ik werk ook, tussen het fokken door....quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:45 schreef numero_uno het volgende:
ach ja sommige mensen werken of hebben school he
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:46 schreef Petera het volgende:
[..]
Je zei toch zojuist, dat het een close call was? Misschien zou je de uitslag even kunnen herzien![]()
Zei ik dat echtShame on me
same herequote:Op dinsdag 13 september 2005 15:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik werk ook, tussen het fokken door....
ik vind dit onderschrift op zich al wel redelijk briliantquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:38 schreef DeTolk het volgende:
[afbeelding]
De uitslag volgt morgenochtend.
had wel gekundquote:Op woensdag 14 september 2005 08:56 schreef Petera het volgende:
Zouden we de 7 nog halen.
(dit is geen onderschrift)
ja dusquote:Op woensdag 14 september 2005 08:56 schreef Petera het volgende:
Zouden we de 7 nog halen.
(dit is geen onderschrift)
en nog even een twee plek erbijquote:Op woensdag 14 september 2005 09:25 schreef DeTolk het volgende:
[afbeelding]
1e : HPoi
Verdedigingstraining voor scheidsrechters van start
2e : snellejelle
K3 dansjes nu ook populair in het buitenland
3e : Onze-Ouwe-Sint-Jan
Nieuwe manier van kaarten trekken geïntroduceerd door de FIFA
Ik zou ook de uitslag eerst gisteravond doen, maar omdat er zo weinig wordt gepost. bij VBL is het altijd veel meer.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en nog even een twee plek erbij
ik ben het er wel mee eens dat we volgende keer iets langer moeten doen.... tien uur of zo
ik moest nu ook in een paar minuten wat verzinnen. werk begint pas om negen uur
maar ik ben savond snooit onlinequote:Op woensdag 14 september 2005 09:41 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik zou ook de uitslag eerst gisteravond doen, maar omdat er zo weinig wordt gepost. bij VBL is het altijd veel meer.
Sticky topic- aanvraag?quote:Op woensdag 14 september 2005 09:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
maar ik ben savond snooit online
dus vandaar. ik ben het met je eens dat deze geweldige competitie meer bekendheid moet hebben
Maar om hem hoog te houden, zouden we juist meer reacties moeten hebben.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
of we moeten hem gewoon hoog houden elke keer
en veel reclame maken in andere topics
Als je nou van het sportfoto-onderschrift-competitie-topic in je signature het geile wijven topic maakt komen er misschien meer mensen op afquote:Op woensdag 14 september 2005 09:58 schreef Petera het volgende:
[..]
Maar om hem hoog te houden, zouden we juist meer reacties moeten hebben.
Dat zullen geen inzendingen zijn, want daar willen we er juist meer van hebben door hem hoog te krijgen.
Dus hebben we andere reacties nodig, maar krijgen we dan geen praatgroep?
Overigens doe ik ook nog een signature poging, maar ik weet niet of het veel uitmaakt.
das ook een idee....quote:Op woensdag 14 september 2005 11:01 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Als je nou van het sportfoto-onderschrift-competitie-topic in je signature het geile wijven topic maakt komen er misschien meer mensen op af![]()
doe jij dat dan ffquote:Op woensdag 14 september 2005 11:01 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Als je nou van het sportfoto-onderschrift-competitie-topic in je signature het geile wijven topic maakt komen er misschien meer mensen op af![]()
Klopt. Ik ben er zelf alvast ingetraptquote:Op woensdag 14 september 2005 11:01 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
begin daar een topic voor in BHquote:Op woensdag 14 september 2005 11:10 schreef Petera het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben er zelf alvast ingetrapt![]()
Ben alleen bang dat mensen die hier komen voor geile wijven ook zo weer weg zijn zonder mee te doen.![]()
Maar we kunnen om dat probleem op te lossen natuurlijk altijd overstappen van sportfoto's op foto's met lekkere meiden. Nog meer voorstanders?
Maar dan missen we juist het doel: meer mensen in dit topic te krijgen.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
begin daar een topic voor in BH
ja maar t wordt dan wel een heel ander topic toch? dan kun je net zo goed dit topic laten stoppen. en idd. ook ik kan met dat topic dan niet meedoenquote:Op woensdag 14 september 2005 11:25 schreef Petera het volgende:
[..]
Maar dan missen we juist het doel: meer mensen in dit topic te krijgen.
Wie bij het geilewijvenfoto-onderschriftcompetitietopic (zou het op een scrabblebord passen?) meedoet, doet immers niet hier mee.
Dan hebben we dus een ander idee nodig. Want dat zijn er dan al twee die niet mee kunnen doen en we moeten nog maar afwachten of daar mensen voor terugkomen.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja maar t wordt dan wel een heel ander topic toch? dan kun je net zo goed dit topic laten stoppen. en idd. ook ik kan met dat topic dan niet meedoen![]()
ok. op zich wel mee eens. wie post er een leuke foto?quote:Op woensdag 14 september 2005 12:01 schreef SocialDisorder het volgende:
als er voldoende spelers zijn om de vaart erin te houden, kunnen we wel weer terugschakelen naar het systeem van winnaar post. Ik denk at we nu 2 uur aan kunnen houden als tijd om te posten.
Dat kan ook. Hebben ze dat pas geleden bij voetbal ook niet ingevoerd. Het is daar in ieder geval voorgesteldquote:Op woensdag 14 september 2005 12:01 schreef SocialDisorder het volgende:
als er voldoende spelers zijn om de vaart erin te houden, kunnen we wel weer terugschakelen naar het systeem van winnaar post. Ik denk at we nu 2 uur aan kunnen houden als tijd om te posten.
quote:Op woensdag 14 september 2005 12:05 schreef Petera het volgende:
[..]
Dat kan ook. Hebben ze dat pas geleden bij voetbal ook niet ingevoerd. Het is daar in ieder geval voorgesteld
Ik stel voor dat jij dat doet (als je er tussen het werk door tijd voor hebt). tenslotte ben jij het hoogst geëindigd van degenen die online zijn.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ok. op zich wel mee eens. wie post er een leuke foto?
ik neem aan dat je het tegen mij hebtquote:Op woensdag 14 september 2005 12:07 schreef Petera het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij dat doet (als je er tussen het werk door tijd voor hebt). tenslotte ben jij het hoogst geëindigd van degenen die online zijn.
ja, ik heb wat slordig gequotequote:Op woensdag 14 september 2005 12:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik neem aan dat je het tegen mij hebt ;0
ik zal es gaan zoekn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |