Zij is mooiquote:Op zondag 11 september 2005 19:33 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
waarom heeft zij een camera voor zich alleen?![]()
Zij is wel een echte divaquote:Op zondag 11 september 2005 19:33 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
waarom heeft zij een camera voor zich alleen?![]()
aahhh sneu...quote:Op zondag 11 september 2005 19:33 schreef creno het volgende:
het is.... het is..... NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !
ryan_r staat er niet bij
O... M.... G....quote:Op zondag 11 september 2005 19:34 schreef XMN8R het volgende:
NathaN en DePresident stappen de tuin in.
Iedereen verstijfd! Iedereen kan één van beide wel op één of andere manier een ex noemen!
Bridget meld dat ze over een half uur terug is om één van beide nieuwelingen weer op te halen.
Gezelligquote:Op zondag 11 september 2005 19:34 schreef XMN8R het volgende:
Iedereen verstijfd! Iedereen kan één van beide wel op één of andere manier een ex noemen!
Bridget meld dat ze over een half uur terug is om één van beide nieuwelingen weer op te halen.
Zeg! Spreek voor jezelf!quote:Op zondag 11 september 2005 19:34 schreef XMN8R het volgende:
Dus echt wel niet he?quote:Op zondag 11 september 2005 19:34 schreef XMN8R het volgende:
oh.....???? ik ook niet kan ze geen ex noemen op wat voor manier dan ook?quote:Op zondag 11 september 2005 19:34 schreef XMN8R het volgende:
+10 Herhaling.quote:Op zondag 11 september 2005 19:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
Wizarddragon kijkt verlekkert naar Nathan, tuit zijn lippen en begint aan zijn ïk ben onschuldig routine"
Nieuw vlees, nieuwe kansen!
Sounds more like mequote:Op zondag 11 september 2005 19:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
Rocky gaat in een donker hoekje met zichzelf spelen, niemand geeft hem aandacht
quote:Op zondag 11 september 2005 19:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
Rocky gaat in een donker hoekje met zichzelf spelen, niemand geeft hem aandacht
Wiz pakt de hand van NathaN en beide roepen nu: Broek uit! broek uit! broek uit!quote:Op zondag 11 september 2005 19:42 schreef Ang3l het volgende:
Angel zet muziekje van Des op (TNT - Better than better) en springt op tafel.
Angel stapt boos van tafel af. "Mannen!"quote:Op zondag 11 september 2005 19:43 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Wiz pakt de hand van NathaN en beide roepen nu: Broek uit! broek uit! broek uit!
NathaN laat de hand van Wiz los, en loopt gelijk achter Angel aan om hem te troosten. Meent hij het werkelijk, of wil hij op deze manier stemmen verdienen?quote:Op zondag 11 september 2005 19:44 schreef Ang3l het volgende:
Angel stapt boos van tafel af. "Mannen!"
...met KPquote:Op zondag 11 september 2005 19:48 schreef keizerpinguin het volgende:
creno zichtbaar teleurgesteld dat Ryan_r niet terug in het huis is gekomen trekt zich terug op de wc
Angel slaat de deur van de slaapkamer dicht "Het is hier geen Londen!!!"quote:Op zondag 11 september 2005 19:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
NathaN laat de hand van Wiz los, en loopt gelijk achter Angel aan om hem te troosten. Meent hij het werkelijk, of wil hij op deze manier stemmen verdienen?
Creno weet nog niet wat de andere bewoners wel weten.. namelijk dat er op de wc ook camera's hangen.quote:Op zondag 11 september 2005 19:48 schreef keizerpinguin het volgende:
creno zichtbaar teleurgesteld dat Ryan_r niet terug in het huis is gekomen trekt zich terug op de wc
eeewwwquote:
Inderdaad een gewaagde daad.quote:Op zondag 11 september 2005 19:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik ga me weer vervelen op de bank ofzo..
Ik wil iets op t moment, maar weet ff niet wat
Suggesties kunnen via sms:
0642927786
*wat doe ik nu?*
Heel veel sterkte.quote:Op zondag 11 september 2005 19:53 schreef Stroekie het volgende:
Ja hallo nu denken jullie wie is dat nu weer.
maar ik ben dus de winnaar van het SMS / Belspel en als hoofdprijs mocht ik dus een week lang in het BB afzonderingshuisje gaan zitten met de persoon die na een half uur weer het huis moest verlaten
modus operandi?quote:Op zondag 11 september 2005 19:54 schreef Markie-Mark het volgende:
Waarom ben ik degene die iemand aanrand onder de douche
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |