Hij ramde iets teveel door vond ik het werd irritant.quote:Op maandag 27 april 2009 16:44 schreef tong80 het volgende:
Hij was weer leuk gisteren.
De enige die kritische vragen durfde te stellen aan van Basten.
Nou op zich vind ik het reeel wat hij deed, alleen die provocerende grijns had hij weg moeten laten, nu leek het meer van, kijk eens wat ik allemaal durf.quote:Op maandag 27 april 2009 21:15 schreef Isegrim het volgende:
Hij is vaak drammerig op het irritante af, maar dat is juist ook wel weer leuk.
Zijn er nog een paar miljoen van in Nederlandquote:Op maandag 27 april 2009 21:23 schreef Isegrim het volgende:
Wisten jullie trouwens dat hij een tikkeltje labiel is en al lange tijd anti-depressiva gebruikt? Vond ik wel verrassend.
quote:Op maandag 27 april 2009 21:23 schreef Isegrim het volgende:
Wisten jullie trouwens dat hij een tikkeltje labiel is en al lange tijd anti-depressiva gebruikt? Vond ik wel verrassend.
Bron?quote:Op maandag 27 april 2009 21:23 schreef Isegrim het volgende:
Kan van Gaal nog een voorbeeld aan nemenquote:Op woensdag 29 april 2009 00:16 schreef DrDentz het volgende:
Zonder die pilletjes zou hij ook niet op tv durven zei hij eens.
Ja, een lage dosering, niets vreemd, heb ik overigens ook.quote:Op maandag 27 april 2009 21:23 schreef Isegrim het volgende:
Inderdaad, maar dan adviseer ik een hogere dosis.quote:Op woensdag 29 april 2009 07:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kan van Gaal nog een voorbeeld aan nemen
Een overdosis liefst.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:00 schreef maril het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dan adviseer ik een hogere dosis.
Het is meer dat hij zonder die pilletjes te rustig en te verlegen is om op tv te durven, ze peppen hem op. Van Gaal zou soms een kalmeringspilletje kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 29 april 2009 07:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kan van Gaal nog een voorbeeld aan nemen
herhaling dan maar kijkenquote:
Hij vertelde over zijn vroegere teamgenootje Hein die onlangs aan kanker overleed:quote:
Hij was keihard vandaag. "Ja, jij hebt wel kijk op jonge jongens..."quote:
Verdiep je eens wat meer in Hugo voordat jij als homo-erotische Marokkaanse loverboy daar uitlatingen over doet?quote:Op donderdag 30 april 2009 01:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Hugo Borst kwam wel heel erg homo erotisch over. Nu twijfelde ik zowiezo al over zijn geaardheid, maar zo verlekkerd als hij over Hein sprak is meer dan verdacht. "Hij kustte mij. Zijn six pack. Mooie jongen....."²
Hein was een goeie vriend van Hugo joh..Heeft helemaal niks met homo te maken..quote:Op donderdag 30 april 2009 01:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Hugo Borst kwam wel heel erg homo erotisch over. Nu twijfelde ik zowiezo al over zijn geaardheid, maar zo verlekkerd als hij over Hein sprak is meer dan verdacht. "Hij kustte mij. Zijn six pack. Mooie jongen....."²
Dat begreep ik ook wel, maar zijn hele entourage en zijn verlekkerde manier van praten over een néger die Hein (quote:Op donderdag 30 april 2009 12:06 schreef Leeuwinneke het volgende:
[..]
Hein was een goeie vriend van Hugo joh..Heeft helemaal niks met homo te maken..
Dat bedoel ik dus. En wat is dat voor avatar?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:51 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Borst was n.b. degene die zo complimenteus sprak over een mannenlichaam, dus wie is er nou de flikker?
dat is schoonheid.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. En wat is dat voor avatar?![]()
![]()
²
Tsja, het ging sowieso wel een beetje ver met die verheerlijking van die nikker's lichaam, maar dat hij toen later v/d Vorst ook nog ging beschuldigen van een op sex beluste homo zijn.... Alsof ie wil dat iemand zegt: volgens mij ben jij de homo (pauw ofzo) *witteman gniffelt*... Borst *half smilend voor zich uitkijkend*: "ja nou ja... misschien een beetje"... Maar blijkbaar viel niemand die toch op z'n minst licht homo erotische dingen die ie vertelde op... We zullen zien of ie toegeeft in een ander programma... want het lijkt me alsof ie graag uit de kast wil komen.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:37 schreef Isegrim het volgende:
Waarom zou een man die waardering kan hebben voor mannelijke schoonheid meteen gay zijn?Voor vrouwen is het volkomen geaccepteerd als zij een andere vrouw mooi vinden. Echt een onzinnige gedachte. Maar goed, al zou hij biseksueel zijn, what's the f-ing problem?
Wat is het dan?quote:
Randdebiel.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:58 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Tsja, het ging sowieso wel een beetje ver met die verheerlijking van die nikker's lichaam, maar dat hij toen later v/d Vorst ook nog ging beschuldigen van een op sex beluste homo zijn.... Alsof ie wil dat iemand zegt: volgens mij ben jij de homo (pauw ofzo) *witteman gniffelt*... Borst *half smilend voor zich uitkijkend*: "ja nou ja... misschien een beetje"... Maar blijkbaar viel niemand die toch op z'n minst licht homo erotische dingen die ie vertelde op... We zullen zien of ie toegeeft in een ander programma... want het lijkt me alsof ie graag uit de kast wil komen.
lol kerel je praat echt onzin. Ik -man- kan ook prima beoordelen of een andere man knap is en een mooi lichaam heeft. Maar als ik dat dus uitspreek ben ik homo, ahaquote:Op donderdag 30 april 2009 16:58 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Tsja, het ging sowieso wel een beetje ver met die verheerlijking van die nikker's lichaam, maar dat hij toen later v/d Vorst ook nog ging beschuldigen van een op sex beluste homo zijn.... Alsof ie wil dat iemand zegt: volgens mij ben jij de homo (pauw ofzo) *witteman gniffelt*... Borst *half smilend voor zich uitkijkend*: "ja nou ja... misschien een beetje"... Maar blijkbaar viel niemand die toch op z'n minst licht homo erotische dingen die ie vertelde op... We zullen zien of ie toegeeft in een ander programma... want het lijkt me alsof ie graag uit de kast wil komen.
Hij mag dat soort dingen best zeggen, maar om dan gelijk de enige nicht aan tafel nogmaals (nadat Pauw dat deed met een hele rare opmerking over kinderen) te adresseren aangaande zijn -mijns inziens- eigen lusten... vind ik nogal homo. Alsof 'ie iets op gang wil brengen, dat Peter ook iets verheerlijkends zegt als reactie ...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:53 schreef VonHinten het volgende:
[..]
lol kerel je praat echt onzin. Ik -man- kan ook prima beoordelen of een andere man knap is en een mooi lichaam heeft. Maar als ik dat dus uitspreek ben ik homo, aha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |