Slapen in wildvreemden ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hostel is redelijk duidelijk, hostal voor mij ook. Daar was het me echt niet om te doen, meer om het woordje 'bij'.
Het lijkt me trouwens typisch een topic voor BHFH.

Gemerged met het topic in WGRquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:59 schreef Jaguarized het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/803539 kan weer prima in Éireann (oftewel Ierland) #2 Als we over elke bestemming een apart reistopic en werktopic gaan maken wordt het helemaal onoverzichtelijk.

En ook deze gemergedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 07:14 schreef DutchTrain het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/804491
en Tsjernobyl

Ik laat hem voorlopig nog even staan omdat zodat de oproep was meer in het oog springt in de topic ;ijst.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat topic kan wel gemerged worden met het centrale topic over Perú.

Geen probleemquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Slapen in hostels / bij wildvreemden
Kan de topictitel gewijzigd worden in 'Slapen in hostals/bij wildvreemden' ?
Alvast bedankt.

Of voor mijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:57 schreef Jaguarized het volgende:
Het lijstje wordt langer en langer voor UIO.

Nu dus welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
http://www.cityzapper.nl/
Staat deze al bij de links?

Gemergedquote:Op zondag 15 januari 2006 22:04 schreef DutchTrain het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/804008
en Liverpool
?

Dat magquote:Op maandag 16 januari 2006 18:08 schreef Jaguarized het volgende:
Thailand #8 (Phat Phak Ruam = Stir Fried Vegetables)
Mag daar een d uit Vedgetables?

Niet teveel doorslaan Jag, het is een vergelijkende vraag en om nou iedereen meteen zo bot door te verwijzen, lijkt mij geen goed idee. TS kan in dat topic bijvoorbeeld nog even aangeven wat hij precies wil en waarop hij wil vergelijken. Daar is nu nog niets over gezegd (al heb ik een vermoeden dat het hem niet gaat om de plek waar hij het beste kan vogelspotten)quote:Op maandag 16 januari 2006 18:28 schreef Jaguarized het volgende:
Chersonissos Vs. Albufeira
Vraag kan gesteld worden in het Albufeira danwel Chersonissos topic. Dit ter voorkoming van dubbele topics. (Ik verwacht nog een Chersonissos 2006 topic.)

Doorslaan?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:32 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Niet teveel doorslaan Jag, het is een vergelijkende vraag en om nou iedereen meteen zo bot door te verwijzen, lijkt mij geen goed idee. TS kan in dat topic bijvoorbeeld nog even aangeven wat hij precies wil en waarop hij wil vergelijken. Daar is nu nog niets over gezegd (al heb ik een vermoeden dat het hem niet gaat om de plek waar hij het beste kan vogelspotten)

je had iets tactischere bewoordingen kunnen kiezen als:quote:Op maandag 16 januari 2006 18:36 schreef Jaguarized het volgende:
Doorslaan?
quote:Als je die vraag nou even stelt in

Dat valt onder spam. Wat je natuurlijk wel kan doen, is je site in je sig plaatsen en gewoon veel meeposten hier in TRV. Dan komen er vast wel mensen uit TRV op je site terecht.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:33 schreef Tr0ublegum het volgende:
Ik weet niet zeker of ik 't hier moet vragen, maar okee:
Ik ben bezig met een website die een overzicht moet bieden van jongerenreizen, incl reviewsysteem en forum e.d. Er moet nog flink wat gebeuren op dit moment, maar het invoeren van reviews is al wel mogelijk. Het zou mooi zijn als er zo snel mogelijk zo veel mogelijk reviews al in de database staan, daarom wilde ik een topic openen met een oproep aan fok!kers om reviews in te vullen. Kan ik dat gewoon doen, of valt dit onder spam o.i.d.?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |