Wat vind je hier dan van? Zag ik van de week op unibet:quote:Op zondag 9 maart 2008 23:45 schreef knnth het volgende:
Weer lekker bezig vanavond. Scherp, goed ingevoerd, en altijd inhoudelijk. En vermelden dat Sparta A1 met 6-0 van Ajax A1 heeft gewonnen
quote:Eredivisie tips van Hugo Borst!
Sparta - Roda JC 2
‘Als supporter heb ik er geen vertrouwen meer in. Mijn Sparta kan niet knokken. Ik kan het ook niet meer aanzien. Ik ga niet zondag. Ik ga naar PSV-Ajax kijken.’
Een echte Spartaan. In het home liep iedereen voor de wedstrijd ook al alsof we al verloren hadden. Dus ik kijk er niet van opquote:Op zondag 9 maart 2008 23:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wat vind je hier dan van? Zag ik van de week op unibet:
[..]
quote:Op maandag 10 maart 2008 00:18 schreef knnth het volgende:
[..]
Een echte Spartaan. In het home liep iedereen voor de wedstrijd ook al alsof we al verloren hadden. Dus ik kijk er niet van op
4-1
"Cruijff is de Hans Wiegel van het voetbal."quote:Op maandag 10 maart 2008 11:38 schreef RayMania het volgende:
Ik vind hem wel redelijk vaak zinnige dingen zeggen. Gister ook met dat stuk over Cruijff, daar had hij gewoon gelijk in.
Dat zei Van Breukelen hèquote:Op maandag 10 maart 2008 12:20 schreef knnth het volgende:
[..]
"Cruijff is de Hans Wiegel van het voetbal."
Kan die nog altijd leuk in een kroeg zijnquote:Op maandag 10 maart 2008 16:29 schreef tong80 het volgende:
Van Breukelen in de kroeg ? Die gaat naar de kerk, wordt al dronken van wijwater.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |