tot nu toe hebben de volgende mensen belangstelling gemeld
(als fotograaf)
Shark.Bait
Puckzzz
HMaster-II
PdeHoog
Icicle
Xilantof
PoseidonVS
Blinky
Pea4fun
fr.oosje
Miekd
(als model)
Ripley
-Marjo-
MissBliss
XcUZ_Me
mother-mother
Auticia
PeRi
Octopussy
Bass-Miss
Merel
Blinky
Esto
Kleintje
Toetsel
Toeps
Trafassi
Sweetsixteen16
BloodyLotte
IJzercookie
(styling)
Essiepessie2
mother-mother
en nu maar hopen dat ik niemand gemist hebVoor de duidelijkheid:
Deze lijst geeft alleen weer wie er allemaal belangstelling hebben. Sommige fotografen (zoals pea4fun) werken liefst 1-op-1, anderen doen het liever in (mini-)meet-vorm (zoals Icicle), weer anderen (zoals ik) maakt het niets uit. Voor de styling is het het makkelijkst om iedereen onder 1 dak te hebben, liefst op dezelfde dag
![]()
Aangezien fotografen het beste kunnen beoordelen wie volgens hun het meest geschikt is voor een shoot, lijkt het me het handigst als fotografen modellen uitkiezen. Om er een beetje fatsoenlijke verdeling uit te halen, en zo veel mogelijk modellen aan de beurt te laten komen lijkt het mij het handigst als je een model in je eigen omgeving haalt (al moet ik eerllijk zeggen dat ik al in de regio Rotterdam aan het werven ben
![]()
).
Wat mij betreft is er geen haast. Ik zie dit als mijn winter2005/2006-projectje, en dat geeft me tot minstens begin april om foto's te schieten. Als je model bent, hou er dan rekening mee dat het best kan zijn dat ik je pas in februari een berichtje stuur om af te spreken. Ondertussen hou ik dit topic in de gaten om te zien wie er een (mini-)meet in elkaar zet.
[ Bericht 0% gewijzigd door RonaldV op 20-09-2005 17:28:13 ]
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan
controleren...
-
Privacy Matters