Bij mij welquote:Op maandag 12 september 2005 20:58 schreef Imberr het volgende:
ik móest 7.5 wel installeren omdat 7.0 niet meer wou opstarten
ik ook!!! kwart over 8!!!!quote:Op maandag 12 september 2005 20:50 schreef freiss het volgende:
GVD, morgen weer het 1e uur.
Moet je ook niet te laat komenquote:Op maandag 12 september 2005 21:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik moet al om 20 voor 8 op school zijn![]()
![]()
![]()
Werd vanochtend wakker om kwart over 7, bleef ik nog ff liggen, was t opeens half 9quote:
hebk oook wellus.. word je wakker.. blijf je nog eff wakker worden.. komt me ma me kamer instormen een uur geleden ging je wekker.. moet je er niet uit..? nou.. dan ben je echt klaar wakker... en in 10minuten aangekleed en gedouched en gegetenquote:Op maandag 12 september 2005 21:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
Werd vanochtend wakker om kwart over 7, bleef ik nog ff liggen, was t opeens half 9![]()
was ik rond 9 uur op schoolhele eerste uur gemist
![]()
![]()
domboooooquote:Op maandag 12 september 2005 21:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
Werd vanochtend wakker om kwart over 7, bleef ik nog ff liggen, was t opeens half 9![]()
was ik rond 9 uur op schoolhele eerste uur gemist
![]()
![]()
dan ga ik maar niet meer douchenquote:Op maandag 12 september 2005 21:06 schreef spenky het volgende:
[..]
hebk oook wellus.. word je wakker.. blijf je nog eff wakker worden.. komt me ma me kamer instormen een uur geleden ging je wekker.. moet je er niet uit..? nou.. dan ben je echt klaar wakker... en in 10minuten aangekleed en gedouched en gegeten
ik doe dan juist alles rustiger dan normaal.. je bent dan toch al te laatquote:Op maandag 12 september 2005 21:06 schreef spenky het volgende:
[..]
hebk oook wellus.. word je wakker.. blijf je nog eff wakker worden.. komt me ma me kamer instormen een uur geleden ging je wekker.. moet je er niet uit..? nou.. dan ben je echt klaar wakker... en in 10minuten aangekleed en gedouched en gegeten
ik duw em altijd uit in men slaapquote:Op maandag 12 september 2005 21:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
dombooooo
Druk je wekker dan op SNOOSE
dat ook...quote:Op maandag 12 september 2005 21:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik doe dan juist alles rustiger dan normaal.. je bent dan toch al te laat
Ik had moeite vanochtend omdat 3FM er uit lagquote:Op maandag 12 september 2005 21:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik duw em altijd uit in men slaap![]()
staat fok in je geplande taken?quote:Op maandag 12 september 2005 21:09 schreef freiss het volgende:
Ik ga altijd fokken voordat ik naar school ga
"Verdomme heb je die pc NU al aan!!!!!!!"quote:Op maandag 12 september 2005 21:09 schreef freiss het volgende:
Ik ga altijd fokken voordat ik naar school ga
Nee, doe ik altijdquote:Op maandag 12 september 2005 21:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
"Verdomme heb je die pc NU al aan!!!!!!!"
Moet je eerder opstaanquote:Op maandag 12 september 2005 21:16 schreef Imberr het volgende:
ik heb nooit tijd om 's ochtends te fokken
jippiequote:Op maandag 12 september 2005 21:19 schreef freiss het volgende:
[..]
Kunnen we samen om half 7 gaan fokken![]()
ha ha ha half 7!!!!!!!!quote:Op maandag 12 september 2005 21:19 schreef freiss het volgende:
[..]
Kunnen we samen om half 7 gaan fokken![]()
Maar ik moet ook GVD bijna een uur fietsen naar schoolquote:Op maandag 12 september 2005 21:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
ha ha ha half 7!!!!!!!!
Ik sta morrgen 15 voor 8 op, en 15 over 8 sta ik bij een meefietskameradinnetje.
quote:Op maandag 12 september 2005 21:25 schreef freiss het volgende:
[..]
Maar ik moet ook GVD bijna een uur fietsen naar school![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 21:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
niet vanwege jou hoormaar vanwege dat halluf 7
![]()
ja nogalquote:Op maandag 12 september 2005 21:28 schreef freiss het volgende:
[..]
* freiss is jaloers Ik woon ook in zo'n kutdorp![]()
Maar ik spreek geen Limburgsquote:Op maandag 12 september 2005 21:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja nogal![]()
ga verhuizennaar Geleen ofzo
![]()
hm.. das wel een of ander dialect dat niet geleens isquote:Op maandag 12 september 2005 21:34 schreef freiss het volgende:
Ow Hier kan ik limburgs in 5 minuten leren
Zo leer je het nep.quote:Op maandag 12 september 2005 21:34 schreef freiss het volgende:
Ow Hier kan ik limburgs in 5 minuten leren
Hoe gaat dan Geleens? Bleskensgraafs kan ik je niet leren, dat versta ik nauwelijksquote:Op maandag 12 september 2005 21:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
hm.. das wel een of ander dialect dat niet geleens ismaar t is iig limburgs
![]()
Stfuquote:Op maandag 12 september 2005 21:36 schreef freiss het volgende:
[..]
Inkoppertje: Het komt van zo ver beneden![]()
hoe?quote:Op maandag 12 september 2005 21:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zo leer je het nep.
Je moet het zelf doen !
naar limburgers luisteren ofzoquote:
quote:Op maandag 12 september 2005 21:41 schreef Imberr het volgende:
de wiki is er iig wel in t limburgs![]()
[..]
naar limburgers luisteren ofzoen zelf proberen te praten
![]()
maar ik moet gaanms dat ik straks nog ff kom
![]()
doegg allemaal![]()
en en en?quote:Op maandag 12 september 2005 21:49 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ben vandaag op sollicitatie geweest.
Het ging naar mijn idee best goed. Ze gingen ook wel akkoord met de 4,5 maand in plaats van 6 maand. Ook waren de door mij gevraagde vrije dagen geen probleem. Ze hebben er mooie 19" TFT'tjes.quote:Op maandag 12 september 2005 21:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
en en en?
ja ik kijk weer tv dus nee ik blijf niet heel lang
Ik weet waar dat is inderdaad: welk bedrijf?quote:Op maandag 12 september 2005 21:59 schreef Jaguarized het volgende:
Een kameraad van mij zit met z'n bedrijf op dat bedrijvenpark bij Kralingse Zoom, die 3-4 torens aan de snelweg.
Overigens, ook de 300 euro stagevergoeding per maand is niet verkeerd.![]()
waar heb je gecoliciteerdquote:Op maandag 12 september 2005 21:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het ging naar mijn idee best goed. Ze gingen ook wel akkoord met de 4,5 maand in plaats van 6 maand. Ook waren de door mij gevraagde vrije dagen geen probleem. Ze hebben er mooie 19" TFT'tjes.Morgen / woensdag hoor ik het.
ik woon naast kralingse zoomquote:Op maandag 12 september 2005 21:59 schreef Jaguarized het volgende:
Een kameraad van mij zit met z'n bedrijf op dat bedrijvenpark bij Kralingse Zoom, die 3-4 torens aan de snelweg.
Overigens, ook de 300 euro stagevergoeding per maand is niet verkeerd.![]()
Dat is Evibe, volgens mij vanaf het metrostation het 3e pand.quote:Op maandag 12 september 2005 22:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik weet waar dat is inderdaad: welk bedrijf?
Hoop dat je aangenomen word, maar mn film gaat verder
Misschien wel, moet nog even kijken of dat een beetje "befietsbaar" is.quote:Op maandag 12 september 2005 22:00 schreef Ayaxola het volgende:
Als je nou word aangenomen ga je dan hier op kamers?
Kamer van Koophandel Gooi en Eemland.quote:
Toch niet bij die shoarmaboer he?quote:
whaha nee aan de andere kantquote:Op maandag 12 september 2005 22:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is Evibe, volgens mij vanaf het metrostation het 3e pand.
[..]
Misschien wel, moet nog even kijken of dat een beetje "befietsbaar" is.
[..]
Kamer van Koophandel Gooi en Eemland.
[..]
Toch niet bij die shoarmaboer he?![]()
Ik was het niet van plan...quote:Op maandag 12 september 2005 22:09 schreef spenky het volgende:
[..]
whaha nee aan de andere kantstukje de sgraveweg op
onder de snelweg door.. ik kijk zo naar dat terrein vanaf het balkon boven maar ik loop daar altijd met de hond
ga je in "de snor" wonen daar?
Bij wat?quote:Op maandag 12 september 2005 22:15 schreef spenky het volgende:
[..]
whaha waarom niet... harstikke dichtbij...
dit was intake les vanaf de 26e ga ik 2x 1,5 uur per week en zo snel mogelijk theorie halen en er is gerekend op 40 uur les.quote:Op maandag 12 september 2005 22:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En heb je je theorie al ?
Ging het verder goed ?
hoe was je intake gesprekquote:Op maandag 12 september 2005 22:15 schreef MaRySe het volgende:
[..]
dit was intake les vanaf de 26e ga ik 2x 1,5 uur per week en zo snel mogelijk theorie halen en er is gerekend op 40 uur les.
alvast succes ermee !quote:Op maandag 12 september 2005 22:15 schreef MaRySe het volgende:
[..]
dit was intake les vanaf de 26e ga ik 2x 1,5 uur per week en zo snel mogelijk theorie halen en er is gerekend op 40 uur les.
Oh nee dit is in Amersfoort. Rotterdam kwam alleen ff in me op omdat je Kralingse Zoom zei.quote:Op maandag 12 september 2005 22:17 schreef spenky het volgende:
[..]
dat studentehuis de snor is 1minuut lopen van dat bedrijven terrein....
Krijg je je rijlessen en meuk van paps en mams?quote:Op maandag 12 september 2005 22:15 schreef MaRySe het volgende:
[..]
owh haha owkeequote:Op maandag 12 september 2005 22:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh nee dit is in Amersfoort. Rotterdam kwam alleen ff in me op omdat je Kralingse Zoom zei.![]()
whehe waar woon je dan... ofzoquote:Op maandag 12 september 2005 22:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe, dan kom ik morgen zo ongeveer langs je huis![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |