ik werk ook, tussen het fokken door....quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:45 schreef numero_uno het volgende:
ach ja sommige mensen werken of hebben school he
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:46 schreef Petera het volgende:
[..]
Je zei toch zojuist, dat het een close call was? Misschien zou je de uitslag even kunnen herzien![]()
Zei ik dat echtShame on me
same herequote:Op dinsdag 13 september 2005 15:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik werk ook, tussen het fokken door....
ik vind dit onderschrift op zich al wel redelijk briliantquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:38 schreef DeTolk het volgende:
[afbeelding]
De uitslag volgt morgenochtend.
had wel gekundquote:Op woensdag 14 september 2005 08:56 schreef Petera het volgende:
Zouden we de 7 nog halen.
(dit is geen onderschrift)
ja dusquote:Op woensdag 14 september 2005 08:56 schreef Petera het volgende:
Zouden we de 7 nog halen.
(dit is geen onderschrift)
en nog even een twee plek erbijquote:Op woensdag 14 september 2005 09:25 schreef DeTolk het volgende:
[afbeelding]
1e : HPoi
Verdedigingstraining voor scheidsrechters van start
2e : snellejelle
K3 dansjes nu ook populair in het buitenland
3e : Onze-Ouwe-Sint-Jan
Nieuwe manier van kaarten trekken geïntroduceerd door de FIFA
Ik zou ook de uitslag eerst gisteravond doen, maar omdat er zo weinig wordt gepost. bij VBL is het altijd veel meer.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en nog even een twee plek erbij
ik ben het er wel mee eens dat we volgende keer iets langer moeten doen.... tien uur of zo
ik moest nu ook in een paar minuten wat verzinnen. werk begint pas om negen uur
maar ik ben savond snooit onlinequote:Op woensdag 14 september 2005 09:41 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik zou ook de uitslag eerst gisteravond doen, maar omdat er zo weinig wordt gepost. bij VBL is het altijd veel meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |