Jep. En volgens Ronald heb ik ook een "geschikt hoofd", dus 't komt goedquote:Op donderdag 15 september 2005 14:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dus budgetair kan jij wel meekomen.![]()
Maar in een studio ben je wat vrijer om je belichting te regelen. Dat is in een hotelkamer maar afwachten.quote:Op donderdag 15 september 2005 13:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Een studio moet je aankleden met decor en zo. Van der Valk is al aangekleed.
Dat valt vast wel te regelen als je voor een zaaltje of zo gaat..quote:Op donderdag 15 september 2005 14:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar in een studio ben je wat vrijer om je belichting te regelen. Dat is in een hotelkamer maar afwachten.
Helaas. Staat iig niet meer op funda.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:04 schreef mvdlubbe het volgende:
In Den Haag is een oude balletschool te koop. Wellicht een goed idee.
Laat dat je vooral niet tegenhouden om je aan te melden op de Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (Deel V)quote:Op donderdag 15 september 2005 22:29 schreef toetsel het volgende:
damn onwijs gaaf! Ben benieuwd wat et word!
Beetje jammer dat ik onder et kopje te jong val![]()
Jong of niet. Ik denk dat je wel een goeie kop hebt voor deze shootquote:Op donderdag 15 september 2005 22:29 schreef toetsel het volgende:
Totaly agreesquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:55 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Jong of niet. Ik denk dat je wel een goeie kop hebt voor deze shoot
en enig andere shoot for that matterquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:55 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Jong of niet. Ik denk dat je wel een goeie kop hebt voor deze shoot
Damn wat een lekker bekkie! ik ben een vrouw ik mag dat zo zeggenquote:Op donderdag 15 september 2005 22:29 schreef toetsel het volgende:
Waarom mag jij dat zeggen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:56 schreef Puckzzz het volgende:
Damn wat een lekker bekkie! ik ben een vrouw ik mag dat zo zeggen![]()
Omdat er dan nix achter zit zo van "wow wat ben jij een lekker wijf..nuecken?"quote:
Nee, van biseksuelen/lesbo's hebben we nog nooit gehoord bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:02 schreef Puckzzz het volgende:
Omdat er dan nix achter zit zo van "wow wat ben jij een lekker wijf..nuecken?"
niet dat dat bij voorgaande posts wel het geval is hoor
quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, van biseksuelen/lesbo's hebben we nog nooit gehoord bijvoorbeeld
twas toch niet die in loosduinen?quote:Op donderdag 15 september 2005 16:04 schreef mvdlubbe het volgende:
In Den Haag is een oude balletschool te koop. Wellicht een goed idee.
No problem hoor, w.m.b.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:37 schreef toetsel het volgende:
goed sta nou iig bij de modellen
Maaruhm voor het geval ik toch niet helemaal te jong ben, zou ik hier wel graag aan mee willen doen!
Stan Laurel en Oliver Hardy waren sterren uit de tijd van de "stomme" film, en direct daarna. Dat is dus jaren 20 en 30. Een heel andere periode in de filmgeschiedenis. Mijn doel zit meer op de jaren 40 en (vroegste) jaren 50.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:59 schreef Ivatje het volgende:
Ik ben gek op Stan Laurel & Oliver Hardy !!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
weet niet of je specifiek op dit idee doelt, maar voor algemene model-fotograaf interacties hebben we dit topic:quote:Op zondag 18 september 2005 00:10 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Hallo? Iemand die mij zou willen fotograferen
Jepquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:08 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wow, ben jij echt MissFok!?
heel slim, maar je bent ook mooi hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:20 schreef Logician het volgende:
[..]
Jep
(maar eigenlijk heb ik deze titel alleen maar gekregen door meer dan 2ton kaaskoekjes naar de crew te sturen)
ook een koekje?quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:29 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
heel slim, maar je bent ook mooi hoor
quote:Op maandag 12 september 2005 14:31 schreef RonaldV het volgende:
Niet dat ik nu allerlei modellen wil afschrikken, maar ik denk dat je voor dit onderwerp wat minder jonge gezichten moet hebben. Ergens tussen de 23 en 33 of zo lijkt me beter. Wat je niet uitsluit als je 19 bent, als je maar wat volwassener lijkt te zijn.
Als je ook nog rood haar hebt kunnen we je misschien inzetten als Anniequote:
Met foto's hebben we een beter beeld van je Kimquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:31 schreef Kim456 het volgende:
*heeft ook interesse in model zijn. Roep maar waar en wanneer en ik ben er
![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 18:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als je ook nog rood haar hebt kunnen we je misschien inzetten als Annie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |