Rocky!!! iieeuuwwwwquote:Op zondag 11 september 2005 19:16 schreef TehRockstar het volgende:
Gay.
VERTEL DAHAAAAN!!quote:Op zondag 11 september 2005 19:17 schreef keizerpinguin het volgende:
ik weet het ik weet het [afbeelding]
Nou schat, ik ben blij voor jequote:Op zondag 11 september 2005 19:17 schreef keizerpinguin het volgende:
ik weet het ik weet het [afbeelding]
Camoth gilt: "ik ben zwanger" en steekt een sigaret opquote:Op zondag 11 september 2005 19:19 schreef Ang3l het volgende:
Wie is dan de zwangere kettingroker?
XMN8Rquote:Op zondag 11 september 2005 19:19 schreef Ang3l het volgende:
Wie is dan de zwangere kettingroker?
van wie van wie? wonderer?quote:Op zondag 11 september 2005 19:20 schreef creno het volgende:
[..]
Camoth gilt: "ik ben zwanger" en steekt een sigaret op
Die is niet zwanger. Hij heeft gewoon te veel kaassouffleetjes gegeten.quote:
*handje van Timmah pak* stil maar jungske.quote:
Hij rookt wel als een ketter..quote:Op zondag 11 september 2005 19:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die is niet zwanger. Hij heeft gewoon te veel kaassouffleetjes gegeten.
Photoshop hier Dakota Fanning <---quote:Op zondag 11 september 2005 19:23 schreef TehRockstar het volgende:
<----
[H] primeurquote:
* Meespring *quote:Op zondag 11 september 2005 19:24 schreef Ang3l het volgende:
*springt achter de bank*
Ik hoor het wel wie het is!!!
Wie de vader is wordt later bekend gemaaktquote:
Dat doen er wel meer.quote:
Is het 1 van de nieuwe bewoners?quote:Op zondag 11 september 2005 19:25 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Wie de vader is wordt later bekend gemaakt.
Het zal toch niet Twaaluf zijn?!quote:Op zondag 11 september 2005 19:27 schreef Timmah het volgende:
Als 't Twaalfje is dan ga ik het huis uit trouwens..
Boemserd.quote:Op zondag 11 september 2005 19:23 schreef Timmah het volgende:
[..]
Photoshop hier Dakota Fanning <---
Tsja... Het zou kunnen, en het zou het huis goed op stelten kunnen zetten. Is er al wat te zien nou?!quote:Op zondag 11 september 2005 19:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het zal toch niet Twaaluf zijn?!.
Alleen voor Wiskundemeneer.quote:
waarom heeft zij een camera voor zich alleen?quote:Op zondag 11 september 2005 19:31 schreef creno het volgende:
alle camera's staan op de angstige gezichten van de bewoners gericht en één op bridget
Zij is mooiquote:Op zondag 11 september 2005 19:33 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
waarom heeft zij een camera voor zich alleen?![]()
Zij is wel een echte divaquote:Op zondag 11 september 2005 19:33 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
waarom heeft zij een camera voor zich alleen?![]()
aahhh sneu...quote:Op zondag 11 september 2005 19:33 schreef creno het volgende:
het is.... het is..... NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !
ryan_r staat er niet bij
O... M.... G....quote:Op zondag 11 september 2005 19:34 schreef XMN8R het volgende:
NathaN en DePresident stappen de tuin in.
Iedereen verstijfd! Iedereen kan één van beide wel op één of andere manier een ex noemen!
Bridget meld dat ze over een half uur terug is om één van beide nieuwelingen weer op te halen.
Gezelligquote:Op zondag 11 september 2005 19:34 schreef XMN8R het volgende:
Iedereen verstijfd! Iedereen kan één van beide wel op één of andere manier een ex noemen!
Bridget meld dat ze over een half uur terug is om één van beide nieuwelingen weer op te halen.
Zeg! Spreek voor jezelf!quote:Op zondag 11 september 2005 19:34 schreef XMN8R het volgende:
Dus echt wel niet he?quote:Op zondag 11 september 2005 19:34 schreef XMN8R het volgende:
oh.....???? ik ook niet kan ze geen ex noemen op wat voor manier dan ook?quote:Op zondag 11 september 2005 19:34 schreef XMN8R het volgende:
+10 Herhaling.quote:Op zondag 11 september 2005 19:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
Wizarddragon kijkt verlekkert naar Nathan, tuit zijn lippen en begint aan zijn ïk ben onschuldig routine"
Nieuw vlees, nieuwe kansen!
Sounds more like mequote:Op zondag 11 september 2005 19:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
Rocky gaat in een donker hoekje met zichzelf spelen, niemand geeft hem aandacht
quote:Op zondag 11 september 2005 19:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
Rocky gaat in een donker hoekje met zichzelf spelen, niemand geeft hem aandacht
Wiz pakt de hand van NathaN en beide roepen nu: Broek uit! broek uit! broek uit!quote:Op zondag 11 september 2005 19:42 schreef Ang3l het volgende:
Angel zet muziekje van Des op (TNT - Better than better) en springt op tafel.
Angel stapt boos van tafel af. "Mannen!"quote:Op zondag 11 september 2005 19:43 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Wiz pakt de hand van NathaN en beide roepen nu: Broek uit! broek uit! broek uit!
NathaN laat de hand van Wiz los, en loopt gelijk achter Angel aan om hem te troosten. Meent hij het werkelijk, of wil hij op deze manier stemmen verdienen?quote:Op zondag 11 september 2005 19:44 schreef Ang3l het volgende:
Angel stapt boos van tafel af. "Mannen!"
...met KPquote:Op zondag 11 september 2005 19:48 schreef keizerpinguin het volgende:
creno zichtbaar teleurgesteld dat Ryan_r niet terug in het huis is gekomen trekt zich terug op de wc
Angel slaat de deur van de slaapkamer dicht "Het is hier geen Londen!!!"quote:Op zondag 11 september 2005 19:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
NathaN laat de hand van Wiz los, en loopt gelijk achter Angel aan om hem te troosten. Meent hij het werkelijk, of wil hij op deze manier stemmen verdienen?
Creno weet nog niet wat de andere bewoners wel weten.. namelijk dat er op de wc ook camera's hangen.quote:Op zondag 11 september 2005 19:48 schreef keizerpinguin het volgende:
creno zichtbaar teleurgesteld dat Ryan_r niet terug in het huis is gekomen trekt zich terug op de wc
eeewwwquote:
Inderdaad een gewaagde daad.quote:Op zondag 11 september 2005 19:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik ga me weer vervelen op de bank ofzo..
Ik wil iets op t moment, maar weet ff niet wat
Suggesties kunnen via sms:
0642927786
*wat doe ik nu?*
Heel veel sterkte.quote:Op zondag 11 september 2005 19:53 schreef Stroekie het volgende:
Ja hallo nu denken jullie wie is dat nu weer.
maar ik ben dus de winnaar van het SMS / Belspel en als hoofdprijs mocht ik dus een week lang in het BB afzonderingshuisje gaan zitten met de persoon die na een half uur weer het huis moest verlaten
modus operandi?quote:Op zondag 11 september 2005 19:54 schreef Markie-Mark het volgende:
Waarom ben ik degene die iemand aanrand onder de douche
Cazman merkt op dat er waarschijnlijk nog wel iets ligt in de onderste la van de koelkast, en Angel bukt...quote:Op zondag 11 september 2005 19:55 schreef Ang3l het volgende:
Angel spiekt of de kust weer veilig is en komt de kamer uit, loopt naar de koelkast en zoekt wat te snacken. "Hebben we hier nou NIKS lekkers?!" Wiz staat op en zwaait.
en wat heeft KP ermee te maken?quote:Op zondag 11 september 2005 19:56 schreef petre86 het volgende:
en daar strompelt hij heen..
een groep verbijsterde bewoners kijkt elkaar aan.. wat heeft Creno in hemelsnaam gedaan?
Zelfbesnijding?!quote:Op zondag 11 september 2005 19:56 schreef petre86 het volgende:
er klinkt een luide "SHIT!!!" vanuit de badkamer, en niet lang daarna vliegt de deur open.. Creno strompelt naar buiten met een bebloedde doek voor zijn inmiddels geslonken geslagtsdeel.
*Creno dagboek kamer!* *Creno dagboek kamer!!*
een groep verbijsterde bewoners kijkt elkaar aan.. wat heeft Creno in hemelsnaam gedaan?
quote:Op zondag 11 september 2005 19:56 schreef petre86 het volgende:
er klinkt een luide "SHIT!!!" vanuit de badkamer, en niet lang daarna vliegt de deur open.. Creno strompelt naar buiten met een bebloedde doek voor zijn inmiddels geslonken geslagtsdeel.
*Creno dagboek kamer!* *Creno dagboek kamer!!*
"stem van Yvonne over speaker"quote:Op zondag 11 september 2005 19:55 schreef Ang3l het volgende:
Angel spiekt of de kust weer veilig is en komt de kamer uit, loopt naar de koelkast en zoekt wat te snacken. "Hebben we hier nou NIKS lekkers?!" Wiz staat op en zwaait.
quote:Op zondag 11 september 2005 19:58 schreef Ang3l het volgende:
(ff tussendoor: Wat is het toch een fukcing lekkere nicht in Latter Days)
Angel beseft dat dit gevaarlijk is, pakt de ben & jerries en rent naar de bankquote:Op zondag 11 september 2005 19:57 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Cazman merkt op dat er waarschijnlijk nog wel iets ligt in de onderste la van de koelkast, en Angel bukt...
( dat is de enige die ik nog niet gezien heb van mijn voorraadquote:Op zondag 11 september 2005 19:58 schreef Ang3l het volgende:
dat is muziek... maar daar kom jij ook nog wel achter na je chipz periode....quote:Op zondag 11 september 2005 20:00 schreef TehRockstar het volgende:
Wat hebben homos met Jamie Cullum?
oh jaquote:Op zondag 11 september 2005 19:58 schreef Ang3l het volgende:
doe die es heel snel gaan kijken dan, want het is echt een gave/goede vertederende filmquote:Op zondag 11 september 2005 20:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
( dat is de enige die ik nog niet gezien heb van mijn voorraad)
Jamie Cullum is een overgewaardeerde piepgnoom.quote:Op zondag 11 september 2005 20:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is muziek... maar daar kom jij ook nog wel achter na je chipz periode....
*verder ga aan elephant*
(en de kus in die film verwacht je dus echt niet)
Angel begint te pronken met het feit dat ze in zowel Barcelona, Londen en Amerika niet konden horen dat engels niet zijn moedertaal wasquote:Op zondag 11 september 2005 20:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
*kugari-Ken zeikt dat de andere bewoners geen correcte uitspraak hebben wat betreft het Engels.*
Petre86 gooit als response een emmer met yoghurt over kug zijn hoofd, die vervolgens verbouwereerd afdruipt naar de badkamer, waardoor het bloedspoor van Creno onder de yoghurt komt te zitten.quote:Op zondag 11 september 2005 20:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
*kugari-Ken zeikt dat de andere bewoners geen correcte uitspraak hebben wat betreft het Engels.*
Ik vond de kus een beetje overbodig, maar de rest van de film is okéquote:Op zondag 11 september 2005 20:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is muziek... maar daar kom jij ook nog wel achter na je chipz periode....
*verder ga aan elephant*
(en de kus in die film verwacht je dus echt niet)
quote:Op zondag 11 september 2005 20:11 schreef AnGabhar het volgende:
"Rockstar, icoon checken! Rockstar, icoon checken!"
AnGabhar wijst Rockstar er subtiel op dat iconen niet groter mogen zijn dan 100 kB![]()
't is het waard.quote:Op zondag 11 september 2005 20:11 schreef AnGabhar het volgende:
"Rockstar, icoon checken! Rockstar, icoon checken!"
AnGabhar wijst Rockstar er subtiel op dat iconen niet groter mogen zijn dan 100 kB![]()
Daar verschillen de meningen over.quote:
Dat speelt zich niet af in het huis.quote:Op zondag 11 september 2005 20:28 schreef Stroekie het volgende:
Ondertussen komt Yvonne van de Tonnehummies met een rood hoofd, maar zonder schoenen uit het kantoor van Monfert de Mol en roept nog....."jij ooik met je kutsigaren"
the behind the scene cam vangt dat op?quote:Op zondag 11 september 2005 20:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat speelt zich niet af in het huis.
Rimmie van de Tongenrape?quote:Op zondag 11 september 2005 20:30 schreef petre86 het volgende:
Bief wordt naar de dagboek kamer geroepen door hunnie van de yvonnereep..
hij krijgt daar te horen wat er met Creno gebeurd is en wordt gevraagd dit aan de anderen mee te delen..
in de huiskamer zwijgt hij echter als het graf.. de overige bewoners kijken hem vraagend aan..
een traan biggelt over Bief's wang..
KP pakt Bief zijn hand en trekt hem mee naar de slaapkamer..
*hunnie van de rongelreep ziet alles aan en schakelt de bedroomcams in..
quote:Op zondag 11 september 2005 20:34 schreef Vlarp het volgende:
Waar is waxxer toch al die tijd? Niamand heeft hem gezien het laatste half uur.
Na lang zoeken met de camera's komt Yvonne van de tonnedinges hem tegen onder het bed in de slaapkamer. Hij heeft een kladblokje en een potlood is ijverig aan het schrijven!
"Waxxer dagboekkamer! Waxxer dagboekkamer" galmt het door het huis. Yvonne is duidelijk ziedend.quote:Op zondag 11 september 2005 20:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Dat mag heul niet!! Stoute Waxje!
quote:Op zondag 11 september 2005 20:45 schreef XMN8R het volgende:
Het is Sunjammer en Keizerpinguin allemaal ontgaan. Sunjammer begrijpt ein-de-lijk de gevoelens die KP al lange tijd voor hem heeft, en verliefd zitten ze nu hand-in-hand in de tuin.. uit te rusten van een wilde dag samen.
quote:Op zondag 11 september 2005 20:49 schreef creno het volgende:
Tehrockstar begint aan creno te likken... " ik lik je wel schoon hoor, al dat bloed lik ik weg" zegt Rocky tegen Creno...
Creno begint hysterisch te gillen: NEEEEEEEEEEEEE...... ! niet doen... ik ben de bewoner met HIV !
Nee, dat zou ik nu ook niet meer doen.quote:
halllo en welkom bij BB-Gayquote:
quote:Op zondag 11 september 2005 20:52 schreef Vlarp het volgende:
Er valt ineens een angsvallige stilte.. iedereen staart nu naar Creno...
Hahaiquote:
I KNEW IT!!!quote:Op zondag 11 september 2005 20:49 schreef creno het volgende:
Tehrockstar begint aan creno te likken... " ik lik je wel schoon hoor, al dat bloed lik ik weg" zegt Rocky tegen Creno...
Creno begint hysterisch te gillen: NEEEEEEEEEEEEE...... ! niet doen... ik ben de bewoner met HIV !
Eej! Toennet was het nog pinguindinges!quote:Op zondag 11 september 2005 20:46 schreef petre86 het volgende:
*camera zoomt in op een wiebelende bult dekens in de slaapkamer.. een arm met een armbadje steekt uit.. het is Vlarp!!.. ook Bief verraad zich door zijn hoge gegiebel en de lege fles die het bed uit rolt..
.
ik werd nee gezet als een sletjequote:Op zondag 11 september 2005 20:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Eej! Toennet was het nog pinguindinges!.
( die bleek ineens met semisane in de tuin te zitten.. was dus toch iemand anders zijn arm die uitstakquote:Op zondag 11 september 2005 20:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En ik wel?!quote:Op zondag 11 september 2005 21:00 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik werd nee gezet als een sletjeen dat ben ik niet!
ik ben van sunjammer
![]()
Sunjammers sletje?quote:Op zondag 11 september 2005 21:00 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik werd nee gezet als een sletjeen dat ben ik niet!
ik ben van sunjammer
![]()
JAH!!quote:Op zondag 11 september 2005 20:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
tja moet je je piemel maar in je broek houdenquote:Op zondag 11 september 2005 21:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En ik wel?!.
Eerst Kug, toen jij en nu Vlarp?!.
iedereen herkent meteen de billen van DePresident die in het afzonderingshuisje de webcams zo heeft neergezet dat ze op de douche ericht staan !quote:Op zondag 11 september 2005 21:02 schreef XMN8R het volgende:
Wie staat hier te wachten op de douche?
[afbeelding]
Dat is Waxje die rustig wacht tot xman klaar is met douchen.quote:Op zondag 11 september 2005 21:02 schreef XMN8R het volgende:
Wie staat hier te wachten op de douche?
[afbeelding]
Ik heb geen idee wie Sunjammer is.quote:Op zondag 11 september 2005 21:04 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
jaloers
iedereens sletje!!![]()
Is dat echt?quote:Op zondag 11 september 2005 21:03 schreef TehRockstar het volgende:
*kuch*
Livefeed uit de dagboekkamer waar petre86 en andyvie zich verschansen:
[afbeelding]
Petre86 heeft zijn ouwe vertrouwde pruik weer terug.
Moet jij zeggen!quote:Op zondag 11 september 2005 21:03 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
tja moet je je piemel maar in je broek houden![]()
Ik héb billen.quote:Op zondag 11 september 2005 21:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is Waxje die rustig wacht tot xman klaar is met douchen..
Bah bah bah bah!!! Edit dat eens even!!quote:Op zondag 11 september 2005 21:03 schreef TehRockstar het volgende:
*kuch*
Livefeed uit de dagboekkamer waar petre86 en andyvie zich verschansen:
[afbeelding]
Petre86 heeft zijn ouwe vertrouwde pruik weer terug.
quote:Op zondag 11 september 2005 21:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie Sunjammer is.
Dus je bent ook mijn sletje?
wees maar gerust ! het was een stream vanuit het afzonderingshuisje ! (zie paar posts naar boven)quote:
Ik wilde net zeggen....quote:Op zondag 11 september 2005 21:08 schreef creno het volgende:
[..]
wees maar gerust ! het was een stream vanuit het afzonderingshuisje ! (zie paar posts naar boven)
GO SUNJAMMERquote:Op zondag 11 september 2005 21:13 schreef creno het volgende:
Sunjammer pakt Rocky beet en zegt: "als niemand je eruit stemt, dan zal ik mijn stem eens laten horen" en Sunjammer begint met een oorverdovend gekrijs tegen rocky te gillen.
Het arme kind loopt met het bloed uit zijn oren naar de dagboekkamer waar net Ajuu uit gelopen komt.
Ajuu zwaait met iets in de lucht. "Jongens ik heb mijn plaatjesboek gekregen van Vonnie van de Kronneteek, wie gaat er met me plaatjes kijken"
Nou... kijk.... bij die gedachte alleen zou het noodrantsoen op orale wijze mijn lichaam verlaten!quote:Op zondag 11 september 2005 21:14 schreef XMN8R het volgende:
Waxxer komt met rode ogen aan tafel zitten. Hij heeft zijn pen en papier aan Yvonne moeten geven en zit nu helemaal te trillen! Hij wil schrijven, maar dat is hem afgenomen. Hij laat blijken dat hij er aan zit te denken om het huis vrijwillig te verlaten. GE en Nucole luisteren geduldig. Dan laat waxxer zijn tranen de vrije loop en zegt dat hij Dennis zo mist. HIj wil zijn witte sokken weer ruiken, hij mist hem zo! GE en Nuvole slaan een arm om hem heen. Waxxer is niet te troosten.
GE zegt tegen Nuvole dat hij hoopt dat Waxxer misschien even mag MSN-en van Yvonne van de Hummiekreek, zodat zijn humeur weer even een oppepper krijgt.quote:Op zondag 11 september 2005 21:21 schreef beaverhausen het volgende:
Waxxer loopt verdrietig terug naar de dagboekkamer om met Yvonne van de Hummiekreek en de psycholoog te praten. Zou hij echt het huis gaan verlaten?
En hij rookt en rookt en rookt en rookt, terwijl hij die knoop in zijn maag heeft.... Hij luistert niet naar de bewoners die hem waarschuwen...quote:Op zondag 11 september 2005 21:21 schreef beaverhausen het volgende:
Waxxer loopt verdrietig terug naar de dagboekkamer om met Yvonne van de Hummiekreek en de psycholoog te praten. Zou hij echt het huis gaan verlaten?
Desiree dus van Dick en Desiree Tweekeer bellen uit Nieuwe Revu dus!!quote:Op zondag 11 september 2005 21:22 schreef Waxxer het volgende:
Volgens mij is die Chantal zo'n mens die niet ophoudt met praten als je haar als bekende tegenkomt in de supermarkt... Zo'n type waarvan je dan zegt: "Oh kut, Chantal!!", maar dan is het al te laat en dan begint ze over d'r vocht in d'r benen, de sores op haar werk, dat ze denkt dat ze door haar garage is belazerd, dat de huur zo hoog is geworden, dat Truus d'r nichtje van de overbuurvrouw haar vakantiekennis van school is gestuurd, en gaaaa zo maar door....
Nou, volgens mij heeft ze alles wat los en vast zit al verteld dat ze aan BB ging meedoen, nog vóór het officieel bevestigd was aan haar zélf.quote:Op zondag 11 september 2005 21:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Desiree dus van Dick en Desiree Tweekeer bellen uit Nieuwe Revu dus!!
Is dat Anne die haar privéspeeltje maar tevoorschijn haalt met al die mannen in huis?quote:Op zondag 11 september 2005 21:24 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
wie verstopt daar wat?
Anne1982 kijkt verbaasd naar Kug. "Ik ben hetero, gekkie. En kinderen verwekken bij vrouwen lukt me toch echt niet zonder de wetenschap..."quote:Op zondag 11 september 2005 21:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
Met een knokige vinger wijst Kugari Ken naa een arme bewoner en begint te blaffen dat hij vergeven kan worden, als hij maar hetero word, en veel kinderen verwekt bij verschillende vrouwen en die kinderen opvoed met een bitterheid en haat die ervoor zorgen dat de kinderen ontsnappen willen uit de hel van middelmatigheid.
quote:Op zondag 11 september 2005 20:50 schreef beaverhausen het volgende:
G_E zit nog steeds in een hoekje te fluisteren met Nuvole.
Waar hebben ze het toch steeds over?
quote:Op zondag 11 september 2005 20:52 schreef creno het volgende:
Great_expectations heeft in nuvole en nu ook DennisMoore een gesprekspartner gevonden:
"vroeger, toen waren ze met een kleine groep en moet je nu eens zien. Het zit hier bomvol en de helft loopt elkaar op te geilen, weer een deel heeft niets te melden... "
Ik krijg sterk de indruk dat jullie een nieuw spelletje gevonden hebben, maar ik wist niet dat ik ook al meedeed...quote:Op zondag 11 september 2005 21:14 schreef XMN8R het volgende:
Waxxer komt met rode ogen aan tafel zitten. Hij heeft zijn pen en papier aan Yvonne moeten geven en zit nu helemaal te trillen! Hij wil schrijven, maar dat is hem afgenomen. Hij laat blijken dat hij er aan zit te denken om het huis vrijwillig te verlaten. GE en Nucole luisteren geduldig. Dan laat waxxer zijn tranen de vrije loop en zegt dat hij Dennis zo mist. HIj wil zijn witte sokken weer ruiken, hij mist hem zo! GE en Nuvole slaan een arm om hem heen. Waxxer is niet te troosten.
quote:Op zondag 11 september 2005 21:32 schreef creno het volgende:
"kijk eens wat ik heb" roept Anne1982 en ze zwaait gevaarlijk met iets groots boven haar hoofd, maar de camera's hebben moeite om het goed in beeld te krijgen.
Wat is dat ?
oh wat een spieren heb ik!!! dank je beaf!!quote:Op zondag 11 september 2005 21:34 schreef beaverhausen het volgende:
Ondertussen in de tuin bedrijft keizerpinguin de liefde met z'n eigen schaduw.
[afbeelding]
Waar is Sunjammer?
Jij houdt je stiekem op de achtergrond samen met G_E.quote:Op zondag 11 september 2005 21:33 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik krijg sterk de indruk dat jullie een nieuw spelletje gevonden hebben, maar ik wist niet dat ik ook al meedeed...
Ohh! Ik ben knap!quote:Op zondag 11 september 2005 21:36 schreef beaverhausen het volgende:
Vlarp duikt de jakoesie nog maar eens in om de onderwaterwereld eens grondig te inspecteren.
[afbeelding]
jawel die keer met dat bloedende lapjequote:Op zondag 11 september 2005 21:34 schreef anne1982 het volgende:
Creno wordt wel wat verdacht. HIj is de enige die nog nooit in de dagboekkamer is geweest
Kug grijpt woedend zijn handtas (wie wéét wat daar allemaal inzit), en stuift op Angel af. NOg voor hij heeft kunnen uithalen struikeld hij over de iets te lange kimono die hij van Yvonne heeft gekregen en gaat plat op zijn smuigeltje. Vlarp giechelt en Angel gooit zijn handjes in de lucht en vlucht snel weg. Recht in de armen van Wiz en Peet.quote:Op zondag 11 september 2005 21:33 schreef Vlarp het volgende:
Ang3l is KK's gedrag ineens helemaal zat en smijt zijn pumps keihard in het gezicht van Kug. "En als je niet ophoudt dan krijg je nog een mep ook!" Ang3l staat parmantig met z'n handen in z'n zij en kijkt voldaan.
Dat krijg je van die speeltjes.quote:Op zondag 11 september 2005 21:37 schreef anne1982 het volgende:
ooh, anne heeft iets bloederigs gemist geloof ik
XMN8R gaat naast Camoth zitten, steekt een peuk op, en bied er haar ook één aan.quote:Op zondag 11 september 2005 21:38 schreef creno het volgende:
"Camoth, dagboekkamer NU" klinkt de stem van Yvonne
ze komt iets later terug en ze verteld aan de bewoners dat ze het speeltje van anne1982 in heeft moeten leveren omdat ze anders haar ongeboren kind zou kunnen beschadigen !
Okee. Dat lukt me wel.quote:Op zondag 11 september 2005 21:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij houdt je stiekem op de achtergrond samen met G_E.
op het eiland had we langere verhaallijnen en meer fantasiequote:Op zondag 11 september 2005 21:43 schreef Great_Expectations het volgende:
BB meets Eiland..
Maar ik heb nooit naar BB gekeken en daar zal geen verandering in komen..
mooie tijden waren datquote:Op zondag 11 september 2005 21:45 schreef Great_Expectations het volgende:
Voor alle nieuwelingen die nog nooit van het Eiland hebben gehoord:
FOK!eiland.
quote:Op zondag 11 september 2005 21:49 schreef creno het volgende:
Bigbrother heeft een verrassing voor de [homo]'s in petto.
Buiten het huis word een hijskraan gereed gemaakt met een podium eraan.
Langzaam zakt het podium de tuin in....
Cybart begint hysterisch te schreeuwen, en vanachter het hek hoort creno een bekende gil.
Cybart valt flauw.... op het podium staat niemand minder dan...
Markie-Markquote:Op zondag 11 september 2005 21:49 schreef creno het volgende:
Cybart begint hysterisch te schreeuwen, en vanachter het hek hoort creno een bekende gil.
Een Wolter Kroes-imitator, EN de onvergetelijke Grad Damen!!!!!quote:Op zondag 11 september 2005 21:49 schreef creno het volgende:
die had geen tijd, want ze zit thuis hard te werken om voor iedereen een roze button klaar te hebben voor het Efteling uitjequote:Op zondag 11 september 2005 21:50 schreef keizerpinguin het volgende:
keizerpinguin!!! als PHOEBE!!!
die is al in het huis, en de twee hebben tot dusver hun relatie geheim kunnen houden, als ze hun geheime affaire kunnen verbergen voor de andere bewoners tot komende donderdag zullen ze een beloning krijgen van Big Brother. Een beloning die ze niet met de andere bewoners hoeven te delen.quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 22:22 schreef Stroekie het volgende:
nadat Weemz gestemd heeft komt hij de dagboek kamer uitgehuppeld met een zilveren enveloppe die hij open maakt
beste bewoners
de komende week moeten jullie allemaal voorover gebukt lopen, maar niemand mag stiekum de zeep in de douche oprapen
quote:Op zondag 11 september 2005 22:31 schreef Waxxer het volgende:
Ajuu wil zeeppompjes.
Knakworstje?quote:Op zondag 11 september 2005 22:35 schreef creno het volgende:
Nadat weemz de opdracht heeft voorgelezen, loopt hij de keuken in om even later terug te komen met een schaal: "iemand een worstje ? "
quote:Op zondag 11 september 2005 22:42 schreef Waxxer het volgende:
Nathan heeft flink zitten winden in de dagboekkamer. Daardoor wil niemand de weekopdracht komen ophalen en wordt het noodplan, een extra zware, in het werk gezet. Een doos met honderdtwintig potten zoetzure augurken moet binnen een week op zijn gegeten. Vrijwel iedereen weigert, slechts één bewoner maakt een diepe buiging en begint vol enthousiasme.
XMN8R wil met G_E praten. SAJ klaagt dat de woonkamer zo blauw ziet na een week.quote:Op zondag 11 september 2005 22:44 schreef Great_Expectations het volgende:
Hé, kunnen jullie mij eens buiten jullie verdorven fantasieën laten, stelletje grmb!l @#%@^@#6
[offtopic] namen, we willen namen[/offtopic]quote:Op zondag 11 september 2005 22:45 schreef Waxxer het volgende:
De hormonen beginnen op te komen, en één bewoner houdt zich niet langer in. Dat zijn masturbatiesessie op de stream wordt uitgezonden, deert hem niet: ,,Hij stond toch al online."
G_E on-mid-del-lijk naar de dagboekkamer! NU!quote:Op zondag 11 september 2005 22:44 schreef Great_Expectations het volgende:
Hé, kunnen jullie mij eens buiten jullie verdorven fantasieën laten, stelletje grmb!l @#%@^@#6
Helaas is door de walm van de douche onze lens een beetje vaag geworden. Maar de cntouren spreken boekdelen.quote:Op zondag 11 september 2005 22:46 schreef creno het volgende:
[..]
[offtopic] namen, we willen namen[/offtopic]
Beaverhausen steekt nog een peuk op en gaat gezellig in het zwangerschaprookhoekje zitten.quote:Op zondag 11 september 2005 22:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
XMN8R wil met G_E praten. SAJ klaagt dat de woonkamer zo blauw ziet na een week.
Beaverhausen wordt nog het meest van iedereen geobserveerd door de medebewoners. Immers, het is een totaal andere gewaarwording, in deze situatie.quote:Op zondag 11 september 2005 22:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Beaverhausen steekt nog een peuk op en gaat gezellig in het zwangerschaprookhoekje zitten.
Welles! Welles! En ook door klanten, niet als heee G_E, maar wel als "heeequote:Op zondag 11 september 2005 22:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Aaaawww....![]()
Nou, jij bent nog nooit als "heee G_E" begroet in het openbaar, ik wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |