Wildvreemden laten je zeker wel de stad zien, maar wildvreemden ontmoet ik ook altijd wel zonder dat ik bij ze blijf overnachten. Ik vind het geweldig om steeds nieuwe mensen te ontmoeten en daar mee op te trekken, maar ik zou d'r niet hoeven te overnachten eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:29 schreef flipsen het volgende:
[..]
Eensch, daarom zou een vakantie voor mij ook niet bestaan uit alleen maar overnachten bij 'wildvreemden'. Aan de andere kant, die wildvreemden laten je wel de stad zien en van wat ik lees uit de commentaren is dat altijd leuk en gezellig, vaak in combinatie met de nodige alcohol, dus zo'n probleem lijkt me dat nou ook weer niet.
Maar goed... On-topic maar weer eens? Anders openen we wel een apart topic hierover![]()
Meeste Hostels zijn toch aparte zalen? Die waar ik was vorig jaar wel iig. Maar aangezien de vrouwenkamer vol was sliepen er bij ons ook een keer dames.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:32 schreef AKnynke het volgende:
Ik vind hostels geweldig. Afgelopen vakantie 4 weken van hostel naar hostel getrokken. Je komt de leukste mensen tegen, iedereen is altijd in voor een praatje en gezellig een biertje drinken 's avonds zit er meestal ook wel in. Het enige nadeel wat ik vond is op de slaapzalen dat snachts de mensen langzaam binnendruppelen als jij aan het slapen bent. Ook snurkende mensen zijn niet altijd even leuk, maar daar zijn de oordopjes voor uitgevonden.
Gelukkig heb ik ook niet veel privacy nodig, ik heb meestal niet veel problemen met omkleden enzo in publieke ruimtes. Ik heb eigenlijk alleen maar positieve ervaringen!
Ik heb geen aparta zalen gemerkt, in elk hostel waren de kamers gemengd. Geen probleem vind ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:53 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Meeste Hostels zijn toch aparte zalen? Die waar ik was vorig jaar wel iig. Maar aangezien de vrouwenkamer vol was sliepen er bij ons ook een keer dames.
Hebben sporters meestal minder problemen meequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:03 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb geen aparta zalen gemerkt, in elk hostel waren de kamers gemengd. Geen probleem vind ik.
Ik speel geen korfbal hoor!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:37 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Hebben sporters meestal minder problemen mee
Oh ik vond ook geen probleem hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:03 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb geen aparta zalen gemerkt, in elk hostel waren de kamers gemengd. Geen probleem vind ik.
In Amsterdam lag ik met Roemeense en Engelse meiden op de kamer.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:01 schreef Jaguarized het volgende:
Wij kregen in een 10-male-dorm-room ook ineens 4 Brazilliaanse meiden op de kamer...
Ik ben een keer 's morgens om zes uur uit het raam van een hostel geklommen! We moesten om 10 over zes de bus hebben naar het station, en we hadden de avond ervoor aangegeven dat we dus vroeg weg wouden. Het meisje achter de balie sprak helaas niet zo goed engels, maar had aangegeven dat dat goed was. Onze verbazing was dus groot toen 's morgens de hele boel nog dicht zat, en er geen mens te bekennen was. Gelukkig kwamen we een amerikaans echtpaar tegen, die een kamer voor zichzelf, aan de voorkant van het hostel hadden, met een groot raam. Kwam er wel achter dat het nog best lastig is om met een rokje aan, en een rugzak op uit een raam te klimmen, maar het is gelukt!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:32 schreef DutchTrain het volgende:
Maar alle hostel belevenissen zijn me veel beter bijgebleven dan de standaardhotels.
Hmm ja, bekend fenomeen is het dat deuren in hostels altijd gesloten zijn op het moment dat je er in of er uit wil. En soms - zoals ik mij kan herinneren in Kopenhagen - is het gewoon de snelste weg naar buiten; Vanaf het bovenste stapelbed kwam je daar zo op straat terecht, scheelde weer omlopen door het hele hotel.quote:Op zondag 15 januari 2006 09:59 schreef AKnynke het volgende:
Ik ben een keer 's morgens om zes uur uit het raam van een hostel geklommen!
Ik vind jou ook echt een type die heel erg van z'n privacy houdt.quote:Op zondag 15 januari 2006 04:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
In Amsterdam lag ik met Roemeense en Engelse meiden op de kamer.
Ik zou overigens niet meer zo snel een hostel boeken. Zit alles vol en moet je één nacht overbruggen, dan zou ik het doen, anders niet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |