quote:Op maandag 12 september 2005 18:50 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
je bent eigenlijk een neger?
Mooie fotos zegquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:44 schreef snopprinses het volgende:
yes, maar heb nu stage dus kom er niet meer
ja nu hebben we een privenetje dat we iedere keer zelf op gaan hangenquote:
Puik haar.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:47 schreef Jett het volgende:
[afbeelding]
lol op school. ik links dus, en me haar is raar ja
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:11 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Puik haar.
Nu je gezicht er nog bij.
´quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:11 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Puik haar.
Wil je er over praten?quote:
Ik verkracht mijn slachtoffers heel anders.quote:
Die is wel strakquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:16 schreef da_micha_man het volgende:
[[url=http://img353.imageshack.us/img353/7061/dudess4eq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik ben dus die linkse mongool![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:11 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Puik haar.
Zei ik toch,quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Net ff in je Fotoboek gekeken, en je kunt écht niet lachen op foto's
brilquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:16 schreef da_micha_man het volgende:
[[url=http://img353.imageshack.us/img353/7061/dudess4eq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Paul Frank t-shirtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:27 schreef DAYxDREAMER het volgende:
woow, ik lach
[afbeelding]
was btw vorige week in Praag
Okjquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:35 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
Paul Frank t-shirt![]()
Ik maak er ook eentje met mijne aan een keertje
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:27 schreef Daywalk3r het volgende:
Me oog!!
[afbeelding]
En ik in z/w
[afbeelding]
Opmerking: Je kijkt boos
Antwoord: Ja zo kijk ik altijd...
Opmerking: Je heb een onderkin
Antwoord: Klein beetje.. Op foto lijkt da zo
quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Wie ik ben moeten jullie wel weten
Met de gang in Maastricht
Ik had het koud![]()
The_legend_killer fantopic! *O*quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:01 schreef the_legend_killer het volgende:
En ik maar wachten op mijn fan topique
quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
The_legend_killer fantopic! *O*
Je hebt dikkere lippen dan mij swa!quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:21 schreef Skv het volgende:
[[url=http://img93.imageshack.us/img93/5941/dsc001774yl.th.jpg]afbeelding][/URL]
Gisteren met mn lamme kop gemaakt
Is dat een pré?quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je hebt dikkere lippen dan mij ik swa!
Toch zou een lach leuk zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:20 schreef DAYxDREAMER het volgende:
Oeh, mijn pasfoto van dit jaar,
en nee, ik kan niet lachen
[afbeelding]
Bang om uitgelachen te worden of om niet fijne opmerkingen als reply te krijgen op de foto. Ze dekken zich in denk ik. (Niet dat het nut heeft, aangezien je bent zoals je bent.)quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:38 schreef Yamyam het volgende:
Het valt me op dat zowat iedereen die een foto post erachteraan iets verontschuldigends zegt van: Ja, ik was brak, of sorry dat ik niet lach, enz.
Is dat onzekerheid ofzo?
Mja klinkt maybe dom..maar dat is eigenlijk standaard, zit bij veel mensen gewoon in hun persoonlijkheidquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:38 schreef Yamyam het volgende:
Het valt me op dat zowat iedereen die een foto post erachteraan iets verontschuldigends zegt van: Ja, ik was brak, of sorry dat ik niet lach, enz.
Is dat onzekerheid ofzo?
en een pruik?quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:11 schreef TheSorrow het volgende:
Deze is van gisteravond, verjaardag van renz0rZelfgenomen, rare smoel ook weer es
[afbeelding]
Die punk jaren zijn nu wel voorbij hoorquote:
Nee, mensen hebben gewoon geen normale foto's van zichzelf.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:38 schreef Yamyam het volgende:
Is dat onzekerheid ofzo?
Nee, ik keek wazig dus voor mensen gaan vragen of ik aan de crack ben zeg ik maar dat ik wat had gezopen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:38 schreef Yamyam het volgende:
Is dat onzekerheid ofzo?
Hoe kom je aan de CF brillen?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:16 schreef da_micha_man het volgende:
Watskebeurt met je wangquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:40 schreef Ayaxola het volgende:
[[url=http://img352.imageshack.us/img352/955/1210054ja.th.png]afbeelding][/URL]
2 minuten geleden
Jeh ik weet niet welke muren je bedoelt, maar die onderste foto. Dat noemen ze een deurquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:02 schreef Trey het volgende:
Sjieke muren man, hoe hard slipt die woonwagen van je?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:02 schreef Trey het volgende:
Sjieke muren man, hoe hard slipt die woonwagen van je?
Ahja, je staat daarachter bij die molen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:35 schreef XoReP het volgende:
Enigste pic van mij op me pc
[afbeelding]
Dat bedacht ik me na het posten ook, maar dat komt door de inval van de zon, daardoor mist er een hele hapquote:
Ahjah, dus de zon heeft je wang opgegetenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:07 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me na het posten ook, maar dat komt door de inval van de zon, daardoor mist er een hele hap!
Ja precies, zal ff een keer een betere maken, zonder happen eruitquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:19 schreef Talena het volgende:
[..]
Ahjah, dus de zon heeft je wang opgegeten
Ja je kunt beter niet lachen ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:27 schreef DAYxDREAMER het volgende:
woow, ik lach
[afbeelding]
was btw vorige week in Praag
drummen is okéquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:45 schreef snopprinses het volgende:
ag dat drumstel maakt een hoop goed
Kijk zulke foto's moeten we hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:40 schreef snopprinses het volgende:
i know
ik heb ook beide (gehad)!
[afbeelding]
heb je nu geen drumstel of geen keyboard meer?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:40 schreef snopprinses het volgende:
i know
ik heb ook beide (gehad)!
[afbeelding]
De tijger waar de kakkers bang voor zijnquote:
die laatste foto is leuk, leuke truitje staat je mooi die kleurquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:34 schreef DAYxDREAMER het volgende:
Gister gemaakt
[afbeelding]
Deze al iets eerder.
[]afbeelding]
geen drumstel meer, zodra ik de ruimte heb komt er wel weer 1quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:06 schreef C2C het volgende:
[..]
heb je nu geen drumstel of geen keyboard meer?
ps wat voor stijl drum je eigk en ook in n band?
zeker meer ruimte regelen danquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:39 schreef snopprinses het volgende:
[..]
geen drumstel meer, zodra ik de ruimte heb komt er wel weer 1
keyboard heb ik wel nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |