abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53950573
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 16:08 schreef knnth het volgende:
Kom maar op met die statistieken dan
Statistieken? Hugo Borst gisteravond bij Studio Voetbal; "Blah blah blah, technisch geweldige wedstrijd gezien gisteravond, het begon al bij het volkslied..." en dan zit hij heel triomfantelijk te kijken als het Franse volkslied gezongen wordt door het Franse rugbyteam... Wat een humor, wat een lol, maar daar zegt hij dus dat hij het verschil tussen Nederland en Frankrijk niet kent en dat hij het verschil tussen rugby en voetbal niet kent. Serieus commentaar? Welnee, hij dénkt dat hij Van Basten/Oranje belachelijk maakt maar in feite maakt hij alleen zichzelf belachelijk. Zal ik nog verder ingaan op wat hij te vertellen had gisteravond?
  maandag 15 oktober 2007 @ 16:47:28 #177
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_53950733
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 16:22 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Statistieken? Hugo Borst gisteravond bij Studio Voetbal; "Blah blah blah, technisch geweldige wedstrijd gezien gisteravond, het begon al bij het volkslied..." en dan zit hij heel triomfantelijk te kijken als het Franse volkslied gezongen wordt door het Franse rugbyteam... Wat een humor, wat een lol, maar daar zegt hij dus dat hij het verschil tussen Nederland en Frankrijk niet kent en dat hij het verschil tussen rugby en voetbal niet kent. Serieus commentaar? Welnee, hij dénkt dat hij Van Basten/Oranje belachelijk maakt maar in feite maakt hij alleen zichzelf belachelijk. Zal ik nog verder ingaan op wat hij te vertellen had gisteravond?
Haha autistische reactie dit.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_53951747
quote:

maar daar zegt hij dus dat hij het verschil tussen Nederland en Frankrijk niet kent en dat hij het verschil tussen rugby en voetbal niet kent.
Die conclusie trek jij. Hij zei noch impliceerde iets wat in die richting wijst. Hij zei alleen dat het contrast groot was, en dat was het.

En mocht je het nog niet doorhebben: Studio Voetbal is een niet al te serieus programma.
quote:
Serieus commentaar? Welnee, hij dénkt dat hij Van Basten/Oranje belachelijk maakt maar in feite maakt hij alleen zichzelf belachelijk.
Inderdaad, Van Basten maakt zichzelf belachelijk.
quote:
Zal ik nog verder ingaan op wat hij te vertellen had gisteravond?
Neuh, ga maar ergens anders azijnpissen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 15 oktober 2007 @ 18:33:20 #179
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53952009
quote:

[..]

ik vond het juist een mooi contrast. Hoe zielloos Nederland speelde en welk een passie erbij het rugby voorbij kwam
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 15 oktober 2007 @ 19:04:02 #180
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_53952518
Nu is een halve finale WK ook wel wat anders dan zo'n prutsgroepwedstrijd in druilerig weer in Roemenie. Hugo maakt gewoon slim gebruik om de finale te promoten die zaterdag bij de NOS live wordt uitgezonden, overigens walsen de Springbokken dan weer eenvoudig over die Engelsen heen.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_54015586
  donderdag 18 oktober 2007 @ 19:43:47 #182
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_57197043
Vond wel dat Advocaat een punt had in de afgelopen aflevering van Voetbal Insite. Hugo Borst kan echt supergoed en mooi schrijven maar karikaturiseerd zich af en toe in Studio Voetbal. Dat is zonde.

Maargoed TV levert nou eenmaal veel meer op dan boeken schrijven.
  donderdag 6 maart 2008 @ 15:08:45 #184
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57197857
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 14:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Vond wel dat Advocaat een punt had in de afgelopen aflevering van Voetbal Insite. Hugo Borst kan echt supergoed en mooi schrijven maar karikaturiseerd zich af en toe in Studio Voetbal. Dat is zonde.

Maargoed TV levert nou eenmaal veel meer op dan boeken schrijven.
ja ik had het fragment ook gezien
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_57199343
Aan de andere kant kan Advocaat ook weer heel goed het gekrenkte mannetje uithangen.

Ik vind Borst eerlijk gezegd correcter van Derksen, terwijl Advocaat Derksen hoger heeft zitten. Borst heeft vrijwel altijd inhoudelijke kritiek, Derksen heeft een paar lievelingsvijanden die hij te pas en te onpas (vooral te onpas) doorzaagt zodra er een naam wordt genoemd.
pi_57199574
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:11 schreef knnth het volgende:
Aan de andere kant kan Advocaat ook weer heel goed het gekrenkte mannetje uithangen.

Ik vind Borst eerlijk gezegd correcter van Derksen, terwijl Advocaat Derksen hoger heeft zitten. Borst heeft vrijwel altijd inhoudelijke kritiek, Derksen heeft een paar lievelingsvijanden die hij te pas en te onpas (vooral te onpas) doorzaagt zodra er een naam wordt genoemd.
Met dat eerste ben ik het wel eens. In dat interview kwam ie ook enorm zenuwachtig en gefrustreerd over.

Derksen heeft naar mijn idee vaker wat zinnigs te melden. Hij herhaalt wel vrij veel, maar zolang het niet over Van Hanegem of Cruyff gaat geeft hij gewoon kritiek ongeacht de persoon of club waarover het gaat. Vind ik wel mooi, en des te knapper omdat hij een voetbalblad maakt en het risico loopt dat bepaalde mensen door zijn kritiek niet meer met dat blad willen praten. Borst daarentegen vind ik helemaal niks, bij voetbalprogramma's dan, bij DWDD zit ie me niks in de weg.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_57200001
Dat ik hier nog nooit gepost heb
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_57200342
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:20 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Met dat eerste ben ik het wel eens. In dat interview kwam ie ook enorm zenuwachtig en gefrustreerd over.

Derksen heeft naar mijn idee vaker wat zinnigs te melden. Hij herhaalt wel vrij veel, maar zolang het niet over Van Hanegem of Cruyff gaat geeft hij gewoon kritiek ongeacht de persoon of club waarover het gaat. Vind ik wel mooi, en des te knapper omdat hij een voetbalblad maakt en het risico loopt dat bepaalde mensen door zijn kritiek niet meer met dat blad willen praten. Borst daarentegen vind ik helemaal niks, bij voetbalprogramma's dan, bij DWDD zit ie me niks in de weg.
En door dat blad heeft hij nooit kritiek op AZ. Borst is neutraler.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_57201860
Derksen herhaalt steevast hetzelfde verhaal als het om bijvoorbeeld Advocaat (rent iedere zak met geld achterna) of Vloet (betweter, iedereen heeft een hekel aan hem) gaat. Erg eentonig. Vroeger werd hij door Kieft nog wel eens ingetoomd, maar nu kan hij steeds weer losgaan. Borst pakt altijd actuele zaken, en pakt door. Ja hij is een zuiger, maar de beste journalisten zijn vervelende mensen omdat ze altijd het onderste uit de kan willen halen.
pi_57202107
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:57 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

En door dat blad heeft hij nooit kritiek op AZ. Borst is neutraler.
Over Van Gaal hoor ik hem de laatste tijd anders weinig positiefs zeggen. En ook bijvoorbeeld het keepersgedoe van vorig seizoen heeft ie genoeg commentaar op gehad. Volgens mij is het meer de AZ-watcher van VI die een beetje te positief was over AZ.
pi_57202177
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 18:10 schreef knnth het volgende:
Derksen herhaalt steevast hetzelfde verhaal als het om bijvoorbeeld Advocaat (rent iedere zak met geld achterna) of Vloet (betweter, iedereen heeft een hekel aan hem) gaat. Erg eentonig. Vroeger werd hij door Kieft nog wel eens ingetoomd, maar nu kan hij steeds weer losgaan. Borst pakt altijd actuele zaken, en pakt door. Ja hij is een zuiger, maar de beste journalisten zijn vervelende mensen omdat ze altijd het onderste uit de kan willen halen.
Daar moet ik je wel gelijk in geven. Vaak ben ik het er wel mee eens, maar het hoeft ook voor mij geen 100x gezegd te worden. Dat zuigerige van Borst is denk ik ook waarom ik m irritant vind
pi_57202707
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
En door dat blad heeft hij nooit kritiek op AZ.
Dat verhaal is ook totaal uit z'n verband gerukt.
  Trouwste user 2022 donderdag 6 maart 2008 @ 19:36:38 #193
7889 tong80
Spleenheup
pi_57203782
Borst is geen zuiger. Hij stelt gewoon vragen en poneert opmerkingten die relevant zijn. Maar dat is tegenwoordig niet meer acceptabel voor de voetballers.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_57208815
Zuiger in die zin dat hij blijft doorzeuren als er wordt ontweken. En dan bedoel ik zuiger positief.
pi_57211614
Hugo heeft het wel vaak over randzaken in plaats van over het voetbal zelf.
  Trouwste user 2022 vrijdag 7 maart 2008 @ 04:32:19 #196
7889 tong80
Spleenheup
pi_57214002
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 00:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Hugo heeft het wel vaak over randzaken in plaats van over het voetbal zelf.
Juist andersom

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_57217678
De columns van Hugo gaan volgens mij vaker over voetbal dan die van Derksen, omdat er elke twee weken wel een jeugdheld van 'm niet meer wakker wordt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_57259559
* Manono is Hugo Borst fan
die man is lekker nuchter maar niet dichtgenaaid en als hij zijn mond opendoet komen er mi precies de juiste dingen uit

[ Bericht 24% gewijzigd door Manono op 09-03-2008 12:12:47 ]
Jusqu'ici tout va bien...
  zondag 9 maart 2008 @ 12:51:49 #199
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_57260491
Hugo vind ik een leuke man, hij heeft en kan mooi praten
pi_57274613
Weer lekker bezig vanavond. Scherp, goed ingevoerd, en altijd inhoudelijk. En vermelden dat Sparta A1 met 6-0 van Ajax A1 heeft gewonnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')