geduld, om 13.00quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:55 schreef DeTolk het volgende:
Resultat?
idd, dit was verreweg de beste totnutoequote:Op dinsdag 13 september 2005 11:14 schreef SocialDisorder het volgende:
ik had dan ook een HELE leuke
quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:30 schreef numero_uno het volgende:
Ben ook via SD hier gekomen en denk dat meerdere VBL´ers zullen volgen
quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:53 schreef SocialDisorder het volgende:
Was moeilijk deze keer......wel goed om te zien dat er uit de VBL mensen overkomen!
3e plaats: HPoi: Mag ik het zeggen?! Mag ik het zeggen?! Ik weet het!!!
2e plaats: Petera Schumacher langdurig geblesseerd na hoogst ongelukkige landing op champagnefles
1e plaats:
DeTolk:Schumi maakt carriere-move.
"Wir haben ein A, ein L, ein B...."
ik snap het, je wil de VBL mensen hier houden door ze een podiumplek te gevenquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:53 schreef SocialDisorder het volgende:
Was moeilijk deze keer......wel goed om te zien dat er uit de VBL mensen overkomen!
3e plaats: HPoi: Mag ik het zeggen?! Mag ik het zeggen?! Ik weet het!!!
2e plaats: Petera Schumacher langdurig geblesseerd na hoogst ongelukkige landing op champagnefles
1e plaats:
DeTolk:Schumi maakt carriere-move.
"Wir haben ein A, ein L, ein B...."
snik, echt?quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:53 schreef SocialDisorder het volgende:
als het enige troost is, het was een close call.
natuurlijk, jij bent mijn vriendje weerquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:19 schreef SocialDisorder het volgende:
@snellejelle: jij snapt em, maar.......shhh, niet doorvertellen
@Petera: zijn we weer vriendjes?
Je zei toch zojuist, dat het een close call was? Misschien zou je de uitslag even kunnen herzienquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:35 schreef SocialDisorder het volgende:
die om 10.55 al m de uitslag vroeg....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |