abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31126467
hoezo noemen ze het trouwens een afvalrace?
er valt niemand af, en een race zou toch moeten betekenen dat er iets van vooruitgang / versnelling waar te nemen moeten zijn?
pi_31126538
Laten ze John van ER hier maar even droppen, dan is er meteen genoeg leven in de brouwerij.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_31126668
Nog twee pogingen om te promoveren naar niveau 2.

Wat een desillusie voor de mensen die dan weg moeten. Hoe leg je dat thuis uit?
pi_31126745
Ik heb de twee voorgaande afleveringen niet gezien, eentje staat nog op band.
Nu ga ik maar weer eens kijken.

Bob
pi_31127176
Pascal, verdomde narcistisch gekrenkte klootzak
pi_31127396
Anders vaar je even verkeerd
pi_31127596
Pascal gaat eruit stappen..niet eens verrassend.
sig verwijderd door FA
pi_31127654
Leuke streek van hem ja

Hij heeft toch niets meer te verliezen.
pi_31127876
Sarah wat een labiel wrak en dan steun krijgen van die LOI "psycholoog" Josephine
pi_31127932
omg. Hoe stom kun je gewoon zijn??? Je staat gelijk met iemand en je mag zelf een stem uitbrengen? Stemt ze op haar concurrent.
pi_31128006
Die josephine heeft een slecht aura
Dat is eens wat anders...
pi_31128037
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 22:21 schreef trepper het volgende:
omg. Hoe stom kun je gewoon zijn??? Je staat gelijk met iemand en je mag zelf een stem uitbrengen? Stemt ze op haar concurrent.
Ze moesten de naam vooraf opschrijven in het zand. En Joshua werd waarschijnlijk door niemand gezien als grote kanshebber, vandaar dat ze zoveel stemmen kreeg.
pi_31128146
Ben wel blij dat dat mens niet doorgaat.
Helpt waar hij kan!
pi_31128183
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 22:24 schreef cora4034 het volgende:
Die josephine heeft een slecht aura
Logisch ze verkoopt gebakken lucht.

Mental coach
pi_31128626
Josephine. . Ik hoop zo dat zij eruitvliegt.

En Elsje is tof. .
pi_31129240
Josephine echt wat een irritant mens is dat. Denken dat het ze eiland bezit
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_31129310
Joshua, ofzo.
  Moderator maandag 3 oktober 2005 @ 09:25:51 #258
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_31137549
Net5 moet toch erg ontevreden zijn over dit programma...gisteren slechts 380.000 kijkers.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 3 oktober 2005 @ 09:42:05 #259
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_31137798
Het was gisteren ook wel weer heel erg slaapverwekkend. Het programma wordt gebracht als een keiharde afvalrace, maar intussen is het hangen op twee plaatsen. Dan verlaat zonder enig zichtbare aanleiding Sarah het eiland, en het lijkt zowel de programmamakers als de deelnemers niets te interesseren. Waarom moet het ons als kijker dan interesseren? Ik houdt stug vol, maar ik denk dat het aantal kijkers alleen maar verder zal afnemen.
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
pi_31142036
Dat haar van ROOS maakt het er ook allemaal niet beter op
pi_31144965
Ik denk dat net5 het idee niet goed heeft uitgewerkt. Wellicht omdat ze eigenlijk ER wilde gaan maken maar dat is natuurlijk naar Talpa gegaan.

Dan zou TI een noodoplossing zijn geweest wat ook wel te zien is aan de uitwerking. Ik kan me namelijk ook niet voorstellen dat je als deelnemer nou echt geboeid bent door het spel zeker op het laagste niveau.
pi_31145462
Net 5 heeft natuurlijk ingezet op de ergernis op het laagste niveau, maar de kijker wil ook wel eens dat er iets gebeurt in het spel, meer onverwachte dingen. Maar dat wordt er helaas niet geboden.

Ik blijf het wel kijken, leuk en terecht dat Josha weer terug mag naar Komuk. Die Pascal was weer lekker bezig zeg...
That's all folks!
pi_31146765
Joshua ziet er geweldig uit, ook zonder die hoofdoek op der hoofd. Donker haar
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
  maandag 3 oktober 2005 @ 15:46:06 #264
3542 Gia
User under construction
pi_31146920
Geweldige actie van Pascal. Wat waren die anderen pissig!!! Zelfde soort pissigheid als van John en Carl in ER. Jaloezie heet zoiets!

Echt smullen, dit.
pi_31148785
Mm, heb nu maar de helft gezien vanwege Joan of Arcadia. Vind niet dat ik echt superveel gemist heb opzich Wel een rotstreek van Pascal om eruit te gaan, maarja. Ik gun het Joshua en Machteld wel om door te gaan naar het volgende niveau
  maandag 3 oktober 2005 @ 21:51:36 #266
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_31157675
Grrr...Deel 3 stond niet op de videoband! Ik heb gezien dat Joshua en Machteld doorgingen. Pascal is dus echt weg begrijp ik. En Sharah ook?
Hoe is het levenswiel gelopen, en met wie was de proef? Wat was de proef? Op wie viel de eerste ronde van het levenswiel?
Spoilers!
pi_31157835
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 21:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Grrr...Deel 3 stond niet op de videoband! Ik heb gezien dat Joshua en Machteld doorgingen. Pascal is dus echt weg begrijp ik. En Sharah ook?
Hoe is het levenswiel gelopen, en met wie was de proef? Wat was de proef? Op wie viel de eerste ronde van het levenswiel?
Het is gewoon Sara hoor En ja, Pascal en Sara zijn eruit. Op de rest kan ik geen antwoord geven, dat heb ik niet meer gezien.
pi_31157989
Sarah is vrijwillig opgestapt. Labiele persoonlijkheid

Gianni werd als eerste gekozen door het levenswiel. Hij koos Josephine en zij koos Agnes. Waardoor Bob en Maarten zouden moeten duelleren. Maar omdat Sarah eruit is hoefden ze niet te duelleren maar Art gaf ze de wijze woorden mee: "Laat dit een waarschuwing zijn voor de toekomst" oid.

Volgende week wordt het laagste niveau opgedoekt en moeten ze volgens mij weer aan de boot hangen net zoals in de eerste uitzending. Dus wellicht gaan er nog meer mensen door naar het tweede niveau.
  maandag 3 oktober 2005 @ 23:02:05 #269
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_31160196
Het is wel saai zeg in vergelijking met ER, maar ik kijk het wel. Er is zondags op dat uur weinig beters
Feyenoord!!! * Barça
pi_31160279
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 23:02 schreef Bonobo11 het volgende:
Het is wel saai zeg in vergelijking met ER, maar ik kijk het wel. Er is zondags op dat uur weinig beters
Daarom kijk ik het ook nog en omdat ik het nu toch al eenmaal aan het volgen ben.

Maar qua afleveringen was het al saai en waardeloos, het verhaal begint ook steeds minder boeiend te worden. Emoties zien we al helemaal niet of totaal niet duidelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')