quote:Op zondag 25 september 2005 22:14 schreef trepper het volgende:
WTF???? Survivor muziek???
Ja maar, volgende week een mysterieus, nieuw niveauquote:Op zondag 25 september 2005 22:28 schreef golfer het volgende:
Maar verder gebeurt er nog steeds helemaal niks.
Ik ga volgende week niet meer kijken en lees uiteindelijk wel een keer hier waarom het spel nou ging en wat dat grote mysterie nou wel is.
schoftuhquote:Op zondag 25 september 2005 22:14 schreef trepper het volgende:
WTF???? Survivor muziek???
whoehehahahahahaquote:Op zondag 25 september 2005 22:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja maar, volgende week een mysterieus, nieuw niveau
Nee, nee. Nog 1 keer promoveren en degraderen.quote:Op zondag 25 september 2005 22:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja maar, volgende week een mysterieus, nieuw niveau
Tsja waarom niet wat meer afwisseling in de duels. Of individuele duels. Nu is het zo een kliekjesvorming. Het is toch niet half zo boeiend als ER.quote:Op zondag 25 september 2005 22:32 schreef trepper het volgende:
Dat levenswiel is ook waardeloos. Het gaat altijd precies hetzelfde
Ja, leuke vent en de gaydar sloeg heel erg uit bij hem.quote:Op zondag 25 september 2005 22:47 schreef caradoc het volgende:
Jammer dat steve eruit ligt ... ik vond hem wel leuk.
quote:Op zondag 25 september 2005 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, leuke vent en de gaydar sloeg heel erg uit bij hem.
eensch, dat had ik van roosjequote:Op maandag 26 september 2005 01:04 schreef OldSchoolFool het volgende:
Om de één of andere reden vond ik de aflevering van vandaag alwéér saai. Zit ook geen enkele spanning in. Die presentatoren staan dr ook bij als een stelletje lijken vanaf de auto-que.
quote:Wees es eerlijk... Kan t iemand ook maar een reet schelen eigenlijk wat dat hele geheim is van die bootdwergjes?
Ik vrees daar ook voor.quote:Op maandag 26 september 2005 10:34 schreef ikkebenerook het volgende:
Tenminste, zo is mijn gedachte.........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |