MO!!!!!!!!quote:Op maandag 12 september 2005 22:33 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Spenky....O+O++O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O
Die koopt men gewoon bij de bakker.quote:
Zeg, bakken is gewoon mission impossible. Limburgse vlaaien zijn van n dermate hoge kwaliteit dat elke zelf gebakken vlaai volledig in t niet t valt als je t vergelijkt met ene van de bakker.quote:
Doei.quote:Op maandag 12 september 2005 23:31 schreef MaRySe het volgende:
doei
maak een cake met chocolade en met noten erinquote:Op maandag 12 september 2005 22:54 schreef Eix het volgende:
[..]
Zeg, bakken is gewoon mission impossible. Limburgse vlaaien zijn van n dermate hoge kwaliteit dat elke zelf gebakken vlaai volledig in t niet t valt als je t vergelijkt met ene van de bakker.
Ik kan wel cake bakken.Met chocolade erin evt, maar zonder is lekkerder.
Oftewel, een hazelnotencake.quote:Op maandag 12 september 2005 23:32 schreef spenky het volgende:
[..]
maak een cake met chocolade en met noten erinmaar wel 100% chocola.. wil geen geel zien...
Ik snap hem niet.quote:Op maandag 12 september 2005 23:37 schreef Teringjakkie het volgende:
Hehehehe, de jager nam het hazenpad!![]()
![]()
Wat een verschrikkelijk slechte binnenkomer he?
broodje nuchterquote:Op maandag 12 september 2005 23:40 schreef spenky het volgende:
[..]
wat jij net zei dernet over dat kralingse zoom ook niet...
teveel gezopen?
kook niet.. issut te laat voor.. en moet nog tievus veel huiswerk maken voor morgenquote:Op maandag 12 september 2005 23:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
broodje nuchtergeen zin om terug te lezen cq uit te leggen
Nee man ik ben ook 24 aan het kijken en ook al aan het discussiëren terwijl ik ondertussen op msn ook mensen moet vermaken.quote:
ben je dan lekker vroeg meequote:Op maandag 12 september 2005 23:41 schreef spenky het volgende:
[..]
kook niet.. issut te laat voor.. en moet nog tievus veel huiswerk maken voor morgen
tja maar modden hoor je 24/7 te doen.. of zijn er ook speciale n8 mods?quote:Op maandag 12 september 2005 23:43 schreef ijsmeis het volgende:
Pfff, ik behoor eigenlijk allang op bed te liggen!
Met tonks?quote:Op maandag 12 september 2005 23:43 schreef ijsmeis het volgende:
Dat mag niet: je moet eerst nog even over Q-base vertellenquote:Op maandag 12 september 2005 23:43 schreef ijsmeis het volgende:
mother-mother dacht wel dat ze er ook 's nachts moest zitten...quote:Op maandag 12 september 2005 23:44 schreef spenky het volgende:
[..]
tja maar modden hoor je 24/7 te doen.. of zijn er ook speciale n8 mods?
Zijn jullie iets van plan danquote:Op maandag 12 september 2005 23:44 schreef spenky het volgende:
[..]
tja maar modden hoor je 24/7 te doen.. of zijn er ook speciale n8 mods?
Over de OP.quote:Op maandag 12 september 2005 23:47 schreef brainster het volgende:
Goede 'savonds mensen
Waar hebben we het over?
Pfoeh, weet je wat. Kijk hier evenquote:Op maandag 12 september 2005 23:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat mag niet: je moet eerst nog even over Q-base vertellen
dat als ijsmeis weg is heel fok onder gaan baggerenquote:Op maandag 12 september 2005 23:47 schreef brainster het volgende:
Goede 'savonds mensen
Waar hebben we het over?
Net als afgelopen weekend?quote:Op maandag 12 september 2005 23:48 schreef spenky het volgende:
[..]
dat als ijsmeis weg is heel fok onder gaan baggeren
was toch wel iets langer geledenquote:Op maandag 12 september 2005 23:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Net als afgelopen weekend?![]()
Ik bedoel
Dat is niet heel uitgebreid natuurlijk hequote:Op maandag 12 september 2005 23:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Pfoeh, weet je wat. Kijk hier even! Q-Base 2005
quote:Op maandag 12 september 2005 23:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is niet heel uitgebreid natuurlijk he
Oh ja, 90 deeltjes ofzo. Dat was echt vervelend volk toen. Ben blij dat die weg zijn.quote:
Moet je even verder lezenquote:Op maandag 12 september 2005 23:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is niet heel uitgebreid natuurlijk he
zag de humor er wel van inquote:Op maandag 12 september 2005 23:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ja, 90 deeltjes ofzo. Dat was echt vervelend volk toen. Ben blij dat die weg zijn.![]()
Ik zag de humor er pas van in toen die gasten geband waren. Daarvoor natuurlijk niet want het is zooo not done he wanneer mensen de SC vernaggelen.quote:
Inderdaad... Ik wil zomerquote:Op maandag 12 september 2005 23:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Moet je even verder lezen!
Ik moet wel zeggen dat ik heimwee krijg nu ik die livesets aan het luisteren ben.
Ik kan niet wachten tot het weer zomer is![]()
Zomer? Neuh komende maanden zijn er ook nog zat goede feesten hoorquote:Op maandag 12 september 2005 23:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Moet je even verder lezen!
Ik moet wel zeggen dat ik heimwee krijg nu ik die livesets aan het luisteren ben.
Ik kan niet wachten tot het weer zomer is![]()
Ja, maar ik vind outdoor het leukste. En ik heb zo'n idee dat het weer er niet meer ideaal voor isquote:Op maandag 12 september 2005 23:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zomer? Neuh komende maanden zijn er ook nog zat goede feesten hoorMaar het komt er maar niet van dat ik die Mondello zie, vrijdag kan ik opeens niet meer
Nu moet ik weer wachten tot november
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |