quote:Op zondag 25 september 2005 22:14 schreef trepper het volgende:
WTF???? Survivor muziek???
Ja maar, volgende week een mysterieus, nieuw niveauquote:Op zondag 25 september 2005 22:28 schreef golfer het volgende:
Maar verder gebeurt er nog steeds helemaal niks.
Ik ga volgende week niet meer kijken en lees uiteindelijk wel een keer hier waarom het spel nou ging en wat dat grote mysterie nou wel is.
schoftuhquote:Op zondag 25 september 2005 22:14 schreef trepper het volgende:
WTF???? Survivor muziek???
whoehehahahahahaquote:Op zondag 25 september 2005 22:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja maar, volgende week een mysterieus, nieuw niveau
Nee, nee. Nog 1 keer promoveren en degraderen.quote:Op zondag 25 september 2005 22:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja maar, volgende week een mysterieus, nieuw niveau
Tsja waarom niet wat meer afwisseling in de duels. Of individuele duels. Nu is het zo een kliekjesvorming. Het is toch niet half zo boeiend als ER.quote:Op zondag 25 september 2005 22:32 schreef trepper het volgende:
Dat levenswiel is ook waardeloos. Het gaat altijd precies hetzelfde
Ja, leuke vent en de gaydar sloeg heel erg uit bij hem.quote:Op zondag 25 september 2005 22:47 schreef caradoc het volgende:
Jammer dat steve eruit ligt ... ik vond hem wel leuk.
quote:Op zondag 25 september 2005 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, leuke vent en de gaydar sloeg heel erg uit bij hem.
eensch, dat had ik van roosjequote:Op maandag 26 september 2005 01:04 schreef OldSchoolFool het volgende:
Om de één of andere reden vond ik de aflevering van vandaag alwéér saai. Zit ook geen enkele spanning in. Die presentatoren staan dr ook bij als een stelletje lijken vanaf de auto-que.
quote:Wees es eerlijk... Kan t iemand ook maar een reet schelen eigenlijk wat dat hele geheim is van die bootdwergjes?
Ik vrees daar ook voor.quote:Op maandag 26 september 2005 10:34 schreef ikkebenerook het volgende:
Tenminste, zo is mijn gedachte.........
Ze moesten de naam vooraf opschrijven in het zand. En Joshua werd waarschijnlijk door niemand gezien als grote kanshebber, vandaar dat ze zoveel stemmen kreeg.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:21 schreef trepper het volgende:
omg. Hoe stom kun je gewoon zijn??? Je staat gelijk met iemand en je mag zelf een stem uitbrengen? Stemt ze op haar concurrent.![]()
Het is gewoon Sara hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Grrr...Deel 3 stond niet op de videoband! Ik heb gezien dat Joshua en Machteld doorgingen. Pascal is dus echt weg begrijp ik. En Sharah ook?
Hoe is het levenswiel gelopen, en met wie was de proef? Wat was de proef? Op wie viel de eerste ronde van het levenswiel?
Daarom kijk ik het ook nog en omdat ik het nu toch al eenmaal aan het volgen ben.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:02 schreef Bonobo11 het volgende:
Het is wel saai zeg in vergelijking met ER, maar ik kijk het wel. Er is zondags op dat uur weinig beters
Volgens mij is dat echt de redding van TI, anders keek er helemaal niemand meer.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:02 schreef Bonobo11 het volgende:
Er is zondags op dat uur weinig beters
Ze is grafdelver dusquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:24 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
pascal roeleeert toch wel strakke actie
en dat jaloerse blonde wijf dat uitviel tegenover machteld mag wat mij betreft echt doodvallen..
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ze is grafdelver dus
Wie een kuil graaft voor een ander....
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:50 schreef Perzikje het volgende:
De presentator van Terra Incognita bekijkt Fok! ook en leest waarschijnlijk dus dit topic![]()
Quote:
www.fok.nl
"Als televisiemaker krijg je niet zo snel reacties, dus moet je feedback ergens anders vandaan halen. Kijkers schrijven op deze site al tijdens de reclameblokken hoe ze over het programma denken. Een hele mooie maatstaf van wat het publiek vindt van Terra Incognita"
Bron: Volkskrant magazine
Hij zou aan haar kant gaan hangen, maar hij ging naar de "gamers"kant.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:00 schreef trepper het volgende:
Ik heb het ff niet gevolgd. Waarom was Paulo een vuile verrader?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |