En hij rookt en rookt en rookt en rookt, terwijl hij die knoop in zijn maag heeft.... Hij luistert niet naar de bewoners die hem waarschuwen...quote:Op zondag 11 september 2005 21:21 schreef beaverhausen het volgende:
Waxxer loopt verdrietig terug naar de dagboekkamer om met Yvonne van de Hummiekreek en de psycholoog te praten. Zou hij echt het huis gaan verlaten?
Desiree dus van Dick en Desiree Tweekeer bellen uit Nieuwe Revu dus!!quote:Op zondag 11 september 2005 21:22 schreef Waxxer het volgende:
Volgens mij is die Chantal zo'n mens die niet ophoudt met praten als je haar als bekende tegenkomt in de supermarkt... Zo'n type waarvan je dan zegt: "Oh kut, Chantal!!", maar dan is het al te laat en dan begint ze over d'r vocht in d'r benen, de sores op haar werk, dat ze denkt dat ze door haar garage is belazerd, dat de huur zo hoog is geworden, dat Truus d'r nichtje van de overbuurvrouw haar vakantiekennis van school is gestuurd, en gaaaa zo maar door....
Nou, volgens mij heeft ze alles wat los en vast zit al verteld dat ze aan BB ging meedoen, nog vóór het officieel bevestigd was aan haar zélf.quote:Op zondag 11 september 2005 21:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Desiree dus van Dick en Desiree Tweekeer bellen uit Nieuwe Revu dus!!
Is dat Anne die haar privéspeeltje maar tevoorschijn haalt met al die mannen in huis?quote:Op zondag 11 september 2005 21:24 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
wie verstopt daar wat?
Anne1982 kijkt verbaasd naar Kug. "Ik ben hetero, gekkie. En kinderen verwekken bij vrouwen lukt me toch echt niet zonder de wetenschap..."quote:Op zondag 11 september 2005 21:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
Met een knokige vinger wijst Kugari Ken naa een arme bewoner en begint te blaffen dat hij vergeven kan worden, als hij maar hetero word, en veel kinderen verwekt bij verschillende vrouwen en die kinderen opvoed met een bitterheid en haat die ervoor zorgen dat de kinderen ontsnappen willen uit de hel van middelmatigheid.
quote:Op zondag 11 september 2005 20:50 schreef beaverhausen het volgende:
G_E zit nog steeds in een hoekje te fluisteren met Nuvole.
Waar hebben ze het toch steeds over?
quote:Op zondag 11 september 2005 20:52 schreef creno het volgende:
Great_expectations heeft in nuvole en nu ook DennisMoore een gesprekspartner gevonden:
"vroeger, toen waren ze met een kleine groep en moet je nu eens zien. Het zit hier bomvol en de helft loopt elkaar op te geilen, weer een deel heeft niets te melden... "
Ik krijg sterk de indruk dat jullie een nieuw spelletje gevonden hebben, maar ik wist niet dat ik ook al meedeed...quote:Op zondag 11 september 2005 21:14 schreef XMN8R het volgende:
Waxxer komt met rode ogen aan tafel zitten. Hij heeft zijn pen en papier aan Yvonne moeten geven en zit nu helemaal te trillen! Hij wil schrijven, maar dat is hem afgenomen. Hij laat blijken dat hij er aan zit te denken om het huis vrijwillig te verlaten. GE en Nucole luisteren geduldig. Dan laat waxxer zijn tranen de vrije loop en zegt dat hij Dennis zo mist. HIj wil zijn witte sokken weer ruiken, hij mist hem zo! GE en Nuvole slaan een arm om hem heen. Waxxer is niet te troosten.
quote:Op zondag 11 september 2005 21:32 schreef creno het volgende:
"kijk eens wat ik heb" roept Anne1982 en ze zwaait gevaarlijk met iets groots boven haar hoofd, maar de camera's hebben moeite om het goed in beeld te krijgen.
Wat is dat ?
oh wat een spieren heb ik!!! dank je beaf!!quote:Op zondag 11 september 2005 21:34 schreef beaverhausen het volgende:
Ondertussen in de tuin bedrijft keizerpinguin de liefde met z'n eigen schaduw.
[afbeelding]
Waar is Sunjammer?
Jij houdt je stiekem op de achtergrond samen met G_E.quote:Op zondag 11 september 2005 21:33 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik krijg sterk de indruk dat jullie een nieuw spelletje gevonden hebben, maar ik wist niet dat ik ook al meedeed...
Ohh! Ik ben knap!quote:Op zondag 11 september 2005 21:36 schreef beaverhausen het volgende:
Vlarp duikt de jakoesie nog maar eens in om de onderwaterwereld eens grondig te inspecteren.
[afbeelding]
jawel die keer met dat bloedende lapjequote:Op zondag 11 september 2005 21:34 schreef anne1982 het volgende:
Creno wordt wel wat verdacht. HIj is de enige die nog nooit in de dagboekkamer is geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |