september 2005 21:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het ging naar mijn idee best goed. Ze gingen ook wel akkoord met de 4,5 maand in plaats van 6 maand. Ook waren de door mij gevraagde vrije dagen geen probleem. Ze hebben er mooie 19" TFT'tjes.Morgen / woensdag hoor ik het.
ik woon naast kralingse zoomquote:Op maandag 12 september 2005 21:59 schreef Jaguarized het volgende:
Een kameraad van mij zit met z'n bedrijf op dat bedrijvenpark bij Kralingse Zoom, die 3-4 torens aan de snelweg.
Overigens, ook de 300 euro stagevergoeding per maand is niet verkeerd.![]()
Dat is Evibe, volgens mij vanaf het metrostation het 3e pand.quote:Op maandag 12 september 2005 22:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik weet waar dat is inderdaad: welk bedrijf?
Hoop dat je aangenomen word, maar mn film gaat verder
Misschien wel, moet nog even kijken of dat een beetje "befietsbaar" is.quote:Op maandag 12 september 2005 22:00 schreef Ayaxola het volgende:
Als je nou word aangenomen ga je dan hier op kamers?
Kamer van Koophandel Gooi en Eemland.quote:
Toch niet bij die shoarmaboer he?quote:
whaha nee aan de andere kantquote:Op maandag 12 september 2005 22:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is Evibe, volgens mij vanaf het metrostation het 3e pand.
[..]
Misschien wel, moet nog even kijken of dat een beetje "befietsbaar" is.
[..]
Kamer van Koophandel Gooi en Eemland.
[..]
Toch niet bij die shoarmaboer he?![]()
Ik was het niet van plan...quote:Op maandag 12 september 2005 22:09 schreef spenky het volgende:
[..]
whaha nee aan de andere kantstukje de sgraveweg op
onder de snelweg door.. ik kijk zo naar dat terrein vanaf het balkon boven maar ik loop daar altijd met de hond
ga je in "de snor" wonen daar?
Bij wat?quote:Op maandag 12 september 2005 22:15 schreef spenky het volgende:
[..]
whaha waarom niet... harstikke dichtbij...
dit was intake les vanaf de 26e ga ik 2x 1,5 uur per week en zo snel mogelijk theorie halen en er is gerekend op 40 uur les.quote:Op maandag 12 september 2005 22:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En heb je je theorie al ?
Ging het verder goed ?
hoe was je intake gesprekquote:Op maandag 12 september 2005 22:15 schreef MaRySe het volgende:
[..]
dit was intake les vanaf de 26e ga ik 2x 1,5 uur per week en zo snel mogelijk theorie halen en er is gerekend op 40 uur les.
alvast succes ermee !quote:Op maandag 12 september 2005 22:15 schreef MaRySe het volgende:
[..]
dit was intake les vanaf de 26e ga ik 2x 1,5 uur per week en zo snel mogelijk theorie halen en er is gerekend op 40 uur les.
Oh nee dit is in Amersfoort. Rotterdam kwam alleen ff in me op omdat je Kralingse Zoom zei.quote:Op maandag 12 september 2005 22:17 schreef spenky het volgende:
[..]
dat studentehuis de snor is 1minuut lopen van dat bedrijven terrein....
Krijg je je rijlessen en meuk van paps en mams?quote:Op maandag 12 september 2005 22:15 schreef MaRySe het volgende:
[..]
owh haha owkeequote:Op maandag 12 september 2005 22:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh nee dit is in Amersfoort. Rotterdam kwam alleen ff in me op omdat je Kralingse Zoom zei.![]()
whehe waar woon je dan... ofzoquote:Op maandag 12 september 2005 22:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe, dan kom ik morgen zo ongeveer langs je huis![]()
MO!!!!!!!!quote:Op maandag 12 september 2005 22:33 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Spenky....O+O++O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O
Die koopt men gewoon bij de bakker.quote:
Zeg, bakken is gewoon mission impossible. Limburgse vlaaien zijn van n dermate hoge kwaliteit dat elke zelf gebakken vlaai volledig in t niet t valt als je t vergelijkt met ene van de bakker.quote:
Doei.quote:Op maandag 12 september 2005 23:31 schreef MaRySe het volgende:
doei
maak een cake met chocolade en met noten erinquote:Op maandag 12 september 2005 22:54 schreef Eix het volgende:
[..]
Zeg, bakken is gewoon mission impossible. Limburgse vlaaien zijn van n dermate hoge kwaliteit dat elke zelf gebakken vlaai volledig in t niet t valt als je t vergelijkt met ene van de bakker.
Ik kan wel cake bakken.Met chocolade erin evt, maar zonder is lekkerder.
Oftewel, een hazelnotencake.quote:Op maandag 12 september 2005 23:32 schreef spenky het volgende:
[..]
maak een cake met chocolade en met noten erinmaar wel 100% chocola.. wil geen geel zien...
Ik snap hem niet.quote:Op maandag 12 september 2005 23:37 schreef Teringjakkie het volgende:
Hehehehe, de jager nam het hazenpad!![]()
![]()
Wat een verschrikkelijk slechte binnenkomer he?
broodje nuchterquote:Op maandag 12 september 2005 23:40 schreef spenky het volgende:
[..]
wat jij net zei dernet over dat kralingse zoom ook niet...
teveel gezopen?
kook niet.. issut te laat voor.. en moet nog tievus veel huiswerk maken voor morgenquote:Op maandag 12 september 2005 23:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
broodje nuchtergeen zin om terug te lezen cq uit te leggen
Nee man ik ben ook 24 aan het kijken en ook al aan het discussiëren terwijl ik ondertussen op msn ook mensen moet vermaken.quote:
ben je dan lekker vroeg meequote:Op maandag 12 september 2005 23:41 schreef spenky het volgende:
[..]
kook niet.. issut te laat voor.. en moet nog tievus veel huiswerk maken voor morgen
tja maar modden hoor je 24/7 te doen.. of zijn er ook speciale n8 mods?quote:Op maandag 12 september 2005 23:43 schreef ijsmeis het volgende:
Pfff, ik behoor eigenlijk allang op bed te liggen!
Met tonks?quote:Op maandag 12 september 2005 23:43 schreef ijsmeis het volgende:
Dat mag niet: je moet eerst nog even over Q-base vertellenquote:Op maandag 12 september 2005 23:43 schreef ijsmeis het volgende:
mother-mother dacht wel dat ze er ook 's nachts moest zitten...quote:Op maandag 12 september 2005 23:44 schreef spenky het volgende:
[..]
tja maar modden hoor je 24/7 te doen.. of zijn er ook speciale n8 mods?
Zijn jullie iets van plan danquote:Op maandag 12 september 2005 23:44 schreef spenky het volgende:
[..]
tja maar modden hoor je 24/7 te doen.. of zijn er ook speciale n8 mods?
Over de OP.quote:Op maandag 12 september 2005 23:47 schreef brainster het volgende:
Goede 'savonds mensen
Waar hebben we het over?
Pfoeh, weet je wat. Kijk hier evenquote:Op maandag 12 september 2005 23:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat mag niet: je moet eerst nog even over Q-base vertellen
dat als ijsmeis weg is heel fok onder gaan baggerenquote:Op maandag 12 september 2005 23:47 schreef brainster het volgende:
Goede 'savonds mensen
Waar hebben we het over?
Net als afgelopen weekend?quote:Op maandag 12 september 2005 23:48 schreef spenky het volgende:
[..]
dat als ijsmeis weg is heel fok onder gaan baggeren
was toch wel iets langer geledenquote:Op maandag 12 september 2005 23:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Net als afgelopen weekend?![]()
Ik bedoel
Dat is niet heel uitgebreid natuurlijk hequote:Op maandag 12 september 2005 23:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Pfoeh, weet je wat. Kijk hier even! Q-Base 2005
quote:Op maandag 12 september 2005 23:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is niet heel uitgebreid natuurlijk he
Oh ja, 90 deeltjes ofzo. Dat was echt vervelend volk toen. Ben blij dat die weg zijn.quote:
Moet je even verder lezenquote:Op maandag 12 september 2005 23:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is niet heel uitgebreid natuurlijk he
zag de humor er wel van inquote:Op maandag 12 september 2005 23:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ja, 90 deeltjes ofzo. Dat was echt vervelend volk toen. Ben blij dat die weg zijn.![]()
Ik zag de humor er pas van in toen die gasten geband waren. Daarvoor natuurlijk niet want het is zooo not done he wanneer mensen de SC vernaggelen.quote:
Inderdaad... Ik wil zomerquote:Op maandag 12 september 2005 23:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Moet je even verder lezen!
Ik moet wel zeggen dat ik heimwee krijg nu ik die livesets aan het luisteren ben.
Ik kan niet wachten tot het weer zomer is![]()
Zomer? Neuh komende maanden zijn er ook nog zat goede feesten hoorquote:Op maandag 12 september 2005 23:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Moet je even verder lezen!
Ik moet wel zeggen dat ik heimwee krijg nu ik die livesets aan het luisteren ben.
Ik kan niet wachten tot het weer zomer is![]()
Ja, maar ik vind outdoor het leukste. En ik heb zo'n idee dat het weer er niet meer ideaal voor isquote:Op maandag 12 september 2005 23:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zomer? Neuh komende maanden zijn er ook nog zat goede feesten hoorMaar het komt er maar niet van dat ik die Mondello zie, vrijdag kan ik opeens niet meer
Nu moet ik weer wachten tot november
Outdoor vind ik niet zo boeiend, zeker niet overdag. Vond t dan ook jammer dat Decibel tegenwoordig overdag is want ik was er graag heengeweestquote:Op maandag 12 september 2005 23:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind outdoor het leukste. En ik heb zo'n idee dat het weer er niet meer ideaal voor is!
Vandaar !
Ik vond overdag juist fijner.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Outdoor vind ik niet zo boeiend, zeker niet overdag. Vond t dan ook jammer dat Decibel tegenwoordig overdag is want ik was er graag heengeweestOverdag kan leuk zijn hoor, maar 's nachts vind ik vele malen beter
Nacht is van 12-6, dan zijn de lichteffecten veel mooier en is er sowieso meer sfeerquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vond overdag juist fijner.
Op een gegeven moment zag ik alleen maar schimmen en was ik me vriend kwijtWaaah.
En de zon enzo.. mja, daar houd ik wel van!
En overigens was het in de bunkers wel gewoon redelijk donker, dus toch nog een soort van nachtleven.
En 2 uur is ook nog nacht !
Ik moet zeggen dat ik overdag of in den nacht net zo goed los ga.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nacht is van 12-6, dan zijn de lichteffecten veel mooier en is er sowieso meer sfeerHet gevoel dat je met zn X-duizenden wakker bent voor een vet feest terwijl het grootste deel van het land ligt te slapen, das toch wel vet als je het mij vraagt
Overdag ga je stukken minder snel los (en nee dat ligt niet aan mij
)
Aanstellertquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik overdag of in den nacht net zo goed los ga.
En ik vind van 12 tot 2 een perfecte tijd. Zo kan ik ook nog eens redelijk normaal slapen, zodat mijn buik niet 2 dagen van streek is.
Maar goed, ik ga eens slapen. Weltrusten !
Wie zegt dat ik les heb?quote:
Arme jij.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:39 schreef Imberr het volgende:
ben ik es een x online op school, is er niemand
Doag.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:45 schreef Imberr het volgende:
hmmles is toch bijna voorbij
dalijk pauze, en dan nog maar 2 uurtjes en dan kan ik weer naar huis
![]()
doegg![]()
Heyquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:48 schreef MaRySe het volgende:
hooooooooi
quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:45 schreef Imberr het volgende:
zow heej, wel 8 hele berichten sinds ik weer weg was in wat? 3 uur?!![]()
anyway: hoii![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:49 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Nog iets nuttigs gedaan op school? Of misschien iets leuks?
ik verveel mequote:Op dinsdag 13 september 2005 14:54 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
![]()
Stop maar met lachen en ga iets posten![]()
Vanavond Desperate Housewives (ja dat kijk ikquote:
Het midden oosten?quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:59 schreef Chriz2k het volgende:
Niemand in mijn klas wist waar de midden-oosten kwestie zich afspeelt.
ohwjaquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:59 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Vanavond Desperate Housewives (ja dat kijk ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |