Outdoor vind ik niet zo boeiend, zeker niet overdag. Vond t dan ook jammer dat Decibel tegenwoordig overdag is want ik was er graag heengeweestquote:Op maandag 12 september 2005 23:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind outdoor het leukste. En ik heb zo'n idee dat het weer er niet meer ideaal voor is!
Vandaar !
Ik vond overdag juist fijner.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Outdoor vind ik niet zo boeiend, zeker niet overdag. Vond t dan ook jammer dat Decibel tegenwoordig overdag is want ik was er graag heengeweestOverdag kan leuk zijn hoor, maar 's nachts vind ik vele malen beter
Nacht is van 12-6, dan zijn de lichteffecten veel mooier en is er sowieso meer sfeerquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vond overdag juist fijner.
Op een gegeven moment zag ik alleen maar schimmen en was ik me vriend kwijtWaaah.
En de zon enzo.. mja, daar houd ik wel van!
En overigens was het in de bunkers wel gewoon redelijk donker, dus toch nog een soort van nachtleven.
En 2 uur is ook nog nacht !
Ik moet zeggen dat ik overdag of in den nacht net zo goed los ga.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nacht is van 12-6, dan zijn de lichteffecten veel mooier en is er sowieso meer sfeerHet gevoel dat je met zn X-duizenden wakker bent voor een vet feest terwijl het grootste deel van het land ligt te slapen, das toch wel vet als je het mij vraagt
Overdag ga je stukken minder snel los (en nee dat ligt niet aan mij
)
Aanstellertquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik overdag of in den nacht net zo goed los ga.
En ik vind van 12 tot 2 een perfecte tijd. Zo kan ik ook nog eens redelijk normaal slapen, zodat mijn buik niet 2 dagen van streek is.
Maar goed, ik ga eens slapen. Weltrusten !
Wie zegt dat ik les heb?quote:
Arme jij.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:39 schreef Imberr het volgende:
ben ik es een x online op school, is er niemand
Doag.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:45 schreef Imberr het volgende:
hmmles is toch bijna voorbij
dalijk pauze, en dan nog maar 2 uurtjes en dan kan ik weer naar huis
![]()
doegg![]()
Heyquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:48 schreef MaRySe het volgende:
hooooooooi
quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:45 schreef Imberr het volgende:
zow heej, wel 8 hele berichten sinds ik weer weg was in wat? 3 uur?!![]()
anyway: hoii![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:49 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Nog iets nuttigs gedaan op school? Of misschien iets leuks?
ik verveel mequote:Op dinsdag 13 september 2005 14:54 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
![]()
Stop maar met lachen en ga iets posten![]()
Vanavond Desperate Housewives (ja dat kijk ikquote:
Het midden oosten?quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:59 schreef Chriz2k het volgende:
Niemand in mijn klas wist waar de midden-oosten kwestie zich afspeelt.
ohwjaquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:59 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Vanavond Desperate Housewives (ja dat kijk ik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |