Dat kan iedereen dan wel zeggen, liever het een foto hier plaatsen.quote:Op maandag 12 september 2005 17:07 schreef Maikuuul het volgende:
Klik op mijn fotoboekof is dat niet de bedoeling ?
Hey joh, Fok haar niet zo, ze is wel de FOKMascotte hoor!!!quote:Op maandag 12 september 2005 17:17 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Hee brechtjuh, mag die foto wel van je moeder
(Die 2e dan eh)
Wat heb jij een grote tong man!!!quote:Op maandag 12 september 2005 18:23 schreef junkiesietze het volgende:
[afbeelding]
foto is een jaartje oud ofzo...
quote:Op maandag 12 september 2005 18:26 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Wat heb jij een grote tong man!!!
ik had me jou echt zo anders voorgesteld hequote:Op maandag 12 september 2005 18:26 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
dat vind me vriendin alleen maar een voordeel
Jij hebt een opgezette hondquote:Op maandag 12 september 2005 18:23 schreef junkiesietze het volgende:
[afbeelding]
Ik ook, ik d8 altijd dat hij veel boeken lasquote:Op maandag 12 september 2005 18:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik had me jou echt zo anders voorgesteld he![]()
je bent eigenlijk een neger?quote:Op maandag 12 september 2005 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Het is al een oude foto, mja, tenminste wel een waar ik nog redelijk goed op sta.
-edit- De kleur is zo omdat ik onder een rode parasol zat, dus het is niet mijn echte huidskleur![]()
is dat een compliment?quote:Op maandag 12 september 2005 18:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik had me jou echt zo anders voorgesteld he![]()
ik vind die hond echt te gekquote:Op maandag 12 september 2005 18:23 schreef junkiesietze het volgende:
[afbeelding]
hij is lief hequote:Op maandag 12 september 2005 18:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik vind die hond echt te gek![]()
elke x als ik die foto zie schiet ik in de lach
![]()
![]()
nee, groenquote:Op maandag 12 september 2005 18:50 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
je bent eigenlijk een neger?
wat hij zegtquote:Op maandag 12 september 2005 17:07 schreef Maikuuul het volgende:
Klik op mijn fotoboekof is dat niet de bedoeling ?
dat hoor ik wel vakerquote:Op maandag 12 september 2005 19:16 schreef Imberr het volgende:
eej Junkie, jij hebt wel fucking mooie ogen zeg
quote:Op maandag 12 september 2005 19:03 schreef taart het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Homeoboys
Als ik ooit in Zoetermeer kom weet ik nu wie ik van zijn scooby moet rijden.quote:Op maandag 12 september 2005 19:35 schreef junkiesietze het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die moesten er nog op van me vriendin![]()
Damn, je bent wel erg streng hoor Ijsmeisquote:
Daar lijk je echt heel anders dan toen in die studio....quote:
idd. Daar leek ik echt heel vaag, maar daar zag je mijn gezicht niet goed, alleen bekant mijn haar. En deze foto is echt heel duidelijk en zo ben ik gewoon.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daar lijk je echt heel anders dan toen in die studio....
Yvonne reageert niet op MSN.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:43 schreef Brechtje het volgende:
[..]
idd. Daar leek ik echt heel vaag, maar daar zag je mijn gezicht niet goed, alleen bekant mijn haar. En deze foto is echt heel duidelijk en zo ben ik gewoon.
Als je niet gelooft dat ik dat ben vraag maar aan yvonne.![]()
Leuk, een foto die we al 50x voorbij hebben zien komen en ook 2x in je fotoboek staat. Post dan wat recents....quote:
dees heb ik in 1 topique gepost dat jij nou dag en nacht bivakeerd op mijn fotoboekquote:Op woensdag 14 september 2005 19:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Leuk, een foto die we al 50x voorbij hebben zien komen en ook 2x in je fotoboek staat. Post dan wat recents....![]()
![]()
Dis hem!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:02 schreef Jett het volgende:
[..]
dees heb ik in 1 topique gepost dat jij nou dag en nacht bivakeerd op mijn fotoboek
oja en hij staat er 1x hoor in me fotoboek
Er zit nog verschil tussen ook.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:02 schreef Jett het volgende:
[..]
dees heb ik in 1 topique gepost dat jij nou dag en nacht bivakeerd op mijn fotoboek
oja en hij staat er 1x hoor in me fotoboek
ja. dat zeg ik.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er zit nog verschil tussen ook.![]()
In de winkelcentrum? Misschien wel ja.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:22 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Zeg Brechtje, kan het zijn dat ik jou maandagavond in de Super tegenkwam?
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:38 schreef Brechtje het volgende:
[..]
In de het winkelcentrum? Misschien wel ja.
tuurlijk rukplaatjes voor emquote:Op woensdag 14 september 2005 19:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Leuk, een foto die we al 50x voorbij hebben zien komen en ook 2x in je fotoboek staat. Post dan wat recents....![]()
![]()
Nuchter en welquote:Op woensdag 14 september 2005 23:39 schreef Ewaldus het volgende:
Brechtje is hot hot HOT
[afbeelding]
ik ben de persoon in het grijze shirt.. we zaten in de bus richting brussel
Brechtje.. wat ben je.. veranderd?quote:
Ey man je lijkt op Adam Sandlerquote:Op woensdag 14 september 2005 23:39 schreef Ewaldus het volgende:
Brechtje is hot hot HOT
[afbeelding]
In welke manier bedoel je?quote:Op donderdag 15 september 2005 13:43 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Brechtje.. wat ben je.. veranderd?![]()
![]()
Haha blije fotoquote:Op woensdag 14 september 2005 23:39 schreef Ewaldus het volgende:'
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 september 2005 14:51 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
Ey man je lijkt op Adam Sandler
Ik dacht altijd dat je er anders uit zag.. althans, dat idee kreeg ik van die vage ik-wil-eigenlijk-niet-op-de-foto foto's.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:57 schreef Brechtje het volgende:
[..]
In welke manier bedoel je?
Als je alleen de foto's kent uit me moedes fotoboek dan snap ik wel dat ik ben verandert. Die foto's zijn heel wat jaartjes oud
lonsdalequote:Op vrijdag 16 september 2005 17:06 schreef McFarmer het volgende:
[[url=http://img222.imageshack.us/img222/2999/miniimg27378uc.th.jpg]afbeelding][/URL]
Van gister, met introductie dag op school![]()
Whehe.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:11 schreef Mikkie het volgende:
Die Brechtje wordt nog haast een lekker wijf joh
Ik had me haar altijd voorgesteld als een lelijk klein puisterig wijf dat altijd loopt te zeiken over d'r pony.
Waarom?quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En nu?
Ga je meer foto's plaatsen zodat we het beter kunnen beoordelen?
Je wilt me altijd tegen komen hier in Dordt he?quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:31 schreef MaximumRush het volgende:
Brechtje gaat vanavond zeker niet naar The Academy?
toch blijft ze een heeel mooi meisjequote:Op vrijdag 16 september 2005 20:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Vieze stalker ga Brechtje niet lastigvallen
Dierenbeul!quote:Op maandag 12 september 2005 18:23 schreef junkiesietze het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 september 2005 03:16 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dierenbeul!
JS heeft ook neon in z'n hond ingebouwd
Gave fotoquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:45 schreef Sessy het volgende:
[[url=http://img233.imageshack.us/img233/5645/image5774ht.th.jpg]afbeelding][/URL]
Breezahquote:Op maandag 19 september 2005 00:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat zit er nou weer voor gek naast je?
En de volgende keer moet je verder voorover bukken en de webcam wat lager richten
Je hoeft je nergens voor te schamen hoor, je bent een knap meisjequote:Op dinsdag 20 september 2005 19:54 schreef DAYxDREAMER het volgende:
Zal eens kijken of ik er een heb waar ik wel op lach, of zal er eens een maken..
Ohh dankjequote:Op dinsdag 20 september 2005 19:57 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Je hoeft je nergens voor te schamen hoor, je bent een knap meisje+ Al met 1 van je 1ste posts gelijk een foto vind ik wel
hehe, ja normaal heb ik m'n haren ook zoals op die eerste foto, op m'n fotoboek staan meer foto'squote:Op dinsdag 20 september 2005 20:02 schreef TheSorrow het volgende:
Je lacht wel een beetje vreemd jaMaarja ik lach ook altijd pleurisdom op foto's
![]()
Je haar vind ik persoonlijk veel leuker op de 1ste foto die je postte
Ik vind die zwart-wit foto;s in je fotoboek beterquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:01 schreef DAYxDREAMER het volgende:
[..]
Ohh dankje![]()
Hmm, heb er 2 gevonden, maar ik vind m'n lach er zo nep![]()
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Let btw ook niet op mijn haren daar![]()
Tja, en een beugel, vind het helemaal niet erg![]()
ja wist niet hoe die webcam werkte, ik maakte 1 foto en dat ding bleef eeuwig zwart, en de fotos van me digicam/telefoon staan op andere pcquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je kijkt echt alsof je nergens in deze wereld ook maar iets van snapt
gedaanquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:03 schreef tonks het volgende:
Leuke foto's hoor. doe ook mee aan de MISS pub wedstrijd
In je fotoboek welquote:Op woensdag 21 september 2005 19:24 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
hehe tnx maar zoveel haar zie je niet![]()
zet er dan eens nieuwe op.quote:
als ik jou was had ik het alleen bij de eerste foto gelatenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:27 schreef Daywalk3r het volgende:
Me oog!!
[afbeelding]
En ik in z/w
[afbeelding]
hoop geblaat
kakkerrrrrrquote:
Mooie ogen.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:29 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
wha, jij ziet er echt lief uit!!!
Is dat plasticquote:Op donderdag 22 september 2005 15:28 schreef c0nd0r het volgende:
Naja kweet niet of iemand het boeit maar hier dan maar mijn kopMeer foto's op aanvraag (niet dat ik me dat kan voorstellen :/ ) *naar complimentjes vissende*
[afbeelding]
Stoer kan ik kijken he?
neej.. volleybalquote:Op donderdag 22 september 2005 00:38 schreef Bananenman het volgende:
[..]
He kerol. Lekker gehockeyd?![]()
wat een woordquote:Op donderdag 22 september 2005 16:35 schreef c0nd0r het volgende:
Haha naah das ook niet aardig maar je hebt gelijk het zit wel erg lego-style he?
Dit is geen kakker manquote:Op donderdag 22 september 2005 17:02 schreef M3rcury het volgende:
[..]
neej.. volleybal![]()
laat mij lekker kakker zijn![]()
Sorryquote:Op donderdag 22 september 2005 16:35 schreef c0nd0r het volgende:
Haha naah das ook niet aardig maar je hebt gelijk het zit wel erg lego-style he?
Daar gaat het laatste beetje respect wat ik nog voor je had!quote:Op donderdag 22 september 2005 20:39 schreef Molluck het volgende:
[afbeelding]
Die jongen ben ik dus, een beetje gaar, maar ik wist tot 2 uur geleden niets van die foto af, vandaar dat ik hem ff online zet
quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:23 schreef tonks het volgende:
[..]
Daar gaat het laatste beetje respect wat ik nog voor je had!
Jij bent mooi!quote:Op zondag 25 september 2005 18:17 schreef gfo het volgende:
[..]
Jij komt uit tilburg
Nieuwe van mij
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je lijkt een beetje op die ene uit Lord of the Rings.quote:Op zondag 25 september 2005 12:54 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[afbeelding]
En nee er ligt geen kat op m'n hoofd
Laat ik dat nou net een rotfilm vindenquote:Op maandag 26 september 2005 13:11 schreef Sessy het volgende:
[..]
Je lijkt een beetje op die ene uit Lord of the Rings.![]()
Ja idd je lijkt eens beetje op Frodoquote:Op zondag 25 september 2005 12:54 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[afbeelding]
En nee er ligt geen kat op m'n hoofd
Laatst kwam er ook al zo'n ouwe zeikerd me een rare ring geven. Stop 'm in je hol zei ik.quote:Op maandag 26 september 2005 15:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja idd je lijkt eens beetje op Frodo
No offence though
quote:Op zondag 25 september 2005 23:09 schreef ijsmeis het volgende:
En nu mag de slowchat weer stoppen.
Foto's bitte!
quote:
men ik vind jouw piercing geilquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:18 schreef chiren het volgende:
Euhw ik heb afgelopen vrijdag nog pics geschoten tijdens het stappen hiero in Delft
<foto's>
En ja modjes ze staan ook in het partypics gedeelte...
Tilburg youth de gekstehhhquote:Op zondag 25 september 2005 18:17 schreef gfo het volgende:
[..]
Jij komt uit tilburg
Nieuwe van mij
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jij bent mooi.quote:Op maandag 26 september 2005 13:30 schreef Jaytonized het volgende:
Vooruit dan maar. Wazig fotootje, maar niet slecht voor een camera uit je foon al zeg ik het zelf.
[[url=http://img230.imageshack.us/img230/306/lindaenikresized8xr.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik rechts, vriendinnetje links
Hoe krijg jij dat je haren zo blijven glazen zeg maar ? ik moet dat spul ook hebbenquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:18 schreef chiren het volgende:
Euhw ik heb afgelopen vrijdag nog pics geschoten tijdens het stappen hiero in Delft
De middelste
[afbeelding]
De rechter
[afbeelding]
De linker
[afbeelding]
De rechter
[afbeelding]
Shit wat was ik dronken![]()
En ja modjes ze staan ook in het partypics gedeelte...
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoe krijg jij dat je haren zo blijven glazen zeg maar ? ik moet dat spul ook hebben
Tss alleen de piercingquote:
Rozenkransenquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:27 schreef Maikuuul het volgende:
Och nee tochjullie hebben die ene dingen om je nek, met het kruisje eraan
hoe heet zoeen ding ook alweer ? naja iig, daar lopen er nu ook best veel mee @ school
De rest ook wel hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:22 schreef chiren het volgende:
[..]
Tss alleen de piercing![]()
Weheh kddin', dankje![]()
HET winkelcentrumquote:Op woensdag 14 september 2005 19:38 schreef Brechtje het volgende:
[..]
In de winkelcentrum? Misschien wel ja.
quote:Op maandag 12 september 2005 18:50 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
je bent eigenlijk een neger?
Mooie fotos zegquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:44 schreef snopprinses het volgende:
yes, maar heb nu stage dus kom er niet meer
ja nu hebben we een privenetje dat we iedere keer zelf op gaan hangenquote:
Puik haar.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:47 schreef Jett het volgende:
[afbeelding]
lol op school. ik links dus, en me haar is raar ja
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:11 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Puik haar.
Nu je gezicht er nog bij.
´quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:11 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Puik haar.
Wil je er over praten?quote:
Ik verkracht mijn slachtoffers heel anders.quote:
Die is wel strakquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:16 schreef da_micha_man het volgende:
[[url=http://img353.imageshack.us/img353/7061/dudess4eq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik ben dus die linkse mongool![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:11 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Puik haar.
Zei ik toch,quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Net ff in je Fotoboek gekeken, en je kunt écht niet lachen op foto's
brilquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:16 schreef da_micha_man het volgende:
[[url=http://img353.imageshack.us/img353/7061/dudess4eq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Paul Frank t-shirtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:27 schreef DAYxDREAMER het volgende:
woow, ik lach
[afbeelding]
was btw vorige week in Praag
Okjquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:35 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
Paul Frank t-shirt![]()
Ik maak er ook eentje met mijne aan een keertje
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:27 schreef Daywalk3r het volgende:
Me oog!!
[afbeelding]
En ik in z/w
[afbeelding]
Opmerking: Je kijkt boos
Antwoord: Ja zo kijk ik altijd...
Opmerking: Je heb een onderkin
Antwoord: Klein beetje.. Op foto lijkt da zo
quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Wie ik ben moeten jullie wel weten
Met de gang in Maastricht
Ik had het koud![]()
The_legend_killer fantopic! *O*quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:01 schreef the_legend_killer het volgende:
En ik maar wachten op mijn fan topique
quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
The_legend_killer fantopic! *O*
Je hebt dikkere lippen dan mij swa!quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:21 schreef Skv het volgende:
[[url=http://img93.imageshack.us/img93/5941/dsc001774yl.th.jpg]afbeelding][/URL]
Gisteren met mn lamme kop gemaakt
Is dat een pré?quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je hebt dikkere lippen dan mij ik swa!
Toch zou een lach leuk zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:20 schreef DAYxDREAMER het volgende:
Oeh, mijn pasfoto van dit jaar,
en nee, ik kan niet lachen
[afbeelding]
Bang om uitgelachen te worden of om niet fijne opmerkingen als reply te krijgen op de foto. Ze dekken zich in denk ik. (Niet dat het nut heeft, aangezien je bent zoals je bent.)quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:38 schreef Yamyam het volgende:
Het valt me op dat zowat iedereen die een foto post erachteraan iets verontschuldigends zegt van: Ja, ik was brak, of sorry dat ik niet lach, enz.
Is dat onzekerheid ofzo?
Mja klinkt maybe dom..maar dat is eigenlijk standaard, zit bij veel mensen gewoon in hun persoonlijkheidquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:38 schreef Yamyam het volgende:
Het valt me op dat zowat iedereen die een foto post erachteraan iets verontschuldigends zegt van: Ja, ik was brak, of sorry dat ik niet lach, enz.
Is dat onzekerheid ofzo?
en een pruik?quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:11 schreef TheSorrow het volgende:
Deze is van gisteravond, verjaardag van renz0rZelfgenomen, rare smoel ook weer es
[afbeelding]
Die punk jaren zijn nu wel voorbij hoorquote:
Nee, mensen hebben gewoon geen normale foto's van zichzelf.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:38 schreef Yamyam het volgende:
Is dat onzekerheid ofzo?
Nee, ik keek wazig dus voor mensen gaan vragen of ik aan de crack ben zeg ik maar dat ik wat had gezopen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:38 schreef Yamyam het volgende:
Is dat onzekerheid ofzo?
Hoe kom je aan de CF brillen?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:16 schreef da_micha_man het volgende:
Watskebeurt met je wangquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:40 schreef Ayaxola het volgende:
[[url=http://img352.imageshack.us/img352/955/1210054ja.th.png]afbeelding][/URL]
2 minuten geleden
Jeh ik weet niet welke muren je bedoelt, maar die onderste foto. Dat noemen ze een deurquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:02 schreef Trey het volgende:
Sjieke muren man, hoe hard slipt die woonwagen van je?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:02 schreef Trey het volgende:
Sjieke muren man, hoe hard slipt die woonwagen van je?
Ahja, je staat daarachter bij die molen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:35 schreef XoReP het volgende:
Enigste pic van mij op me pc
[afbeelding]
Dat bedacht ik me na het posten ook, maar dat komt door de inval van de zon, daardoor mist er een hele hapquote:
Ahjah, dus de zon heeft je wang opgegetenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:07 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me na het posten ook, maar dat komt door de inval van de zon, daardoor mist er een hele hap!
Ja precies, zal ff een keer een betere maken, zonder happen eruitquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:19 schreef Talena het volgende:
[..]
Ahjah, dus de zon heeft je wang opgegeten
Ja je kunt beter niet lachen ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:27 schreef DAYxDREAMER het volgende:
woow, ik lach
[afbeelding]
was btw vorige week in Praag
drummen is okéquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:45 schreef snopprinses het volgende:
ag dat drumstel maakt een hoop goed
Kijk zulke foto's moeten we hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:40 schreef snopprinses het volgende:
i know
ik heb ook beide (gehad)!
[afbeelding]
heb je nu geen drumstel of geen keyboard meer?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:40 schreef snopprinses het volgende:
i know
ik heb ook beide (gehad)!
[afbeelding]
De tijger waar de kakkers bang voor zijnquote:
die laatste foto is leuk, leuke truitje staat je mooi die kleurquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:34 schreef DAYxDREAMER het volgende:
Gister gemaakt
[afbeelding]
Deze al iets eerder.
[]afbeelding]
geen drumstel meer, zodra ik de ruimte heb komt er wel weer 1quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:06 schreef C2C het volgende:
[..]
heb je nu geen drumstel of geen keyboard meer?
ps wat voor stijl drum je eigk en ook in n band?
zeker meer ruimte regelen danquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:39 schreef snopprinses het volgende:
[..]
geen drumstel meer, zodra ik de ruimte heb komt er wel weer 1
keyboard heb ik wel nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |