laat ons uw superieure creaties dan aanschouwen, oh almachtige Tonksquote:Op maandag 12 september 2005 13:51 schreef tonks het volgende:
met die witte achtergronden zijn niks natuurlijk
quote:Op maandag 12 september 2005 13:52 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
Handig, we hadden nog geen ramenlap-smiley.
Die strafpiet @ work smiley is in het smiley pakket van fok opgenomen... Maar volgens mij is hij alleen beschikbaar tijdens de feestdagen (neee echt?), de code was iets van O\o geloof ik...quote:Op maandag 12 september 2005 14:40 schreef 1-of-6Billion het volgende:
wauw, flinke collectie. Handig met de weer rap naderende 5/12-gebeurtenissen!
Padvinder.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:51 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
brandweer- of mountiesmiley?![]()
Met Paintshop & Animationshop kom je een heel eindquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:28 schreef Tafkahs het volgende:
hoe maak je die dingen eigenlijk? Ik jat ze namelijk altijd
gaan we proberenquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:31 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Met Paintshop & Animationshop kom je een heel eind![]()
Ja! Die is echt geniaal, die heb ik een keer gejat voor:quote:
volgens mij lopen daar al een paar topics over... zowel in DSG als in DIGquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:09 schreef SolidasRock het volgende:
hoe add ik deze smilies voor in me MSN? of mag dat niet?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:08 schreef Klonk het volgende:
aangezien ik de creatieve vermogens heb van een pak karnemelk is dit mijn onvervalste tvp
want er zitten werkelijk waar hilarische smiley's tussen
dit heb ik eens gemaakt:quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:09 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Ja! Die is echt geniaal, die heb ik een keer gejat voor:
[afbeelding]
Ik wist helemaal niet dat jij ArmaniMania wasquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:06 schreef DarkManta het volgende:
In het verleden dat ik nog als User-ArmaniMania deed posten had ik o.a. deze gemaakt:
Jimmy Hendrix?quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:17 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
dit heb ik eens gemaakt:
[afbeelding]
Jah, ik was ArmaniMania al een tijd zat, na mijn ban heb ik DarkManta genomenquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:20 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat jij ArmaniMania was
aha... nu nog uitvogelen wat een DSG of een DIG is, ik zit al op de goede weg iig...quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:12 schreef 1-of-6Billion het volgende:
volgens mij lopen daar al een paar topics over... zowel in DSG als in DIG![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:22 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Jimi Hendrix?
Zo ja, tof gedaan.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
aha... nu nog uitvogelen wat een DSG of een DIG is, ik zit al op de goede weg iig...![]()
edit: "design" en "digital corner" dus?
Ik gebruik altijd Adobe ImageReady.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Waar maken/bewerken jullie die smiley's mee?
toch wel? ik heb het ook en gebruikte het vaak voor usericons. Maar niet altijd waren ze even scherpquote:Op woensdag 14 september 2005 01:37 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd Adobe ImageReady.
Eigenlijk gewoon omdat het makkelijk met Photoshop werkt.
Daar zit ik nu ook mee, of verander je een kleur is heel de afbeelding opeens vernageld. Ik zoek ook een andere goed programma. Maar heb nog niet echt gezocht.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
toch wel? ik heb het ook en gebruikte het vaak voor usericons. Maar niet altijd waren ze even scherp
voor simpele dingen zoals smileys gebruik ik animation shop 3quote:Op woensdag 14 september 2005 01:40 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Daar zit ik nu ook mee, of verander je een kleur is heel de afbeelding opeens vernageld. Ik zoek ook een andere goed programma. Maar heb nog niet echt gezocht.
Je moet ook letten op de optimalisatie instellingen van je animated gifs. Als ze wazig overkomen, zul je je aantal kleuren omhoog moeten gooien, en/of je dithering aanpassen.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
toch wel? ik heb het ook en gebruikte het vaak voor usericons. Maar niet altijd waren ze even scherp
Misschien alleen ff die witte achtergrond veranderen. Maar ze zijn wel leukquote:Op woensdag 14 september 2005 15:38 schreef webfreak het volgende:
TVP!
Zitten werkelijk geniale smilies tussen!
Ik heb ooit in een grijs verleden (op m'n 12e ofzo) ook es wat aangekloot, maar die zijn ontzettend fout, dus je bent gewaarschuwd.
[afbeelding]
Zaadcel
[afbeelding]
Stormloop-topic
Crap
goeie kickquote:Op vrijdag 16 september 2005 08:54 schreef Orealo het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2005 22:26 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Naar deze smilie zoek ik al sinds ik op FOK! zit.!!!
- op de webspace die je (waarschijnlijk) van je provider hebt gekregen....quote:Op zondag 25 september 2005 11:35 schreef kaspermols282 het volgende:
uuuh waar kan ik er een uploaden
gezocht een site waar je een groot bestand kan uploadenquote:Op zondag 25 september 2005 11:35 schreef kaspermols282 het volgende:
uuuh waar kan ik er een uploaden
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:00 schreef R-Mon het volgende:
[afbeelding]
whehehe... wacht ff. ja toch
Is inderdaad een geweldigequote:Op maandag 19 september 2005 22:26 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Naar deze smilie zoek ik al sinds ik op FOK! zit.!!!
geef dan ook even een link voor de rest hierquote:Op maandag 26 september 2005 19:42 schreef Tom-my het volgende:
heb je ze niet in een msn pakketje?![]()
(edit, never mind, net gevonden)
zelf maken is toch niet zo moeilijk?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zoekin een msn pakket
ik heb nu 2 msn pakketjes, maar hij zit in geen van beide
wie helpt me uit de brand?
zeer bruikbaar, me dunktquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:50 schreef MaxiTitan het volgende:
Hier nog 2...
Geïnspireerd door smileys in een andere vorm van andere forumsoftware...
Ik vond dat deze er ook in de Fok!/Tweakers versie moesten komen... [afbeelding]
Trots knikken met de neus omhoog...
[afbeelding]
Hoofd in schaamte wegdraaien...
[afbeelding]
ehm....imagesjek heeft er geen zin in.....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:28 schreef Cafi het volgende:
[afbeelding]
Ooit is als setje gemaakt, heb ze ook nog appart![]()
Duidelijk geinspireerd door the Village Peoplequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:28 schreef Cafi het volgende:
[afbeelding]
Ooit is als setje gemaakt, heb ze ook nog appart![]()
welke wil je?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:23 schreef kaspermols282 het volgende:
heeft iemand een blanko smiley?? om verder mee te gaan
checkquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:23 schreef kaspermols282 het volgende:
heeft iemand een blanko smiley?? om verder mee te gaan
Waarom zou je de ogen etc gaan wegsoepen als je met dezequote:
[muggenzift modus]quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:04 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Waarom zou je de ogen etc gaan wegsoepen als je met dezesmiley al een lege hebt...
hier dus...
[..]
[muggenzift modus]
Jammer van deze lege versie is dat de randen niet "zacht" zijn en vrij plat is...
[/muggenzift modus]
De handjes zitten te hoog....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:53 schreef DaMart het volgende:
Nerveus/opgewonden met de handen op tafel slaand:
Deze is niet van mij.......quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:11 schreef Sosa het volgende:
Wie kan deze moon-smiley veranderen in een gifje waar ie z'n broek daadwerkelijk laat zakken?
ik ben niet zo handig
[afbeelding]
Kan je misschien die eerste Thumbs-Up smiley in msn-formaat maken?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:55 schreef Christine het volgende:
Oja, ik moest eigenlijk het huis opruimen.
De Thumbs-up serie:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
De Rudolph serie:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Dan heb ik nog het kuiken dat eindelijk zijn verdiende loon krijgt:
[afbeelding]
Oja, en ook nog "kuiken wordt verliefd":
[afbeelding]
quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:19 schreef Maethor het volgende:
Er is natuurlijk een kans dat 'ie al bestaat...
[afbeelding]
=> Waar is iedereen?
U vraagt, wij draaien.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:51 schreef IkWasHier het volgende:
[..]
Kan je misschien die eerste Thumbs-Up smiley in msn-formaat maken?
Een tijd lang ben ik enorme fan geweest van die smiliequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:01 schreef runaway het volgende:
deze vond ik ook nog ergens:
[afbeelding]
Je moet ze zodanig groot maken dat het formaat een veelvoud is van 19 pixelsquote:Op woensdag 2 november 2005 19:46 schreef IkWasHier het volgende:
Hoe doe je dat eigenlijk, dan hoef ik het voortaan niet meer te vragen
Kun je een beetje omgaan met programma's als Photoshop of Paintshop Pro? 'Ritsel' dan eens Animation Shop Pro. Werkt vergelijkbaar, maar dan met animaties.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wil ook leren smileys maken.
Ik vind dat die eerste thumbs up moet worden opgenomen in de fok-smilies!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:55 schreef Christine het volgende:
Oja, ik moest eigenlijk het huis opruimen.
De Thumbs-up serie:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
De Rudolph serie:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Dan heb ik nog het kuiken dat eindelijk zijn verdiende loon krijgt:
[afbeelding]
Oja, en ook nog "kuiken wordt verliefd":
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 09:26 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Eigelijk niet iemand een gave neger of "50"-smiley?
Zoiets?quote:Op maandag 7 november 2005 17:17 schreef eer-ik het volgende:
Nee, meer elegant bedoel ik
Een met 1 hand,
Als het kan lmd...
Wow, mooi zegquote:Op maandag 7 november 2005 18:30 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Zoiets?
[afbeelding]
Deze heb ik net even gemaakt...
Maar hij is wel erg goed!!quote:
Die zag ik laatst nog bij de standaard smileys geloof ikquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:34 schreef Zhenar het volgende:
Prachtig werk hier! [afbeelding]
Is er ook een smiley die een andere smiley een klap geeft met de vlakke hand? Daar zoek ik al heel lang naar namelijk.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:43 schreef Yeahinho het volgende:
Ook hier nog maar even pimpen.
[afbeelding]
psst:quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:26 schreef Bullpit het volgende:
is wel geen foksmilie en gestolen van een andere site maar ik vond m wel leuk![]()
Ik wil ook meedesignen! Waarmee maak ik dit? Indesign?quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:50 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan iemand een emoticon maken met ;
1. Stalen gezicht
2. Kort glimlachje
3. Stalen gezicht
danku![]()
Zoiets?quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:50 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan iemand een emoticon maken met ;
1. Stalen gezicht
2. Kort glimlachje
3. Stalen gezicht
danku![]()
Heb em gevonden hij stond bij de games.fok.nl smileysquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:34 schreef Zhenar het volgende:
Prachtig werk hier! [afbeelding]
Is er ook een smiley die een andere smiley een klap geeft met de vlakke hand? Daar zoek ik al heel lang naar namelijk.
quote:Op woensdag 23 november 2005 09:10 schreef kaspermols282 het volgende:
[..]
Heb em gevonden hij stond bij de games.fok.nl smileys[afbeelding]
Smiley Pakketquote:Op woensdag 23 november 2005 14:18 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand deze smilie msn compatible maken, of me uitleggen hoe dat moet? want ik heb het net als bij deze smilies:![]()
![]()
![]()
dat het er op msn echt niet uitziet. Dan zijn ze vervormd enzo. Groter, beetje dit idee: [afbeelding] Precies zo zien ze eruit dan...
Mocht het makkelijk zijn om zelf te doen, mag iemand het me best uitleggen. Btw, ik heb photoshop, illustrator, en imageready, alleen imageready heb ik nog nooit wat mee gedaan![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 22:40 schreef Maethor het volgende:
Voor het Fryslân Adoraasje Triedsje / Friesland Adoratietopic:
[afbeelding] en [afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:34 schreef vosss het volgende:
Ik kwam net op de weblog een kerstversie vantegen.
Deze dus: [afbeelding]
Die wil ik eik in MSN gebruiken, maar dan word ie heel klein. Ik heb wel eens gezien dat mensen degebruiken in MSN die gewoon de normale grootte heeft.
Hoe moet dat en/of zou iemand die kerstsmiley willen aanpassen zodat ie ook in MSN te gebruiken is?
CTRL + SHIFT + R of CTRL + F5quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:29 schreef Etcetera het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de bewegene smilies bij mij niet bewegen![]()
deden ze eerder wel altijd, nu op geen enkele site meer
ik mis ze!!
had met de firewall te makenquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
CTRL + SHIFT + R of CTRL + F5
hehe ja idd die helm op eenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Even een kick:
Kan er iemand een smilie maken met de oranje nazi-helm die voor veel opschudding zorgt de laatste dagen:
[afbeelding]
Ik heb er even snel één van mezelf aangepast:quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Even een kick:
Kan er iemand een smilie maken met de oranje nazi-helm die voor veel opschudding zorgt de laatste dagen:
[afbeelding]
Redelijk, het moet beter kunnen lijkt mequote:Op woensdag 11 januari 2006 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er even snel één van mezelf aangepast:
[afbeelding]
Niet echt duidelijkquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er even snel één van mezelf aangepast:
[afbeelding]
Ja... is ook even snel op bestaande eigen smilie geplakt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Redelijk, het moet beter kunnen lijkt me
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... is ook even snel op bestaande eigen smilie geplakt.
Als niemand met iets beters komt, zal ik morgen wel een wat beter uitgewerkte proberen te maken.
zn hand blijft hangenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:14 schreef DaMart het volgende:
[afbeelding]
En aangezien ik toch bezig was, meteen een ideetje waar ik al wat langer mee rondliep uitgewerkt:
[afbeelding]
Het is idd niet één van de knapstequote:
quote:
Dat zou wel tof zijn ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:27 schreef Marty26 het volgende:
is het meschien een idee om al deze smily dingen ergens up te laden?
Jah vind ik ook hij is ook echt superquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijn ja.Van mij mag die met die middelvingers worden toegevoegd aan de standaard Fok-smilies, die is echt cool.
Er is een verschil tussen avatar en smileysquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:49 schreef gr8w8 het volgende:
Geen idee wie mijn avatar een keer heeft gemaakt. Normaal heb ik ze altijd zelf gefixed, maard eze is gewoon echt goed.
Lees effe terug, het ging ook over het gebruik van smileys in plaatjes.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen avatar en smileys.
Oh, ik had nog geeneens gezien dat dat een smilie wasquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:08 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Lees effe terug, het ging ook over het gebruik van smileys in plaatjes.![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, ik had nog geeneens gezien dat dat een smilie was
Sorry.
Ik zou dan wel rekenen op veel dataverkeer zodra die site een beetje bekend is geworden.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:31 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Jah vind ik ook hij is ook echt super
Ik zal eens kijken of ik ze niet kan hosten.. Dat mensen ze ze daar kunnen upladen.
Ja, wist ik veelquote:
ik ook, ik wist het ook nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, wist ik veel. Ik gebruik 'm vrij vaak die site namelijk
.
Inderdaad ja.quote:
Ja, en er komen geloof ik ook elke dag nieuwe smilies bijquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:39 schreef Sassie het volgende:
[..]
Inderdaad ja.
Ben er ooit in 2001 een keer mee begonnen, maar toen had ik veel minder smileys.
Maar goed vanwege de verplaatsing naar de mirror (van Oblivion) en het feit dat ik alle smilies handmatig met html-code toe moet voegen ben ik sinds mei 2004 niet meer aan updaten toegekomen (er liggen hier nog wel ruim 300 smileys te 'wachten'- tja zo her en der vind je wel weer wat leuke nieuwe exemplaren
).
Ik zit nu net de statistieken door te kijken en vorig jaar 44548 pageviews.![]()
wanneer worden er op de Frontpage nieuwe smilies toegevoegd?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en er komen geloof ik ook elke dag nieuwe smilies bij.
Idd een erg goed ideequote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:55 schreef Nolius het volgende:
Goed topic! En goed idee ook!
* 1-of-6Billion werkt aan overzicht van geposte smilies voor een part2.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 11:10 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
* 1-of-6Billion] werkt aan overzicht van geposte smilies voor een part2. [afbeelding
Ik moest eerst aan jerney (ofzo) kaagman denken van idols. Kan je daar niet een mooie smilie van maken?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:43 schreef Falco het volgende:
[afbeelding]
De Nathalie-van-BB-smiley!
Whehe, vet idee!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:34 schreef Nevermind het volgende:
Ik ben bezig met een online tooltje waarmee je heel snel smileys kan maken. Helaas nog niet geanimeerde, maar het begin is erAls het af is zal ik het in dit topic (of een vervolg) posten
[afbeelding]
Gij roeleertquote:Op maandag 13 februari 2006 22:34 schreef Nevermind het volgende:
Ik ben bezig met een online tooltje waarmee je heel snel smileys kan maken. Helaas nog niet geanimeerde, maar het begin is erAls het af is zal ik het in dit topic (of een vervolg) posten
[afbeelding]
wow jij bent stoerquote:Op maandag 13 februari 2006 22:34 schreef Nevermind het volgende:
[afbeelding]
Het werkt alquote:Op maandag 13 februari 2006 22:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wow jij bent stoer(als het af is en werkt
)
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:34 schreef Nevermind het volgende:
[afbeelding]
Dat is wel heel erg coolquote:Op maandag 13 februari 2006 22:34 schreef Nevermind het volgende:
[afbeelding]
Tof man! O~)quote:Op maandag 13 februari 2006 22:34 schreef Nevermind het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:34 schreef Nevermind het volgende:
[afbeelding]
mag ik je schoppen?quote:
quote:
Er zijn een paar standaard UBB-smileys,quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:28 schreef samchestido het volgende:
wie heeft eigenlijk de originele smilies gemaakt?
Scorpion geloof ikquote:
Deze komt in de buurtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:38 schreef Sosa het volgende:
bestaat er al een "kick-topic"-smilie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |