chocoladequote:Op zondag 11 september 2005 02:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
bodypaint.....
euhm, nee... ook geen chocolade rommel... dan was ik wel in een ander continent geboren.......
jij vast wel he...
de energiebedrijven ( vanwege de gasrekeningquote:Op zondag 11 september 2005 02:54 schreef wonderer het volgende:
Waar zou je de duivel eigenlijk tegen verdedigen?
Heheh. De hel is koud hoorquote:Op zondag 11 september 2005 02:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
de energiebedrijven ( vanwege de gasrekening)
saddam moet met zijn gore poten van de duivel afblijven! hij maakt hem aan het huilen en gebruikt hem! douthpark moviequote:Op zondag 11 september 2005 03:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de hel is toch juist erg hot met Satan en Sadam Houssein en en ... Kenny
K'dans hel, van ijs. Warmte=liefde enzo, weet je.quote:Op zondag 11 september 2005 03:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de hel is toch juist erg hot met Satan en Sadam Houssein en en ... Kenny
juist dat bedoel ik, Sadam wil alleen maar sex met Satan en geen liefde!!quote:Op zondag 11 september 2005 03:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
saddam moet met zijn gore poten van de duivel afblijven! hij maakt hem aan het huilen en gebruikt hem! douthpark movie
Mijn accu gaat nog een uurtje mee, dan ga ik ookquote:
is onweer dan nog steeds niet vertrokken bij jouw?quote:Op zondag 11 september 2005 03:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn accu gaat nog een uurtje mee, dan ga ik ook
Slaap lekker, Peet
Nou, misschien nu...quote:Op zondag 11 september 2005 03:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is onweer dan nog steeds niet vertrokken bij jouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |