abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30508986
quote:
Op maandag 12 september 2005 11:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Palestijnse jongeren slopen synagoges in Gaza

De Kristallnacht is weer terug van weggeweest.
Wat bazel je nou weer?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  maandag 12 september 2005 @ 11:16:44 #52
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_30508999
Ik wou even dramatisch doen.
pi_30509138
quote:
Op maandag 12 september 2005 11:05 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nu ben ik geen expert, maar in het civiele recht mag je met elkaar afspraken maken die dan bekrachtigd worden door een rechter, geloof ik. Nu, dat gebeurde. Ik vind het alleen onnodig dat ze er iets religieus van moesten maken, dat creëert een soort uitzonderingssituatie.
Ah, op die manier. Ik ben evenmin expert, maar volgens mij heb je gelijk met die onderlinge afspraken laten bekrachtigen door rechter. Zoals bij scheiding niet ongebruikelijk is.

Daar heb ik ook helemaal niks op tegen, maar ik hecht waarde aan de officieele status die aan bemiddelingsinstanties van overheidswege verleend wordt. Dat was dan ook mijn bezwaar tegen de situatie in Canada.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_30509655
Die officiële status is zo hol als de sint pietersberg...
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_30509700
pi_30509779
RQ bij nova.

Clairy: "we gaan nu naar een rustigere reporter".
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_30509815
quote:
Op maandag 12 september 2005 11:51 schreef sizzler het volgende:
RQ bij nova.

Clairy: "we gaan nu naar een rustigere reporter".
Ja, ik zag het . Prachtig.
pi_30510208
quote:
Interessant!
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_30510214
quote:
Op maandag 12 september 2005 11:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Palestijnse jongeren slopen synagoges in Gaza

De Kristallnacht is weer terug van weggeweest.
Nonsens uiteraard.
pi_30510287
quote:
Op maandag 12 september 2005 12:09 schreef du_ke het volgende:

[..]

Interessant!
Waarom duikt Brinkhorst toch altijd op als er weer een of ander fiasco dreigt te komen? Je zou daarnaast bijna zeggen dat ie weer minister van Lanbouw en visserij was ofzo met z'n windmolens en aardgasbaten
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_30510380
Windmolens dat is echt de grootste horizonvervuiling ooit.

Wie dat bedacht heeft
Wijs besluit van de VVD en CDA
pi_30510453
quote:
Op maandag 12 september 2005 12:13 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Waarom duikt Brinkhorst toch altijd op als er weer een of ander fiasco dreigt te komen? Je zou daarnaast bijna zeggen dat ie weer minister van Lanbouw en visserij was ofzo met z'n windmolens en aardgasbaten
Ik denk dat windmolens er niet zo gek negatief uit zullen komen (al zullen bepalde aspecten door onze rechtse vrindjes wel weer gigantisch opgeblazen worden.
Wat ik vooral nuttig vind is dat er nu een goed onderbouwd document komt. En dat is allicht beter dan een boekje van Halkema waar alle windhuilies naar verwijzen.
Opzich een wel een boeiend fenomeen, een in eigen beheer uitgegeven broddelwerkje van een uitgerangeerde wetenschapper is de telkens terugkerende bron van de verhalen.

[ Bericht 0% gewijzigd door du_ke op 12-09-2005 12:38:56 ]
pi_30510490
quote:
Op maandag 12 september 2005 12:16 schreef MrX1982 het volgende:

Wie dat bedacht heeft
Och vind ze niet lelijker dan de hoogspanningsmasten die je overal ziet. En als park of in lijn langs een snelweg vind ik ze eigenlijk best mooi.
pi_30510641
quote:
Op maandag 12 september 2005 12:21 schreef du_ke het volgende:
Och vind ze niet lelijker dan de hoogspanningsmasten die je overal ziet. En als park of in lijn langs een snelweg vind ik ze eigenlijk best mooi.
Hoogspanningsmasten zijn ook afschuwelijk maar windmolens staan vaak in open ruimtes waardoor ze erg opvallen. Bovendien vraag ik me af in hoeverre windmolens milieuvriendelijk zijn. Vogels die er tegenaan vliegen, dat kan je niet bepaald milieuvriendelijk noemen.
pi_30510788
quote:
Op maandag 12 september 2005 12:19 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik denk dat windmolens er niet zo gek negatief uit zullen komen (al zullen bepalde aspecten door onze rechtse vrindjes wel weer gigantisch opgeblazen worden.
Wat ik vooral nuttig vind is dat er nu een goed onderbouwd document komt. En dat is allicht beter dan een boekje van Balkema waar alle windhuilies naar verwijzen.
Opzich een wel een boeiend fenomeen, een in eigen beheer uitgegeven broddelwerkje van een uitgerangeerde wetenschapper is de telkens terugkerende bron van de verhalen.
Het punt is dat het niet zo'n milieuvriendelijk concept is als dat je zou aannemen. Mileuvervuiling als geluidsoverlast, horizonvervuiling, sterfte van zeevogels, boringen in zee waarbij radioactiviteit vrijkomt, zijn natuurlijk best serieus te nemen. Je kunt je alleen afvragen of het zin heeft om een project eerst aan te moedigen om het vervolgens weer halverwege de rit af te sluiten.
pi_30510790
quote:
Op maandag 12 september 2005 12:27 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Hoogspanningsmasten zijn ook afschuwelijk maar windmolens staan vaak in open ruimtes waardoor ze erg opvallen. Bovendien vraag ik me af in hoeverre windmolens milieuvriendelijk zijn. Vogels die er tegenaan vliegen, dat kan je niet bepaald milieuvriendelijk noemen.
Die vogels lijken in aantal wel veel maar als percentage stelt het geen fuck voor. Bovendien vliegen ze ook tegen hoogspanningsmasten gebouwen en auto's aan.

In open ruimtes is het niet mooi maar daarom staan ze ook vaak geclustert in parken of langs andere bebouwing.
pi_30510826
quote:
Op maandag 12 september 2005 12:21 schreef du_ke het volgende:

[..]

Hoogspanningsmasten vind ik mooi, van windmolens krijg ik dwangneuroses. Zeker zo'n rij, kijken of ze wel gelijk lopen. En nee, dat doen ze nooit.

Als ze op mijn horizon zo'n rij zetten moet ik verhuizen om niet het gesticht in te draaien.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_30510837
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_30510855
quote:
Op maandag 12 september 2005 12:34 schreef du_ke het volgende:
Die vogels lijken in aantal wel veel maar als percentage stelt het geen fuck voor. Bovendien vliegen ze ook tegen hoogspanningsmasten gebouwen en auto's aan.
Maar de kans lijkt me relatief gezien groter dat ze tegen een windmolen aanvliegen omdat die dingen nou eenmaal hoog in de lucht staan.
quote:
In open ruimtes is het niet mooi maar daarom staan ze ook vaak geclustert in parken of langs andere bebouwing.
Hmm maar voor optimaal gebruik heb je toch veel wind nodig. In Flevoland staat een heel park langs het water. Ziet er niet uit, nu is Flevoland sws al lelijk
pi_30510870
quote:
Op maandag 12 september 2005 12:19 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wat ik vooral nuttig vind is dat er nu een goed onderbouwd document komt. En dat is allicht beter dan een boekje van Balkema waar alle windhuilies naar verwijzen.
Was het niet zo dat windmolens net zoveel energie kosten als wat ze gemiddeld opbrengen gedurende de levensduur?
pi_30510873
quote:
Op maandag 12 september 2005 12:34 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Het punt is dat het niet zo'n milieuvriendelijk concept is als dat je zou aannemen. Mileuvervuiling als geluidsoverlast, horizonvervuiling, sterfte van zeevogels, boringen in zee waarbij radioactiviteit vrijkomt, zijn natuurlijk best serieus te nemen. Je kunt je alleen afvragen of het zin heeft om een project eerst aan te moedigen om het vervolgens weer halverwege de rit af te sluiten.
Het is voor een groot deel ook een stok zoeken om mee te slaan... Maar ik juich het betreffende onderzoek dan ook toe om eindelijk duidelijkheid te scheppen!
pi_30510922
quote:
Op maandag 12 september 2005 12:37 schreef Chewie het volgende:

[..]

Was het niet zo dat windmolens net zoveel energie kosten als wat ze gemiddeld opbrengen gedurende de levensduur?
Ik betwijfel dat maar hoop dat het onderzoek duidelijkheid brengt .
pi_30510930
quote:
Op maandag 12 september 2005 12:37 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het is voor een groot deel ook een stok zoeken om mee te slaan... Maar ik juich het betreffende onderzoek dan ook toe om eindelijk duidelijkheid te scheppen!
mwoa, eerst zien in welk belang dat onderzoek wordt uitgevoerd
pi_30511017
quote:
Op maandag 12 september 2005 12:39 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik betwijfel dat maar hoop dat het onderzoek duidelijkheid brengt .
Ach als die dingen echt rendabel zijn mogen ze van mij zoveel bouwen als ze willen maar de "proef" in Denemarken heeft mij niet positiever gestemd over windenergie en ik zie er dus ook weinig toekomst in.
pi_30511056
quote:
Op maandag 12 september 2005 12:16 schreef MrX1982 het volgende:

Wie dat bedacht heeft
er komen er steeds meer : http://www.delta.tudelft.nl/archief/j34/2014
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')