laat ons uw superieure creaties dan aanschouwen, oh almachtige Tonksquote:Op maandag 12 september 2005 13:51 schreef tonks het volgende:
met die witte achtergronden zijn niks natuurlijk
quote:Op maandag 12 september 2005 13:52 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
Handig, we hadden nog geen ramenlap-smiley.
Die strafpiet @ work smiley is in het smiley pakket van fok opgenomen... Maar volgens mij is hij alleen beschikbaar tijdens de feestdagen (neee echt?), de code was iets van O\o geloof ik...quote:Op maandag 12 september 2005 14:40 schreef 1-of-6Billion het volgende:
wauw, flinke collectie. Handig met de weer rap naderende 5/12-gebeurtenissen!
Padvinder.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:51 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
brandweer- of mountiesmiley?![]()
Met Paintshop & Animationshop kom je een heel eindquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:28 schreef Tafkahs het volgende:
hoe maak je die dingen eigenlijk? Ik jat ze namelijk altijd
gaan we proberenquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:31 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Met Paintshop & Animationshop kom je een heel eind![]()
Ja! Die is echt geniaal, die heb ik een keer gejat voor:quote:
volgens mij lopen daar al een paar topics over... zowel in DSG als in DIGquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:09 schreef SolidasRock het volgende:
hoe add ik deze smilies voor in me MSN? of mag dat niet?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:08 schreef Klonk het volgende:
aangezien ik de creatieve vermogens heb van een pak karnemelk is dit mijn onvervalste tvp
want er zitten werkelijk waar hilarische smiley's tussen
dit heb ik eens gemaakt:quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:09 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Ja! Die is echt geniaal, die heb ik een keer gejat voor:
[afbeelding]
Ik wist helemaal niet dat jij ArmaniMania wasquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:06 schreef DarkManta het volgende:
In het verleden dat ik nog als User-ArmaniMania deed posten had ik o.a. deze gemaakt:
Jimmy Hendrix?quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:17 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
dit heb ik eens gemaakt:
[afbeelding]
Jah, ik was ArmaniMania al een tijd zat, na mijn ban heb ik DarkManta genomenquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:20 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat jij ArmaniMania was
aha... nu nog uitvogelen wat een DSG of een DIG is, ik zit al op de goede weg iig...quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:12 schreef 1-of-6Billion het volgende:
volgens mij lopen daar al een paar topics over... zowel in DSG als in DIG![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |