Hij ramde iets teveel door vond ik het werd irritant.quote:Op maandag 27 april 2009 16:44 schreef tong80 het volgende:
Hij was weer leuk gisteren.
De enige die kritische vragen durfde te stellen aan van Basten.
Nou op zich vind ik het reeel wat hij deed, alleen die provocerende grijns had hij weg moeten laten, nu leek het meer van, kijk eens wat ik allemaal durf.quote:Op maandag 27 april 2009 21:15 schreef Isegrim het volgende:
Hij is vaak drammerig op het irritante af, maar dat is juist ook wel weer leuk.
Zijn er nog een paar miljoen van in Nederlandquote:Op maandag 27 april 2009 21:23 schreef Isegrim het volgende:
Wisten jullie trouwens dat hij een tikkeltje labiel is en al lange tijd anti-depressiva gebruikt? Vond ik wel verrassend.
quote:Op maandag 27 april 2009 21:23 schreef Isegrim het volgende:
Wisten jullie trouwens dat hij een tikkeltje labiel is en al lange tijd anti-depressiva gebruikt? Vond ik wel verrassend.
Bron?quote:Op maandag 27 april 2009 21:23 schreef Isegrim het volgende:
Kan van Gaal nog een voorbeeld aan nemenquote:Op woensdag 29 april 2009 00:16 schreef DrDentz het volgende:
Zonder die pilletjes zou hij ook niet op tv durven zei hij eens.
Ja, een lage dosering, niets vreemd, heb ik overigens ook.quote:Op maandag 27 april 2009 21:23 schreef Isegrim het volgende:
Inderdaad, maar dan adviseer ik een hogere dosis.quote:Op woensdag 29 april 2009 07:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kan van Gaal nog een voorbeeld aan nemen
Een overdosis liefst.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:00 schreef maril het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dan adviseer ik een hogere dosis.
Het is meer dat hij zonder die pilletjes te rustig en te verlegen is om op tv te durven, ze peppen hem op. Van Gaal zou soms een kalmeringspilletje kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 29 april 2009 07:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kan van Gaal nog een voorbeeld aan nemen
herhaling dan maar kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |