Het is idd niet één van de knapstequote:
quote:
Dat zou wel tof zijn ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:27 schreef Marty26 het volgende:
is het meschien een idee om al deze smily dingen ergens up te laden?
Jah vind ik ook hij is ook echt superquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijn ja.Van mij mag die met die middelvingers worden toegevoegd aan de standaard Fok-smilies, die is echt cool.
Er is een verschil tussen avatar en smileysquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:49 schreef gr8w8 het volgende:
Geen idee wie mijn avatar een keer heeft gemaakt. Normaal heb ik ze altijd zelf gefixed, maard eze is gewoon echt goed.
Lees effe terug, het ging ook over het gebruik van smileys in plaatjes.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen avatar en smileys.
Oh, ik had nog geeneens gezien dat dat een smilie wasquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:08 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Lees effe terug, het ging ook over het gebruik van smileys in plaatjes.![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, ik had nog geeneens gezien dat dat een smilie was
Sorry.
Ik zou dan wel rekenen op veel dataverkeer zodra die site een beetje bekend is geworden.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:31 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Jah vind ik ook hij is ook echt super
Ik zal eens kijken of ik ze niet kan hosten.. Dat mensen ze ze daar kunnen upladen.
Ja, wist ik veelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |