Jij moet naar Chersonissosquote:Op maandag 16 januari 2006 18:09 schreef Kopstoot het volgende:
Bierprijzen, stappen, strand, volk..
Als je van fatsig eten en Engelsen houdt moet je daar zijn, never nooit meer dat ik daarheen ga!quote:
Jij zat zeker bij de stripquote:Op maandag 16 januari 2006 22:00 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Als je van fatsig eten en Engelsen houdt moet je daar zijn, never nooit meer dat ik daarheen ga!
Vroeg me ook echt af wat daar nou zo fantastisch aan zou moeten zijn; een paar rare vreettenten and thats it.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:09 schreef Vava het volgende:
[..]
Jij zat zeker bij de strip![]()
Ik was een weekje vlakbij het oude centrum, heb me prima vermaakt hoorMaar ben een keer naar de Strip gegaan, wilde toch weten hoe het daar was. Nou, in een woord, vreselijk!
Haha leuk!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:39 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Vroeg me ook echt af wat daar nou zo fantastisch aan zou moeten zijn; een paar rare vreettenten and thats it.
Ik zat ertussenin zegmaar dus meestal gingen wij ook naar het oude centrum met als klap op de vuurpijl vorig jaar een optreden van Cliff "Always look at the bright side of life" Richard (kwamen we later nog in de kroeg tegen ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |