quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:00 schreef Bupatih het volgende:
Dan bijt je maar op een houtje.Maar kijken zul je
Sindsquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:12 schreef Airelle het volgende:
Goedemorgen NL gaat deze heleweek over studeren/studentenleven/kamers zoeken enzo.
Oh was het vandaag?quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:18 schreef BVO het volgende:
* BVO luistert Hind bij Stenders vroeg op.
Zo leuk.!
Oh, en hoi.
Die van het jeugdjournaal doet het ook best leuk hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
SindsDaphne
weg is, kijk ik niet meer.
.
Ja, GMAS and Halfway Home.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh was het vandaag?
Heeft ze live gezongen, zo ja... waar kan ik het vinden??
Ik zie het net ja, dankjewelquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, GMAS and Halfway Home..
Ook nog leuk interviewtje.
Link staat in het Hindtopic..
"best leuk".quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die van het jeugdjournaal doet het ook best leuk hoor.
Tsja, wat wil je. Al die steunpilaren weg. Dat vergt wat tijd.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:24 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben benieuwd wat PSV vanavond gaat doen in de Champions League. In de competitie is het tot nu toe niet al te best in vergelijking tot vorig jaar.
Dat was vorig seizoen ook zoquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, wat wil je. Al die steunpilaren weg. Dat vergt wat tijd.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:32 schreef Svensational het volgende:
Kap eens met die edits allemaal!
Damn you.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat was vorig seizoen ook zo
Von Bommel, Lee en Bouma zijn spelers die je idd niet 123 vervangt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, wat wil je. Al die steunpilaren weg. Dat vergt wat tijd.
Imageshack-plaatjes linken gaat al een hele tijd niet meer op dit forum, Zhennie-boy.quote:
Ik niet hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat heeft ieder weldenkend mens toch?.
Die vent heeft al een jaar of 4 geen bal meer geraakt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Von Bommel, Lee en Bouma zijn spelers die je idd niet 123 vervangt.
Ik vind trouwens dat Kluivert weer naar Nederland moet komen, want hij verpieterd maarHij blijft voor mij Oranje spits nr. 1. van Nistelklooij heeft zeker zijn kwaliteiten, maar niemand kan tippen aan Kluivert.
Lekker interview zegquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik niet hoor..
Wat heeft ze tegen HJ?. Ik dacht dat zij juist zijn favoriet was. Niet andersom dus.
.
Nou, dat wil ik ook wel hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Lekker interview zeg.
Over lekker in je billen knijpen enzo.
Uhuhquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Von Bommel, Lee en Bouma zijn spelers die je idd niet 123 vervangt.
Damn!quote:Ik vind trouwens dat Kluivert weer naar Nederland moet komen, want hij verpieterd maarHij blijft voor mij Oranje spits nr. 1. van Nistelklooij heeft zeker zijn kwaliteiten, maar niemand kan tippen aan Kluivert.
Hij had lelijk over haar gedaan in het Algemeen Dagblad, zal wel daarom zijn...quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik niet hoor..
Wat heeft ze tegen HJ?. Ik dacht dat zij juist zijn favoriet was. Niet andersom dus.
.
quote:
Ja, ze is links he... ach ja, iedere gek heb z'n gebrek zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:43 schreef Airelle het volgende:
BVO, ze zakt toch wel weer 10 punten... Wouter Bos.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, ze is links he... ach ja, iedere gek heb z'n gebrek zullen we maar zeggen..
quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:44 schreef Airelle het volgende:
[..].
Met zulke interviews hoor je alleen nooit wat nieuws.
Ze kwam wel een beetje arrogant over trouwens.
Gewoon in het algemeen, ja ze was ook wel weer lollig aan de andere kant.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:46 schreef BVO het volgende:
[..]. Tegen Fred bedoel je? ;'). Ah, was voor de gein toch.
.
Noemde ze Joel nou een goede vriend van d'r? D'r smaak wordt idd steeds slechter zeg..
Oh?quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:50 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben een subtiele hint aan het geven.
Hij werd vaak ook niet begrepen in Engeland door zijn medespelers. Het kick and rush voetbal in Engeland is duidelijk iets wat hem iig niet ligt. Kluivert heeft de bal liever over de grond, waar de Engelsen liever de lange bal spelen. Ik zou een terugkeer naar AJAX echt toejuichen, ik denk dat hij dan weer opbloeit. Hij heeft in het verleden al gezegd dat hij sowieso terugkeerd bij AJAX. Voor de knaken hoeft hij het iig niet meer te doen, die heeft hij allang ruim verdiendquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:41 schreef Bupatih het volgende:
Damn!
Eindelijk iemand gevonden die het hierin met mij eens is.
Kluivert is een genie, maar op de een of andere manier liet hij dat niet zien bij Newcastle en de laatste seizoenen bij Barcelona.
Nope, van Basten houdt niet van vedetten en kan er ook niet mee omgaan. Kan je ook zien aan de spelers die hij selecteerd. Hiddink kon dat veel beter. Je ziet nu ook dat de van Basten "formule" uit begint te werken. Het spel is bagger en het publiek wil langzamerhand nu ook wel eens vermaakt worden. Dat gaat je gewoon niet lukken met spelers die je pikt van clubs uit het "2e" rijtje.quote:En de Oranje-coaches Advocaat en Van Basten hebben hem niet eens kans gegeven.
En in Oranje is hij beter dan v. Nistelrooy.![]()
![]()
Klopt, ja.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hij werd vaak ook niet begrepen in Engeland door zijn medespelers. Het kick and rush voetbal in Engeland is duidelijk iets wat hem iig niet ligt. Kluivert heeft de bal liever over de grond, waar de Engelsen liever de lange bal spelen. Ik zou een terugkeer naar AJAX echt toejuichen, ik denk dat hij dan weer opbloeit. Hij heeft in het verleden al gezegd dat hij sowieso terugkeerd bij AJAX. Voor de knaken hoeft hij het iig niet meer te doen, die heeft hij allang ruim verdiend
[..]
Nope, van Basten houdt niet van vedetten en kan er ook niet mee omgaan. Kan je ook zien aan de spelers die hij selecteerd. Hiddink kon dat veel beter. Je ziet nu ook dat de van Basten "formule" uit begint te werken. Het spel is bagger en het publiek wil langzamerhand nu ook wel eens vermaakt worden. Dat gaat je gewoon niet lukken met spelers die je pikt van clubs uit het "2e" rijtje.
Ik zeg Hiddink terug [afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:01 schreef pberends het volgende:
* pberends is playing New Kids On The Block - Step By Step
[afbeelding] Downloadtip van week 4 van 1835[afbeelding]
Seedorf.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:02 schreef Bupatih het volgende:En ik ben het ook niet altijd eens met de keuze van Van Basten.
Waar zijn Seedorf, Kluivert en Davis?
Vedette of niet, 'Opa' of niet, van alles willen of niet....hij kan wel voetballen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Seedorf..
Het moet wel een beetje gezellig blijven he. DIe vent had met iedereen ruzie.
"De Kabel" is verleden tijd.![]()
.
Ik editte nog.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vedette of niet, 'Opa' of niet, van alles willen of niet....hij kan wel voetballen.
Het hele team moet gewoon op Seedorf gebouwd zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik editte nog..
Laatste toernooien vergeten? Het gaat niet om de grootste individuele kwaliteiten, het gaat om het beste team. Seedorf is een dermate rotte appel wat dat betreft dat hij het team geen goed doet. Dan kan je beter een Landzaat op zijn plaats zetten, wiens kwaliteiten niet minder zijn maar veel beter in dit team past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |