ik ook, ik wist het ook nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, wist ik veel. Ik gebruik 'm vrij vaak die site namelijk
.
Inderdaad ja.quote:
Ja, en er komen geloof ik ook elke dag nieuwe smilies bijquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:39 schreef Sassie het volgende:
[..]
Inderdaad ja.
Ben er ooit in 2001 een keer mee begonnen, maar toen had ik veel minder smileys.
Maar goed vanwege de verplaatsing naar de mirror (van Oblivion) en het feit dat ik alle smilies handmatig met html-code toe moet voegen ben ik sinds mei 2004 niet meer aan updaten toegekomen (er liggen hier nog wel ruim 300 smileys te 'wachten'- tja zo her en der vind je wel weer wat leuke nieuwe exemplaren
).
Ik zit nu net de statistieken door te kijken en vorig jaar 44548 pageviews.![]()
wanneer worden er op de Frontpage nieuwe smilies toegevoegd?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en er komen geloof ik ook elke dag nieuwe smilies bij.
Idd een erg goed ideequote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:55 schreef Nolius het volgende:
Goed topic! En goed idee ook!
* 1-of-6Billion werkt aan overzicht van geposte smilies voor een part2.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 11:10 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
* 1-of-6Billion] werkt aan overzicht van geposte smilies voor een part2. [afbeelding
Ik moest eerst aan jerney (ofzo) kaagman denken van idols. Kan je daar niet een mooie smilie van maken?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:43 schreef Falco het volgende:
[afbeelding]
De Nathalie-van-BB-smiley!
Whehe, vet idee!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:34 schreef Nevermind het volgende:
Ik ben bezig met een online tooltje waarmee je heel snel smileys kan maken. Helaas nog niet geanimeerde, maar het begin is erAls het af is zal ik het in dit topic (of een vervolg) posten
[afbeelding]
Gij roeleertquote:Op maandag 13 februari 2006 22:34 schreef Nevermind het volgende:
Ik ben bezig met een online tooltje waarmee je heel snel smileys kan maken. Helaas nog niet geanimeerde, maar het begin is erAls het af is zal ik het in dit topic (of een vervolg) posten
[afbeelding]
wow jij bent stoerquote:Op maandag 13 februari 2006 22:34 schreef Nevermind het volgende:
[afbeelding]
Het werkt alquote:Op maandag 13 februari 2006 22:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wow jij bent stoer(als het af is en werkt
)
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:34 schreef Nevermind het volgende:
[afbeelding]
Dat is wel heel erg coolquote:Op maandag 13 februari 2006 22:34 schreef Nevermind het volgende:
[afbeelding]
Tof man! O~)quote:Op maandag 13 februari 2006 22:34 schreef Nevermind het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |