laat ons uw superieure creaties dan aanschouwen, oh almachtige Tonksquote:Op maandag 12 september 2005 13:51 schreef tonks het volgende:
met die witte achtergronden zijn niks natuurlijk
quote:Op maandag 12 september 2005 13:52 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
Handig, we hadden nog geen ramenlap-smiley.
Die strafpiet @ work smiley is in het smiley pakket van fok opgenomen... Maar volgens mij is hij alleen beschikbaar tijdens de feestdagen (neee echt?), de code was iets van O\o geloof ik...quote:Op maandag 12 september 2005 14:40 schreef 1-of-6Billion het volgende:
wauw, flinke collectie. Handig met de weer rap naderende 5/12-gebeurtenissen!
Padvinder.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:51 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
brandweer- of mountiesmiley?![]()
Met Paintshop & Animationshop kom je een heel eindquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:28 schreef Tafkahs het volgende:
hoe maak je die dingen eigenlijk? Ik jat ze namelijk altijd
gaan we proberenquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:31 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Met Paintshop & Animationshop kom je een heel eind![]()
Ja! Die is echt geniaal, die heb ik een keer gejat voor:quote:
volgens mij lopen daar al een paar topics over... zowel in DSG als in DIGquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:09 schreef SolidasRock het volgende:
hoe add ik deze smilies voor in me MSN? of mag dat niet?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:08 schreef Klonk het volgende:
aangezien ik de creatieve vermogens heb van een pak karnemelk is dit mijn onvervalste tvp
want er zitten werkelijk waar hilarische smiley's tussen
dit heb ik eens gemaakt:quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:09 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Ja! Die is echt geniaal, die heb ik een keer gejat voor:
[afbeelding]
Ik wist helemaal niet dat jij ArmaniMania wasquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:06 schreef DarkManta het volgende:
In het verleden dat ik nog als User-ArmaniMania deed posten had ik o.a. deze gemaakt:
Jimmy Hendrix?quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:17 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
dit heb ik eens gemaakt:
[afbeelding]
Jah, ik was ArmaniMania al een tijd zat, na mijn ban heb ik DarkManta genomenquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:20 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat jij ArmaniMania was
aha... nu nog uitvogelen wat een DSG of een DIG is, ik zit al op de goede weg iig...quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:12 schreef 1-of-6Billion het volgende:
volgens mij lopen daar al een paar topics over... zowel in DSG als in DIG![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:22 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Jimi Hendrix?
Zo ja, tof gedaan.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
aha... nu nog uitvogelen wat een DSG of een DIG is, ik zit al op de goede weg iig...![]()
edit: "design" en "digital corner" dus?
Ik gebruik altijd Adobe ImageReady.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Waar maken/bewerken jullie die smiley's mee?
toch wel? ik heb het ook en gebruikte het vaak voor usericons. Maar niet altijd waren ze even scherpquote:Op woensdag 14 september 2005 01:37 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd Adobe ImageReady.
Eigenlijk gewoon omdat het makkelijk met Photoshop werkt.
Daar zit ik nu ook mee, of verander je een kleur is heel de afbeelding opeens vernageld. Ik zoek ook een andere goed programma. Maar heb nog niet echt gezocht.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
toch wel? ik heb het ook en gebruikte het vaak voor usericons. Maar niet altijd waren ze even scherp
voor simpele dingen zoals smileys gebruik ik animation shop 3quote:Op woensdag 14 september 2005 01:40 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Daar zit ik nu ook mee, of verander je een kleur is heel de afbeelding opeens vernageld. Ik zoek ook een andere goed programma. Maar heb nog niet echt gezocht.
Je moet ook letten op de optimalisatie instellingen van je animated gifs. Als ze wazig overkomen, zul je je aantal kleuren omhoog moeten gooien, en/of je dithering aanpassen.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
toch wel? ik heb het ook en gebruikte het vaak voor usericons. Maar niet altijd waren ze even scherp
Misschien alleen ff die witte achtergrond veranderen. Maar ze zijn wel leukquote:Op woensdag 14 september 2005 15:38 schreef webfreak het volgende:
TVP!
Zitten werkelijk geniale smilies tussen!
Ik heb ooit in een grijs verleden (op m'n 12e ofzo) ook es wat aangekloot, maar die zijn ontzettend fout, dus je bent gewaarschuwd.
[afbeelding]
Zaadcel
[afbeelding]
Stormloop-topic
Crap
goeie kickquote:Op vrijdag 16 september 2005 08:54 schreef Orealo het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2005 22:26 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Naar deze smilie zoek ik al sinds ik op FOK! zit.!!!
- op de webspace die je (waarschijnlijk) van je provider hebt gekregen....quote:Op zondag 25 september 2005 11:35 schreef kaspermols282 het volgende:
uuuh waar kan ik er een uploaden
gezocht een site waar je een groot bestand kan uploadenquote:Op zondag 25 september 2005 11:35 schreef kaspermols282 het volgende:
uuuh waar kan ik er een uploaden
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:00 schreef R-Mon het volgende:
[afbeelding]
whehehe... wacht ff. ja toch
Is inderdaad een geweldigequote:Op maandag 19 september 2005 22:26 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Naar deze smilie zoek ik al sinds ik op FOK! zit.!!!
geef dan ook even een link voor de rest hierquote:Op maandag 26 september 2005 19:42 schreef Tom-my het volgende:
heb je ze niet in een msn pakketje?![]()
(edit, never mind, net gevonden)
zelf maken is toch niet zo moeilijk?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zoekin een msn pakket
ik heb nu 2 msn pakketjes, maar hij zit in geen van beide
wie helpt me uit de brand?
zeer bruikbaar, me dunktquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:50 schreef MaxiTitan het volgende:
Hier nog 2...
Geïnspireerd door smileys in een andere vorm van andere forumsoftware...
Ik vond dat deze er ook in de Fok!/Tweakers versie moesten komen... [afbeelding]
Trots knikken met de neus omhoog...
[afbeelding]
Hoofd in schaamte wegdraaien...
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |