quote:Op zondag 11 september 2005 20:45 schreef XMN8R het volgende:
Het is Sunjammer en Keizerpinguin allemaal ontgaan. Sunjammer begrijpt ein-de-lijk de gevoelens die KP al lange tijd voor hem heeft, en verliefd zitten ze nu hand-in-hand in de tuin.. uit te rusten van een wilde dag samen.
quote:Op zondag 11 september 2005 20:49 schreef creno het volgende:
Tehrockstar begint aan creno te likken... " ik lik je wel schoon hoor, al dat bloed lik ik weg" zegt Rocky tegen Creno...
Creno begint hysterisch te gillen: NEEEEEEEEEEEEE...... ! niet doen... ik ben de bewoner met HIV !
Nee, dat zou ik nu ook niet meer doen.quote:
halllo en welkom bij BB-Gayquote:
quote:Op zondag 11 september 2005 20:52 schreef Vlarp het volgende:
Er valt ineens een angsvallige stilte.. iedereen staart nu naar Creno...
Hahaiquote:
I KNEW IT!!!quote:Op zondag 11 september 2005 20:49 schreef creno het volgende:
Tehrockstar begint aan creno te likken... " ik lik je wel schoon hoor, al dat bloed lik ik weg" zegt Rocky tegen Creno...
Creno begint hysterisch te gillen: NEEEEEEEEEEEEE...... ! niet doen... ik ben de bewoner met HIV !
Eej! Toennet was het nog pinguindinges!quote:Op zondag 11 september 2005 20:46 schreef petre86 het volgende:
*camera zoomt in op een wiebelende bult dekens in de slaapkamer.. een arm met een armbadje steekt uit.. het is Vlarp!!.. ook Bief verraad zich door zijn hoge gegiebel en de lege fles die het bed uit rolt..
.
ik werd nee gezet als een sletjequote:Op zondag 11 september 2005 20:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Eej! Toennet was het nog pinguindinges!.
( die bleek ineens met semisane in de tuin te zitten.. was dus toch iemand anders zijn arm die uitstakquote:Op zondag 11 september 2005 20:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En ik wel?!quote:Op zondag 11 september 2005 21:00 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik werd nee gezet als een sletjeen dat ben ik niet!
ik ben van sunjammer
![]()
Sunjammers sletje?quote:Op zondag 11 september 2005 21:00 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik werd nee gezet als een sletjeen dat ben ik niet!
ik ben van sunjammer
![]()
JAH!!quote:Op zondag 11 september 2005 20:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
tja moet je je piemel maar in je broek houdenquote:Op zondag 11 september 2005 21:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En ik wel?!.
Eerst Kug, toen jij en nu Vlarp?!.
iedereen herkent meteen de billen van DePresident die in het afzonderingshuisje de webcams zo heeft neergezet dat ze op de douche ericht staan !quote:Op zondag 11 september 2005 21:02 schreef XMN8R het volgende:
Wie staat hier te wachten op de douche?
[afbeelding]
Dat is Waxje die rustig wacht tot xman klaar is met douchen.quote:Op zondag 11 september 2005 21:02 schreef XMN8R het volgende:
Wie staat hier te wachten op de douche?
[afbeelding]
Ik heb geen idee wie Sunjammer is.quote:Op zondag 11 september 2005 21:04 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
jaloers
iedereens sletje!!![]()
Is dat echt?quote:Op zondag 11 september 2005 21:03 schreef TehRockstar het volgende:
*kuch*
Livefeed uit de dagboekkamer waar petre86 en andyvie zich verschansen:
[afbeelding]
Petre86 heeft zijn ouwe vertrouwde pruik weer terug.
Moet jij zeggen!quote:Op zondag 11 september 2005 21:03 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
tja moet je je piemel maar in je broek houden![]()
Ik héb billen.quote:Op zondag 11 september 2005 21:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is Waxje die rustig wacht tot xman klaar is met douchen..
Bah bah bah bah!!! Edit dat eens even!!quote:Op zondag 11 september 2005 21:03 schreef TehRockstar het volgende:
*kuch*
Livefeed uit de dagboekkamer waar petre86 en andyvie zich verschansen:
[afbeelding]
Petre86 heeft zijn ouwe vertrouwde pruik weer terug.
quote:Op zondag 11 september 2005 21:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie Sunjammer is.
Dus je bent ook mijn sletje?
wees maar gerust ! het was een stream vanuit het afzonderingshuisje ! (zie paar posts naar boven)quote:
Ik wilde net zeggen....quote:Op zondag 11 september 2005 21:08 schreef creno het volgende:
[..]
wees maar gerust ! het was een stream vanuit het afzonderingshuisje ! (zie paar posts naar boven)
GO SUNJAMMERquote:Op zondag 11 september 2005 21:13 schreef creno het volgende:
Sunjammer pakt Rocky beet en zegt: "als niemand je eruit stemt, dan zal ik mijn stem eens laten horen" en Sunjammer begint met een oorverdovend gekrijs tegen rocky te gillen.
Het arme kind loopt met het bloed uit zijn oren naar de dagboekkamer waar net Ajuu uit gelopen komt.
Ajuu zwaait met iets in de lucht. "Jongens ik heb mijn plaatjesboek gekregen van Vonnie van de Kronneteek, wie gaat er met me plaatjes kijken"
Nou... kijk.... bij die gedachte alleen zou het noodrantsoen op orale wijze mijn lichaam verlaten!quote:Op zondag 11 september 2005 21:14 schreef XMN8R het volgende:
Waxxer komt met rode ogen aan tafel zitten. Hij heeft zijn pen en papier aan Yvonne moeten geven en zit nu helemaal te trillen! Hij wil schrijven, maar dat is hem afgenomen. Hij laat blijken dat hij er aan zit te denken om het huis vrijwillig te verlaten. GE en Nucole luisteren geduldig. Dan laat waxxer zijn tranen de vrije loop en zegt dat hij Dennis zo mist. HIj wil zijn witte sokken weer ruiken, hij mist hem zo! GE en Nuvole slaan een arm om hem heen. Waxxer is niet te troosten.
GE zegt tegen Nuvole dat hij hoopt dat Waxxer misschien even mag MSN-en van Yvonne van de Hummiekreek, zodat zijn humeur weer even een oppepper krijgt.quote:Op zondag 11 september 2005 21:21 schreef beaverhausen het volgende:
Waxxer loopt verdrietig terug naar de dagboekkamer om met Yvonne van de Hummiekreek en de psycholoog te praten. Zou hij echt het huis gaan verlaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |