Dan heb ik dus eigenlijk precies op het verkeerde moment een "nieuwe" foto geplaatst. Nou ja, kon ik ook niet weten.quote:Op maandag 12 september 2005 11:48 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro post niet vaak in het weekend !
desalniettemin wel blij met 1e plaats !
Dit gaat er net zo uitzien als de vorige foto.quote:Op maandag 12 september 2005 10:46 schreef Petera het volgende:
Mooi, dat zijn er in ieder geval genoeg om een podium van te kunnen maken.
Morgenochtend rond half tien zal ik een uitslag geven.
(Misschien vanmiddag al als er weer "zoveel" mensen meedoen, maar natuurlijk alleen als ik dan online ben)
quote:Op maandag 12 september 2005 16:14 schreef Petera het volgende:
Dit gaat er net zo uitzien als de vorige foto.
Ik geef de uitslag om half vijf (over een kwartiertje). Er is al een tijdje niets nieuws bij gekomen en gezien de "opkomst" bij de vorige foto's valt het ook niet echt te verwachten dat er nog veel bijkomt. Wachten tot morgen half tien heeft naar mijn idee dus niet veel zin
Sorry, maar ik kan nou eenmaal niet toveren.quote:
2:quote:Op maandag 12 september 2005 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Populariteit spelletje Twister groeit onder de wielrenners
1:quote:Op maandag 12 september 2005 11:58 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Smerige sliding van van Moorsel doet Zwitserse de das om
quote:Op maandag 12 september 2005 10:31 schreef SocialDisorder het volgende:
Reclame-campagne van minister Peijs te laat voor wielrenners
quote:Op maandag 12 september 2005 17:04 schreef snellejelle het volgende:
[afbeelding]
Schumacher telt zijn overwinningen van dit jaar nog es na
geduld, om 13.00quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:55 schreef DeTolk het volgende:
Resultat?
idd, dit was verreweg de beste totnutoequote:Op dinsdag 13 september 2005 11:14 schreef SocialDisorder het volgende:
ik had dan ook een HELE leuke
quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:30 schreef numero_uno het volgende:
Ben ook via SD hier gekomen en denk dat meerdere VBL´ers zullen volgen
quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:53 schreef SocialDisorder het volgende:
Was moeilijk deze keer......wel goed om te zien dat er uit de VBL mensen overkomen!
3e plaats: HPoi: Mag ik het zeggen?! Mag ik het zeggen?! Ik weet het!!!
2e plaats: Petera Schumacher langdurig geblesseerd na hoogst ongelukkige landing op champagnefles
1e plaats:
DeTolk:Schumi maakt carriere-move.
"Wir haben ein A, ein L, ein B...."
ik snap het, je wil de VBL mensen hier houden door ze een podiumplek te gevenquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:53 schreef SocialDisorder het volgende:
Was moeilijk deze keer......wel goed om te zien dat er uit de VBL mensen overkomen!
3e plaats: HPoi: Mag ik het zeggen?! Mag ik het zeggen?! Ik weet het!!!
2e plaats: Petera Schumacher langdurig geblesseerd na hoogst ongelukkige landing op champagnefles
1e plaats:
DeTolk:Schumi maakt carriere-move.
"Wir haben ein A, ein L, ein B...."
snik, echt?quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:53 schreef SocialDisorder het volgende:
als het enige troost is, het was een close call.
natuurlijk, jij bent mijn vriendje weerquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:19 schreef SocialDisorder het volgende:
@snellejelle: jij snapt em, maar.......shhh, niet doorvertellen
@Petera: zijn we weer vriendjes?
Je zei toch zojuist, dat het een close call was? Misschien zou je de uitslag even kunnen herzienquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:35 schreef SocialDisorder het volgende:
die om 10.55 al m de uitslag vroeg....
ik werk ook, tussen het fokken door....quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:45 schreef numero_uno het volgende:
ach ja sommige mensen werken of hebben school he
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:46 schreef Petera het volgende:
[..]
Je zei toch zojuist, dat het een close call was? Misschien zou je de uitslag even kunnen herzien![]()
Zei ik dat echtShame on me
same herequote:Op dinsdag 13 september 2005 15:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik werk ook, tussen het fokken door....
ik vind dit onderschrift op zich al wel redelijk briliantquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:38 schreef DeTolk het volgende:
[afbeelding]
De uitslag volgt morgenochtend.
had wel gekundquote:Op woensdag 14 september 2005 08:56 schreef Petera het volgende:
Zouden we de 7 nog halen.
(dit is geen onderschrift)
ja dusquote:Op woensdag 14 september 2005 08:56 schreef Petera het volgende:
Zouden we de 7 nog halen.
(dit is geen onderschrift)
en nog even een twee plek erbijquote:Op woensdag 14 september 2005 09:25 schreef DeTolk het volgende:
[afbeelding]
1e : HPoi
Verdedigingstraining voor scheidsrechters van start
2e : snellejelle
K3 dansjes nu ook populair in het buitenland
3e : Onze-Ouwe-Sint-Jan
Nieuwe manier van kaarten trekken geïntroduceerd door de FIFA
Ik zou ook de uitslag eerst gisteravond doen, maar omdat er zo weinig wordt gepost. bij VBL is het altijd veel meer.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en nog even een twee plek erbij
ik ben het er wel mee eens dat we volgende keer iets langer moeten doen.... tien uur of zo
ik moest nu ook in een paar minuten wat verzinnen. werk begint pas om negen uur
maar ik ben savond snooit onlinequote:Op woensdag 14 september 2005 09:41 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik zou ook de uitslag eerst gisteravond doen, maar omdat er zo weinig wordt gepost. bij VBL is het altijd veel meer.
Sticky topic- aanvraag?quote:Op woensdag 14 september 2005 09:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
maar ik ben savond snooit online
dus vandaar. ik ben het met je eens dat deze geweldige competitie meer bekendheid moet hebben
Maar om hem hoog te houden, zouden we juist meer reacties moeten hebben.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
of we moeten hem gewoon hoog houden elke keer
en veel reclame maken in andere topics
Als je nou van het sportfoto-onderschrift-competitie-topic in je signature het geile wijven topic maakt komen er misschien meer mensen op afquote:Op woensdag 14 september 2005 09:58 schreef Petera het volgende:
[..]
Maar om hem hoog te houden, zouden we juist meer reacties moeten hebben.
Dat zullen geen inzendingen zijn, want daar willen we er juist meer van hebben door hem hoog te krijgen.
Dus hebben we andere reacties nodig, maar krijgen we dan geen praatgroep?
Overigens doe ik ook nog een signature poging, maar ik weet niet of het veel uitmaakt.
das ook een idee....quote:Op woensdag 14 september 2005 11:01 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Als je nou van het sportfoto-onderschrift-competitie-topic in je signature het geile wijven topic maakt komen er misschien meer mensen op af![]()
doe jij dat dan ffquote:Op woensdag 14 september 2005 11:01 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Als je nou van het sportfoto-onderschrift-competitie-topic in je signature het geile wijven topic maakt komen er misschien meer mensen op af![]()
Klopt. Ik ben er zelf alvast ingetraptquote:Op woensdag 14 september 2005 11:01 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
begin daar een topic voor in BHquote:Op woensdag 14 september 2005 11:10 schreef Petera het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben er zelf alvast ingetrapt![]()
Ben alleen bang dat mensen die hier komen voor geile wijven ook zo weer weg zijn zonder mee te doen.![]()
Maar we kunnen om dat probleem op te lossen natuurlijk altijd overstappen van sportfoto's op foto's met lekkere meiden. Nog meer voorstanders?
Maar dan missen we juist het doel: meer mensen in dit topic te krijgen.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
begin daar een topic voor in BH
ja maar t wordt dan wel een heel ander topic toch? dan kun je net zo goed dit topic laten stoppen. en idd. ook ik kan met dat topic dan niet meedoenquote:Op woensdag 14 september 2005 11:25 schreef Petera het volgende:
[..]
Maar dan missen we juist het doel: meer mensen in dit topic te krijgen.
Wie bij het geilewijvenfoto-onderschriftcompetitietopic (zou het op een scrabblebord passen?) meedoet, doet immers niet hier mee.
Dan hebben we dus een ander idee nodig. Want dat zijn er dan al twee die niet mee kunnen doen en we moeten nog maar afwachten of daar mensen voor terugkomen.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja maar t wordt dan wel een heel ander topic toch? dan kun je net zo goed dit topic laten stoppen. en idd. ook ik kan met dat topic dan niet meedoen![]()
ok. op zich wel mee eens. wie post er een leuke foto?quote:Op woensdag 14 september 2005 12:01 schreef SocialDisorder het volgende:
als er voldoende spelers zijn om de vaart erin te houden, kunnen we wel weer terugschakelen naar het systeem van winnaar post. Ik denk at we nu 2 uur aan kunnen houden als tijd om te posten.
Dat kan ook. Hebben ze dat pas geleden bij voetbal ook niet ingevoerd. Het is daar in ieder geval voorgesteldquote:Op woensdag 14 september 2005 12:01 schreef SocialDisorder het volgende:
als er voldoende spelers zijn om de vaart erin te houden, kunnen we wel weer terugschakelen naar het systeem van winnaar post. Ik denk at we nu 2 uur aan kunnen houden als tijd om te posten.
quote:Op woensdag 14 september 2005 12:05 schreef Petera het volgende:
[..]
Dat kan ook. Hebben ze dat pas geleden bij voetbal ook niet ingevoerd. Het is daar in ieder geval voorgesteld
Ik stel voor dat jij dat doet (als je er tussen het werk door tijd voor hebt). tenslotte ben jij het hoogst geëindigd van degenen die online zijn.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ok. op zich wel mee eens. wie post er een leuke foto?
ik neem aan dat je het tegen mij hebtquote:Op woensdag 14 september 2005 12:07 schreef Petera het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij dat doet (als je er tussen het werk door tijd voor hebt). tenslotte ben jij het hoogst geëindigd van degenen die online zijn.
ja, ik heb wat slordig gequotequote:Op woensdag 14 september 2005 12:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik neem aan dat je het tegen mij hebt ;0
ik zal es gaan zoekn
doe je nu wel weer mee of kies je zo de winnaar zodat ik wel mee kan doen?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:54 schreef HPoi het volgende:
whaa! Ik heb gewonnen!Helaas was ik niet online....
![]()
wil je dat ik zo de winnaar kies?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
doe je nu wel weer mee of kies je zo de winnaar zodat ik wel mee kan doen?
ik wist net wat maar nu niet meer... doe jij maar mee. rond half drie wordt de winaar bekendquote:Op woensdag 14 september 2005 13:58 schreef HPoi het volgende:
[..]
wil je dat ik zo de winnaar kies?Jij mag het zeggen.
Als je een goed onderschrift weet dan kies ik over een half uurtje ofzo wel de winnaar, weet je nog niets dan doe ik zo mee.
![]()
2quote:Op woensdag 14 september 2005 13:01 schreef Robbie1979 het volgende:
Andorrese voetballers mietjes vergeleken bij Andorrese hockeyers
en 3quote:Op woensdag 14 september 2005 13:12 schreef Bjoro het volgende:
Materiaalman slachtoffer van brute ballenroof
feli en plaatsen maar de volgende fotoquote:Op woensdag 14 september 2005 12:39 schreef Chielus het volgende:
Import Hockeyers in Nederlandse competitie nemen na inburgeringscursus de term Veldslag iets te letterlijk op.
quote:Op woensdag 14 september 2005 18:01 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Om de vaart er een beetje in te houden een nieuwe foto:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 september 2005 18:25 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Dude, mijn allerallerallereerste EERSTE plaats, en jij kiest een foto voor me uit?
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:52 schreef Petera het volgende:
[..]
Dan hebben we dus een ander idee nodig. Want dat zijn er dan al twee die niet mee kunnen doen en we moeten nog maar afwachten of daar mensen voor terugkomen.
Ik heb nog wel een ander idee om het topic wat meer bovenaan te houden:
Na de uitslag direct de volgende foto online zetten (dus niet per se door de winnaar laten doen, maar eventueel door een een andere vrijwilliger).
Zo staat het topic minder lang stil.
Ten eerste zal het topic dan minder snel wegzakken omdat er waarschijnlijk frequenter gepost kan worden.
Ten tweede zullen toevallige bezoekers vrijwel altijd een foto vinden om mee te kunnen doen en misschien doen ze daarna dan wel vaker mee.
Dan zit er helaas geen beloning meer aan vast als je wint.
quote:Op woensdag 14 september 2005 12:01 schreef SocialDisorder het volgende:
quote:Op woensdag 14 september 2005 12:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ok. op zich wel mee eens. wie post er een leuke foto?
Helaas, Robbie1979 doet de uitslag, als hij tenminste niet meer boos is.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:22 schreef maril het volgende:
hahaha Bjoro heeft voor mij al gewonnen.
2. Hpoiquote:sportieve leven weer snel opgepakt in New Orleans
3. Tong80quote:Slechts een enkeling durfde wél zijn hoofd boven het maaiveld uit te steken.
quote:Die zit in de put
mooi op tijd. nu kon ik niet meedoenquote:Op donderdag 15 september 2005 09:05 schreef Robbie1979 het volgende:
En daarrrrrrrr istie dan: mijn allereerste uitslag:
1. Bjoro
[..]
2. Hpoi
[..]
3. Tong80
[..]
wat mij betreft vanmiddag om een uur of twaalf al?!quote:Op donderdag 15 september 2005 09:13 schreef Bjoro het volgende:
morgenochtend rond een uurtje of 9 de uitslag ?
Woei!quote:Op donderdag 15 september 2005 09:05 schreef Robbie1979 het volgende:
En daarrrrrrrr istie dan: mijn allereerste uitslag:
1. Bjoro
[..]
2. Hpoi
[..]
3. Tong80
[..]
je hebt het verdiend.quote:Op donderdag 15 september 2005 09:12 schreef Bjoro het volgende:Ik voel me net een nederlandse honkballer !!!!
quote:
Had voor mij niet gehoeven hoor.quote:Op donderdag 15 september 2005 09:31 schreef Robbie1979 het volgende:
Same moment, same thougts
edit: ik zal 'm wijzigen, sintjan was eerder...
niet nu al toch ?quote:Op donderdag 15 september 2005 12:39 schreef DeTolk het volgende:
Uitslag?
quote:Op donderdag 15 september 2005 12:26 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Had voor mij niet gehoeven hoor.
Vond die van jou overigens beter![]()
iddquote:Op vrijdag 16 september 2005 08:25 schreef Lionheaad het volgende:
Uitslag??
Het zilver naar:quote:Op donderdag 15 september 2005 13:16 schreef dramslag het volgende:
[afbeelding]
"Ruik dan! Ik heb helemaal geen zweetvoeten!"
en het brons naar:quote:Op donderdag 15 september 2005 09:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
Karl "The Mailman" Malone: "Special Delivery!"
succes met de nieuwe foto !quote:Op donderdag 15 september 2005 09:40 schreef HPoi het volgende:
[afbeelding]
Malone probeert hardnekkig zijn schoen uit neus van Duncan te halen
11:23 hequote:Op vrijdag 16 september 2005 09:51 schreef SocialDisorder het volgende:
2e plaats
ik ga alvast op zoek naar een foto, als dramslag om 12.00 nog niets heeft gepost, kunnen we snel door
en dan kom je nog maar hier mee?quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:14 schreef Chielus het volgende:
ik zat er op te wachten dat deze een x langs kwam.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:16 schreef Chielus het volgende:
Paus nodigt Vaticaansijshockeyteam uit voor audientie na promotie F-WK
ik heb hem zel nooit geplaatst omdat ik het echt een bout foto vind, dus vandaar dat ik er echt totaal geen leuk onderschrift bij kan vertzinnen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en dan kom je nog maar hier mee?
[..]
okquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:24 schreef Chielus het volgende:
[..]
ik heb hem zel nooit geplaatst omdat ik het echt een bout foto vind, dus vandaar dat ik er echt totaal geen leuk onderschrift bij kan vertzinnen.![]()
Ik vind 'm wel leuk.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:24 schreef Chielus het volgende:
[..]
ik heb hem zel nooit geplaatst omdat ik het echt een bout foto vind, dus vandaar dat ik er echt totaal geen leuk onderschrift bij kan vertzinnen.![]()
Dan ben ik niet van de partij, dus mocht ik winnen.....quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:27 schreef dramslag het volgende:
uitslag vanavond rond 5 uur.
Tof ik had mijn eerste podium en gelijk het hoogste schavotquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:04 schreef dramslag het volgende:
uitslag:
3. heixei: Paus zegent hockeystick
2. Robbie1979: Paus opgezadeld met verkeerd materiaal om fierljepkampioenschappen te winnen
1. Lionheaad: Nieuwe manier van hostie's uitdelen groot succes
gefeliciteerd
tweede plaatsquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:41 schreef dramslag het volgende:
Wereldkampioen touwtjetrekken zoekt nieuwe uitdaging.
derde plaatsquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:32 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Bankzitter is speelbal van het publiek
quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:38 schreef Captain_Chaos het volgende:
Oplossing obstipatie bij bolletjesslikkers nabij
kut, hij doet het niet meerquote:Op maandag 19 september 2005 10:44 schreef SocialDisorder het volgende:
ik weetniet, maar een banaan bezorgt me bar weinig inspiratie.....
werkt wel, maar of dr een leuk onderschrift bij te bedenken is...quote:Op maandag 19 september 2005 10:52 schreef snellejelle het volgende:
doet hij het nu wel weer bij iedereen?
2:quote:Op maandag 19 september 2005 12:32 schreef Bjoro het volgende:
Triathlete geschorst wegens gebruik spoilers bij het onderdeel zwemmen
3:quote:Op maandag 19 september 2005 12:22 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Nieuw aerodynamisch zwempak Inge de Bruin heeft veel bekijks
gefeliciteerd allemaalquote:Op maandag 19 september 2005 15:18 schreef Captain_Chaos het volgende:
Christine le Duc direct uitblinker bij debuut als waterpoloster
Robbie ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:36 schreef SocialDisorder het volgende:
Bjoro heeft al een onderrschrift geschreven
quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:41 schreef SocialDisorder het volgende:
captain chaos net ook, anders had hij de jurerering op zich mogen nemen...........
-edit- zie net dat CC twee inzendingen heeft gedaan, niet helemaal volgens de regels he?
straf voor CCquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:41 schreef SocialDisorder het volgende:
-edit- zie net dat CC twee inzendingen heeft gedaan, niet helemaal volgens de regels he?
plan!quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:46 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Die wordt dan gediskalificeert en mag dus toch de uitslag doen![]()
Is op zich wel een goed plan, maar als hij niet weet dat hij maar een onderschrift mag plaatsen, wat zegt ons dan dat hij nog wel terugkomt, misschien begrijpt ie er helemaal niks van.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:46 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Die wordt dan gediskwalificeert en mag dus toch de uitslag doen![]()
Was ook niet echt serieus bedoeldquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:03 schreef Petera het volgende:
[..]
Is op zich wel een goed plan, maar als hij niet weet dat hij maar een onderschrift mag plaatsen, wat zegt ons dan dat hij nog wel terugkomt, misschien begrijpt ie er helemaal niks van.
Dat verklaart dan dequote:Op dinsdag 20 september 2005 11:47 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Was ook niet echt serieus bedoeld![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:49 schreef Robbie1979 het volgende:
Maar nog altijd geen uitslag...
Dat was jij als ik het wel heb.quote:degenen die de foto heeft geplaatst bepaalt na ongeveer 24 uur een winnaar
Toegegeven: als je jezelf tot winnaar uitroept, zal dat er niet echt objectief uitzien. Dat zal waarschijnlijk niet veel positieve reacties opleveren, maar die afweging moet je zelf maken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:27 schreef Robbie1979 het volgende:
Maar ik vind de mijne het leukst!![]()
Zilver:quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:37 schreef Captain_Chaos het volgende:
Muis leidt tot chaotisch verloop volleybalfinale
Brons:quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:16 schreef snellejelle het volgende:
Belgische dames uitzinnig na eerste service die wèl over het net gaat
Gefeliciteerd met jullie prijs !quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:58 schreef Sessy het volgende:
Betoverde prinsesjes springen van vreugde na hun terugverandering van kikker in mens.
en dit was nog z'n laatste ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:42 schreef Robbie1979 het volgende:
CC heeft 3 inzendingen gedaan. Zo kan ik het ook
![]()
niet naar gekeken...sorry !quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:42 schreef Robbie1979 het volgende:
CC heeft 3 inzendingen gedaan. Zo kan ik het ook
![]()
Ik wist dat je erop zat te wachten...Lijkt wel een SC hierzo...quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:46 schreef snellejelle het volgende:
van mijn part wint chaos hoor, als ie dan maar wel snel een foto post
Dat is wel gezegd, maar je kunt toch niet zomaar tegen iemand zeggen: "jij doet de uitslag." omdat hij dubbel meedoet. Bovendien moet je nog maar afwachten of CC dat ook wil doen. Als hij niet wil kan niemand hem dwingen en misschien horen we pas morgen of hij wel wil.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:36 schreef Robbie1979 het volgende:
Op de vorige pagina is toch bepaald dat CC de uitslag doet?
Is er eigenlijk een duidelijk reglement?quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:50 schreef Lionheaad het volgende:
lekker zooitje hierzo....
prima tochquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:47 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Ik wist dat je erop zat te wachten...Lijkt wel een SC hierzo...
Als iemand dan die OP aanpast en zet er dan ook gelijk bij dat er maar 1 inzending per deelnemer is toegestaan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:25 schreef Petera het volgende:
[..]
[..]
Dat was jij als ik het wel heb.
Ik zie in de regels van de sportfotocompetitie, in tegenstelling tot bij voetbal, ook geen regel staan dat degene die de foto plaatst en/of jureert niet ook zelf mag meedoen. Dat zijn we natuurlijk gewoon vergeten, maar toch...
Strikt genomen kun je gewoon zelf de uitslag geven.
Als ie leuker is dan die je al hebt kun je je huidige onderschrift natuurlijk altijd veranderen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:36 schreef Captain_Chaos het volgende:
Al schoot me wel al iets met superlijm te binnen
2 :quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:00 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Zaad van winnaar spermashow erg gewild.
3:quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:03 schreef icebliss het volgende:
Op de eerste training kwam Jan er snel achter dat zijn tennissokken niet in de smaak vielen
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:31 schreef Captain_Chaos het volgende:
Braziliaanse bromfietser gewond na inschattingsfout Engels politie footballteam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |