De site van de benodigde luchtvaartmaatschappijen afgaan is tegenwoordig nog een heel karwei hoor. Zo moet je van sommige sites wel een half uur zoeken om de juiste informatie te vinden aangezien niet iedereen even snel is met het vinden van informatie. Daarbij komt dat sommige informatie moeilijk toegankelijk is en wil de taal ook nog wel eens een probleem zijn. Niet iedereen is goed in Engels immers.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:12 schreef Sport_Life het volgende:
Eigenlijk vind ik dit wel een dom topic hoor. Had je het zelf niet kunnen vinden? Komt een beetje over alsof je zo trots bent dat je gaat vliegen...
Dat geeft niets static. We zoeken dat in TRV graag even voor je op.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:14 schreef static het volgende:
Ik kon het simpelweg niet vinden.
En trots om te vliegen? Laat me niet lachen zeg.
Dat is afhankelijk van je bestemming.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:16 schreef Alicey het volgende:
Wat is trouwens het max. dat de totale bagage en de handbagage mag wegen?
20 KG bij Transavia geloof ik en 5 kg handbagage.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:16 schreef Alicey het volgende:
Wat is trouwens het max. dat de totale bagage en de handbagage mag wegen?
Ik geloof dat ik e.e.a. heb gevonden.. Checked baggage zijn dingen als koffers, en cabin baggage is handbagage?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van je bestemming.En aan de airline.
Correct.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik e.e.a. heb gevonden.. Checked baggage zijn dingen als koffers, en cabin baggage is handbagage?
Dan zou ik in het meest ongunstige geval 30 kg aan bagage + 7 kg aan handbagage mogen meenemen. Dat kan ik niet eens tillen.quote:
En welke klasse je vliegt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van je bestemming.En aan de airline.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan zou ik in het meest ongunstige geval 30 kg aan bagage + 7 kg aan handbagage mogen meenemen. Dat kan ik niet eens tillen.
Bij welke maatschappij dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan zou ik in het meest ongunstige geval 30 kg aan bagage + 7 kg aan handbagage mogen meenemen. Dat kan ik niet eens tillen.
Dan ben jij misschien iets sterker dan ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:33 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
[afbeelding]
Lukt makkelijk hoor. Ik had 20 kg's en daar was max. 4 uur mee te lopen (berg op, dat wel) dan was je wel zo onderhand dood. Maar iets meer kg's en iets minder lopen moet wel lukken.
Handbagage is bij mij nog nooit gewogen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:21 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
20 KG bij Transavia geloof ik en 5 kg handbagage.
Ga je naar Bangkok?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |