Da's een probleempje: ik heb geen idee waar ik die vandaan moet halen. Alhoewel het verschil met de mode van nu ook weer niet zo groot is.quote:Op maandag 12 september 2005 12:06 schreef Ripley het volgende:
lijkt me super leuk, zeker als je echt van die make up doet en de hele sfeerd oortrekt ook qua kleding en zo
Er zijn vast wel jurken ed te vinden. Ik heb een zwarte top van vivienne westwood die heel erg die sfeer heeft en een paarse fluwelen lange jurk met draperieen van analik bijvoorbeeldquote:Op maandag 12 september 2005 12:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Da's een probleempje: ik heb geen idee waar ik die vandaan moet halen. Alhoewel het verschil met de mode van nu ook weer niet zo groot is.
Een oud theater (kleedruimte) of hotel voor de sfeer??? 2e zijstraat rechts.quote:Op maandag 12 september 2005 12:18 schreef Puckzzz het volgende:
Toneel vereniging? Kostuumverhuur? ik noem maar een paar zijstraten
Quoten is lastig he op maandagmiddagquote:Op maandag 12 september 2005 13:00 schreef Puckzzz het volgende:
[quote]Op maandag 12 september 2005 12:36 schreef HMaster-II het volgende:
Als aanvulling zouden er ook een paar oudere/bejaarde mensen erbij moeten.. Als in; vroeger <-> nu
Tis maar een idee. Zit vol met dat soort ideeen.. sowwy
Ja! Met een spiegel, en dan in het spiegelbeeld de jongere uitvoering.
eigenlijk met zo'n klassieke kaptafel met spiegel
Plots wist ik naar wie Jessica Rabbit gemodelleerd isquote:Op maandag 12 september 2005 13:06 schreef Ripley het volgende:
Nog even wat extra inspiratie
Veronica Lake
Whehehehequote:Op maandag 12 september 2005 13:42 schreef Puckzzz het volgende:
idd een mannelijk model erbij is misschien een idee
Getsie hey.... Die Shark is een veeeeeel te ijdele modepopquote:Op maandag 12 september 2005 13:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehe
Shark lijkt me wel een goed plan
Je moet eerst door de keuringquote:Op maandag 12 september 2005 13:55 schreef MissBliss het volgende:
TVP
Lijkt me wel eens leuk mee te doen aan zo'n fotografie-meet. Als model dan natuurlijk
Ik heb Esther (Kessel- en Lekmeet) al gesproken, ze heeft er zin in!quote:Op maandag 12 september 2005 13:53 schreef PdeHoog het volgende:
Enneh...hierbij heb je dus echt een visagiste nodig denk ik
Same here!quote:Op maandag 12 september 2005 13:55 schreef MissBliss het volgende:
TVP
Lijkt me wel eens leuk mee te doen aan zo'n fotografie-meet. Als model dan natuurlijk
quote:Op maandag 12 september 2005 14:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb Esther (Kessle en Lekmeet) al gesproken, ze heeft er zin in!
Oeh, afgaand op je fotoboek ben jij wel heel erg geschikt hiervoor!quote:Op maandag 12 september 2005 14:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Same here!
Dat soort foto's zijn zóóóó gaaf!
En ondervoed ben ik evenmin
Gaaf! Ook nog wel als ik iets voller ben dan op die foto's?quote:Op maandag 12 september 2005 14:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Oeh, afgaand op je fotoboek ben jij wel heel erg geschikt hiervoor!
Hangt van je definitie van "iets" af, denk ik. Maar een klein beetje overgewicht lijkt me niet onoverkomelijk. En gemiddeld denken vrouwen veel te streng over zichzelf.quote:Op maandag 12 september 2005 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gaaf! Ook nog wel als ik iets voller ben dan op die foto's?![]()
Mwah, ben niet slank, maar ook niet moddervet. Mollig zou wel eens de juiste benaming kunnen zijnquote:Op maandag 12 september 2005 14:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hangt van je definitie van "iets" af, denk ik. Maar een klein beetje overgewicht lijkt me niet onoverkomelijk. En gemiddeld denken vrouwen veel te streng over zichzelf.
Alsje blieft niet, dan steek ik zo afquote:Op maandag 12 september 2005 14:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mwah, ben niet slank, maar ook niet moddervet. Mollig zou wel eens de juiste benaming kunnen zijn. Maar goed, tegen de tijd dat de hele boel georganiseerd zou zijn kan ik wel wat kilootjes kwijt zijn
.
Welja, waarom niet gelijk Monaco?quote:Op maandag 12 september 2005 12:56 schreef fr.oosje het volgende:
Leuk idee, ik denk dat een goede visagiste/kapster, wel onontbeerlijk is bij dit soort shoots. Lokatie lijkt me niet zo'n groot probleem. Ik weet trouwens wel een mooie lokatie, Hotel Metropol in Brussel, dat ademt nog echt deze sfeer uit.
quote:Op maandag 12 september 2005 14:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alsje blieft niet, dan steek ik zo af
Even serieus, ik ben ook niet superslank, sommige van de andere dames wel en weer anderen zijn weer nog een stukje molliger. Maakt niet uit, van iedereen is wel een mooie foto te maken denk ik
Maar jij hebt wel het perfecte gezicht hiervoor vind ikquote:Op maandag 12 september 2005 14:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alsje blieft niet, dan steek ik zo af
Even serieus, ik ben ook niet superslank, sommige van de andere dames wel en weer anderen zijn weer nog een stukje molliger. Maakt niet uit, van iedereen is wel een mooie foto te maken denk ik
Ik ben het half met je eens Ronald. Ik den k dat er wel degelijk meiden van rond de 18-19 zijn, die een glamour uitstraling hebben van nature, of goed kunnen creeeren. Aan de andere kant hebben de wat oudere (23-33) meiden/dames een wat volwassener gezicht. Het gaat ook om de karakteristieke geszichten die je bedoeld zeker?quote:Op maandag 12 september 2005 14:31 schreef RonaldV het volgende:
Niet dat ik nu allerlei modellen wil afschrikken, maar ik denk dat je voor dit onderwerp wat minder jonge gezichten moet hebben. Ergens tussen de 23 en 33 of zo lijkt me beter. Wat je niet uitsluit als je 19 bent, als je maar wat volwassener lijkt te zijn.
Voor dit onderwerp lijken me gezichten met "babyvet" (hoe mooi ook) me wat minder geschikt. En "babyvet" ben je over het algemeen net boven de 20 wel echt kwijt, waardoor je inderdaad meer karakter in je gezicht krijgt. Nogmaals: ik sluit jonger niet uit, maar ik mik persoonlijk op iets ouder.quote:Op maandag 12 september 2005 14:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ben het half met je eens Ronald. Ik den k dat er wel degelijk meiden van rond de 18-19 zijn, die een glamour uitstraling hebben van nature, of goed kunnen creeeren. Aan de andere kant hebben de wat oudere (23-33) meiden/dames een wat volwassener gezicht. Het gaat ook om de karakteristieke geszichten die je bedoeld zeker?
quote:Op maandag 12 september 2005 14:31 schreef RonaldV het volgende:
Niet dat ik nu allerlei modellen wil afschrikken, maar ik denk dat je voor dit onderwerp wat minder jonge gezichten moet hebben. Ergens tussen de 23 en 33 of zo lijkt me beter. Wat je niet uitsluit als je 19 bent, als je maar wat volwassener lijkt te zijn.
Ja sorry, maar jij bent echt te jong hoor!quote:
Fotoboek en hier ookquote:Op maandag 12 september 2005 13:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je moet eerst door de keuringdusseh..... fotooooooo!!!!!!
Ohquote:Op maandag 12 september 2005 14:31 schreef RonaldV het volgende:
Het gaat me niet zo zeer om het er jonger uitzien, maar om het te jong uit zien. Ik ben net even door je pagina gerend, en volgens mij zit jij aan de goeie kant van de streep. Maar om alle twijfel weg te nemen: als dit daadwerkelijk wordt omgezet in één of meer meets, spam dan nog even een recent fotootje van jezelf hier.quote:Op maandag 12 september 2005 14:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ohmja ik ben 23 maar krijg altijd te horen dat ik er jonger uitzie... En ik ben ook al enigszins aan de dunne kant dus dan zou ik niet geschikt zijn...
Maar aan de andere kant, zoals ripley al zei: van iedereen moet toch een mooie foto te maken zijn?
quote:Op maandag 12 september 2005 14:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Voor dit onderwerp lijken me gezichten met "babyvet" (hoe mooi ook) me wat minder geschikt. En "babyvet" ben je over het algemeen net boven de 20 wel echt kwijt, waardoor je inderdaad meer karakter in je gezicht krijgt. Nogmaals: ik sluit jonger niet uit, maar ik mik persoonlijk op iets ouder.
Jij staat normaal toch achter de camera?quote:Op maandag 12 september 2005 15:08 schreef Ymke het volgende:
Ik heb een ouwe kop , is er ook nog een oma look in dit soort?
Ik zal het topic in de gaten houden.. heb alleen weinig recente foto's van mezelf, maar ben ook niet echt veranderd.quote:Op maandag 12 september 2005 15:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het gaat me niet zo zeer om het er jonger uitzien, maar om het te jong uit zien. Ik ben net even door je pagina gerend, en volgens mij zit jij aan de goeie kant van de streep. Maar om alle twijfel weg te nemen: als dit daadwerkelijk wordt omgezet in één of meer meets, spam dan nog even een recent fotootje van jezelf hier.
Laatst van de L&S meet zag ik een foto voorbij komen toch. Niet superflatteus of zo, maar misschien wel genoeg om een indruk te krijgenquote:Op maandag 12 september 2005 15:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zal het topic in de gaten houden.. heb alleen weinig recente foto's van mezelf, maar ben ook niet echt veranderd.
Oh jaquote:Op maandag 12 september 2005 15:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Laatst van de L&S meet zag ik een foto voorbij komen toch. Niet superflatteus of zo, maar misschien wel genoeg om een indruk te krijgenIk dnek overigens dat jij bets een mooi gezicht voor zo'n shoot hebt, but who am I?
welke regio zit je? wil je ook wel voor andere shoots of fotografen poseren? 1 op 1 ofzo? ik vind je erg geschikt namelijk. Zo ja, registreer je dan hier ffquote:Op maandag 12 september 2005 15:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zal het topic in de gaten houden.. heb alleen weinig recente foto's van mezelf, maar ben ook niet echt veranderd.
Hij blijft leuk Cookiequote:Op maandag 12 september 2005 15:30 schreef IJzercookie het volgende:
Ik heb een keer een shoot gedaan met Morpheus_at_work, met een soortgelijk uitgangspunt. Dit is een foto die daar uitrolde:
[afbeelding]
http://forum.fok.nl/topic/746571 is de plek waar je je aan moet melden. We hebben expres geen automatische registratie aan gemaakt zodat we vooraf enige controle hebben over de toegang.quote:Op maandag 12 september 2005 15:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
welke regio zit je? wil je ook wel voor andere shoots of fotografen poseren? 1 op 1 ofzo? ik vind je erg geschikt namelijk. Zo ja, registreer je dan hier ffhttp://model.emielhollander.nl/
verkapte 'wil je een keertje voor me poseren post'
Tijdsgewricht is goed. haar, make-up, auto: allemaal 40-er jaren. Alleen bedoelde ik meer werk in een studio-achtige omgeving..quote:Op maandag 12 september 2005 15:30 schreef IJzercookie het volgende:
Ik heb een keer een shoot gedaan met Morpheus_at_work, met een soortgelijk uitgangspunt. Dit is een foto die daar uitrolde:
[afbeelding]
Owquote:Op maandag 12 september 2005 15:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
welke regio zit je? wil je ook wel voor andere shoots of fotografen poseren? 1 op 1 ofzo? ik vind je erg geschikt namelijk. Zo ja, registreer je dan hier ffhttp://model.emielhollander.nl/
verkapte 'wil je een keertje voor me poseren post'
Ok ik kijk in dat topicquote:Op maandag 12 september 2005 15:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/746571 is de plek waar je je aan moet melden. We hebben expres geen automatische registratie aan gemaakt zodat we vooraf enige controle hebben over de toegang.
Als je op de link even meldt dat je als model of fotograaf op de lijst wilt dan wordt er een account voor je aangemaakt.
Was ook de bedoeling.. maar krijg zo'n auto maar eens in de studioquote:Op maandag 12 september 2005 15:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Tijdsgewricht is goed. haar, make-up, auto: allemaal 40-er jaren. Alleen bedoelde ik meer werk in een studio-achtige omgeving..
quote:Op maandag 12 september 2005 14:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ja sorry, maar jij bent echt te jong hoor!
zoals altijd ligt die beslissing bij de fotografen en het beeld dat hun voor ogen hebben. Dit is niet iets zoals bijvoorbeeld de Lek-meeting waar het ook om een gezellig samenzijn ging. Dit is studiowerk (of andere locatie) waarbij het doel puur en alleen fotografie is. Natuurlijk gaat dat ook in een leuke sfeer...quote:Op maandag 12 september 2005 15:58 schreef purplerose het volgende:
Ja, ik zou het wel superleuk vinden mee te doen
*als ik geschikt bevonden word that is*
En piercings (behalve de oren) zijn al helemaal uit-den-bozequote:Op maandag 12 september 2005 16:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ook niet for that matter, en tattoos helpen al helemaal niet. Ik weet niet waar de jouwe zitten, maar een strapless jurk zou bijvoorbeeld al niet kunnen etc.
no offence echt niet...
Voor degene die dit nog niet helemaal begrijpen.... zo werkt het in de modellenwereld. Maar je bent als model ook vrij om je eigen fotograaf te kiezen.quote:Op maandag 12 september 2005 17:14 schreef RonaldV het volgende:
-heel verhaal-
Dat komt natuurlijk ook wel omdat het groepje op Fok relatief klein is. Op DH zou je een heel ander respons krijgen. Maar nu zie je wel de mensen die graag willen.quote:Op maandag 12 september 2005 17:34 schreef Icicle het volgende:
Wat ik in heel veel FOT topics zie is dat zich steeds dezelfde fotografen maar vooral modellen aanmelden. Ik denk dat mensen best wat kritischer op zichzelf mogen zijn om te bepalen of ze geschikt zijn. Niet iedereen heeft een bepaald thema 'in zich'. Zou ook niet goed zijn!
Jij staat sowieso nog op de site van Emiel. Ik heb met je bij Kessel gewerkt, en je doet het meer dan prima. Daarbij heb je het belangrijke voordeel dat je ruime ervaring hebt, en dus beginnende fotografen heel goed zou kunnen helpen met poses en zo. Als iemand mij zou vragen op wie hij het eens zou kunnen oefenen (met de camera dus heren!quote:Op maandag 12 september 2005 17:26 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Voor degene die dit nog niet helemaal begrijpen.... zo werkt het in de modellenwereld. Maar je bent als model ook vrij om je eigen fotograaf te kiezen.
Maar ook na dit verhaal wil ik me nog best als vrijwilliger opwerpen.
Ik hoor het wel!
Ik ben het wel en niet met je eens: sommige mensen realiseren zich nou eenmaal niet dat ze iets in zich hebben. En wat je persoonlijke suggestie betreft: Ripley is hier omdat ik haar vroegquote:Op maandag 12 september 2005 17:34 schreef Icicle het volgende:
Wat ik in heel veel FOT topics zie is dat zich steeds dezelfde fotografen maar vooral modellen aanmelden. Ik denk dat mensen best wat kritischer op zichzelf mogen zijn om te bepalen of ze geschikt zijn. Niet iedereen heeft een bepaald thema 'in zich'. Zou ook niet goed zijn!
@Ronald
Misschien is het een idee om zélf een naam van een model wat je in de setting vind passen te geven? Foto's genoeg op Subhuman's site
Dat laatste is absoluut waar. Toeps zei het me al vlak voor de lek-meet: als model mag je zelf ook wel op jacht om meer foto's te krijgen. Heel veel meisjes schrijven zich in, en durven daarna niet meer te bellen uit een soort valse schaamte. De modeltopics zijn er nou juist om die schaamte te helpen overwinnen! Stuur fotografen een berichtje om je op de foto te laten zetten! Ze hebben niet gelijk tijd, maar er valt altijd wel met iemand een afspraak te maken!quote:Op maandag 12 september 2005 17:40 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk ook wel omdat het groepje op Fok relatief klein is. Op DH zou je een heel ander respons krijgen. Maar nu zie je wel de mensen die graag willen.
Ik vind het bijvoorbeeld heel leuk, maar het hoeft niet zo nodig.. Het zou ook niet goed zijn als de mensen op fok weer zouden denken: ik reageer maar niet want ze vinden mij toch vast niet goed genoeg. Het zou leuk zijn als we dat kunnen voorkomen.
Kijk, als er dingen zijn die ik zelf wil uitwerken regel ik gewoon mijn eigen shoot... en dat zouden meer modellen moeten doen![]()
* PdeHoog schopt RonaldV eens flinkquote:Op maandag 12 september 2005 17:42 schreef RonaldV het volgende:
Enniewee:
Voorlopig lijstje:
Fotografen: Icicle, H-Master, Posiedon, Puckzzz en ondergetekende
Moet het NOG duidelijker worden vermeldquote:Op maandag 12 september 2005 13:23 schreef PdeHoog het volgende:
JaMijn type foto's
Ik doe meeals fotograaf natuurlijk
Je bedoelt als model?..quote:Op maandag 12 september 2005 17:50 schreef RonaldV het volgende:
Ik zit nog een beetje te wachten op suggesties van andere fotografen, die hebben aangegeven belangstelling te hebben. Is het niet iets voor jou trouwens?
Voor mij was het modellen sowieso over, omdat ik me toch al dik voelde bij een gewone shoot. Ik ben het volledig eens met je.quote:Op maandag 12 september 2005 18:01 schreef purplerose het volgende:
Ik zou het toch wel fijn vinden als fotografen is een keer tegen alle 'gevraagde' sjit ingaan....
So what dat anorexialook in is...beetje meer lef had ik wel graag gezien hier
Maargoed, tis duidelijk en zal me voortaan alleen nog maar aanmelden als het om een massa meet gaat en niet om andere projecten
edit: en ja ik snap waar het om gaat in de modellen wereld.
Ik hoop toch wel dat jouw idee voor een shoot wel door gaat. Dat lijkt mij ook een uitstekend idee. Persoonlijk vind ik toch dat er meer thema shoots zouden moeten komen. Maar dat is mijn mening. Ik vind het idee van jou om een dag wat stevigere dames te fotograferen ook heel interssant. Maar dat had ik je al laten weten via MSN.quote:Op maandag 12 september 2005 18:01 schreef purplerose het volgende:
Ik zou het toch wel fijn vinden als fotografen is een keer tegen alle 'gevraagde' sjit ingaan....
Maargoed, tis duidelijk en zal me voortaan alleen nog maar aanmelden als het om een massa meet gaat en niet om andere projecten
Dit heeft toch niets met lef te maken? De fotograaf, Ronald in dit geval, geeft toch duidelijk mét voorbeelden aan wat voor foto's hij wil maken? Het spijt me, maar ik denk de meeste mensen wel zien dat jij in dat beeld niet geheel thuis hoort.quote:Op maandag 12 september 2005 18:01 schreef purplerose het volgende:
Idd, dat had je gezegd via msn en ik laat het je ook zeker weten enzo, en thema shoots vind ik ook een geweldig idee!! Maar waarom moet het altijd met anorexia modellen? Op een amateur fotografie forum als deze zou het dus daar niet om moeten gaan, maar helaas, laten we vooral niet iets anders doen dan wat ' normaal' is.quote:Op maandag 12 september 2005 18:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel dat jouw idee voor een shoot wel door gaat. Dat lijkt mij ook een uitstekend idee. Persoonlijk vind ik toch dat er meer thema shoots zouden moeten komen. Maar dat is mijn mening. Ik vind het idee van jou om een dag wat stevigere dames te fotograferen ook heel interssant. Maar dat had ik je al laten weten via MSN.![]()
Dat snap ik allemaal helemaalquote:Op maandag 12 september 2005 18:18 schreef Icicle het volgende:
[..]
Dit heeft toch niets met lef te maken? De fotograaf, Ronald in dit geval, geeft toch duidelijk mét voorbeelden aan wat voor foto's hij wil maken? Het spijt me, maar ik denk de meeste mensen wel zien dat jij in dat beeld niet geheel thuis hoort.
Ik denk ook niet dat je snapt waar het om gaat in de modellen wereld als je er niet in zit/gezeten hebt. Fok is echt geen modellen wereld, persoonlijk vind ik zelfs DutchHeaven geen modellen wereld.
De 'modellen wereld' waar ik me te maken heb gehad is de reclame modellen wereld. De vrouwen die je een product ziet aanprijzen in een advertentie, of die op de bestellijst van de Neckerman staan.
Weet je dat wanneer jij je zou inschrijven bij een modellen bureau je veel sneller een aanvraag van een klant zult krijgen dan een doorsnee-anorexia-mooi-gezichtje-model? Van die laatste zijn er 100den ingeschreven, kans 1 op 100 dus dat een klant jou kiest. Plusmodellen zijn d'r niet zoveel.. meer kans om gekozen te worden.
Misschien kan IJzercooky dit voor mij bevestigen?
Ik vind dit een bekrompen, kortzichtige en vol met zelfmedelijden reactie!quote:Op maandag 12 september 2005 18:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat snap ik allemaal helemaalHeb ook eigenlijk geen zin om het uit te gaan leggen, ook hier in de amateur foto scene gaat het er nog steeds om dat je maatje 0 moet hebben om een mooie foto te kunnen maken.
Weer wat geleerd
Je hebt helemaal gelijk MeneerdeHoog, het hoort idd niet hier thuis, mijn excuzes ervoor.quote:Op maandag 12 september 2005 18:38 schreef PdeHoog het volgende:
@ppr: ik vind het toch moedig van je dat je het elke keer probeertIk ben het persoonlijk met de anderen over eens dat jij niet de uitstraling (let wel: uitstraling !!!!! Geen matenkwestie an sich) hebt die je voor dit thema nodig hebt. Daarentegen zijn er zat dingen waar jouw uitstraling wel gewenst is
en ik kreeg zojuist een idee
, maar dat moet ik nog ff uitwerken
Iets met een waterpijp of zo
Mag ik overigens een voorstel doenLaten we deze discussie hier stoppen en even verder gaan voeren in het modellen / fotografen-topic. Het topic van RonaldV loopt nu vol met een discussie over keuze van modellen / fotografen die hier eigenlijk niet thuishoort denk ik en dan ziet-ie mijn aanmelding al helemaal niet meer
quote:Op maandag 12 september 2005 18:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk MeneerdeHoog, het hoort idd niet hier thuis, mijn excuzes ervoor.
Ik kijk ernaaruit je idee te horen
quote:Op maandag 12 september 2005 18:37 schreef purplerose het volgende:
prima icicle, als jij dat zo wilt zien, maar het is net zo bekrompen van jou om het alleen op die manier te willen zien
Ken je geschiedenislesjes!quote:Op maandag 12 september 2005 17:58 schreef PeRi het volgende:
Er zijn vast geen bruine modellen van toen.En toch wil ik meelurcken
Als je zulke glamour achtige fotos wilt maken is het best handig als je een zeer regelmatig gezicht hebt , beetje grote ogen en een mooie mond helpen ook al veel.quote:Op maandag 12 september 2005 19:28 schreef Rhanna het volgende:
Maar het is wel weer erg toevallig dat de zogenaamde mensen die er wel voor geschikt zijn, wel weer uitzonderlijk knap zijn.
Oh sorry. "Je hebt niet het juiste ehmm..... gezicht uitraling".quote:Op maandag 12 september 2005 19:44 schreef octopussy het volgende:
* octopussy eventjes handig de discussie omzijlt
Ik wil heel graag een keertje model zijn en ik vind deze setting heel erg leuk. Ik heb zojuist even wat fotootjes van mezelf gemaakt en in mijn fotoboek geplakt. Ik zou wel willen weten van jullie of ik een geschikt gezicht heb hiervoor. Ik heb wel 'maatje' 46 maar dat lijkt me juist bij een setting zoals deze goed kunnen![]()
Dus kom maar op met het commentaar![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 19:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ken je geschiedenislesjes!
[afbeelding]
Josephine Baker 1908-1975
Ze danste altijd met een rokje van bananen geloof ik. Had 23 kinderen geadopteerd.. heel interessante docu gezien van haar...
quote:Op maandag 12 september 2005 19:48 schreef PeRi het volgende:
Ik probeerde alleen een tvp te zoeken ja
Jup.. toplessquote:Was wel echt een supervrouw die Josephine! De Westerlingen waren allen geschokt door haar manier van dansen toendertijd.
Godsamme zeg het gaat verdomme om de uitstralingen. Beetje jammer hoor dit.quote:Op maandag 12 september 2005 19:46 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Oh sorry. "Je hebt niet het juiste ehmm..... gezicht".
Ik bedoelde als fotografe.quote:Op maandag 12 september 2005 18:06 schreef Icicle het volgende:
[..]
Je bedoelt als model?..
Thanks, but no thanksIk sta liever aan de andere kant van de camera. En daarbij denk ik dat mijn gezicht niet zacht genoeg is voor zoiets, te harde lijnen.
quote:Op maandag 12 september 2005 20:25 schreef IJzercookie het volgende:
Ter inspiratie:
http://www.hurrellphotos.com/hurrell_home.asp?ID=2
Ik kan een visagiste wel regelen, een kapster wordt wat lastiger, omdat ik er geen ken die zich hier wel eens mee bezig houdenquote:Op maandag 12 september 2005 20:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.hurrellphotos.com/default.asp?ID=4&action=largeimage&imgid=14
Wow, zoiets vind ik wel heel mooi! Zwartwit foto's vind ik toch wel stijlvoller dan kleur eigenlijk.
Komt er bij zo'n "meet" ook visagie en een kapster?
Die is inderdaad ook erg mooi!quote:Op maandag 12 september 2005 20:38 schreef IJzercookie het volgende:
zelf zou ik graag deze foto eens namaken http://www.hurrellphotos.com/default.asp?ID=4&action=largeimage&imgid=33
Ik vind het schaduwwerk geweldig!
Als fotografe wel ja!quote:Op maandag 12 september 2005 20:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik bedoelde als fotografe.Je reactie eerder was erg enthousiast.
Hmm nouja, das in ieder geval al 1 van de 2 hequote:Op maandag 12 september 2005 20:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik kan een visagiste wel regelen, een kapster wordt wat lastiger, omdat ik er geen ken die zich hier wel eens mee bezig houden
Er is nog niet eens een meet geplanned.quote:Op maandag 12 september 2005 20:56 schreef Xilantof het volgende:
okee, ik geef toe. ik heb niet alles gelezen,. maar het idee uit de OP staat me aan.
Kan er nog een fotograaf bij? of zit er al een stop op?
Ik hink een beetje op twee gedachten. Aan de ene kant wil ik het graag met veel mensen tegelijk doen, om maximaal met elkaar te kunnen overleggen. Aan de andere kant doe ik liever veel kleine sessies met veel verschillende fotografen. Beiden hebben hun voor en nadelen.quote:Op maandag 12 september 2005 20:46 schreef Icicle het volgende:
[..]
Als fotografe wel ja!Je had me toch al in je lijstje gezet?
Maar.. ik vind het niet zo leuk om met veel mensen te gaan fotograferen. De workshop die ik met Re, Marjo, Mother-mother + vriendin gedaan heb was (kwa aantal mensen) precies goed. Drie fotografen zou voor mij de max zijn. Anders geef ik m'n plaats graag door aan iemand anders
Ik heb je foto's bekeken, en ik denk dat het wel iets voor jou isquote:Op maandag 12 september 2005 21:08 schreef Bass-Miss het volgende:
Die foto's!Dat zou ik wel willen.
toppiequote:Op maandag 12 september 2005 22:19 schreef PoseidonVS het volgende:
Eventueel ken ik nog wel een visagiste, maar ik weet niet of die het zou zien zitten. Als er iemand nodig is kan ik wel eens polsen.
Ho ho, rustig.quote:
kijk is in mn profielquote:Op maandag 12 september 2005 20:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik kan een visagiste wel regelen, een kapster wordt wat lastiger, omdat ik er geen ken die zich hier wel eens mee bezig houden
* inhuurtquote:Op maandag 12 september 2005 23:39 schreef mother-mother het volgende:
[..]
kijk is in mn profiel
ik heb vele bij vele kappershows gestyled![]()
en veel meer als slagleggen en boucleren is het niet![]()
Da's wel gelijk een hele andere insteek hequote:Op maandag 12 september 2005 23:37 schreef RonaldV het volgende:
Ik moet nog even met Esther overleggen hoe ik het in ga vullen met visagie, maar ik denk dat ik het ga doen via kleine shoots: 1 of 2 fotografen met evenveel modellen. Logistiek was één grote meet makkelijker geweest, vandaar dat ik dat oorsponkelijk als inzet had genomen. Dat betekent wel veel heen en weer rijden, maar dat hoop ik er bij het resultaat wel weer uit te halen. De donkere foto's zijn ideaal voor het komende najaar en de winter, ik begin niet gelijk volgende week.
Natuurlijk kan iedereen hier nog steeds aangeven dat hij of zij belangsteling heeft. Ik reken er eigenlijk een beetje op dat andere fotografen meelezen, en af en toe een greep doen in het aanbod van modellen. Ik ga morgen iig contact zoeken met een paar namen. Mocht iemand een goed idee hebben om het wat groter uit te voeren, dan hoor ik dat graag. Het lijkt me leuk om aan het eind van het winterseizoen een topic vol foto's van verschillende fotografen te kunnen bekijken
Eigenlijk heb je niet eens zo veel nodig. Kijk maar naar de foto's in de OP: zo minimaal mogelijk, de hele sfeer komt uit het model, de kleding, de make-up de sieraden en wat aankleding voor of naast het model. Volgens mij kun je het al doen in een gemiddelde huiskamer. Alleen het belichten is nog een beetje problematisch, en de make-up en kapsel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's wel gelijk een hele andere insteek he![]()
Maar we nou toch zo een beetje bezig zijn met nadenken: wat voor ruimte zou je hiervoor nodig hebbenJe zal dit onder enigzins gecontroleerde omstandigheden moeten doen denk ik
Puckzzquote:Op dinsdag 13 september 2005 08:21 schreef Puckzzz het volgende:
Jeezus wat zijn we weer hypergevoelig
niet geschikt is niet geschikt, ga ergens anders uithuilen![]()
hier kan ik echt niet tegen, als dit zo doorgaat trek ik me terug
Ik wil ook in zo'n auto kunnen rijdenquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:06 schreef IJzercookie het volgende:
Jaren 50 jurkje present, evenals lange bontjas en parelkettingen. Zelfs nog een hoofddoekje!
[afbeelding]
De auto is van Morpheus en die is ook niet echt klein...quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik wil ook in zo'n auto kunnen rijden![]()
maar die dingen zijn te klein
Nee, maar ik vraag wel erg veel ruimte (2m+). Ik heb een paar van die autootjes geprobeerd, en meestal kwam ik er niet eens in. in de gevallen waar ik er wel in kwam kwam ik er niet meer zonder hulp uit.quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:13 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
De auto is van Morpheus en die is ook niet echt klein...
Ik kom uit Utrecht.quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:26 schreef RonaldV het volgende:
Op de één of andere manier lijken de reacties veel uit Zuid Holland te komen. Niks mis mee, maar het lijkt me leuk om ook uit andere delen van het land (en dan vooral de noord- en oostkant van de Randstad en Gelderland) te krijgen. De gewichtsdiscussie lijkt een rol te spelen, dus ik zeg het nog maar een keer:
Ik dacht dat jij wilde fotograferen?quote:
Hey ik ben heel fotogeniek hoor, vooral als ik op de pot zit.quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wilde fotograferen?
ik bedoelde modellen
Reken ik goedquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik woon in Rotterdam...
Mijn ouders wonen wel in Gelderland en ben er ook opgegroeid, mag dat ook?
ook dat gebeurt wel hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:57 schreef fr.oosje het volgende:
Je kan het als model ook omdraaien he, Je hebt een idee en zoekt er een fotograaf bij. Kan je zlef ook eens zeggen dat iemand niet geschikt is.
Als je het niet in mini-meet vorm wilt doen is de vraag al beantwoord, en anders moeten we op zoek naar een leuke plek met een jaren 30-40 uitstraling.quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ook dat gebeurt wel hoor
ik ben al een paar keer benaderd omdat men mijn stijl leuk vind. Maar dat gaat meestal buiten grote meetings om, dus dat merk je hier niet.
Er zijn er wel meer waarvan ik weet dat die zo benaderd worden.
maar dit is compleet off-topic.
Is er al nagedacht over een locatie?
ik ookquote:
Ik niet.... Ik kom uit het hoge Noorden, waar de winter al pogingen doet om z'n intrede te doen.quote:
Okee, gemiddelde huiskamer he? En wie gaat er open huis houden voor een stelletje fotofielen als wij?quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als je het niet in mini-meet vorm wilt doen is de vraag al beantwoord, en anders moeten we op zoek naar een leuke plek met een jaren 30-40 uitstraling.
Als het echt mini meets worden en het past in mijn persoonlijke agenda dan heb ik daar geen moeite mee.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Okee, gemiddelde huiskamer he? En wie gaat er open huis houden voor een stelletje fotofielen als wij?
Jouw woonplaats is voor mij al bijna anderhalf uur rijden (Dolfinarium). Wou je logées uit de Randstad hebben, of zo?quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:10 schreef HMaster-II het volgende:
Ik heb redelijk ruimte met 100m2 woonkameroppervlak...
Best...quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jouw woonplaats is voor mij al bijna anderhalf uur rijden (Dolfinarium). Wou je logées uit de Randstad hebben, of zo?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Okee, gemiddelde huiskamer he? En wie gaat er open huis houden voor een stelletje fotofielen als wij?
Zegt Miss Friesland anno 1950quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:45 schreef Puckzzz het volgende:
Iets centraals lijkt me idd beter
Utrecht ofzo?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zegt Miss Friesland anno 1950![]()
Niet zo miepen het is nog geen 200 kilometer naar het noorden vanaf Utrecht!!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:56 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zou trouwens in Groningen wel een heeeeeeeeel geschikte tent / kroeg weten...maar dat is ook weer zo ver weg
Ja met z'n allen naar de YabYumquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:03 schreef mother-mother het volgende:
ik kreeg ineens een ingeving
volgens mij kan je net zo goed een bordeel nemen, voor locatie dan he ( rode fluwelen toestanden enzo)![]()
die laatste toevoeging maakt t iets duidelijkerquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:05 schreef Puckzzz het volgende:
Moeten we zeker met PeRi naar de BananenBar voor haar Josephine Baker foto
'k vind het eerder behoorlijk lulligquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:16 schreef RonaldV het volgende:
wat een kut excuus om es in een bordeel te kunnen kijken.
Het topografische aspect is in mijn geval alleen maar om het reizen. Normaal zit ik vast aan het noorden van Gelderland, maar de komende maanden zit ik veel in Rotterdam, dus daar moet wel iets te combineren zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:28 schreef Merel het volgende:
Dat topografische aspect, heeft dat te maken met reistijden, of gaat het er gewoon om dat er ook eens andere mensen meedoen dan degenen die altijd en overal wel willen ?(Gewoon nieuwsgierig hoor
)
Ik heb dus ook wel interesse, al woon ik in de verkeerde regioMaar ik zou wel bereid zijn om te reizen. Verder heb ik misschien een beetje een jong gezicht (volgens mij gaat dat babyvet nooit meer weg
) maar ik denk zelf dat daar met goede make-up dus wel mee te spelen valt. Maar het is up to you!
Nou dan weten we iig zeker hoe we de tent leeg moeten krijgenquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:05 schreef Puckzzz het volgende:
Moeten we zeker met PeRi naar de BananenBar voor haar Josephine Baker foto
Woei!quote:Op woensdag 14 september 2005 10:05 schreef fr.oosje het volgende:
Ik ben niet zo'n meeting typje, maar dit ziet er leuk uit. Ik wil ook wel meedoen.
Ja ik ook, en misschien 3 fotografen.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:17 schreef fr.oosje het volgende:
Ik vind 1 of 2 modellen om mee te werken meer dan genoeg hoor
Puckzzz, je denkt ook aan alles.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja ik ook, en misschien 3 fotografen.
ALS het opgedeeld gaat worden, kan het dan misschien ook in verschillende regio's? Ten eerste voor de variatie in locatie, en misschien voor de mensen die ver moeten reizen een regio in hun buurt?
Opdelen is niet echt handig mbt visagie en kapper lijkt mequote:Op woensdag 14 september 2005 10:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja ik ook, en misschien 3 fotografen.
ALS het opgedeeld gaat worden, kan het dan misschien ook in verschillende regio's? Ten eerste voor de variatie in locatie, en misschien voor de mensen die ver moeten reizen een regio in hun buurt?
Volgens mij valt dat best mee en volgens mij gaat men daar geen bezwaar tegen hebbenquote:Op woensdag 14 september 2005 11:27 schreef MissBliss het volgende:
Sowieso sta ik bijna altijd 'raar' op een foto dus het zou nog een uitdaging worden mij normaal te kieken.. mits ik mee mag doen uiteraard[/sub]
Is er dan een datum geprikt dan???quote:Op donderdag 15 september 2005 11:59 schreef Puckzzz het volgende:
* DINGDONG! * hier volgt een huishoudelijke mededeling.
Wegens onverwacht volle agenda trekt fotografe Puckzzz zich terug uit dit project.
[einde mededeling]
voor zover ik weet niet hoor, maar het wordt in combinatie met de buitenFokse activiteiten een beetje veel allemaal.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Is er dan een datum geprikt dan???![]()
Ik ben nog bezig met het zoeken van modellen![]()
Dus dat geblaat dat vrouwen 2 dingen tegelijk kunnen is ook de wereld uitquote:Op donderdag 15 september 2005 12:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
voor zover ik weet niet hoor, maar het wordt in combinatie met de buitenFokse activiteiten een beetje veel allemaal.
Ik denk dat er wel ergens iets te regelen valt.. Zoals een zaal bij een vanderValk ofzo. Maar ik ben bang dat er dan geld gevraagd gaat worden. Ook musea zullen dat doen.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:18 schreef RonaldV het volgende:
Zo, ik heb ook weer even tijd:
Alhoewel ik het om logistieke redenen het liefst in (mini-)meet vorm zou doen (kapster, visagie modellen en fotografen allemaal bij elkaar op één tijd en lokatie), denk ik dat ik ga opteren voor kleine sessies: één model, één kapster/visagiste en één fotograaf. Belangrijkste reden: ik zou niet weten waar we voldoende ruimte en rust hebben om dit deze winter ergens binnen te kunnen doen in een vrij grote groep. Tenzij iemand in staat is om het wel ergens te organiseren ga ik dus voor de "huiskameroptie".
een ouderwets restaurant bv?quote:Op donderdag 15 september 2005 12:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel ergens iets te regelen valt.. Zoals een zaal bij een vanderValk ofzo. Maar ik ben bang dat er dan geld gevraagd gaat worden. Ook musea zullen dat doen.
De huiskameroptie is natuurlijk ok.
De Van der Valk optie heb ik ook wel eens over gedacht, ook al omdat je daar een kamer kunt huren zodat modellen na de schoot alle make-up en haarlak kunnen uitwassen onder de douche.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel ergens iets te regelen valt.. Zoals een zaal bij een vanderValk ofzo. Maar ik ben bang dat er dan geld gevraagd gaat worden. Ook musea zullen dat doen.
De huiskameroptie is natuurlijk ok.
Dat kan vast wel.. met een goed verhaal, en goede promotie in de topics en websites. Van der Valk gaat toch wel voor de promotie en ik den k ook wel voor een paar knaakjes..quote:Op donderdag 15 september 2005 12:54 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De Van der Valk optie heb ik ook wel eens over gedacht, ook al omdat je daar een kamer kunt huren zodat modellen na de schoot alle make-up en haarlak kunnen uitwassen onder de douche.
Motel Vianen is qua sfeer wel geschikt, denk ik, en het ligt ook nog eens lekker centraal. Ik weet alleen niet wat kamers kosten, of we daar in de hal mogen fotograferen, en of we kamers ook voor alleen overdag kunnen krijgen.
Een studio moet je aankleden met decor en zo. Van der Valk is al aangekleed.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:01 schreef PdeHoog het volgende:
Of gewoon proberen een studio te hurenKost ook wel een paar knaken maar als het een beetje een grote is en je deelt de kosten met 10 man
* -Marjo- heeft ineens een idee...quote:Op donderdag 15 september 2005 13:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Een studio moet je aankleden met decor en zo. Van der Valk is al aangekleed.
Omgerekend in studenten geld is dat maar 2 biertjes en één pak peuken iin de maand minder... Dus zoveel is dat nietquote:Op donderdag 15 september 2005 13:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben -budgettair gezien- voor een huiskamer of anders een goedkope hotelkamer... Ben studente en kom niet om in het geld helaas.
Ik woon niet meer op kamers, rook niet en drink wijnquote:Op donderdag 15 september 2005 14:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Omgerekend in studenten geld is dat maar 2 biertjes en één pak peuken iin de maand minder... Dus zoveel is dat niet![]()
blabla1fleswijnblablaquote:Op donderdag 15 september 2005 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik woon niet meer op kamers, rook niet en drink wijn
quote:
Dus budgetair kan jij wel meekomen.quote:
Jep. En volgens Ronald heb ik ook een "geschikt hoofd", dus 't komt goedquote:Op donderdag 15 september 2005 14:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dus budgetair kan jij wel meekomen.![]()
Maar in een studio ben je wat vrijer om je belichting te regelen. Dat is in een hotelkamer maar afwachten.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Een studio moet je aankleden met decor en zo. Van der Valk is al aangekleed.
Dat valt vast wel te regelen als je voor een zaaltje of zo gaat..quote:Op donderdag 15 september 2005 14:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar in een studio ben je wat vrijer om je belichting te regelen. Dat is in een hotelkamer maar afwachten.
Helaas. Staat iig niet meer op funda.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:04 schreef mvdlubbe het volgende:
In Den Haag is een oude balletschool te koop. Wellicht een goed idee.
Laat dat je vooral niet tegenhouden om je aan te melden op de Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (Deel V)quote:Op donderdag 15 september 2005 22:29 schreef toetsel het volgende:
damn onwijs gaaf! Ben benieuwd wat et word!
Beetje jammer dat ik onder et kopje te jong val![]()
Jong of niet. Ik denk dat je wel een goeie kop hebt voor deze shootquote:Op donderdag 15 september 2005 22:29 schreef toetsel het volgende:
Totaly agreesquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:55 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Jong of niet. Ik denk dat je wel een goeie kop hebt voor deze shoot
en enig andere shoot for that matterquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:55 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Jong of niet. Ik denk dat je wel een goeie kop hebt voor deze shoot
Damn wat een lekker bekkie! ik ben een vrouw ik mag dat zo zeggenquote:Op donderdag 15 september 2005 22:29 schreef toetsel het volgende:
Waarom mag jij dat zeggen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:56 schreef Puckzzz het volgende:
Damn wat een lekker bekkie! ik ben een vrouw ik mag dat zo zeggen![]()
Omdat er dan nix achter zit zo van "wow wat ben jij een lekker wijf..nuecken?"quote:
Nee, van biseksuelen/lesbo's hebben we nog nooit gehoord bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:02 schreef Puckzzz het volgende:
Omdat er dan nix achter zit zo van "wow wat ben jij een lekker wijf..nuecken?"
niet dat dat bij voorgaande posts wel het geval is hoor
quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, van biseksuelen/lesbo's hebben we nog nooit gehoord bijvoorbeeld
twas toch niet die in loosduinen?quote:Op donderdag 15 september 2005 16:04 schreef mvdlubbe het volgende:
In Den Haag is een oude balletschool te koop. Wellicht een goed idee.
No problem hoor, w.m.b.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:37 schreef toetsel het volgende:
goed sta nou iig bij de modellen
Maaruhm voor het geval ik toch niet helemaal te jong ben, zou ik hier wel graag aan mee willen doen!
Stan Laurel en Oliver Hardy waren sterren uit de tijd van de "stomme" film, en direct daarna. Dat is dus jaren 20 en 30. Een heel andere periode in de filmgeschiedenis. Mijn doel zit meer op de jaren 40 en (vroegste) jaren 50.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:59 schreef Ivatje het volgende:
Ik ben gek op Stan Laurel & Oliver Hardy !!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
weet niet of je specifiek op dit idee doelt, maar voor algemene model-fotograaf interacties hebben we dit topic:quote:Op zondag 18 september 2005 00:10 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Hallo? Iemand die mij zou willen fotograferen
Jepquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:08 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wow, ben jij echt MissFok!?
heel slim, maar je bent ook mooi hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:20 schreef Logician het volgende:
[..]
Jep
(maar eigenlijk heb ik deze titel alleen maar gekregen door meer dan 2ton kaaskoekjes naar de crew te sturen)
ook een koekje?quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:29 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
heel slim, maar je bent ook mooi hoor
quote:Op maandag 12 september 2005 14:31 schreef RonaldV het volgende:
Als je ook nog rood haar hebt kunnen we je misschien inzetten als Anniequote:
Met foto's hebben we een beter beeld van je Kimquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:31 schreef Kim456 het volgende:
*heeft ook interesse in model zijn. Roep maar waar en wanneer en ik ben er
![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 18:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als je ook nog rood haar hebt kunnen we je misschien inzetten als Annie
jeetje wat kan jij verschillend op foto's staan zegquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:18 schreef furore het volgende:
Ik vind het idee helemaal geweldig, alhoewel ik niemand van hier ken (en niemand mij). Maar ik krijg (te?) vaak te horen dat ik een klassiek gezicht heb (ben daar niet altijd blij mee), dus misschien kunnen jullie iets met me?
Ik ben aangemeld op de site van subhuman, voor wie meer info wil. Oh, en ik heb een snapshot-achtige website (zie onder, maar dan met /model/ erachter geplakt).
Kortom: ik doe graag mee!
Eh. Dank je... geloof ik (?)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:47 schreef Logician het volgende:
[..]
jeetje wat kan jij verschillend op foto's staan zeg![]()
http://img265.imageshack.us/my.php?image=dsc0216b2rx.jpgquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Met foto's hebben we een beter beeld van je Kim![]()
Helemaal goed!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:41 schreef Kim456 het volgende:
[..]
http://img265.imageshack.us/my.php?image=dsc0216b2rx.jpg
zo beter![]()
sorry kon niet anders![]()
Shit, ik kan maandag ook niet, wel din sdag maar daar heb je niks aan natuurlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:24 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb onverwacht maandag een dagje vrij. Als er modellen zijn met herfstvakantie die maandag eens zo'n 40's shoot willen proberen...Ik zou er wel zin in hebben
Vanuit de VS moet ik zeggen,quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:41 schreef Kim456 het volgende:
[..]
http://img265.imageshack.us/my.php?image=dsc0216b2rx.jpg
zo beter![]()
sorry kon niet anders![]()
Hier nog eentje.quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:39 schreef miekd het volgende:
*fotograaf meldt*
Het ligt wel aan de locatie en datum natuurlijk of ik ook daadwerkelijk kan.
Ik dacht dat jij je maandag wel bij Pea zou melden als model.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hier nog eentje.
Als fotograaf dan he.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hier nog eentje.
Als fotograaf dan he.
Mysterie opgelost. Er liepen meerdere fotografen rondquote:Op zondag 16 oktober 2005 18:31 schreef Schanulleke het volgende:
(Weet iemand toevalli hoe de film of serie heet die hier opgenomen wordt?)
Nee sorry, ik heb geen behoefte aan model staan.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij je maandag wel bij Pea zou melden als model.
![]()
Uhm...er komt geen meet hoorquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:00 schreef Astridj0h het volgende:
Waarom zie ik zo'n topic altijd net weer ff later dan de rest
Maar count me in, als fotograaf uiteraard. Ik pas geloof ik niet eens in de leeftijdsklasse en heb al helemaal geen glamour uiterlijk
Locatie wordt wel ff lastig... Brussel gaat me wat te ver, is er niet een mooi hotel in de regio amsterdam of utrecht?? Iets centraler dus?
Visagie/kapster, ik ga binnenkort (maar nog geen datum gepland) een shoot met iemand doen die haar vriendin is visasigste/kapster, dus misschien kan ik die nog even peilen...
Tenzij er iemand met een briljant plan komt jaquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm...er komt geen meet hoorHet is vooralsnog even ieder voor zich geloof ik
Dank je wel.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mysterie opgelost. Er liepen meerdere fotografen rond
Paul Verhoeven's Zwartboek
Die jongen is zo vrij geweest om zich voor te doen als NS-er en kon zodoende het terrein opkomenquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:34 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dank je wel.
Die andere jongen had ook wel even een beter lokatie zeg!
Ik ben alleen aan de 'verkeerde' kant van de trein geweest.
Oh sorry... heb je er van als je alleen de eerste en de laatste blz leestquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm...er komt geen meet hoorHet is vooralsnog even ieder voor zich geloof ik
Heel erg gave foto's! Je kunt ze ook hier: Het treinpics, -nieuws en -praattopic, deel 8+2 kwijt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:31 schreef Schanulleke het volgende:
Ik stond vandaag toevallig even op station Haarlem. Daar waren ze op dat moment bezig met het opnemen van een film. Een buitenkansje voor de liefhebber om leuke anachronische plaatjes te schieten. Ze horen hier misschien niet helemaal thuis, maar een ander topiek waar ze op hun plaats zouden zijn vond ik ook zo 1,2,3 niet.
[afbeelding]
Of deze
[afbeelding]
Gezien de grote van de productie zullen er nog wel een paar leuke mogelijkheden komen om leuke plaatjes te schieten.
(Weet iemand toevalli hoe de film of serie heet die hier opgenomen wordt?)
Mooie dame!quote:Op maandag 14 november 2005 13:57 schreef haarb0l het volgende:
Ik vraag me af - zou mijn vriendin (iets oudere foto) die zelf niet op Fok komt, in aanmerking komen? Ze is 23 maar ziet er jonger uit...
Opquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:44 schreef haarb0l het volgende:
Ik mail je wel even.
en totaal onterecht!quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:59 schreef Ripley het volgende:
Ik ben de hele status hiervan even kwijt, maar hou me nog steeds aanbevolen voor dit project, als er fotografen zijn die met mij als model zouden willen werken.
Disclaimer: ik ben erg lastig en vind mezelf snel lelijk
Even een kickjequote:Op maandag 14 november 2005 16:59 schreef Debsterr het volgende:
Heyhey, ik geef me graag op, maar er moet wel even beoordeeld worden of ik er niet te jong uitzie.
Sta ook op de modellensite van Subhuman, dus daar is ook meer info enzo.
Nee je ziet er niet te jong uit; het kan nl. vanaf heeeeel jong:quote:
Appelflauwtes waren erg populair geloof ik:quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:30 schreef Ripley het volgende:
Die laatste is supermooi, zo'n appelflauwte sfeertje
De onderste is mooi!!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Appelflauwtes waren erg populair geloof ik:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zag je foto's, en volgens mij lijk je een beetje op MissBliss. Je bent iig hetzelfde type. Dus kom je in aanmerkingquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:26 schreef Christine het volgende:
ik werd voorgedragen en wil me hierbij aanmelden. heb niet veel ervaring als model en volgens mij ben ik ook niet fotogeniek... maar dat laat ik aan de pro's.
Da's in de buurtquote:
Mooi. Doe elkaar de groeten van mequote:
iddquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mooi. Doe elkaar de groeten van me.
Weet niet of ik dat wel durf hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:09 schreef Toeps het volgende:
Christine en P., kunnen we daar een duo- (trio-) meet van maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |