Is op zich wel een goed plan, maar als hij niet weet dat hij maar een onderschrift mag plaatsen, wat zegt ons dan dat hij nog wel terugkomt, misschien begrijpt ie er helemaal niks van.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:46 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Die wordt dan gediskwalificeert en mag dus toch de uitslag doen![]()
Was ook niet echt serieus bedoeldquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:03 schreef Petera het volgende:
[..]
Is op zich wel een goed plan, maar als hij niet weet dat hij maar een onderschrift mag plaatsen, wat zegt ons dan dat hij nog wel terugkomt, misschien begrijpt ie er helemaal niks van.
Dat verklaart dan dequote:Op dinsdag 20 september 2005 11:47 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Was ook niet echt serieus bedoeld![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:49 schreef Robbie1979 het volgende:
Maar nog altijd geen uitslag...
Dat was jij als ik het wel heb.quote:degenen die de foto heeft geplaatst bepaalt na ongeveer 24 uur een winnaar
Toegegeven: als je jezelf tot winnaar uitroept, zal dat er niet echt objectief uitzien. Dat zal waarschijnlijk niet veel positieve reacties opleveren, maar die afweging moet je zelf maken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:27 schreef Robbie1979 het volgende:
Maar ik vind de mijne het leukst!![]()
Zilver:quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:37 schreef Captain_Chaos het volgende:
Muis leidt tot chaotisch verloop volleybalfinale
Brons:quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:16 schreef snellejelle het volgende:
Belgische dames uitzinnig na eerste service die wèl over het net gaat
Gefeliciteerd met jullie prijs !quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:58 schreef Sessy het volgende:
Betoverde prinsesjes springen van vreugde na hun terugverandering van kikker in mens.
en dit was nog z'n laatste ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:42 schreef Robbie1979 het volgende:
CC heeft 3 inzendingen gedaan. Zo kan ik het ook
![]()
niet naar gekeken...sorry !quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:42 schreef Robbie1979 het volgende:
CC heeft 3 inzendingen gedaan. Zo kan ik het ook
![]()
Ik wist dat je erop zat te wachten...Lijkt wel een SC hierzo...quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:46 schreef snellejelle het volgende:
van mijn part wint chaos hoor, als ie dan maar wel snel een foto post
Dat is wel gezegd, maar je kunt toch niet zomaar tegen iemand zeggen: "jij doet de uitslag." omdat hij dubbel meedoet. Bovendien moet je nog maar afwachten of CC dat ook wil doen. Als hij niet wil kan niemand hem dwingen en misschien horen we pas morgen of hij wel wil.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:36 schreef Robbie1979 het volgende:
Op de vorige pagina is toch bepaald dat CC de uitslag doet?
Is er eigenlijk een duidelijk reglement?quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:50 schreef Lionheaad het volgende:
lekker zooitje hierzo....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |