Bij mij welquote:Op maandag 12 september 2005 20:58 schreef Imberr het volgende:
ik móest 7.5 wel installeren omdat 7.0 niet meer wou opstarten
ik ook!!! kwart over 8!!!!quote:Op maandag 12 september 2005 20:50 schreef freiss het volgende:
GVD, morgen weer het 1e uur.
Moet je ook niet te laat komenquote:Op maandag 12 september 2005 21:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik moet al om 20 voor 8 op school zijn![]()
![]()
![]()
Werd vanochtend wakker om kwart over 7, bleef ik nog ff liggen, was t opeens half 9quote:
hebk oook wellus.. word je wakker.. blijf je nog eff wakker worden.. komt me ma me kamer instormen een uur geleden ging je wekker.. moet je er niet uit..? nou.. dan ben je echt klaar wakker... en in 10minuten aangekleed en gedouched en gegetenquote:Op maandag 12 september 2005 21:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
Werd vanochtend wakker om kwart over 7, bleef ik nog ff liggen, was t opeens half 9![]()
was ik rond 9 uur op schoolhele eerste uur gemist
![]()
![]()
domboooooquote:Op maandag 12 september 2005 21:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
Werd vanochtend wakker om kwart over 7, bleef ik nog ff liggen, was t opeens half 9![]()
was ik rond 9 uur op schoolhele eerste uur gemist
![]()
![]()
dan ga ik maar niet meer douchenquote:Op maandag 12 september 2005 21:06 schreef spenky het volgende:
[..]
hebk oook wellus.. word je wakker.. blijf je nog eff wakker worden.. komt me ma me kamer instormen een uur geleden ging je wekker.. moet je er niet uit..? nou.. dan ben je echt klaar wakker... en in 10minuten aangekleed en gedouched en gegeten
ik doe dan juist alles rustiger dan normaal.. je bent dan toch al te laatquote:Op maandag 12 september 2005 21:06 schreef spenky het volgende:
[..]
hebk oook wellus.. word je wakker.. blijf je nog eff wakker worden.. komt me ma me kamer instormen een uur geleden ging je wekker.. moet je er niet uit..? nou.. dan ben je echt klaar wakker... en in 10minuten aangekleed en gedouched en gegeten
ik duw em altijd uit in men slaapquote:Op maandag 12 september 2005 21:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
dombooooo
Druk je wekker dan op SNOOSE
dat ook...quote:Op maandag 12 september 2005 21:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik doe dan juist alles rustiger dan normaal.. je bent dan toch al te laat
Ik had moeite vanochtend omdat 3FM er uit lagquote:Op maandag 12 september 2005 21:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik duw em altijd uit in men slaap![]()
staat fok in je geplande taken?quote:Op maandag 12 september 2005 21:09 schreef freiss het volgende:
Ik ga altijd fokken voordat ik naar school ga
"Verdomme heb je die pc NU al aan!!!!!!!"quote:Op maandag 12 september 2005 21:09 schreef freiss het volgende:
Ik ga altijd fokken voordat ik naar school ga
Nee, doe ik altijdquote:Op maandag 12 september 2005 21:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
"Verdomme heb je die pc NU al aan!!!!!!!"
Moet je eerder opstaanquote:Op maandag 12 september 2005 21:16 schreef Imberr het volgende:
ik heb nooit tijd om 's ochtends te fokken
jippiequote:Op maandag 12 september 2005 21:19 schreef freiss het volgende:
[..]
Kunnen we samen om half 7 gaan fokken![]()
ha ha ha half 7!!!!!!!!quote:Op maandag 12 september 2005 21:19 schreef freiss het volgende:
[..]
Kunnen we samen om half 7 gaan fokken![]()
Maar ik moet ook GVD bijna een uur fietsen naar schoolquote:Op maandag 12 september 2005 21:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
ha ha ha half 7!!!!!!!!
Ik sta morrgen 15 voor 8 op, en 15 over 8 sta ik bij een meefietskameradinnetje.
quote:Op maandag 12 september 2005 21:25 schreef freiss het volgende:
[..]
Maar ik moet ook GVD bijna een uur fietsen naar school![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 21:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
niet vanwege jou hoormaar vanwege dat halluf 7
![]()
ja nogalquote:Op maandag 12 september 2005 21:28 schreef freiss het volgende:
[..]
* freiss is jaloers Ik woon ook in zo'n kutdorp![]()
Maar ik spreek geen Limburgsquote:Op maandag 12 september 2005 21:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja nogal![]()
ga verhuizennaar Geleen ofzo
![]()
hm.. das wel een of ander dialect dat niet geleens isquote:Op maandag 12 september 2005 21:34 schreef freiss het volgende:
Ow Hier kan ik limburgs in 5 minuten leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |