abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57274919
quote:
Op zondag 9 maart 2008 23:45 schreef knnth het volgende:
Weer lekker bezig vanavond. Scherp, goed ingevoerd, en altijd inhoudelijk. En vermelden dat Sparta A1 met 6-0 van Ajax A1 heeft gewonnen
Wat vind je hier dan van? Zag ik van de week op unibet:
quote:
Eredivisie tips van Hugo Borst!

Sparta - Roda JC 2
‘Als supporter heb ik er geen vertrouwen meer in. Mijn Sparta kan niet knokken. Ik kan het ook niet meer aanzien. Ik ga niet zondag. Ik ga naar PSV-Ajax kijken.’
pi_57275387
quote:
Op zondag 9 maart 2008 23:58 schreef Blawh het volgende:

[..]

Wat vind je hier dan van? Zag ik van de week op unibet:
[..]
Een echte Spartaan. In het home liep iedereen voor de wedstrijd ook al alsof we al verloren hadden. Dus ik kijk er niet van op

4-1
  maandag 10 maart 2008 @ 00:31:18 #204
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_57275707
Lekker scherp altijd, maar moet nu toch echt wat gaan doen aan zijn kapsel. 't Zit gewoon niet.
pi_57275744
Ik weet nog dat hij begon bij Studio Voetbal met een column vooraf. Toen kende ik hem nog niet en vond ik hem altijd irritant. Die mening veranderde toen hij aan tafel ging zitten en gewoon mee kon praten.
pi_57276381
Hij heeft in elk geval (in zijn rol) weinig fatsoen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57279761
quote:
Op maandag 10 maart 2008 00:18 schreef knnth het volgende:

[..]

Een echte Spartaan. In het home liep iedereen voor de wedstrijd ook al alsof we al verloren hadden. Dus ik kijk er niet van op

4-1

Negatief ben ik ook zo'n beetje 1,5 jaar onder Brood geweest, maar zeggen dat je er niet heengaat omdat het totaal niet loopt is wel een beetje erg triest.
  maandag 10 maart 2008 @ 10:48:42 #208
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_57279992
Ik vind Hugo Borst een flapdrol. Hij heeft leuke contacten in de voetbalwereld, maar zijn technische kennis van het spelletje ligt nog onder het niveau van de gemiddelde bouwvakker op de staantribune achter de goal.

Juist omdat hij en ik onze favoriete club delen merk je hoeveel onzin hij uitkraamt en hoe erg hij zijn oren naar bepaalde personen laat hangen.
Zijn uitspraak op Unibet vind ik daarbij ook nog eens triest.

Om niet geheel negatief te zijn: zijn nieuwtjes over de Rotterdamse clubs en zijn columns zijn ruim bovengemiddeld ten opzichte van zijn concurrenten.
Hij mag blijven.
pi_57281046
Ik vind hem wel redelijk vaak zinnige dingen zeggen. Gister ook met dat stuk over Cruijff, daar had hij gewoon gelijk in.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  maandag 10 maart 2008 @ 11:44:11 #210
188728 Lyzio
why do we fall
pi_57281195
Ik vergeet altijd waar je die uitzendingen terug kunt kijken Weet iemand dat?
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_57281524
Hier kun je de wedstrijd van gisteren terug bekijken.
pi_57281949
quote:
Op maandag 10 maart 2008 11:38 schreef RayMania het volgende:
Ik vind hem wel redelijk vaak zinnige dingen zeggen. Gister ook met dat stuk over Cruijff, daar had hij gewoon gelijk in.
"Cruijff is de Hans Wiegel van het voetbal."
pi_57282335
quote:
Op maandag 10 maart 2008 12:20 schreef knnth het volgende:

[..]

"Cruijff is de Hans Wiegel van het voetbal."
Dat zei Van Breukelen hè .
pi_57282670
Ohja Mooi mannetje trouwens nog steeds na al die jaren, Hans van Breukelen.
  maandag 10 maart 2008 @ 15:37:14 #216
188728 Lyzio
why do we fall
pi_57285207
Inderdaad. Lijkt me een hele sympathieke vent. Doet 't leuk in de kroeg volgens mij.

Hans van Breukelen dan he
- james 'jimmy' dean
  Trouwste user 2022 maandag 10 maart 2008 @ 16:29:28 #217
7889 tong80
Spleenheup
pi_57286152
Van Breukelen in de kroeg ? Die gaat naar de kerk, wordt al dronken van wijwater.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 10 maart 2008 @ 16:43:06 #218
188728 Lyzio
why do we fall
pi_57286453
quote:
Op maandag 10 maart 2008 16:29 schreef tong80 het volgende:
Van Breukelen in de kroeg ? Die gaat naar de kerk, wordt al dronken van wijwater.

Kan die nog altijd leuk in een kroeg zijn
- james 'jimmy' dean
pi_57637572
Kan hij niet een 'gewone' journalist worden ipv sportjournalist? Als voetbaldeskundige vind ik hem erg irritant, maar over niet voetbalzaken is het natuurlijk een discussiepartner.

Hugo
pi_57640716
Wat een ziek wijf
  Trouwste user 2022 donderdag 27 maart 2008 @ 20:39:15 #221
7889 tong80
Spleenheup
pi_57656427
Hij was idd geweldig

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 27 maart 2008 @ 22:22:38 #222
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57660124
geweldig
pi_57661124
Hi-la-risch moment ja .

Hugo: ''U moet echt dringend naar de psychiater''

Dat wijf: ..............

donderdag 27 maart 2008 @ 22:54:13 #224
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57661190
is toch ook achterlijk ?
pi_57662204
Ik vond haar niet van tafel geluld.

Alleen knap dat Hugo het dúrft te zeggen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Trouwste user 2022 zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:26:17 #226
7889 tong80
Spleenheup
pi_61241518
Met dank aan Maril :

Geen spijt of oud zeer, alleen bewondering, trots en liefde

Mijn vader is gestorven. Veertig jaar hebben we samen de thuiswedstrijden van Sparta bezocht, maar morgen moet ik alleen.

Wat rest zijn mooie herinneringen. Hoe ik mijn vaders hand stevig vasthield om niet te verdrinken in de mannenzee die ons door Spangen voerde, tot aan het Kasteel. Het was 1968. Je kwam toen nog van de andere kant het stadion binnen. Mannen droegen hoeden, Van Beveren stond op doel.

Zelf begon hij in 1938 op de Jongenstribune. Later stond hij onder de eretribune of aan de lange zij. In de jaren vijftig nam hij zijn kleine neefje mee, Hans van Heelsbergen. Dat is een van de beste investeringen voor Sparta geweest.

Toen ik voor het eerst meeging, zat mijn vader. Gezeten heeft hij overal. Op het Kasteel, de Schietribune, de eretribune en, toen hij gepensioneerd was en steeds moeilijker ging lopen, op uitnodiging in de loges. Daar werd hij de laatste jaren in de watten gelegd. Een bitterbal met mosterd, een blokje kaas, colaatje-rum.

Wat ik fijn vind is dat de laatste wedstrijd die hij op het Kasteel zag een landskampioenschap opleverde. Op 3 mei zagen we Sparta A1 met Godee, Strootman en Viergever in de slotminuut van AZ winnen. Hopelijk heeft mijn vader contouren gezien van Sparta's toekomst. Dat 'we' straks misschien moeten verhuizen - na honderd jaar weg van deze gewijde grond - daarvan had hij kennis genomen. Mijn vader had er nog geen mening over. Hij was een wijze man; eerst diep nadenken, dan pas wat roepen. Laat me u voor zijn: ik lijk niet erg op hem.

Ze vroegen eens of hij Sparta 1 had gehaald. Zijn actieve voetballoopbaan hou ik kort. Toen hij eens met WIA 2 een wedstrijdje had gespeeld, kwam er iemand naar hem toe die zei: 'Henk, wat kan jij mooi inwerpen.'

Daar lette hij nog altijd op. Of een speler wel met beide voeten op de grond stond bij het ingooien en of de handen met de bal ver genoeg in de nek waren. Want spelregels zijn spelregels. Ja, mijn vader respecteerde het gezag. Zelfbeheersing, hij had het uitgevonden. Laat me u weer voor zijn: ik begin het nieuwe seizoen bij WIA4 met een schorsing. Ook op de tribune bij Sparta flap ik er wel eens wat uit. Alleen als het echt te bont werd zei mijn gentleman-vader: 'Nou, hou je in!'

Vijf jaar geleden. Halve finale KNVB-beker. Scheidsrechter Vink vergat de doelman van FC Utrecht rood te geven. Nou, die ging ik eens de waarheid zeggen in de rust. 'Doe dat nou niet,' riep hij me nog na. Maar ik sloeg zijn waarschuwing in de wind. De emotie won het weer eens van de rede. 'Oplichter' riep ik in de catacomben. Beter had ik naar mijn ouweheer geluisterd.

Wat geruststellend was: mijn vader zei wat hij vond zonder me te veroordelen. Ik mocht mijn eigen leven leiden. Nooit heeft hij me opgezadeld met schuldgevoelens. Dat maakt het nu eenvoudiger zijn dood te aanvaarden. Want er is geen spijt of oud zeer, er is alleen bewondering, trots en liefde.

Ik mis hem zo. Ik zou verbitterd kunnen zijn dat het voorbij is, maar een mens moet ook dankbaar zijn. Immens blij ben ik dat hij al die jaren aan mijn zijde was. Ook bij Sparta was het altijd zó gezellig, bij neerlaag of victorie, bij voor- en tegenspoed, met Gonnie en Tony van Ede naast ons, wij bleven braaf de Sparta-marsch zingen, dikwijls tegen beter weten in. Zijn trouw aan Sparta was onvoorwaardelijk.

Trots keek ik op het laatst wel eens opzij. Naar mijn ouwe dibbes, onberispelijk gekleed, glad geschoren, fris ruikend en ritueel zingend. Bij een doelpunt kon het kippenvel op zijn kaken staan. Ik kreeg er vlinders van in mijn buik. Verliefd zijn op je eigen vader, het bestaat.

In 1968 begon het allemaal, veilig aan zijn hand. In 2008 is het geëindigd. Aan het slot van zijn leven, toen mijn vader etalagebenen had en nog veel meer gebreken, leunde hij wel eens eventjes op mij. In gedachten hoor ik het getik van zijn stok naast mij. Zijn echo zal nooit verdwijnen. Nooit ben ik helemaal alleen.

pi_61241569
Mooi stukje.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Trouwste user 2022 zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:30:23 #228
7889 tong80
Spleenheup
pi_61241584
Ja....het ontroerd me.

pi_61242182
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 11:30 schreef tong80 het volgende:
Ja....het ontroerd me.

Mij ook, mooi stukje, Ik ziet het ook helemaal voor me.
Bedankt dat je hem hier plaatste tong, ik was zijn eigen topic vergeten.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 15:42:14 #230
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_66313538
Na 174 dagen is een rotschop zeker nuttig

Voor leuke EK nieuwtjes:
Het grote Hugo Borst fantopic # 1
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  zaterdag 21 februari 2009 @ 18:31:06 #232
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_66334644
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 18:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Kleinzusje wat is Flickrpagina? Offtopic
Sociale icoontjes op FOK!

pi_66345475
Pfft. Hugo had in the Passion of the Christ moeten spelen.
pi_66546415
quote:
Leonardo is de personificatie van Van Bastens visie

Laat ik positief beginnen. Leonardo schoot de bal met zijn zwakke been uitstekend in. Zo. Leonardo kan nu stoppen met lezen. De rest kan zijn tere zieltje toch niet aan.

Het was een solo. What’s new? Hij is alleen op de wereld.

Voor Leonardo is voetbal een individuele sport. Als hij overspeelt, weet je: dan kon hij niet anders. Hij weet dat hij zich vastloopt, wat meestal gebeurt, dus geeft hij de bal maar af. Niet op maat of op het goede been van zijn collega. Daar denkt hij niet aan. Hij kijkt bijna altijd omlaag, naar de bal, zoals alle matige voetballers.

Het was een mislukte solo. Een eentweetje met een Italiaan, pffff. De commentator noemde Maradona. Nou, het leek er niet op. Leonardo vindt trouwens van wel. Al heel zijn leven is hij een ster die fonkelt.

Ik zag ‘m voor het eerst toen hij 13 was. Documentairemaker Jos de Putter was er eerder bij. Hij filmde de 11-jarige Leonardo in de sloppenwijk. Solo en de wet van de favela is een meesterwerk. Ik weet nu dat het het beste is dat Leonardo heeft laten zien: zijn kunsten als kind in zijn vaderland. Daar had hij lekker moeten blijven. Pingelen tot ie een ons weegt.

Ik trapte er ook in toen hij in Rotterdam arriveerde, maar mijn fascinatie was gauw over. Ik herinner me een jeugdwedstrijd. Geen bal afgeven, steeds maar vallen, handgebaartjes, vedetteneigingen, geel krijgen voor een schwalbe, dat jankhoofd. Leonardo was toen 15 jaar oud.

Volgende week wordt hij 26. Het is fijn als er enige ontwikkeling in een mens zit. Leonardo woont langer in Nederland dan hij in Brazilië heeft gewoond, maar hij is onverstaanbaar. Nog erger is het gebrek aan ontwikkeling als voetballer. Je ziet het vaak met heel snelle voetballers. Hun explosiviteit voorkomt misschien dat er voldoende prikkels van hersenen naar benen gaan. Zo blind als een paard. Een hardloper, een doodloper.

Zijn statistieken liegen niet. In de eerste 44 wedstrijden bij Feyenoord scoorde hij er 4. Als je 1 op 11 loopt ben je geen wonderkind. Op zijn conduitestaat vind je terug dat hij de UEFA Cup won. In de finale, het stond al 3-2, loste hij in de 63ste minuut Van Persie af. Ik heb dat moeten opzoeken. Niemand herinnert zich een actie van formaat van invaller Leonardo.

Hij had wel pech met knieblessures. Toen hij hersteld was ging hij bij NAC voetballen. Daar had hij voor het eerst (en voor het laatst) in zijn leven een flink aantal wedstrijden op rij een basisplaats. Veel zogenaamde liefhebbers dachten toen dat Leonardo eindelijk begreep wat profvoetbal inhoudt. Hij maakte er 8 in 14 wedstrijden, een aardig moyenne voor een blind paard. Wat te denken gaf was dat alle doelpunten op eigen kracht tot stand kwamen. Van samenspel had hij nog steeds geen kaas gegeten.

Hij kreeg ruzie met trainer Ernie Brands. Leonarde wilde geen linksbuiten zijn maar spits. Voor 750.000 euro kocht Ajax hem. Henk ten Cate stelde ‘m op als… linksbuiten. De trainer werd ontslagen, Adri Koster zag het niet in Leonardo zitten en Marco van Basten ook niet. Van de Ajax-trainer mocht Leonardo na dit seizoen weg.

Opportunistisch als coach Van Basten is wil hij Leonardo er graag bijhouden volgend jaar. Twee belangrijke doelpunten in Hamburg en Amsterdam in Europees verband, een invalbeurt tegen Feyenoord en de trainer is om. En zo is - o ironie - Leonardo de personificatie van Van Bastens voetbalvisie.

Die voetbalvisie bestaat niet. Bij Ajax is er geen samenhang, geen samenspel, iedereen doet maar wat. Als die tactiek niets oplevert mag ‘Leo’ erin. Als ik Ajax dit seizoen moet samenvatten in één woord dan is dat Leonardo, een voetballer die, als ik goed geteld heb, in acht jaar 19 doelpunten maakte in 112 eredivisiewedstrijden. Dat is 1 op 6, dat is 2½ doelpunt per seizoen.

Toen Leonardo na die mislukte solo met die uitstekende trap met rechts Ajax donderdagavond ontzette, mocht niemand tijdens het jubelen aan hem komen. Hij droeg een masker met een verongelijkte uitdrukking en wees naar de tribune, waarschijnlijk naar zichzelf.
Hugo
pi_66547637
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 10:08 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Hugo
Ik vind hem wel mooi.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_66939725
I had a dream
  Trouwste user 2022 woensdag 11 maart 2009 @ 16:56:06 #238
7889 tong80
Spleenheup
pi_66940646
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:28 schreef kleinzusje het volgende:
I had a dream
Leg uit

pi_66941489
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:56 schreef tong80 het volgende:

[..]

Leg uit

Das meer een KPD dingeje
pi_68362406
quote:
Dirk, Truus noch God roept Louis ter verantwoording

In de valkuil die wraak heet trap ik dit seizoen niet nog een keer. In dat geval had ik Louis van Gaal een hooligan genoemd. Het soort dat slaat en bedreigt, precies wat de coach van AZ deed vorig weekend toen de spanning hem te veel werd.

Ik stel Van Gaals faux pas en wat er daarna allemaal gebeurd is aan de orde, niet nadat ik nogmaals mijn waardering uitspreek voor de prestatie van de voetbalclub AZ. Met een mindere begroting dan Ajax, PSV en Feyenoord landskampioen worden is fenomenaal. AZ deed dat met visie buiten en op het veld. Eigenaar, directie, coach(es), spelers: mijn complimenten. De voetballiefhebber is dit seizoen getrakteerd op schitterende combinaties en aanvallen, die af en toe bekroond werden met een doelpunt. Sinds midden jaren negentig toen Van Gaal Ajax dominant en aanvallend liet voetballen is er tactisch-technisch gezien geen interessantere landskampioen geweest.

Dát laatste zei ik zondagavond op tv al. Maar volgens Van Gaal, woensdag te gast bij DWDD, ging het in Studio Voetbal echter alleen over ‘zoiets onbenulligs’ als ‘de hand die hij op de camera legt’.

Louis van Gaal is iemand die vaak roept dat journalisten zich bezondigen aan feitelijke onjuistheden. Hij doet nu hetzelfde. De juiste feiten zijn: in Studio Voetbal hadden we het a) 8 van de 55 minuten over b) de klap die Van Gaal tegen de camera gaf.

Bij DWDD zegt Van Gaal dat hij in gesprek was met Jan-Joost van Gangelen van Eredivisie Live. Feitelijk onjuist. Het interview was klaar en het was vette ruzie. Tegen Matthijs van Nieuwkerk wekt Van Gaal de indruk dat zijn vraag aan de ‘NOS-figuur’ (‘Neem je dat op?!’) gesteld is vóórdat hij ‘zijn hand op de camera legt.’ Feitelijk onjuist. Hij slaat onmiddellijk, voor het antwoord van NOS-verslaggever Jeroen Stekelenburg (‘Nee nee’) daar is.

Wat gebeurde er zaterdagavond precies? Van Gangelen maakte na het verlies tegen Vitesse de vergelijking met Woudestein 2007. Vanwege het trauma in Alkmaar een journalistiek relevante en goede vraag. Als Van Gaal pakweg Guus Hiddink was geweest had hij bijvoorbeeld rustig geantwoord dat die overeenkomst niet klopt omdat AZ nog drie wedstrijden heeft te gaan waarin slechts 1 punt gehaald moet worden. Hij liep echter boos weg en ruziede bij de camera van de NOS verder met Van Gangelen. Voor het interview met de NOS begon intimideerde - dreigde - Van Gaal Stekelenburg met: ‘Je weet ‘t, ik loop zo weg’.

Ik ben een van de weinige journalisten die zich door Van Gaal in zijn beroepseer voelt aangetast. Omdat het incident niet tijdens maar voor het interview met de NOS plaatsvond, werd besloten de beelden niet uit te zenden. Erg netjes van de NOS, vind ik. We discussieerden er bij Studio Voetbal wel over. Terecht lijkt me én actueel. Recent onderzoek van criminoloog Frank Bovenkerk leert dat op straat journalisten (cameramensen, fotografen) in toenemende mate te maken krijgen met fysieke agressie of bedreiging. Meer dan de helft (!) van het journaille heeft zulke slechte ervaringen.

Als publieke figuur, als ambassadeur van Spieren voor Spieren, als succesvol voetbaltrainer, als CDA-stemmer, als propagandist van de term ‘normen en waarden’ heeft Van Gaal - laat me het beschaafd opschrijven - niet helemaal het goede voorbeeld gegeven.

Wat zou het hem sieren, denk je dan, als hij op zondag 3 mei, AZ is dan op bezoek bij FC Twente, sorry zegt. Mooi, symbolisch. 3 mei is namelijk de dag van de Persvrijheid. Maar ja, Sorry seems to be the hardest word, zong Elton John al in 1976. En inderdaad, die vlieger is in het verleden vaak opgegaan voor Van Gaal. Zijn excuses aanbieden beschouwt hij als gezichtsverlies. Gisteren draaide hij het om: de NOS-televisie mocht niet bij een persconferentie over een mogelijk bondscoachschap van België aanwezig zijn.

Tja. De beste man is de schaamte voorbij. Ik geloof niet dat we verder moeten aandringen. De exceptionele voetbalcoach bedient zich als mens soms van hufterigheid. Dirk, Truus noch God roept hem ter verantwoording. So be it.
pi_68362511
Goeie kolom.
pi_68364352
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 11:38 schreef knnth het volgende:
Goeie kolom.
Open-deur-intrappen-stuk
  zaterdag 25 april 2009 @ 17:49:51 #243
127004 maril
Smeetsfan
pi_68370461
Hugo heeft gelijk
pi_68374240
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 17:49 schreef maril het volgende:
Hugo heeft gelijk
Om een andere wijsneus binnen het voetbal te quoten:

'Daar ben ik het roerend mee eens.'
  Trouwste user 2022 zaterdag 25 april 2009 @ 21:05:38 #245
7889 tong80
Spleenheup
pi_68376126
Ben het er ook mee eens

pi_68384566
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:02 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Open-deur-intrappen-stuk
Maar niemand doet het, behalve Hugo.
pi_68384909
Mooi geschreven door Hugo!
pi_68384930
Hugo werkt niet bij de volkskrant als columnist of wel?
pi_68385207
Hugo is een heerlijke enfant terrible en een onwijs lekkere man.
pi_68413525
quote:
Van Gaal: 'Borst doet zelfde als Barend & Van Dorp'

Louis van Gaal heeft weer eens van zich doen spreken. De oefenmeester van landskampioen AZ ging na de wedstrijd tegen Ajax weer ouderwets tekeer tegen de media. Van Gaal was vooral boos op columnist Hugo Borst.
van Gaal: "Meneer Borst moet weer een kolommetje schrijven"
  Trouwste user 2022 maandag 27 april 2009 @ 16:44:16 #251
7889 tong80
Spleenheup
pi_68428031
Hij was weer leuk gisteren.

De enige die kritische vragen durfde te stellen aan van Basten.

maandag 27 april 2009 @ 21:14:36 #252
127004 maril
Smeetsfan
pi_68437434
quote:
Op maandag 27 april 2009 16:44 schreef tong80 het volgende:
Hij was weer leuk gisteren.

De enige die kritische vragen durfde te stellen aan van Basten.

Hij ramde iets teveel door vond ik het werd irritant.
pi_68437474
Hij is vaak drammerig op het irritante af, maar dat is juist ook wel weer leuk.
  maandag 27 april 2009 @ 21:22:01 #254
127004 maril
Smeetsfan
pi_68437776
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:15 schreef Isegrim het volgende:
Hij is vaak drammerig op het irritante af, maar dat is juist ook wel weer leuk.
Nou op zich vind ik het reeel wat hij deed, alleen die provocerende grijns had hij weg moeten laten, nu leek het meer van, kijk eens wat ik allemaal durf.
pi_68437852
Wisten jullie trouwens dat hij een tikkeltje labiel is en al lange tijd anti-depressiva gebruikt? Vond ik wel verrassend.
  Trouwste user 2022 maandag 27 april 2009 @ 21:36:12 #256
7889 tong80
Spleenheup
pi_68438448
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:23 schreef Isegrim het volgende:
Wisten jullie trouwens dat hij een tikkeltje labiel is en al lange tijd anti-depressiva gebruikt? Vond ik wel verrassend.
Zijn er nog een paar miljoen van in Nederland

pi_68438514
Hmja, da's waar.
pi_68483267
quote:
Dat wist ik helemaal niet ! ik lees nu pas..nooit van gehoord dat ie anti-depressiva gebruikt
pi_68483403
quote:
Bron?
pi_68483417
Zonder die pilletjes zou hij ook niet op tv durven zei hij eens.
pi_68483451
quote:
Op woensdag 29 april 2009 00:16 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Bron?
Lees een willekeurig interview met hem, of kijk het stukje bij hem thuis van NRC Next.
pi_68486147
quote:
Op woensdag 29 april 2009 00:16 schreef DrDentz het volgende:
Zonder die pilletjes zou hij ook niet op tv durven zei hij eens.
Kan van Gaal nog een voorbeeld aan nemen
pi_68487111
quote:
Op woensdag 29 april 2009 00:16 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Bron?
Hijzelf, in een interview op TV.
pi_68487244
Gesigneerd exemplaar van Alle ballen op Heintje besteld.
pi_68495103
Tafel voor Twee
Schrijver en columnist Hugo Borst over zijn nieuwe boek: Alle ballen op Heintje. Woensdag schuift hij aan >>

Zometeen Hugo bij Tafel voor Twee: Op Radio 2 13.30u
pi_68496470
Hugo nu op Radio 2 in ''tijdvoortwee''
  woensdag 29 april 2009 @ 20:21:36 #267
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_68509971
Hij zit vanavond ook bij Pauw en Witteman om over dat boekje te praten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 29 april 2009 @ 20:59:47 #268
127004 maril
Smeetsfan
pi_68511302
quote:
Ja, een lage dosering, niets vreemd, heb ik overigens ook.
  woensdag 29 april 2009 @ 21:00:48 #269
127004 maril
Smeetsfan
pi_68511336
quote:
Op woensdag 29 april 2009 07:08 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Inderdaad, maar dan adviseer ik een hogere dosis.
pi_68511776
tvp
U MAD?
pi_68512921
quote:
Op woensdag 29 april 2009 21:00 schreef maril het volgende:

[..]

Inderdaad, maar dan adviseer ik een hogere dosis.
Een overdosis liefst.
pi_68513143
quote:
Op woensdag 29 april 2009 07:08 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Het is meer dat hij zonder die pilletjes te rustig en te verlegen is om op tv te durven, ze peppen hem op. Van Gaal zou soms een kalmeringspilletje kunnen gebruiken.
  Trouwste user 2022 woensdag 29 april 2009 @ 23:15:16 #273
7889 tong80
Spleenheup
pi_68515919
In Pauw en Witteman nu

woensdag 29 april 2009 @ 23:25:59 #274
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_68516190
quote:
Op woensdag 29 april 2009 23:15 schreef tong80 het volgende:
In Pauw en Witteman nu

herhaling dan maar kijken
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_68517517
quote:
Op woensdag 29 april 2009 23:15 schreef tong80 het volgende:
In Pauw en Witteman nu

Hij vertelde over zijn vroegere teamgenootje Hein die onlangs aan kanker overleed:

Borst: "Ik zal Hein nooit vergeten..." *tranen springen hem in de ogen*
Pauw: "Wij zullen hem wél vergeten... Maar, eh.. goed dat je over hem geschreven hebt."

De botheid van Pauw Knooierd.
pi_68517584
Hugo is ook een botte lul dus dat komt mooi uit.
  Trouwste user 2022 donderdag 30 april 2009 @ 00:25:16 #277
7889 tong80
Spleenheup
pi_68518147
Ik zou zo bot willen kunnen schrijven.

Hugo is een held

donderdag 30 april 2009 @ 01:18:19 #278
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_68519342
lijk me mooi boek. ff maar bestellen. Hugo
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  donderdag 30 april 2009 @ 01:26:32 #279
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_68519451
Hugo Borst kwam wel heel erg homo erotisch over. Nu twijfelde ik zowiezo al over zijn geaardheid, maar zo verlekkerd als hij over Hein sprak is meer dan verdacht. "Hij kustte mij. Zijn six pack. Mooie jongen....."

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 30 april 2009 @ 01:27:10 #280
13462 BansheeBoy
pi_68519459
quote:
Op donderdag 30 april 2009 00:05 schreef VonHinten het volgende:

De botheid van Pauw Knooierd.
Hij was keihard vandaag. "Ja, jij hebt wel kijk op jonge jongens..."

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  donderdag 30 april 2009 @ 01:38:15 #281
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_68519605
quote:
Op donderdag 30 april 2009 01:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Hugo Borst kwam wel heel erg homo erotisch over. Nu twijfelde ik zowiezo al over zijn geaardheid, maar zo verlekkerd als hij over Hein sprak is meer dan verdacht. "Hij kustte mij. Zijn six pack. Mooie jongen....."

²
Verdiep je eens wat meer in Hugo voordat jij als homo-erotische Marokkaanse loverboy daar uitlatingen over doet?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_68519640
lol spreekt hier een Hugo fan?
X
pi_68521270
pi_68525032
Zojuist gekeken.
pi_68525111
quote:
Op donderdag 30 april 2009 01:26 schreef BansheeBoy het volgende:

²
Hein was een goeie vriend van Hugo joh..Heeft helemaal niks met homo te maken..
pi_68526711
Ik vond z'n gezeik over die vriend van Borst dat ie zo'n fantastisch lichaam had -en dan zeggen dat Van der Vorst dat wel heel mooi zou hebben gevonden- voorspelbaar (na die eerdere opmerking van pauw zeker) en vervelend. Alsof iedere gay door sex geobsedeerd is. Borst was n.b. degene die zo complimenteus sprak over een mannenlichaam, dus wie is er nou de flikker?
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  donderdag 30 april 2009 @ 13:05:08 #287
13462 BansheeBoy
pi_68527170
quote:
Op donderdag 30 april 2009 12:06 schreef Leeuwinneke het volgende:

[..]

Hein was een goeie vriend van Hugo joh..Heeft helemaal niks met homo te maken..
Dat begreep ik ook wel, maar zijn hele entourage en zijn verlekkerde manier van praten over een néger die Hein ( ) heet maakt hem meer dan verdacht.

Hij wist niet eens zeker of hij Surinamer of Antilliaan was.

²
  donderdag 30 april 2009 @ 13:06:23 #288
13462 BansheeBoy
pi_68527208
quote:
Op donderdag 30 april 2009 12:51 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Borst was n.b. degene die zo complimenteus sprak over een mannenlichaam, dus wie is er nou de flikker?
Dat bedoel ik dus. En wat is dat voor avatar?

²
pi_68532855
Waarom zou een man die waardering kan hebben voor mannelijke schoonheid meteen gay zijn? Voor vrouwen is het volkomen geaccepteerd als zij een andere vrouw mooi vinden. Echt een onzinnige gedachte. Maar goed, al zou hij biseksueel zijn, what's the f-ing problem?
pi_68533175
quote:
Op donderdag 30 april 2009 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus. En wat is dat voor avatar?

²
dat is schoonheid.
pi_68533318
quote:
Op donderdag 30 april 2009 16:37 schreef Isegrim het volgende:
Waarom zou een man die waardering kan hebben voor mannelijke schoonheid meteen gay zijn? Voor vrouwen is het volkomen geaccepteerd als zij een andere vrouw mooi vinden. Echt een onzinnige gedachte. Maar goed, al zou hij biseksueel zijn, what's the f-ing problem?
Tsja, het ging sowieso wel een beetje ver met die verheerlijking van die nikker's lichaam, maar dat hij toen later v/d Vorst ook nog ging beschuldigen van een op sex beluste homo zijn.... Alsof ie wil dat iemand zegt: volgens mij ben jij de homo (pauw ofzo) *witteman gniffelt*... Borst *half smilend voor zich uitkijkend*: "ja nou ja... misschien een beetje"... Maar blijkbaar viel niemand die toch op z'n minst licht homo erotische dingen die ie vertelde op... We zullen zien of ie toegeeft in een ander programma... want het lijkt me alsof ie graag uit de kast wil komen.
pi_68533613
'Nikker'? Beetje naar woord imo.

Als Hugo homo is, zijn al mijn Hugo-erotische dromen in duigen.
pi_68534007
quote:
Op donderdag 30 april 2009 08:49 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]

Hugo bij P&W
Zat daar zeker vanwege zijn nieuwe boek , of niet ?
pi_68534238
Lijkt me een mooi boek. Is bij Borst ook wel een zekerheidje intussen.
  donderdag 30 april 2009 @ 18:36:44 #295
13462 BansheeBoy
pi_68535349
quote:
Op donderdag 30 april 2009 16:52 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

dat is schoonheid.
Wat is het dan?

²
  donderdag 30 april 2009 @ 21:56:10 #296
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_68541177
quote:
Op donderdag 30 april 2009 16:58 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

Tsja, het ging sowieso wel een beetje ver met die verheerlijking van die nikker's lichaam, maar dat hij toen later v/d Vorst ook nog ging beschuldigen van een op sex beluste homo zijn.... Alsof ie wil dat iemand zegt: volgens mij ben jij de homo (pauw ofzo) *witteman gniffelt*... Borst *half smilend voor zich uitkijkend*: "ja nou ja... misschien een beetje"... Maar blijkbaar viel niemand die toch op z'n minst licht homo erotische dingen die ie vertelde op... We zullen zien of ie toegeeft in een ander programma... want het lijkt me alsof ie graag uit de kast wil komen.
Randdebiel.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  donderdag 30 april 2009 @ 22:00:02 #297
127004 maril
Smeetsfan
pi_68541317
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat is het dan?

²
Vraag naar de bekende weg imo
pi_68590597
Alle ballen op Heintje is binnen, inclusief signering:

"Veel leesplezier
Hugo Borst"

pi_68593200
quote:
Op donderdag 30 april 2009 16:58 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

lol kerel je praat echt onzin. Ik -man- kan ook prima beoordelen of een andere man knap is en een mooi lichaam heeft. Maar als ik dat dus uitspreek ben ik homo, aha
pi_68593596
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:53 schreef VonHinten het volgende:

[..]

lol kerel je praat echt onzin. Ik -man- kan ook prima beoordelen of een andere man knap is en een mooi lichaam heeft. Maar als ik dat dus uitspreek ben ik homo, aha
Hij mag dat soort dingen best zeggen, maar om dan gelijk de enige nicht aan tafel nogmaals (nadat Pauw dat deed met een hele rare opmerking over kinderen) te adresseren aangaande zijn -mijns inziens- eigen lusten... vind ik nogal homo. Alsof 'ie iets op gang wil brengen, dat Peter ook iets verheerlijkends zegt als reactie ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')