Breezahquote:Op maandag 19 september 2005 00:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat zit er nou weer voor gek naast je?
En de volgende keer moet je verder voorover bukken en de webcam wat lager richten
Je hoeft je nergens voor te schamen hoor, je bent een knap meisjequote:Op dinsdag 20 september 2005 19:54 schreef DAYxDREAMER het volgende:
Zal eens kijken of ik er een heb waar ik wel op lach, of zal er eens een maken..
Ohh dankjequote:Op dinsdag 20 september 2005 19:57 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Je hoeft je nergens voor te schamen hoor, je bent een knap meisje+ Al met 1 van je 1ste posts gelijk een foto vind ik wel
hehe, ja normaal heb ik m'n haren ook zoals op die eerste foto, op m'n fotoboek staan meer foto'squote:Op dinsdag 20 september 2005 20:02 schreef TheSorrow het volgende:
Je lacht wel een beetje vreemd jaMaarja ik lach ook altijd pleurisdom op foto's
![]()
Je haar vind ik persoonlijk veel leuker op de 1ste foto die je postte
Ik vind die zwart-wit foto;s in je fotoboek beterquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:01 schreef DAYxDREAMER het volgende:
[..]
Ohh dankje![]()
Hmm, heb er 2 gevonden, maar ik vind m'n lach er zo nep![]()
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Let btw ook niet op mijn haren daar![]()
Tja, en een beugel, vind het helemaal niet erg![]()
ja wist niet hoe die webcam werkte, ik maakte 1 foto en dat ding bleef eeuwig zwart, en de fotos van me digicam/telefoon staan op andere pcquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je kijkt echt alsof je nergens in deze wereld ook maar iets van snapt
gedaanquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:03 schreef tonks het volgende:
Leuke foto's hoor. doe ook mee aan de MISS pub wedstrijd
In je fotoboek welquote:Op woensdag 21 september 2005 19:24 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
hehe tnx maar zoveel haar zie je niet![]()
zet er dan eens nieuwe op.quote:
als ik jou was had ik het alleen bij de eerste foto gelatenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:27 schreef Daywalk3r het volgende:
Me oog!!
[afbeelding]
En ik in z/w
[afbeelding]
hoop geblaat
kakkerrrrrrquote:
Mooie ogen.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:29 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
wha, jij ziet er echt lief uit!!!
Is dat plasticquote:Op donderdag 22 september 2005 15:28 schreef c0nd0r het volgende:
Naja kweet niet of iemand het boeit maar hier dan maar mijn kopMeer foto's op aanvraag (niet dat ik me dat kan voorstellen :/ ) *naar complimentjes vissende*
[afbeelding]
Stoer kan ik kijken he?
neej.. volleybalquote:Op donderdag 22 september 2005 00:38 schreef Bananenman het volgende:
[..]
He kerol. Lekker gehockeyd?![]()
wat een woordquote:Op donderdag 22 september 2005 16:35 schreef c0nd0r het volgende:
Haha naah das ook niet aardig maar je hebt gelijk het zit wel erg lego-style he?
Dit is geen kakker manquote:Op donderdag 22 september 2005 17:02 schreef M3rcury het volgende:
[..]
neej.. volleybal![]()
laat mij lekker kakker zijn![]()
Sorryquote:Op donderdag 22 september 2005 16:35 schreef c0nd0r het volgende:
Haha naah das ook niet aardig maar je hebt gelijk het zit wel erg lego-style he?
Daar gaat het laatste beetje respect wat ik nog voor je had!quote:Op donderdag 22 september 2005 20:39 schreef Molluck het volgende:
[afbeelding]
Die jongen ben ik dus, een beetje gaar, maar ik wist tot 2 uur geleden niets van die foto af, vandaar dat ik hem ff online zet
quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:23 schreef tonks het volgende:
[..]
Daar gaat het laatste beetje respect wat ik nog voor je had!
Jij bent mooi!quote:Op zondag 25 september 2005 18:17 schreef gfo het volgende:
[..]
Jij komt uit tilburg
Nieuwe van mij
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je lijkt een beetje op die ene uit Lord of the Rings.quote:Op zondag 25 september 2005 12:54 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[afbeelding]
En nee er ligt geen kat op m'n hoofd
Laat ik dat nou net een rotfilm vindenquote:Op maandag 26 september 2005 13:11 schreef Sessy het volgende:
[..]
Je lijkt een beetje op die ene uit Lord of the Rings.![]()
Ja idd je lijkt eens beetje op Frodoquote:Op zondag 25 september 2005 12:54 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[afbeelding]
En nee er ligt geen kat op m'n hoofd
Laatst kwam er ook al zo'n ouwe zeikerd me een rare ring geven. Stop 'm in je hol zei ik.quote:Op maandag 26 september 2005 15:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja idd je lijkt eens beetje op Frodo
No offence though
quote:Op zondag 25 september 2005 23:09 schreef ijsmeis het volgende:
En nu mag de slowchat weer stoppen.
Foto's bitte!
quote:
men ik vind jouw piercing geilquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:18 schreef chiren het volgende:
Euhw ik heb afgelopen vrijdag nog pics geschoten tijdens het stappen hiero in Delft
<foto's>
En ja modjes ze staan ook in het partypics gedeelte...
Tilburg youth de gekstehhhquote:Op zondag 25 september 2005 18:17 schreef gfo het volgende:
[..]
Jij komt uit tilburg
Nieuwe van mij
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jij bent mooi.quote:Op maandag 26 september 2005 13:30 schreef Jaytonized het volgende:
Vooruit dan maar. Wazig fotootje, maar niet slecht voor een camera uit je foon al zeg ik het zelf.
[[url=http://img230.imageshack.us/img230/306/lindaenikresized8xr.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik rechts, vriendinnetje links
Hoe krijg jij dat je haren zo blijven glazen zeg maar ? ik moet dat spul ook hebbenquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:18 schreef chiren het volgende:
Euhw ik heb afgelopen vrijdag nog pics geschoten tijdens het stappen hiero in Delft
De middelste
[afbeelding]
De rechter
[afbeelding]
De linker
[afbeelding]
De rechter
[afbeelding]
Shit wat was ik dronken![]()
En ja modjes ze staan ook in het partypics gedeelte...
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoe krijg jij dat je haren zo blijven glazen zeg maar ? ik moet dat spul ook hebben
Tss alleen de piercingquote:
Rozenkransenquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:27 schreef Maikuuul het volgende:
Och nee tochjullie hebben die ene dingen om je nek, met het kruisje eraan
hoe heet zoeen ding ook alweer ? naja iig, daar lopen er nu ook best veel mee @ school
De rest ook wel hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:22 schreef chiren het volgende:
[..]
Tss alleen de piercing![]()
Weheh kddin', dankje![]()
HET winkelcentrumquote:Op woensdag 14 september 2005 19:38 schreef Brechtje het volgende:
[..]
In de winkelcentrum? Misschien wel ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |