jeetje wat kan jij verschillend op foto's staan zegquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:18 schreef furore het volgende:
Ik vind het idee helemaal geweldig, alhoewel ik niemand van hier ken (en niemand mij). Maar ik krijg (te?) vaak te horen dat ik een klassiek gezicht heb (ben daar niet altijd blij mee), dus misschien kunnen jullie iets met me?
Ik ben aangemeld op de site van subhuman, voor wie meer info wil. Oh, en ik heb een snapshot-achtige website (zie onder, maar dan met /model/ erachter geplakt).
Kortom: ik doe graag mee!
Eh. Dank je... geloof ik (?)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:47 schreef Logician het volgende:
[..]
jeetje wat kan jij verschillend op foto's staan zeg![]()
http://img265.imageshack.us/my.php?image=dsc0216b2rx.jpgquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Met foto's hebben we een beter beeld van je Kim![]()
Helemaal goed!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:41 schreef Kim456 het volgende:
[..]
http://img265.imageshack.us/my.php?image=dsc0216b2rx.jpg
zo beter![]()
sorry kon niet anders![]()
Shit, ik kan maandag ook niet, wel din sdag maar daar heb je niks aan natuurlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:24 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb onverwacht maandag een dagje vrij. Als er modellen zijn met herfstvakantie die maandag eens zo'n 40's shoot willen proberen...Ik zou er wel zin in hebben
Vanuit de VS moet ik zeggen,quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:41 schreef Kim456 het volgende:
[..]
http://img265.imageshack.us/my.php?image=dsc0216b2rx.jpg
zo beter![]()
sorry kon niet anders![]()
Hier nog eentje.quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:39 schreef miekd het volgende:
*fotograaf meldt*
Het ligt wel aan de locatie en datum natuurlijk of ik ook daadwerkelijk kan.
Ik dacht dat jij je maandag wel bij Pea zou melden als model.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hier nog eentje.
Als fotograaf dan he.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hier nog eentje.
Als fotograaf dan he.
Mysterie opgelost. Er liepen meerdere fotografen rondquote:Op zondag 16 oktober 2005 18:31 schreef Schanulleke het volgende:
(Weet iemand toevalli hoe de film of serie heet die hier opgenomen wordt?)
Nee sorry, ik heb geen behoefte aan model staan.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij je maandag wel bij Pea zou melden als model.
![]()
Uhm...er komt geen meet hoorquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:00 schreef Astridj0h het volgende:
Waarom zie ik zo'n topic altijd net weer ff later dan de rest
Maar count me in, als fotograaf uiteraard. Ik pas geloof ik niet eens in de leeftijdsklasse en heb al helemaal geen glamour uiterlijk
Locatie wordt wel ff lastig... Brussel gaat me wat te ver, is er niet een mooi hotel in de regio amsterdam of utrecht?? Iets centraler dus?
Visagie/kapster, ik ga binnenkort (maar nog geen datum gepland) een shoot met iemand doen die haar vriendin is visasigste/kapster, dus misschien kan ik die nog even peilen...
Tenzij er iemand met een briljant plan komt jaquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm...er komt geen meet hoorHet is vooralsnog even ieder voor zich geloof ik
Dank je wel.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mysterie opgelost. Er liepen meerdere fotografen rond
Paul Verhoeven's Zwartboek
Die jongen is zo vrij geweest om zich voor te doen als NS-er en kon zodoende het terrein opkomenquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:34 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dank je wel.
Die andere jongen had ook wel even een beter lokatie zeg!
Ik ben alleen aan de 'verkeerde' kant van de trein geweest.
Oh sorry... heb je er van als je alleen de eerste en de laatste blz leestquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm...er komt geen meet hoorHet is vooralsnog even ieder voor zich geloof ik
Heel erg gave foto's! Je kunt ze ook hier: Het treinpics, -nieuws en -praattopic, deel 8+2 kwijt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:31 schreef Schanulleke het volgende:
Ik stond vandaag toevallig even op station Haarlem. Daar waren ze op dat moment bezig met het opnemen van een film. Een buitenkansje voor de liefhebber om leuke anachronische plaatjes te schieten. Ze horen hier misschien niet helemaal thuis, maar een ander topiek waar ze op hun plaats zouden zijn vond ik ook zo 1,2,3 niet.
[afbeelding]
Of deze
[afbeelding]
Gezien de grote van de productie zullen er nog wel een paar leuke mogelijkheden komen om leuke plaatjes te schieten.
(Weet iemand toevalli hoe de film of serie heet die hier opgenomen wordt?)
Mooie dame!quote:Op maandag 14 november 2005 13:57 schreef haarb0l het volgende:
Ik vraag me af - zou mijn vriendin (iets oudere foto) die zelf niet op Fok komt, in aanmerking komen? Ze is 23 maar ziet er jonger uit...
Opquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:44 schreef haarb0l het volgende:
Ik mail je wel even.
en totaal onterecht!quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:59 schreef Ripley het volgende:
Ik ben de hele status hiervan even kwijt, maar hou me nog steeds aanbevolen voor dit project, als er fotografen zijn die met mij als model zouden willen werken.
Disclaimer: ik ben erg lastig en vind mezelf snel lelijk
Even een kickjequote:Op maandag 14 november 2005 16:59 schreef Debsterr het volgende:
Heyhey, ik geef me graag op, maar er moet wel even beoordeeld worden of ik er niet te jong uitzie.
Sta ook op de modellensite van Subhuman, dus daar is ook meer info enzo.
Nee je ziet er niet te jong uit; het kan nl. vanaf heeeeel jong:quote:
Appelflauwtes waren erg populair geloof ik:quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:30 schreef Ripley het volgende:
Die laatste is supermooi, zo'n appelflauwte sfeertje
De onderste is mooi!!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Appelflauwtes waren erg populair geloof ik:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zag je foto's, en volgens mij lijk je een beetje op MissBliss. Je bent iig hetzelfde type. Dus kom je in aanmerkingquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:26 schreef Christine het volgende:
ik werd voorgedragen en wil me hierbij aanmelden. heb niet veel ervaring als model en volgens mij ben ik ook niet fotogeniek... maar dat laat ik aan de pro's.
Da's in de buurtquote:
Mooi. Doe elkaar de groeten van mequote:
iddquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mooi. Doe elkaar de groeten van me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |